Welke plaat is jouw favoriete? Bij mij sloeg I'm Wide Awake eigenlijk al meteen aan. Ik ben dus benieuwd welke platen volgens de liefhebbers het beste zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Moet wel zeggen dat I'm Wide Awake toch meer groeiplaat is dan ie dacht en hij momenteel bovenaan meedoet in mijn 2005-tussenstand.
Ik bedoele eigenlijk welke plaat uit het reportoire van Bright Eyes je nog meer goed vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Van de twee vind ik I'm Wide Awake het best.
Van dit jaar doen Coparck - Few Chances Come Once In A Lifetime, Beck - Guero, Bellwether - Seven And Six samen met BE goed mee.
Ik ben er bij!!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:56 schreef DaisyDuke het volgende:
12 juli Paradiso, het is nog niet uitverkocht!
Dat, en het feit dat ik 'm in Tivoli nogal zwak vond maakt het voor mij ook nog niet 100% zeker of ik wel ga.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:11 schreef Z het volgende:
Ik vind het een beetje te duur denk ik. 20 euro...
Is dat een veronderstelling of heeft ie dat gezegd?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Z het volgende:
Hij gaat toch alleen maar Digital Ash dingen spelen?
Ze is zijn vaste achtergrondzangeres de laatste jaren.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Vrees voor je dat Conor die lekker thuis laat....
Hij had haar in Tivoli ook al thuis gelaten, vandaar....quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze is zijn vaste achtergrondzangeres de laatste jaren.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef methodmich het volgende:
Wel een mooie tracklist, al mis ik enkele cruciale songs!
Ach over 10 jaar is het gewoon een leuk muzikaal tijdsbeeld. Ik vind de felheid waarmee het nummer gezongen wordt erg tof en hoewel de boodschap niet origineel is vind ik het wel leuk onder woorden gebracht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:26 schreef placebeau het volgende:
Heb motion sickness maar eens gekocht.
Erg mooi allemaal, in het begin vond ik het maar matig maar vanaf landlocked blues wordt het steeds maar beter en beter. Absolute hoogtepunt is train under water
Wel jammer dat er weer zo'n anti-bush nummer opstaat. Wel een leuk nummer maar het wordt zo cliché en daar we hebben er in Europa echt geen boodschap meer aan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef DaisyDuke het volgende:
In het Bright Eyes topic?
Als die toch uitverkocht isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:14 schreef DaisyDuke het volgende:
Je had ook niet zo eigenwijs moeten zijn en gewoon "I'm Wide Awake..." moeten luisteren.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:16 schreef Olmo het volgende:
[..]
Als die toch uitverkocht is
Maar ik weet het goedgemaakt. Maandag ga ik nogmaals en zal ik Wide Awake proberen te luisteren
I'm wide awake is misschien wel wat meer in het straatje van Olmo. Toch de meest toegankelijk wat DD al zei...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, zoiets. Maar als Lifted niets met je doet, moet je Bright Eyes denk ik toch maar links laten liggen.
maar die héb ik Olmo!!!!quote:
Ja okee, maar dan heb je niet echt een ruim beeld van Bright Eyes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
I'm wide awake is misschien wel wat meer in het straatje van Olmo. Toch de meest toegankelijk wat DD al zei...
Eens, maar soms is het bij mensen handiger om eerst wat toegankelijkers te leren kennen om dan later het obscuurdere werk te gaan luisteren, mits het eerste bevalt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja okee, maar dan heb je niet echt een ruim beeld van Bright Eyes.
Moet je eens op onze website www.hanx.net kijken. Vriend heeft een interview met Ron Jans gedaan.. vertelt hij wel 45 minuten over muziek. Je kan het terugzien op www.hanx.netquote:Op maandag 16 januari 2006 09:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Gisteren een stukje Bright Eyes in Studio Voetbal. Groningen-trainer Ron Jans is fan! Komt niet vaak voor, voetballers met een verfijnde muzieksmaak.
Wat was er precies te zien?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Gisteren een stukje Bright Eyes in Studio Voetbal. Groningen-trainer Ron Jans is fan! Komt niet vaak voor, voetballers met een verfijnde muzieksmaak.
Van de week ook terug te zien op de site van het NOSquote:
Ron Jans kreeg twee muziekfragmenten te horen en moest raden wie het waren. Het waren fragmenten van Ryan Adams en Bright Eyes. Twee van z'n favorieten.quote:
Leuk! Ga het eens bekijken. Wel een sympathieke vent, die Jans.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Moet je eens op onze website www.hanx.net kijken. Vriend heeft een interview met Ron Jans gedaan.. vertelt hij wel 45 minuten over muziek. Je kan het terugzien op www.hanx.net
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:51 schreef methodmich het volgende:
En zo heeft hij er boeken vol van staan, onze Conor. De poëet van de huidige generatie?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:37 schreef -Dries- het volgende:
''I know a girl who cries when she practices violin cause each note sounds so pure it just cuts into her and then the melody comes pouring out her eyes''
écht mooi, uit Going for the Gold
Volgens mij wel. Maar check het anders even in het Feedback topic.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:08 schreef Joostebrood het volgende:
mag je trouwens Youtube links hier plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |