Ik zat me al te bedenken hoe je zou kunnen mollen bij die opdracht Eén manier zou natuurlijk zijn om een opdracht van een ander te imiteren, leuk geprobeerd dus Inge.quote:Waarom staat Inge steeds naast Karel? (bij de rondleiding)
hoe verklaar je dan die 3000 Euro die hij won en die hij makkelijk had kunnen verneuken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef snellejelle het volgende:
ik blijf erbij dat paul de mol is... hij was zo makkelijk 't spel weer in te moffelen en dnu verdenkt niemand 'm meer
ik verdacht hem ook. Maar hij had heel makkelijk die 3000 euro niet kunnen winnen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef snellejelle het volgende:
ik blijf erbij dat paul de mol is... hij was zo makkelijk 't spel weer in te moffelen en dnu verdenkt niemand 'm meer
Een mol doet ook wel eens wat goeds hè, om te voorkomen dat mensen hem/haar (gaan) verdenken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
hoe verklaar je dan die 3000 Euro die hij won en die hij makkelijk had kunnen verneuken?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan die 3000 Euro die hij won en die hij makkelijk had kunnen verneuken?
handig als anderen voor je typenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een mol doet ook wel eens wat goeds hè, om te voorkomen dat mensen hem/haar (gaan) verdenken.
Vorige week zat ik nog op Paul, maar ik weet het niet meer.
Jaaa maar 3000 euro is gewoon veel te veel op een bedrag van 7000 wat ze hadden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
handig als anderen voor je typen
Klopt, maar hier zou het juist niet opvallen als hij het fout had.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een mol doet ook wel eens wat goeds hè, om te voorkomen dat mensen hem/haar (gaan) verdenken.
Vorige week zat ik nog op Paul, maar ik weet het niet meer.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef snellejelle het volgende:
handig als anderen voor je typen
Goh! Dat snapte ik nog nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:38 schreef JeroenV het volgende:
Klopt, maar hier zou het juist niet opvallen als hij het fout had.
Ah, dat vraagt de redactie gewoon aan haar denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:42 schreef toma het volgende:
ik vind Renate trouwens echt een kutwijf omdat ze zich constant mateloos aan iedereen irriteert. Vooral toen ze zo dom over Inge reageerde.
En hoe ze in de eerste aflevering tijdens het spullen inlveren ook zegt "als ik er snel uit lig moet je het wel zeggen hé.". Dat kwam er ook al zo nep uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:48 schreef Haunter het volgende:
En what about Inge over haar molboekje tegen Karel: "Mag ik nu mijn molboekje terug...?"
heel slecht geacteerd was dat
Same herequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat ik trouwens wel opvallend vond: normaal gesproken gaat degen eruit van wie niet helemaal duidelijk is naar wie de stem zou gaan. Inge twijfelde duidelijk tussen Nadja en Eva... en we hoorden niet voor wie ze uiteindelijk ging. Dus eigenlijk verwachtte ik dat zij er uit zou gaan...
Het is hier al vaker gezegd, maar een fout antwoord bij de liftopdracht betekent niet automatisch dat je de mol niet ziet. Voor hetzelfde geld is Inge wel de mol en heeft Paul haar ondanks zijn foute antwoord gezien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:03 schreef jde_kok het volgende:
Vanaf aflevering 1 denk ik al dat het Eva is en ik blijf er nog steeds bij. inge is het niet, want Paul kreeg haar te zien als 'mol' terwijl hij 1 vraag fout had in de opdracht met de lift.
Hoezo had een Paul een antwoord foutquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Same here
[..]
Het is hier al vaker gezegd, maar een fout antwoord bij de liftopdracht betekent niet automatisch dat je de mol niet ziet. Voor hetzelfde geld is Inge wel de mol en heeft Paul haar ondanks zijn foute antwoord gezien.
Eva liep bij de vorige executie wel flink te stressen. Als ze de mol is vind ik dat wel knap geacteerd. Paul als mol lijkt me wel heel erg flauw met dat rode scherm. Inge of Renate dus. Ik vind Renate vaak erg schijnheilig kijken. Maar ik baseer me veel meer op algemene indrukken dan op spelmomenten, ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |