Ja maar je gaat niet 3000 euro bij de pot doen als je de mol bent. Hij had makkelijk Nadja en Eva kunnen omwisselen zonder als mol over te komen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:26 schreef evert het volgende:
vond Paul trouwens wel erg 'niet verrast' toen hij groen scherm kreeg. of hij weet gewoon 100% zeker dat Inge het is.
Ja, die was mijn tweede keus, dus nu eerste keus. Erg onopvallend, en zoals ik al zei, vond ze wel heel makkelijk veel van die flessen... om geld uit de pot te houden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga voor Inge, die is me te onopvallend en ik kan me niet echt positive bijdragen herinneren.
De Mol zou juist flessen moeten zoeken, want het bedrag dat de Mol vond, kwam niet in de pot (achteraf). Nadja vond 30 euro, Inge 60... Is dus eerder een aanwijzing naar Inge toe, want Nadja ligt eruit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef koetjeboe het volgende:
[..]
Nou ja ... je moet toch wel een beetje kunnen opmaken wie de mol is, dat is het doel van dit programma. Ik heb na de uitzending van vorige week (liftenspel) gededuceerd (wellicht wel krom) dat het Eva de mol moet zijn, maar een concrete aanwijzing heb ik nog niet gezien,
Enige aanwijzing deze uitzending: ze vond geen flessen ...
Iedereen die de laatste twee keer geen rood scherm heeft gehad, heeft dat niet door... degenen die het wel door dachten te hebben spelen niet meer mee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef roelofjan het volgende:
Het is Renate, wie dat nou nog niet doorheeft....
Een vrouw in de jungle in de sterke groep had hij sowieso staan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef Marloes het volgende:
Heeft iemand dat uitslagformulier van Dick goed bekeken?
Dat bedoel ik dus de hele tijd... zo jammer voor het programma....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef golfer het volgende:
Who needs a mol als je Nadja al hebt die er voor zorgt dat er bijna geen cent in de pot zit.
Niemand dus?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:37 schreef peaceman het volgende:
Wie kan ff Dick en Nadja rood maken?
Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar dan nog blijf ik er van overtuigd dat Paul toch niet alle vragen goed had bij dat liftenspel en toch Inge kreeg te zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:39 schreef Bayswater het volgende:
Daarbij zette ze lekker even vlak voor zevenen uitgebreid haar voortent open
Dit zei ik een aantal weken geleden..ik blijf er toch maar bij, en verander niet na 2 afleveringen zoals ik zei :p,quote:Op zondag 21 januari 2007 10:52 schreef reconnect het volgende:
Voor elk persoon zijn verschillende aanwijzingen en motieven, het is daarom heel moeilijk om een mol aan te wijzen. Overigens denk ik niet dat het in aanwijzingen zit als : uit dit woord kun "dick" en "rode" halen. Je moet goed in je achterhoofd houden dat de mol de opdrachten vantevoren kent. Daar moet je de mol betrappen op een foutje.
Daarom denk ik dat Renate niet de mol is, omdat de rechterkant "goede" kant is...als ze de mol is liep ze wel een andere kant op, of ging ze niet als een van de eerste spelers en veld op. Dick Jol is zoals Soli ook zegt erg fanatiek dus ik denk ook niet dat hij het is. Alex en Nadja zijn mij te obvious, en omdat Karel elke keer een blauw overhemd heeft denk ik dat het Paul is. Menno is ook erg fanatiek.
Om de kijker (en de andere kandidaten dus ook!) op een dwaalspoor te brengen gaven ze Paul het rode scherm, zo lijkt het alsof hij de mol niet kan zijn
Mja mijn theorie voor nu, zal over 2 afleveringen weer anders zijn(zou het wel sneu vinden als Paul er nu uit zou gaan
)
Precies, wie zegt dat hij de Mol *niet* te zien kreeg? Ook al waren zijn antwoorden fout (in elk geval dat over de schietschijven).quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar dan nog blijf ik er van overtuigd dat Paul toch niet alle vragen goed had bij dat liftenspel en toch Inge kreeg te zien
Ik bedoel dus eigenlijk dat Inge niet de Mol isquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Precies, wie zegt dat hij de Mol *niet* te zien kreeg? Ook al waren zijn antwoorden fout (in elk geval dat over de schietschijven).
En ik dat ze het best kan zijn, ook al heeft Paul minimaal 1 vraag fout beantwoord en kreeg hij toen Inge te zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedoel dus eigenlijk dat Inge niet de Mol is
Ik niet, ik was echt blij met dat rode schermquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:54 schreef Nesle het volgende:
Ik heb wel dubbel gelegen om dat huppeltje van Nadja toen ze in die tent sprong
Ik was ook blij, maar dat huppeltje steeds en dan in slowmotion vond ik hilarischquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik niet, ik was echt blij met dat rode scherm
Niet, zat ook een schietschijf op het dak. En die vraag van de nummers had hij ook goed. Blijft dus alleen de lengte van de tocht in de rimboe over. En best grote kans dat die goed was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Precies, wie zegt dat hij de Mol *niet* te zien kreeg? Ook al waren zijn antwoorden fout (in elk geval dat over de schietschijven).
Da's wel een goede aanwijzing eigenlijk....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef Bayswater het volgende:
En Inge won niets op de veiling wat impliceert dat ze weleens steeds het hoogste bod als mol kon hebben.
Ik heb net nog even zitten kijken naar dat stukje met die lift, en ze lieten er inderdaad 3 zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:02 schreef JeroenV het volgende:
Niet, zat ook een schietschijf op het dak. En die vraag van de nummers had hij ook goed. Blijft dus alleen de lengte van de tocht in de rimboe over. En best grote kans dat die goed was.
Dick zag Renatequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb net nog even zitten kijken naar dat stukje met die lift, en ze lieten er inderdaad 3 zienDus dat antwoord was inderdaad goed. Dat zou ook betekenen dat Dick alles goed had, want hij kreeg Inge ook te zien. Vooropgesteld dat Inge de Mol is dus
![]()
Dat lijkt me raar, omdat de Mol op een bepaalde verdieping stond. Karel heeft Paul naar een andere verdieping gestuurd dan waar de Mol stond.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En ik dat ze het best kan zijn, ook al heeft Paul minimaal 1 vraag fout beantwoord en kreeg hij toen Inge te zien
Wie zag dan nog meer Inge?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:06 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij kreeg Dick Renate te zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |