Ik niet. Ik had eigenlijk een 4 oid verwacht omdat hij nou niet echt een weg is opgegaan die ik bij Pitchfork vindt passen. Meevaller dus.quote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef -Dries- het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)view/42216-cassadaga
Review van Pitchfork. Had zo'n cijfer wel van hun verwacht.
quote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef Larsch het volgende:
Trouwens; wat zijn mooie, maar minder bekende nummers van Bright Eyes? Ik heb weinig zin om alle CD's/ B-sides te gaan downloaden.
Kopen... miss als ik werk heb ofzo.quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Larsch, je moet gewoon wel alle CD's downloaden. Of kopen..
Heeft ie überhaupt bekende nummers dan?quote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef Larsch het volgende:
Trouwens; wat zijn mooie, maar minder bekende nummers van Bright Eyes? Ik heb weinig zin om alle CD's/ B-sides te gaan downloaden.
'Devil Town' vind ik erg fijn, misschien omdat ik van blues hou.quote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef Larsch het volgende:
Ze slaan de plank wel eens mis, maar wat Bright Eyes betreft ben ik het wel met ze eens.quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Pitchfork is gewoon een kutsite. Altijd al geweest en zal waarschijnlijk ook wel zo blijven. Lage cijfers geven meestal aan dat ik het een goede CD zal vinden..
En Larsch, je moet gewoon wel alle CD's downloaden. Of kopen..
quote:but empty rhetoric and moral superiority aren't going to do the trick
De ironiequote:. If he would address the political through this personal lens, exploring his own complicity in the military-industrial complex he currently lambastes from a false outside perspective, he might arrive at commentary that's more about insight and confrontation than moral flattery.
Ik vind hem juist sterker worden. Niet alleen Middleman vind ik geweldig, ook Cleanse Song, Hot Knives, No One Would Riot For Less en I Must Belong Somewhere zijn wat mij betreft nu al Bright Eyes klassiekers.quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef JelleS het volgende:
[..]
[..]
De ironie
Overigens word ik steeds negatiever over de plaat, het klinkt toch allemaal wel heel erg hetzelfde en op enkel songs als Middleman na haalt het het niveau van de vorige platen niet.
Vet. Nu wil ik seks met je.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef moelan0e het volgende:
No One Would Riot For Less kende ik al zeker een jaar voor Cassadaga.
Het was niet heel bot bedoeld oid. Maar goed, ik zal geen vreemde meisjes meer om seksuele handelingen vragen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:31 schreef nipeng het volgende:
Normaal reageren is toegestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |