Welke plaat is jouw favoriete? Bij mij sloeg I'm Wide Awake eigenlijk al meteen aan. Ik ben dus benieuwd welke platen volgens de liefhebbers het beste zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Moet wel zeggen dat I'm Wide Awake toch meer groeiplaat is dan ie dacht en hij momenteel bovenaan meedoet in mijn 2005-tussenstand.
Ik bedoele eigenlijk welke plaat uit het reportoire van Bright Eyes je nog meer goed vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Van de twee vind ik I'm Wide Awake het best.
Van dit jaar doen Coparck - Few Chances Come Once In A Lifetime, Beck - Guero, Bellwether - Seven And Six samen met BE goed mee.
Ik ben er bij!!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:56 schreef DaisyDuke het volgende:
12 juli Paradiso, het is nog niet uitverkocht!
Dat, en het feit dat ik 'm in Tivoli nogal zwak vond maakt het voor mij ook nog niet 100% zeker of ik wel ga.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:11 schreef Z het volgende:
Ik vind het een beetje te duur denk ik. 20 euro...
Is dat een veronderstelling of heeft ie dat gezegd?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Z het volgende:
Hij gaat toch alleen maar Digital Ash dingen spelen?
Ze is zijn vaste achtergrondzangeres de laatste jaren.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Vrees voor je dat Conor die lekker thuis laat....
Hij had haar in Tivoli ook al thuis gelaten, vandaar....quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze is zijn vaste achtergrondzangeres de laatste jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |