Ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:54 schreef Joostebrood het volgende:
Jongens, ik smeek nooit, maar die verhalen zijn mij te positief. Wie kan mij een link of iets dergelijks naar mijn hotmail sturen. joostvdwende@hotmail.com
Ik heb een shitload aan muziek op mijn pc, misschien kan ik iets voor je terug doen. En anders koop ik morgen een biertje voor me. Je kan me herkennen aan een blauw Lionel Richie Fanclub shirt, en dat lieg ik niet
Moet je wel online komen hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:09 schreef Joostebrood het volgende:
Dries bedankt! Ik heb ook het een en ander aan mooie dingen, wie weet kan ik je helpen man!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:59 schreef pfaf het volgende:
Skaaaaaai Reeeeedioooow, hoooonderd-één èèèf èmmmm.
Ik denk dat dat het is. Want de meesten vinden hem toch echt geweldig!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:08 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 'm echt slaapverwekkend saai. Sorry, ik heb echt m'n best gedaan. Misschien is het m'n bui, dus ik zal het morgen nog eens proberen.
Ik zal het in de gaten houden, als je me ziet, kom maar naar me toe. Drinken we wat ok?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:09 schreef moelan0e het volgende:
Joost, als je Dries niet vinden kan mag je mij dat biertje geven. Ik draag een zwart jurkje met hooggehakte laarzen.
Je kunt ook te ver gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:59 schreef pfaf het volgende:
Skaaaaaai Reeeeedioooow, hoooonderd-één èèèf èmmmm.
ff offtopic..quote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef parselmouth het volgende:
11 juli ben ik er zeker bij. Bright Eyes is een van de weinige bands die ik absoluut nog eens live MOET aanschouwen.
Van de week breng ik m'n Arcade Fire tickets terug naar het postkantoor (gecancelled!!) en haal ik een BE-kaartje
![]()
Middleman was dat geloof ikquote:Op maandag 2 april 2007 16:25 schreef nein het volgende:
T nieuwe album is trouwens gelekt..en nu niet die EP
(hoe heette dat wazige trippy nummer ook alweer dat ze gisteren speelden?)
Had je een groot fototoestel in je hand? Dat was de enige vrouw die mij opzij (probeerde) te duwen namelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef moelan0e het volgende:
Ik stond onderaan de trap, en een tijdje vooraan dus misschien heb ik nog iemand heel hard geduwd.
Mijn eerste reactie hierop was heel boos, maar hoe kan zulke goede muziek nu verborgen blijven?quote:Op maandag 2 april 2007 19:16 schreef Joostebrood het volgende:
Ik gok dat 3FM hem binnen nu en twee jaar standaard overdag draait. Misschien licht overtrokken, maar ik denk dat hij wat meer bkend zal gaan raken bij het grote publiek.
Mee eens ja. Ben je nog steeds van mening dat je het bij 1 concert houdt?quote:Op maandag 2 april 2007 21:59 schreef moelan0e het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie hierop was heel boos, maar hoe kan zulke goede muziek nu verborgen blijven?
quote:Wake, baby, wake
Leave that blanket around you
There's no where we're safe
I'm leaving this place
But there's nothing
I'm planning to take
Just you
quote:Tomorrow when I wake up I’m finding my brother
And making him take me back down to the water
That lake where we sailed and laughed with our father
I will not desert him. I will not desert him
No matter how I may wish for a coffin so clean
Or these trees to undress all their leaves onto me
I put my face in the dirt and then finally I see
The sky that has been avoiding me
I started this letter, I’m going to send it to Ruba
It will be blessed by her eyes on the gulf coast of Florida
With her feet in the sand and one hand on her swimsuit
She will recite the prayer of my pen
Saying, "Time take us forward, relief from this longing
They can land that plane on my heart, I don’t care
Just give me November, the warmth of a whisper
In the freezing darkness of my room"
But no matter what I would do in an attempt to replace
All the pills that I take trying to balance my brain
I have seen the curious girl with that look on her face
So surprised she stares out from her display case
quote:Hear the chimes, did you know that the wind when it blows
It is older than Rome and all of this sorrow
See the new Pyramids down in old Manhattan
From the roof of a friend I watched an empire ending
Heard it loud and long, the river's song
Time marching on, to a mad man's drum
Maar hij is gelukkig niet zo saai als de nieuwe Wilco he.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:23 schreef pfaf het volgende:
Lichtelijk, er staan wel wat aardige nummers op, maar overall is het een grote teleurstelling.
Sorry.
Nou zeg, echt sky radio kwaliteitquote:Op woensdag 4 april 2007 21:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar hij is gelukkig niet zo saai als de nieuwe Wilco he.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:29 schreef moelan0e het volgende:
Ik vind het juist een geweldige vooruitgang, minder puberaal zoals ik eerder zei. Misschien is pfaf er nog niet aan toe!
Houdt de mond.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar hij is gelukkig niet zo saai als de nieuwe Wilco he.![]()
Die intro deed mij eerst heel erg denken aan O Mary Don't You Weep (o.a. op Seeger Sessions van Springsteen). Lijkt er niet 1:1 op, maar wel dusdanig dat ik ook elke keer het verkeerde nummer wilde zingen. Erg irritant.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef moelan0e het volgende:
De intro van Four Wings lijkt heel erg op Santa claus is coming to town en toen ik dat eenmaal had gehoord kon ik het hoe dan ook niet meer uit mijn hoofd zetten. Als het intro is afgelopen is het nummer wel fijn.
Precies mijn gedachte! Toffe single, hoor hem vaak op Kink.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef moelan0e het volgende:
De intro van Four Wings lijkt heel erg op Santa claus is coming to town en toen ik dat eenmaal had gehoord kon ik het hoe dan ook niet meer uit mijn hoofd zetten. Als het intro is afgelopen is het nummer wel fijn.
Vet, wat zit daar allemaal voor extra's bij?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:45 schreef moelan0e het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen de special edition in den brievenbus.
Bright Eyes new album comes in a Limited Digipak with a 24 page booklet with deluxe gloss finish & lenticular cover.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Vet, wat zit daar allemaal voor extra's bij?
Duuuh..quote:Op maandag 9 april 2007 10:16 schreef pfaf het volgende:
Hij vindt de weg naar m'n cd-speler steeds vaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |