jammer, je zat foutquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nog ruim 5 kwartier
Ik zeg alvast dat Nadja de mol is zodat jullie me over 2 of 3 weken gelijk kunnen geven
Gebaseerd op allerlei 'verborgen' aanwijzingen en gewoon haar houding in het spel, ze probeert overdreven mol te zijn.
da's het enige wat ze kanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:20 schreef Bruce117 het volgende:
Jemig wat keek die Eva dom nadat ze een groen scherm kreeg
Nee hoor, Paul kreeg Inge te zien bij het liftenspel en hij had zeker vragen fout, Dick zat op Renate, en Paul heeft al een rood scherm gehad....quote:
Heb je opzich wel een punt jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor, Paul kreeg Inge te zien bij het liftenspel en hij had zeker vragen fout, Dick zat op Renate, en Paul heeft al een rood scherm gehad....
Kan alleen nog maar Eva zijn
Nou ik vind dit sowieso een afknapper, ze heeft meer geld verspeelt dan de mol zelfquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Gelukkig is ze de mol niet. Wat een afknapper zou dat zijn geweest.
Oh?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor, Paul kreeg Inge te zien bij het liftenspel en hij had zeker vragen fout,
of juist wel...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:22 schreef Remzz het volgende:
Paul lijkt mij 100% zeker niet de mol anders zet je die joker niet in.
Ja hij zei in het busje na de opdracht dat ie alle vragen expres fout had gehad, en hij had sowieso die vraag over die schietschijven fout...quote:
Nou ja, dat weet je dus niet. Het is maar hoe ze het op tv laten zien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:23 schreef koetjeboe het volgende:
Enige nadeel is dat Eva eigenlijk nog geen mollenstreek heeft uitgehaald, en ik tel "de walkie talkie doet het niet zo hoog in mijn vliegtuigje" niet mee
nee hoor, die had hij goed. 2 zaten op de achterzijde en 1 op het dak, dat maakt 3quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hij zei in het busje na de opdracht dat ie alle vragen expres fout had gehad, en hij had sowieso die vraag over die schietschijven fout...
Dick was gespreid. Eva kon de antwoorden zien en gaf aan dat het slecht gespeeld was. Het is Renate. Ik word er steeds meer van overtuigd en heb haar al als mol sinds aflevering 1.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor, Paul kreeg Inge te zien bij het liftenspel en hij had zeker vragen fout, Dick zat op Renate, en Paul heeft al een rood scherm gehad....
Kan alleen nog maar Eva zijn
Ik vind het echt kut voor het spel zo iemand... als je een beetje de schijn wekt ok, maar zij heeft wel heel erg de boel lopen te verneukenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef BigFire het volgende:
Nadja heeft het spel echt slecht en ongeïnteresseerd gespeeld. ideale dekmantel voor de mol ook.
Dick zei zelf dat ie alles op één kandidaat had toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dick was gespreid. Het is Renate. Ik word er steeds meer van overtuigd en heb haar al als mol sinds aflevering 1.
Ja, net als Nadja: op Renate... en de enigen die de laatste afleveringen op Renate zaten, zijn er nu uit... Renate de mol is dus niet logisch.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dick zei zelf dat ie alles op één kandidaat had toch?
Nou ja ... je moet toch wel een beetje kunnen opmaken wie de mol is, dat is het doel van dit programma. Ik heb na de uitzending van vorige week (liftenspel) gededuceerd (wellicht wel krom) dat het Eva de mol moet zijn, maar een concrete aanwijzing heb ik nog niet gezien,quote:Nou ja, dat weet je dus niet. Het is maar hoe ze het op tv laten zien.
Dat zei hij ja, en ook nog in de groep... zou een mollenactie kunnen zijn... of om anderen in verwarring te brengen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hij zei in het busje na de opdracht dat ie alle vragen expres fout had gehad, en hij had sowieso die vraag over die schietschijven fout...
Toen ze in een van die eerste opdrachten bij die kaart stond met een walki talky deed ze ook heel raar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:23 schreef koetjeboe het volgende:
Enige nadeel is dat Eva eigenlijk nog geen mollenstreek heeft uitgehaald, en ik tel "de walkie talkie doet het niet zo hoog in mijn vliegtuigje" niet mee
En ook niet echt een negatieve bijdrage....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga voor Inge, die is me te onopvallend en ik kan me niet echt positive bijdragen herinneren.
Nee, inderdaad. Ik zat op Renate, maar ik twijfel nu toch wel..quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, net als Nadja: op Renate... en de enigen die de laatste afleveringen op Renate zaten, zijn er nu uit... Renate de mol is dus niet logisch.
nee! de vraag over de schietschijven had hij goed!!!!!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zei hij ja, en ook nog in de groep... zou een mollenactie kunnen zijn... of om anderen in verwarring te brengen...
Nadja eruit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |