Ja maar je gaat niet 3000 euro bij de pot doen als je de mol bent. Hij had makkelijk Nadja en Eva kunnen omwisselen zonder als mol over te komen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:26 schreef evert het volgende:
vond Paul trouwens wel erg 'niet verrast' toen hij groen scherm kreeg. of hij weet gewoon 100% zeker dat Inge het is.
Ja, die was mijn tweede keus, dus nu eerste keus. Erg onopvallend, en zoals ik al zei, vond ze wel heel makkelijk veel van die flessen... om geld uit de pot te houden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga voor Inge, die is me te onopvallend en ik kan me niet echt positive bijdragen herinneren.
De Mol zou juist flessen moeten zoeken, want het bedrag dat de Mol vond, kwam niet in de pot (achteraf). Nadja vond 30 euro, Inge 60... Is dus eerder een aanwijzing naar Inge toe, want Nadja ligt eruit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef koetjeboe het volgende:
[..]
Nou ja ... je moet toch wel een beetje kunnen opmaken wie de mol is, dat is het doel van dit programma. Ik heb na de uitzending van vorige week (liftenspel) gededuceerd (wellicht wel krom) dat het Eva de mol moet zijn, maar een concrete aanwijzing heb ik nog niet gezien,
Enige aanwijzing deze uitzending: ze vond geen flessen ...
Iedereen die de laatste twee keer geen rood scherm heeft gehad, heeft dat niet door... degenen die het wel door dachten te hebben spelen niet meer mee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef roelofjan het volgende:
Het is Renate, wie dat nou nog niet doorheeft....
Een vrouw in de jungle in de sterke groep had hij sowieso staan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef Marloes het volgende:
Heeft iemand dat uitslagformulier van Dick goed bekeken?
Dat bedoel ik dus de hele tijd... zo jammer voor het programma....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef golfer het volgende:
Who needs a mol als je Nadja al hebt die er voor zorgt dat er bijna geen cent in de pot zit.
Niemand dus?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:37 schreef peaceman het volgende:
Wie kan ff Dick en Nadja rood maken?
Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar dan nog blijf ik er van overtuigd dat Paul toch niet alle vragen goed had bij dat liftenspel en toch Inge kreeg te zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:39 schreef Bayswater het volgende:
Daarbij zette ze lekker even vlak voor zevenen uitgebreid haar voortent open
Dit zei ik een aantal weken geleden..ik blijf er toch maar bij, en verander niet na 2 afleveringen zoals ik zei :p,quote:Op zondag 21 januari 2007 10:52 schreef reconnect het volgende:
Voor elk persoon zijn verschillende aanwijzingen en motieven, het is daarom heel moeilijk om een mol aan te wijzen. Overigens denk ik niet dat het in aanwijzingen zit als : uit dit woord kun "dick" en "rode" halen. Je moet goed in je achterhoofd houden dat de mol de opdrachten vantevoren kent. Daar moet je de mol betrappen op een foutje.
Daarom denk ik dat Renate niet de mol is, omdat de rechterkant "goede" kant is...als ze de mol is liep ze wel een andere kant op, of ging ze niet als een van de eerste spelers en veld op. Dick Jol is zoals Soli ook zegt erg fanatiek dus ik denk ook niet dat hij het is. Alex en Nadja zijn mij te obvious, en omdat Karel elke keer een blauw overhemd heeft denk ik dat het Paul is. Menno is ook erg fanatiek.
Om de kijker (en de andere kandidaten dus ook!) op een dwaalspoor te brengen gaven ze Paul het rode scherm, zo lijkt het alsof hij de mol niet kan zijn
Mja mijn theorie voor nu, zal over 2 afleveringen weer anders zijn(zou het wel sneu vinden als Paul er nu uit zou gaan
)
Precies, wie zegt dat hij de Mol *niet* te zien kreeg? Ook al waren zijn antwoorden fout (in elk geval dat over de schietschijven).quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar dan nog blijf ik er van overtuigd dat Paul toch niet alle vragen goed had bij dat liftenspel en toch Inge kreeg te zien
Ik bedoel dus eigenlijk dat Inge niet de Mol isquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Precies, wie zegt dat hij de Mol *niet* te zien kreeg? Ook al waren zijn antwoorden fout (in elk geval dat over de schietschijven).
En ik dat ze het best kan zijn, ook al heeft Paul minimaal 1 vraag fout beantwoord en kreeg hij toen Inge te zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedoel dus eigenlijk dat Inge niet de Mol is
Ik niet, ik was echt blij met dat rode schermquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:54 schreef Nesle het volgende:
Ik heb wel dubbel gelegen om dat huppeltje van Nadja toen ze in die tent sprong
Ik was ook blij, maar dat huppeltje steeds en dan in slowmotion vond ik hilarischquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik niet, ik was echt blij met dat rode scherm
Niet, zat ook een schietschijf op het dak. En die vraag van de nummers had hij ook goed. Blijft dus alleen de lengte van de tocht in de rimboe over. En best grote kans dat die goed was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Precies, wie zegt dat hij de Mol *niet* te zien kreeg? Ook al waren zijn antwoorden fout (in elk geval dat over de schietschijven).
Da's wel een goede aanwijzing eigenlijk....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef Bayswater het volgende:
En Inge won niets op de veiling wat impliceert dat ze weleens steeds het hoogste bod als mol kon hebben.
Ik heb net nog even zitten kijken naar dat stukje met die lift, en ze lieten er inderdaad 3 zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:02 schreef JeroenV het volgende:
Niet, zat ook een schietschijf op het dak. En die vraag van de nummers had hij ook goed. Blijft dus alleen de lengte van de tocht in de rimboe over. En best grote kans dat die goed was.
Dick zag Renatequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb net nog even zitten kijken naar dat stukje met die lift, en ze lieten er inderdaad 3 zienDus dat antwoord was inderdaad goed. Dat zou ook betekenen dat Dick alles goed had, want hij kreeg Inge ook te zien. Vooropgesteld dat Inge de Mol is dus
![]()
Dat lijkt me raar, omdat de Mol op een bepaalde verdieping stond. Karel heeft Paul naar een andere verdieping gestuurd dan waar de Mol stond.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En ik dat ze het best kan zijn, ook al heeft Paul minimaal 1 vraag fout beantwoord en kreeg hij toen Inge te zien
Wie zag dan nog meer Inge?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:06 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij kreeg Dick Renate te zien...
Ik zat me al te bedenken hoe je zou kunnen mollen bij die opdracht Eén manier zou natuurlijk zijn om een opdracht van een ander te imiteren, leuk geprobeerd dus Inge.quote:Waarom staat Inge steeds naast Karel? (bij de rondleiding)
hoe verklaar je dan die 3000 Euro die hij won en die hij makkelijk had kunnen verneuken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef snellejelle het volgende:
ik blijf erbij dat paul de mol is... hij was zo makkelijk 't spel weer in te moffelen en dnu verdenkt niemand 'm meer
ik verdacht hem ook. Maar hij had heel makkelijk die 3000 euro niet kunnen winnen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef snellejelle het volgende:
ik blijf erbij dat paul de mol is... hij was zo makkelijk 't spel weer in te moffelen en dnu verdenkt niemand 'm meer
Een mol doet ook wel eens wat goeds hè, om te voorkomen dat mensen hem/haar (gaan) verdenken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
hoe verklaar je dan die 3000 Euro die hij won en die hij makkelijk had kunnen verneuken?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan die 3000 Euro die hij won en die hij makkelijk had kunnen verneuken?
handig als anderen voor je typenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een mol doet ook wel eens wat goeds hè, om te voorkomen dat mensen hem/haar (gaan) verdenken.
Vorige week zat ik nog op Paul, maar ik weet het niet meer.
Jaaa maar 3000 euro is gewoon veel te veel op een bedrag van 7000 wat ze hadden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
handig als anderen voor je typen
Klopt, maar hier zou het juist niet opvallen als hij het fout had.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een mol doet ook wel eens wat goeds hè, om te voorkomen dat mensen hem/haar (gaan) verdenken.
Vorige week zat ik nog op Paul, maar ik weet het niet meer.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef snellejelle het volgende:
handig als anderen voor je typen
Goh! Dat snapte ik nog nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:38 schreef JeroenV het volgende:
Klopt, maar hier zou het juist niet opvallen als hij het fout had.
Ah, dat vraagt de redactie gewoon aan haar denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:42 schreef toma het volgende:
ik vind Renate trouwens echt een kutwijf omdat ze zich constant mateloos aan iedereen irriteert. Vooral toen ze zo dom over Inge reageerde.
En hoe ze in de eerste aflevering tijdens het spullen inlveren ook zegt "als ik er snel uit lig moet je het wel zeggen hé.". Dat kwam er ook al zo nep uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:48 schreef Haunter het volgende:
En what about Inge over haar molboekje tegen Karel: "Mag ik nu mijn molboekje terug...?"
heel slecht geacteerd was dat
Same herequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat ik trouwens wel opvallend vond: normaal gesproken gaat degen eruit van wie niet helemaal duidelijk is naar wie de stem zou gaan. Inge twijfelde duidelijk tussen Nadja en Eva... en we hoorden niet voor wie ze uiteindelijk ging. Dus eigenlijk verwachtte ik dat zij er uit zou gaan...
Het is hier al vaker gezegd, maar een fout antwoord bij de liftopdracht betekent niet automatisch dat je de mol niet ziet. Voor hetzelfde geld is Inge wel de mol en heeft Paul haar ondanks zijn foute antwoord gezien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:03 schreef jde_kok het volgende:
Vanaf aflevering 1 denk ik al dat het Eva is en ik blijf er nog steeds bij. inge is het niet, want Paul kreeg haar te zien als 'mol' terwijl hij 1 vraag fout had in de opdracht met de lift.
Hoezo had een Paul een antwoord foutquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Same here
[..]
Het is hier al vaker gezegd, maar een fout antwoord bij de liftopdracht betekent niet automatisch dat je de mol niet ziet. Voor hetzelfde geld is Inge wel de mol en heeft Paul haar ondanks zijn foute antwoord gezien.
Eva liep bij de vorige executie wel flink te stressen. Als ze de mol is vind ik dat wel knap geacteerd. Paul als mol lijkt me wel heel erg flauw met dat rode scherm. Inge of Renate dus. Ik vind Renate vaak erg schijnheilig kijken. Maar ik baseer me veel meer op algemene indrukken dan op spelmomenten, ben benieuwd!
Paul had er eigenlijk al uit moeten liggen met z'n rode scherm. Is bloedfanatiek in spelletjes en gaf een joker op voor 3000 euro iin een pot met 7000. Ja 33 01, MMOL Paul is het!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef mi_ni_me het volgende:
[afbeelding]
Dat shirt van Paul vond ik zo opvallend. 01 kan je lezen als ol, en als je een van die drieen kantelt heb je een M: MOL
Maar hetzelfde geldt voor Inge. Zoals iemand hierboven al zei: om veel vragen te kunnen stellen, moest ze veel in de buurt of zelfs náást Karel gaan staan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:58 schreef RayMania het volgende:
De opdracht van Eva vond ik ook een goede voor een Mol. De Tour anderhalf uur laten duren door achteraan te lopen.
Uit het dagboek van de mol: 'Misschien heeft de mol het spel wel even verlaten. Gewoon om even nog meer twijfel te zaaien...'quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Paul had er eigenlijk al uit moeten liggen met z'n rode scherm. Is bloedfanatiek in spelletjes en gaf een joker op voor 3000 euro iin een pot met 7000. Ja 33 01, MMOL Paul is het!
Oeh, wat mooi alsie het wel blijkt te zijn.
Hij gaat wel winnen though.
En dat vind ik nou jammer. Als deelnemer mag je wel wat verdenkingen op je nemen, maar niet zoals Nadja dat deed.quote:Het dagboek van de mol:
De mol is naar huis!
Althans, dat is wat een aantal nu wel denkt. Natuurlijk was dat een sterk staaltje nep-mollengedrag, want ik ben de enige echte mol. Het kwam me goed uit, want daardoor zijn heel veel van mijn spelletjes niet opgevallen. En door Nadja’s mollengedrag is er best wel wat geld verloren gegaan. Wat dacht je van die tenten opdracht? Dankzij haar is er niets verdiend. Het was trouwens prachtig daar met die blauwe zee en witte stranden! Alhoewel die boot wel moeilijk door de golven kwam. Toch hadden we tien minuten over. Iedere minuut is er één te veel, maar met tien minuten kan ik leven. Nu is het voor jullie maar afwachten of er behalve de 300 euro van Nadja nog iets in de pot gaat...
Op uitzendinggemist kun je alle afleveringen terugzienquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:52 schreef -x-nathali-x- het volgende:
Ik wou net zeggen dat ik nu bijna zeker ben dat Inge de mol is, maar ik ben niet de enige zie ikIk heb alleen die aflevering gemist met die lift opdracht, ze lieten net ook zo'n stukje zien waarin Paul haar betrapte maar waar ging dat over?
Goed punt, dat was erg obvious.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:06 schreef Flem het volgende:
Renate blijft de verdachtste, ook deze keer weer doordat zij het vraagteken wilde...
En hoe verklaar je dan dat de kandidaten die vol voor Renate gaan bij de executie er de laatste weken steeds uit vliegen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed punt, dat was erg obvious.
Als je alle kandidaten vergelijkt, heeft iedereen wel een rare niet-Mol-actie gehad, behalve Renate.
Inge: vat op vlot.
Eva: fotoopdracht
Paul: bordjes van gisteren
Een Mol hoort geen geld te verdienen, Renate moet gewoon de Mol zijn.
Daar ga ik vanavond thuis eens extra naar kijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan dat de kandidaten die vol voor Renate gaan bij de executie er de laatste weken steeds uit vliegen?
Ik weet het ook niet, het ging me er alleen om duidelijk te maken dat een fout antwoord niet automatisch betekent dat je de mol niet ziet. That's allquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hoezo had een Paul een antwoord fout. Dat is één van de 2 waar je het niet van kan weten. Geloof ook bij Renate.
Idd, en als je al de goede mol hebt moet je ook nog eens aardig wat dingen hebben onthouden. Kandidaten maken vast weleens een foutje ook al zitten ze op de goede mol. En dan kan dat ene foutje net alles schelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar ga ik vanavond thuis eens extra naar kijken.
Je hoeft maar 1 vraag minder goed te hebben en je kan eruit vliegen, ook al heb je de goede Mol.
Daarnaast kun je veel vragen goed hebben, ook al zit je op de foute Mol. Antwoorden kunnen soms betrekking hebben op meerdere kandidaten. Bijvoorbeeld of de Mol in groepje X zat ofzo.
goede theorie hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:45 schreef Mvnl het volgende:
Redenen waarom Inge voor mijn gevoel de mol is:
- eerste aflevering: nadrukkelijk zeggen 'als ik er uit ga, moet je wel mijn spullen vragen' (nadrukkelijk kandidaat uithangen)
- bij de eerste opdracht erg goed de filmpjes herkennen (voorkennis) zodat ze op t laatste moment de opdracht hád kunnen verneuken (als Renate niet ook alles goed had)
- het filmpje van Inge was vanuit een auto gefilmd, zou me niets verbazen als we later te zien krijgen dat Inge zelf aan t stuur zat tijdens die opname...
- letterzoekopdracht: Inge krijgt de slappe lach aan de telefoon
- abseilopdracht.. Inge is emo en haalt de rest wel even over denkt ze... (eerste van een reeks irrationele beslissingen van haar.. iemand die zo ondoordacht handelt blijft niet zo lang in t spel)
- Inge geeft haar molboekje probleemloos (zonder logische reden) aan Paul
- Inge biedt ijverig maar verdient niets in de veiling (steeds t laatste bod?)
- Inge vraagt erg geacteerd "mag ik mijn boekje terug?" na de veiling
- Inge gaat bij de foto-opdracht in een team met Nadja, zodat andere kandidaten minder snel zien waar Nadja mee bezig is... én zegt wederom 'geacteerd' "niet doen joh, dat heeft geen zin" als ze Nadja foto's ziet maken
- Inge wordt 2 keer gezien in de liftopdracht... aangezien er 1 gokvraag per kandidaat is is de kans statistisch tamelijk groot dat meerdere kandidaten de mol zien.. en er is geen bewijs dat Renate of Paul echt foute antwoorden hadden
- Inge vind de meeste flessen maar probeert voor de kijkers Eva verdacht te maken omdat die geen flessen vindt
- Inge duikt terug in haar tent, maar kan Nadja de schuld geven van t mislukken van de opdracht
Verder doet Inge vooral raar op momenten dat kandidaten t niet zien (dus niet om zichzelf verdacht te maken) en hangt tegenover de rest theatraal de kandidaat uit..
Veel redenen inderdaad, maar hoe verklaar je dat zij mede het vat meenam op het vlot, samen met Paul en Alex? En waarom had ze de laatste vraag bij het filmpjes herkennen goed? Wist ze dat Renate die wel goed móest hebben?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:45 schreef Mvnl het volgende:
Redenen waarom Inge voor mijn gevoel de mol is:
- eerste aflevering: nadrukkelijk zeggen 'als ik er uit ga, moet je wel mijn spullen vragen' (nadrukkelijk kandidaat uithangen)
- bij de eerste opdracht erg goed de filmpjes herkennen (voorkennis) zodat ze op t laatste moment de opdracht hád kunnen verneuken (als Renate niet ook alles goed had)
- het filmpje van Inge was vanuit een auto gefilmd, zou me niets verbazen als we later te zien krijgen dat Inge zelf aan t stuur zat tijdens die opname...
- letterzoekopdracht: Inge krijgt de slappe lach aan de telefoon
- abseilopdracht.. Inge is emo en haalt de rest wel even over denkt ze... (eerste van een reeks irrationele beslissingen van haar.. iemand die zo ondoordacht handelt blijft niet zo lang in t spel)
- Inge geeft haar molboekje probleemloos (zonder logische reden) aan Paul
- Inge biedt ijverig maar verdient niets in de veiling (steeds t laatste bod?)
- Inge vraagt erg geacteerd "mag ik mijn boekje terug?" na de veiling
- Inge gaat bij de foto-opdracht in een team met Nadja, zodat andere kandidaten minder snel zien waar Nadja mee bezig is... én zegt wederom 'geacteerd' "niet doen joh, dat heeft geen zin" als ze Nadja foto's ziet maken
- Inge wordt 2 keer gezien in de liftopdracht... aangezien er 1 gokvraag per kandidaat is is de kans statistisch tamelijk groot dat meerdere kandidaten de mol zien.. en er is geen bewijs dat Renate of Paul echt foute antwoorden hadden
- Inge vind de meeste flessen maar probeert voor de kijkers Eva verdacht te maken omdat die geen flessen vindt
- Inge duikt terug in haar tent, maar kan Nadja de schuld geven van t mislukken van de opdracht
Verder doet Inge vooral raar op momenten dat kandidaten t niet zien (dus niet om zichzelf verdacht te maken) en hangt tegenover de rest theatraal de kandidaat uit..
Ja, dat vond ik dus ook bij Inge, vooral dat vraagteken was zeker geen molactie. Maaaar toen stond er in het moldagboek dat de mol ze wel wat geld gunde..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef Flem het volgende:
[..]
Veel redenen inderdaad, maar hoe verklaar je dat zij mede het vat meenam op het vlot, samen met Paul en Alex? En waarom had ze de laatste vraag bij het filmpjes herkennen goed? Wist ze dat Renate die wel goed móest hebben?
Ze had alleen de antwoorden (Daar stond wel Renate tussen) maar niet de vragen en of het fout/goed was. Dus dat kan ze ook zo snel niet helemaal goed hebben gezien. En Dick had het toch vrij duidelijk gezegd dat hij na het afvallen van Alex, geloof ik, volledig op 1 persoon ging. En ook bij een reactie van hem na dat hij eruit lag. Stond in het vorige topic geloof ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Eva had toch de vragen van Dick? Die zei dat Dick de antwoorden een beetje had gespreid, dus dat zou betekenen dat hij veel vragen fout had mbt Renate.
quote:Dagboek van Dick
"Hartstikke gaaf was het! Ik vind het niet eens erg dat ik er nu uit ben, dat hoort bij het spel en je weet van te voren dat het kan gebeuren. Take it or leave it.
Ik heb de hele test op één mol gemaakt dus ik nam daarmee wel een risico. Maar het is niet anders. Ik had geen zin om te spreiden en op meer zekerheid te spelen. Ik denk nog steeds dat mijn mol de mol is, maar ik zal wel niet goed genoeg hebben opgelet. Anderen hadden waarschijnlijk meer vragen goed.
Het was wel een eer dat ik mee mocht doen! Ik heb het super naar m’n zin gehad, het spel werd goed gespeeld en de groep was erg leuk. Ik heb veel gelachen met die lieve vrouwen en met de mannen heb ik ook lol gehad. En dat abseilen, geweldig! Maar het leukste vond ik de olifanten en de vlot opdracht; lekker werken… het is een bizar mooi spel!"
Dat had ik ook min of meer geconcludeerd ja, maar toch heb ik nog ergens een vaag vermoeden dat ze het wél kan zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef Duizendpootje het volgende:
ik zag op de lijst van Dick helemaal onderaan de naam Renate staan..
en aangezien Nadja ook op Renate zat lijkt me dat zij zeker niet de mol is!
ik ga nogsteeds voor Paul <3
Voor mij is ze ook nog steeds de mol, Paul gaat winnen en Renate is de verliezer (volgens mij is ze echt een slechte verliezer dus dat wordt nog leukquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef Mvnl het volgende:
Met Nadja eruit is deze reeks definitief helemaal goed!
(tenminste geen "nadja is de mol"-anticlimax)
O, en Inge is en blijft zó de mol voor me... wel opvallend dat verdenkingen richting haar nu wel te horen zijn (van Paul).. maar ook apart dat 3 nadja-stemmers ook in t spel zijn gebleven...
Tja, niet... maar hoe verklaar je dat Eva de foto-opdracht en Paul de stadswandeling-opdracht eigenhandig goed afronden...?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef Flem het volgende:
[..]
Veel redenen inderdaad, maar hoe verklaar je dat zij mede het vat meenam op het vlot, samen met Paul en Alex? En waarom had ze de laatste vraag bij het filmpjes herkennen goed? Wist ze dat Renate die wel goed móest hebben?
Via wieisdemol.nl is het wel te bekijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:40 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom staat het nog niet op uitzendinggemist?
Tof, dankjewel. Ik ging er net naar op zoek bij Google en toen zag ik al wie er uit ging maar ik wil het alsnog graag bekijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Via wieisdemol.nl is het wel te bekijken.
Nadja heeft het verknald als je het mij vraagt. En dan durft ze tegen Karel nog te beweren dat ze op het laatst vrij fanatiek was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef Bruce117 het volgende:
Nadja heeft maar een raar spelletje gespeeld
Bij werkt die player bij die afl. niet maar die oude afl. op uitzendinggemist wel..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Via wieisdemol.nl is het wel te bekijken.
Dan geldt hetzelfde voor Inge bij de liftvraag over de hoogte van de kist bij de olifanten waarop zij 130 cm antwoord (slechts 5 cm!) verschil met antwoord 2, 125 cm.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Paul had er eigenlijk al uit moeten liggen met z'n rode scherm. Is bloedfanatiek in spelletjes en gaf een joker op voor 3000 euro iin een pot met 7000. Ja 33 01, MMOL Paul is het!
Oeh, wat mooi alsie het wel blijkt te zijn.
Hij gaat wel winnen though.
Renate verdiende in aflevering 1 samen met Inge een pot geld met de thuisfilmpjes als ik me goed herinner...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed punt, dat was erg obvious.
Als je alle kandidaten vergelijkt, heeft iedereen wel een rare niet-Mol-actie gehad, behalve Renate.
Inge: vat op vlot.
Eva: fotoopdracht
Paul: bordjes van gisteren
Een Mol hoort geen geld te verdienen, Renate moet gewoon de Mol zijn.
Je beseft dat ik sarcastisch was?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:59 schreef M_13 het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde voor Inge bij de liftvraag over de hoogte van de kist bij de olifanten waarop zij 130 cm antwoord (slechts 5 cm!) verschil met antwoord 2, 125 cm.
130 = LMO = MOL
Jij niet dat ik het ook was?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Je beseft dat ik sarcastisch was?
Het is iets met QuickTime ofzo, ik moest ook even pielen voor het werkte maar heb hem zojuist kunnen bekijken!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:40 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Bij werkt die player bij die afl. niet maar die oude afl. op uitzendinggemist wel..
Heeft iemand een linkje voor mijn windows media player zou fijn zijn.![]()
Zij wist al zeker wie het was dus daarom ging ze als schijnmol te werk. Maar ze had hat dus foutquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:14 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik zie de aflevering nu pas, maar ben het spoor wel bijster. Wat had het gedrag van Nadja in godsnaam voor nut? Of is ze gewoon gescript? Constant was ze bezig de boel te verpesten, waardoor ze niet eens aandacht had voor het spel zelf.
Maar goed, als ze volgend jaar de regels eens gaan veranderen (zodat de mol een percentage van het misgelopen geld uit de pot krijgt), kan het spel pas echt leuk worden.
De volgorde kan gemanipuleerd zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:16 schreef Mvnl het volgende:
Maar bij de eerste executie wisten de makers echt nog niet wie er over zouden kunnen blijven.. (alleen van de mol)
Jij snapt blijkbaar een ene moer van het hele spel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Zij wist al zeker wie het was dus daarom ging ze als schijnmol te werk. Maar ze had hat dus fout. Hoewel het natuurlijk niet de bedoeling van het spel is
![]()
Dat kan niet, want de Mol kan niet winnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:26 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat Renate wint.
De bedoeling is inderdaad om zo weinig mogelijk geld in de pot te krijgen die je zelf kan winnenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:15 schreef ixio het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar een ene moer van het hele spel.
Natuurlijk is dat de bedoeling van Wie is de Mol.
Ja, daarom klopt het spel ook van geen kant.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De bedoeling is inderdaad om zo weinig mogelijk geld in de pot te krijgen die je zelf kan winnen.
het is de bedoeling dat je jezelf ook verdacht maakt als je niet de mol bent. Dan stemmen anderen op jou als mol en gaan ze eruit omdat ze het fout hebben. Zo is het spel. Dus is het niet een hele rare actie dat ze zich zo als mol profileerde en ze is zeker niet gescript wat heeft dat voor zin? anyway ze hoopte natuurlijk veel mensen op 't verkeerde been te zetten en dat is ook wel een beetje gelukt. Ze had zich alleen misschien wat beter met andere dingen bezig kunnen houden dan had ze er nu nog in gezeten...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:14 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik zie de aflevering nu pas, maar ben het spoor wel bijster. Wat had het gedrag van Nadja in godsnaam voor nut? Of is ze gewoon gescript? Constant was ze bezig de boel te verpesten, waardoor ze niet eens aandacht had voor het spel zelf.
Maar goed, als ze volgend jaar de regels eens gaan veranderen (zodat de mol een percentage van het misgelopen geld uit de pot krijgt), kan het spel pas echt leuk worden.
Iedereen heeft wel dingen gedaan waarvan je achteraf kunt zeggen..."kijk dit heb ik als mol gedaan"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef Suuz_ het volgende:
nee dat lijkt me sterk, ze laten in de laatste aflevering alle "mollenacties" zien. Ook dingen die de mol heeft gedaan achter de schermen zeg maar die je gewoonweg niet hebt kunnen zien maar waaraan je wel kan zien dat al ruim voordat de serie begint er bekend is wie de mol is.
dat laatste hoop ik ook echt ! (en in het algemeen is dat wel hoe ik over haar denkquote:vaak krijgt de mol vooraf ook wat cursussen enz. Bijvoorbeeld het zou kunnen dat de mol voor het programma al eens van zo'n gebouw is gaan abseilen. of de filmpjes van de andere kandidaten al eens heeft gezien. dus wat victoria ook zegt het is gelul volgens mij.
weet het niet...heb het van horen zeggen en weet niet precies hoe ze daarop reageerde !quote:reageerde yvon jaspers daar trouwens niet op? zij is mol geweest dus kan het weten...
Zal een modje moeten doen, want ik kan het niet meer doen...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef Kurk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo. Pas de OP maar aan
2/3 in ieder geval goed, de derde weet ik niet zeker, sorry als ik niet duidelijk was.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:55 schreef Nesle het volgende:
Welke vraag had Paul zeker fout dan Schuifpui?
Ahzo, ok. Niks gezegdquote:Op zondag 18 februari 2007 00:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
2/3 in ieder geval goed, de derde weet ik niet zeker, sorry als ik niet duidelijk was.![]()
Paul zag Inge dus.![]()
Ik had het idee dat Inge het juist niet kan zijn. Want iemand moest bij de lift de vraag beantwoorden hoeveel schietschijven die buggy's hadden, 'hij' antwoordde 3, maar ik dacht dat het er maar 2 waren. En toen kregen we Inge te zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:50 schreef Schuifpui het volgende:
Heb echt het idee dat ik het dit keer 100% zeker weet: Inge.
Paul had tijdens de liftopdracht iig 2/3 vragen goed en zag Inge.
Renate is het sowieso niet, omdat zowel Dick als Nadja op Renate hebben gestemd en zijn afgevallen. Waarom de rest wel door is, zal te maken kunnen hebben met het feit dat indien je op Nadja zou stemmen je gewoon weg een paar vragen meer goed hebt dan wanneer je op Renate stemt. Verder wijzen de aanwijzingen van Schiffers.fm ook wel heel erg naar Inge. En ik kan nog wel een hele lijst van verdachte dingen noemen.![]()
Maargoed, voor het zelfde geldt heb ik het compleet fout.![]()
Auto... Is dat net zo iets als een kar?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:26 schreef peaceman het volgende:
Ik zit ineens te bedenken, dat het filmpje van Inge het enige was, als ik het me goed herinner, wat niet thuis gemaakt was...maar in een auto... Teken van de mol?
Wat houdt dan in kar?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:44 schreef Dion het volgende:
[..]
Auto... Is dat net zo iets als een kar?
Karel heeft het voor elkaar = kar!
Wat heeft het woord KAREL voor het woord ELKAARquote:
Beetje vergezocht allemaal hoor... de hints zijn meestal niet zo vergezocht (zoals een M vorig jaar op dat shirt van Milouska, of afwijkende objecten)quote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Dion het volgende:
[..]
Inge's KAR was te zien in huisje, boompje, beestje.
Bij de liftopdracht zag renate een KAR op een bepaalde verdieping.
Paul houdt van racen en KARten.
ja, had ik ook al opgemerkt.. ik vind t wel zoiets waarvan je in de slotaflevering te zien krijgt dat Inge tijdens die opname gewoon naast de cameraman aan t stuur van haar autootje zat..quote:Op zondag 18 februari 2007 12:26 schreef peaceman het volgende:
Ik zit ineens te bedenken, dat het filmpje van Inge het enige was, als ik het me goed herinner, wat niet thuis gemaakt was...maar in een auto... Teken van de mol?
Nope, de winnaar mag er mee doen wat ie wil, vorig jaar ging t toevallig een keer wel naar een goed doel, maar dat was door de bijzondere omstandigheden gewoon een mooi gebaar van Frederique..quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Het geld wat gewonnen wordt, gaat toch naar een door de winnaar te bepalen goed doel?
Nee, want als er heel veel geld in de pot had gezeten, was het uiteindelijke bedrag écht niet op 0 uitgekomen.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:08 schreef Rewimo het volgende:
Tot aan de veilingopdracht heeft de Mol gewoon geld binnen kunnen slepen voor de pot. Hij/zij wist immers dat dat toch allemaal wel zou verdwijnenWe zouden dus eens moeten kijken wie na de veiling geen geld meer in de pot heeft gebracht.
Maar volgens mij gaven Renate en Paul foute antwoorden in die lift. Dan haden ze nooit bij de mol uit kunnen komen. Paul kreeg de vraag: Hoeveel bulls-eyes zaten er op de karretjes met bij de achtervolging? Pual zei 3. En het waren er twee. Dus is Inge niet de mol.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:35 schreef mi_ni_me het volgende:
Ik zat net even die liftopdracht te bekijken... maar het valt me op dat Karel bij Inge helemaal niet zegt naar welke verdieping ze moet gaan na de eerste 2 antwoorden. Bij alle andere kandidaten zegt Karel dat wel.
Na de eerste vraag gaat Inge naar de 9e, en na de tweede vraag naar de 11e verdieping... dat zijn toevallig ook de verdiepingen waar Renate en Paul Inge te zien krijgen.
hahaha, 20000001e keerquote:Op maandag 19 februari 2007 00:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar volgens mij gaven Renate en Paul foute antwoorden in die lift. Dan haden ze nooit bij de mol uit kunnen komen. Paul kreeg de vraag: Hoeveel bulls-eyes zaten er op de karretjes met bij de achtervolging? Pual zei 3. En het waren er twee. Dus is Inge niet de mol.
Deze stond er nog niet. Volgens mijquote:Aflevering 7, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zevende dagboek-bijdrage van de Mol
De mol is naar huis!
Althans, dat is wat een aantal nu wel denkt. Natuurlijk was dat een sterk staaltje nep-mollengedrag, want ik ben de enige echte mol. Het kwam me goed uit, want daardoor zijn heel veel van mijn spelletjes niet opgevallen. En door Nadja’s mollengedrag is er best wel wat geld verloren gegaan. Wat dacht je van die tenten opdracht? Dankzij haar is er niets verdiend. Het was trouwens prachtig daar met die blauwe zee en witte stranden! Alhoewel die boot wel moeilijk door de golven kwam. Toch hadden we tien minuten over. Iedere minuut is er één te veel, maar met tien minuten kan ik leven. Nu is het voor jullie maar afwachten of er behalve de 300 euro van Nadja nog iets in de pot gaat...
Omdat er drie fucking schietschijven op die kar zaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar waarom klopt mijn theorie dan niet?
En dan nog, ook al hebben ze 3 vragen fout beantwoord is er nooit gezegd dat ze de mol dan NIET te zien krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:09 schreef Flem het volgende:
[..]
Omdat er drie fucking schietschijven op die kar zaten.
Ik denk dat je tegen deze tijd in het spel wel een goed idee kan hebben wie het is hoor met nog vier kandidaten. Ik vind Inge zich gewoon het verdachtst gedragen, ze ligt goed in de groep maar is toch terughoudend en veel acties komen gespeeld over, dat is mijn gevoel.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Het kan Inge niet zijn. Iedereen denkt dat het Inge is. Dus is ze het nietLeer mij (de makers van) de Mol kennen
Ja, dat vind ik ook maar hoeveel geld heeft Inge in de pot gebracht ik heb daar niet zo veel op gelet en heeft ze er meer of minder als Eva eruit gehouden.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:24 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegen deze tijd in het spel wel een goed idee kan hebben wie het is hoor met nog vier kandidaten. Ik vind Inge zich gewoon het verdachtst gedragen, ze ligt goed in de groep maar is toch terughoudend en veel acties komen gespeeld over, dat is mijn gevoel.
Dat was dus eerst ook mijn gedachte. Want ze wilde ook wel de lucht in bij dat spelletje met die autotjes en die schietschijven. Maar hoe kan het dan dat zowel dick als nadja voor renate gaan en er uit vliegen?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:02 schreef Marloes het volgende:
Iemand gister RTL travel gezien???
Renate was in Afrika en ging een soort van abseilen langs een hele hoge paal én heeel hard naar beneden. En nu durft ze zoiets opeens wel. Zij is dus echt wel de mol
Inderdaad,quote:Op maandag 19 februari 2007 16:04 schreef evert het volgende:
opvallend: Paul nam een paracetaMOL.....
(ik zie spoken)
Misschien dat ze het zo hebben gemonteerd dat het lijkt alsof ze alles op Renate hebben gezet, maar misschien helemaal niet zo is? Ik ga nog steeds voor Renate.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat was dus eerst ook mijn gedachte. Want ze wilde ook wel de lucht in bij dat spelletje met die autotjes en die schietschijven. Maar hoe kan het dan dat zowel dick als nadja voor renate gaan en er uit vliegen?
Het valt toch lastig te monteren als ze allebei gewoon zeggen dat ze voor renate gaan?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:14 schreef Nuna het volgende:
[..]
Misschien dat ze het zo hebben gemonteerd dat het lijkt alsof ze alles op Renate hebben gezet, maar misschien helemaal niet zo is? Ik ga nog steeds voor Renate.
Paul is het zeker niet, hij heeft redelijk wat geld in de pot gebracht en het feit dat hij een rood scherm kreeg..
Dick heeft niet gezegd dat hij voor Renate ging. Hij zei dat hij voor één persoon ging, maar niet voor wie. Onder zijn executie hadden ze een zinnetje geplakt over dat hij iets raar vond wat Renate had gedaan. Dat ging over een spel en niet over die executie. Dat is leuk gemanipuleerd, maar het wil niet zeggen dat Dick ook daadwerkelijk op haar heeft gestemd.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:19 schreef Stansfield het volgende:
Het valt toch lastig te monteren als ze allebei gewoon zeggen dat ze voor renate gaan?
Jawelquote:Op maandag 19 februari 2007 17:24 schreef broer het volgende:
[..]
Dick heeft niet gezegd dat hij voor Renate ging. Hij zei dat hij voor één persoon ging, maar niet voor wie. Onder zijn executie hadden ze een zinnetje geplakt over dat hij iets raar vond wat Renate had gedaan. Dat ging over een spel en niet over die executie. Dat is leuk gemanipuleerd, maar het wil niet zeggen dat Dick ook daadwerkelijk op haar heeft gestemd.
Ja, idd. Daarom verdenk ik Renate ook zo.. Maargoed, kan het ook helemaal mis hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:26 schreef MiLalaa het volgende:
Ging Renate niet al weken voor Nadja als mol? Maar ze gaat er maar niet uit omdat ze de mol is.
ik heb het bijna altijd misquote:Op maandag 19 februari 2007 17:34 schreef Nuna het volgende:
Ja, idd. Daarom verdenk ik Rentate ook zo.. Maargoed, kan het ook helemaal mis hebben.
Ah, dat heb ik dan weer niet gezien.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Jawel![]()
Was op zijn antwoordenblaadje te zien.
Heeft iemand misschien een screenshot van dat blaadje? Er was een shot waar je aardig wat van de antwoorden kon zien.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Jawel![]()
Was op zijn antwoordenblaadje te zien.
Nouja, ze kunnen gespreid hebben natuurlijk...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat was dus eerst ook mijn gedachte. Want ze wilde ook wel de lucht in bij dat spelletje met die autotjes en die schietschijven. Maar hoe kan het dan dat zowel dick als nadja voor renate gaan en er uit vliegen?
Ging gewoon over de 'meest vervelende executie van allemaal' oid, dacht ik. Gewoon de laatste afvaller voor de finale dus.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:43 schreef broer het volgende:
Kondigden ze nu voor volgende week de 'meest adembenemende executie ooit' aan? Wat zou dat betekenen? Voor het eerst in de geschiedenis met zijn vieren naar de finale?
Hm... Ik weet het niet. Karel gebruikte het woord 'adembenemend' en Paul op zijn weblog ook al. Daar is iets mee aan de hand, denk ik. (Al heb ik geen idee wat, trouwens. Vier in de finale was een ongefundeerde, wilde gok.)quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef Flem het volgende:
Ging gewoon over de 'meest vervelende executie van allemaal' oid, dacht ik. Gewoon de laatste afvaller voor de finale dus.
Mijn verwachtingen gaan ook steeds meer richting Paul, je hoort weinig van hem en hij glipt toch altijd de executies door...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Inge de mol blijkt te zijn, is ze werkelijk één van de beste mollen die ik in een Mol-serie heb gezien. Maar mijn vermoeden is nog steeds op Renate gericht alhoewel die laatste muzikale hint wel erg naar Paul wijst.
Verrrrrrrkeerde topic.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Is er eigenlijk wel eens een echt topmodel uit de reeksen voortgekomen? Volgens mij niet hoor... blijven die winnaresjes ergens bij categorie catalogusmodel hangen en is geen enkele winnares ooit een werkelijk topmodel geworden.
Volgens mij zit je een beetje verkeerd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Is er eigenlijk wel eens een echt topmodel uit de reeksen voortgekomen? Volgens mij niet hoor... blijven die winnaresjes ergens bij categorie catalogusmodel hangen en is geen enkele winnares ooit een werkelijk topmodel geworden.
heb de hint gemist..... wat was het?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Inge de mol blijkt te zijn, is ze werkelijk één van de beste mollen die ik in een Mol-serie heb gezien. Maar mijn vermoeden is nog steeds op Renate gericht alhoewel die laatste muzikale hint wel erg naar Paul wijst.
Vrijdag was er geen hint i.v.m de Top 60 op Radio 2quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:33 schreef evert het volgende:
[..]
heb de hint gemist..... wat was het?
Dat is ANTM, niet WIDMquote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Jawel ik dacht dat op de site van wieisdemol.com het wel staat onder het interview met Nadja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vrijdag was er geen hint i.v.m de Top 60 op Radio 2
Ja dat had Hans Schiffers overquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Jawel ik dacht dat op de site van wieisdemol.com het wel staat onder het interview met Nadja.
mooi zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat had ik wel gevonden vanmiddag de website van wieisdemol.com.
Het gaat over het interview van Nadja met Hans Schiffers.
Nee joh, dat was Georgequote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Inge de mol blijkt te zijn, is ze werkelijk één van de beste mollen die ik in een Mol-serie heb gezien.
Jij leest nooit wie er vóór je hebben gepostquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij leest nooit wie er vóór je hebben gepostStukkie naar boven
Wat een redenering. Vorig jaar dacht ik na twee afleveringen al dat Milouska de mol was. En tegen het einde dacht iedereen dat. En bleek ze ook de mol te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Het kan Inge niet zijn. Iedereen denkt dat het Inge is. Dus is ze het nietLeer mij (de makers van) de Mol kennen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:49 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Wat een redenering. Vorig jaar dacht ik na twee afleveringen al dat Milouska de mol was. En tegen het einde dacht iedereen dat. En bleek ze ook de mol te zijn.
Dat bedoelde ik ..Bedankt ik zit nu te luisterenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ach gut![]()
http://www.wieisdemol.org(...)/interview-nadja.mp3
ik hoop maar dat ze er uit gaat. Stond op t punt om een breedbeeld tv te gaan kopenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:31 schreef Gitanki het volgende:
Paul is de mol.. en Eva gaat er vanavond uit![]()
ik dacht daar ook aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Food - Eva
Of denk ik nu te makkelijk
Maar hij moest wel die 4 boekjes gaan jatten, en als dat dan niet was gelukt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef linebear het volgende:
Vorige week was Paul wel heel verdacht op de radio. Hij was nog in gesprek met Sander en Coen. Dat leek er echt wel op alsof hij de mol is
Daar werd ook aangegeven dat er op tv geen rood scherm te zien was toen hij er uit moest.
Dat was inderdaad een heel raar gesprek. Het leek net alsof hij zich bijna versprak. Maar ik zie hem er ook wel voor aan om op deze manier nog even wat extra verdenking te creëren ook al zou hij de mol niet zijn. Gewoon verwarring zaaien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef linebear het volgende:
Vorige week was Paul wel heel verdacht op de radio. Hij was nog in gesprek met Sander en Coen. Dat leek er echt wel op alsof hij de mol is
Daar werd ook aangegeven dat er op tv geen rood scherm te zien was toen hij er uit moest.
Ze nam denk ik teveel initiatief in het begin daarnet om bewust op deze plek te zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Eva zit nu in de ideale positie om te Mollen
Ik zit echt heel erg te twijfelen tussen haar en Inge... maar als er iemand nu de kans heeft om te Mollen dan is zij het wel en niet Ingequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze nam denk ik teveel initiatief in het begin daarnet om bewust op deze plek te zitten.
Het oog wil ook wat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef roelofjan het volgende:
Renate is ook wel de hele tijd aan het woord hé, in die tussenstukje.
Best vreemd, iedereen probeert elkaars boekje te jatten. En dan krijg je zo'n kansquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat een bitches niemand doet wat
Een hele mand vol zelfs.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wtf daar lagen zelfs 20 jokers
Dat denk ik wel ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:21 schreef Mvnl het volgende:
zucht, finale met vier...???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |