Je lult.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:52 schreef moelan0e het volgende:
O, kijk nu wat mijn mailbox met open armen heeft ontvangen?
Het hele album!
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:23 schreef moelan0e het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon netjes wachten tot de 31e en dan dubbel zoveel genieten.
http://www.spinner.com/20(...)inds-by-bright-eyes/quote:Op maandag 26 maart 2007 18:39 schreef Larsch het volgende:
Die EP 'Four Winds' is echt dope. Viool klinkt er af en toe heerlijk doorheen, met Four Winds als beste nummer. Bright Eyes is tof, met name Old Soul Song (For The New World Order) en Arienette.
Hij heeft dus nog even de tijd om goed te zoeken.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:56 schreef moelan0e het volgende:
Ik heb hem nog niet, maar een vriend van me heeft me beloofd dat ik hem vannacht zal ontvangen. Is dat geen feest voor mij?
quote:
zaterdag is het de 31equote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:55 schreef hairyharry het volgende:
VVK start aanstaande zaterdag, 30 maart...
Gaaf!
Jij bent wel van de one-night stands zo te lezen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef moelan0e het volgende:
Je moet niet altijd meer willen.
Dus jij ziet bandjes altijd maar 1 keer?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:56 schreef moelan0e het volgende:
Nee dat niet, maar vaak is het de tweede keer nooit zo leuk als de eerste keer en het is niet tof om teleurgesteld te worden. Of om onbevredigd achter te blijven, dat is ook teleurstellend.
Net op tijd:quote:Op zondag 25 maart 2007 17:02 schreef -Dries- het volgende:
Precies, nou ja, misschien lekt hij nog voor zaterdag.
Hij zal wel raar opkijken als iedereen al kan meezingen met alle nummers van de nieuwe plaatquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:46 schreef _Boozeroony het volgende:
Ah mooi. Ik ga zaterdag ook en wil natuurlijk niet onbeslagen te ijs gaan. 1e nummer klinkt ok, 2e nummer ken ik natuurlijk al. Ben benieuwd naar de rest.
*luistert rustig verder*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |