Excuses, idd. Ik dacht toen dat ze één zei en dus Route 66.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad, ze antwoordde nr. 2 en dat was volgens mij Lomen Transport (bestaand bedrijf). Dat lomed bestaat niet, dus of er is gephotoshopped op het WIDM-forum of de produktie heeft zitten knippen en plakken.
Eva is natuurlijk wel een actrice.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gedachte, en paul had al een keer een rood scherm gezien dus die valt ook af als mol. Dus hou je nadja, inge of eva over.
Nadja zou te irritant zijn.
Eva was te blij met haar laatst gewonnen opdracht.
Inge zou heel goed kunnen.
Actrice?? In welke films/series heeft ze gezeten dan?? Ze deed toch mee aan dat slappe aftreksel van de lama's?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:52 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Eva is natuurlijk wel een actrice.
En vorige week vond ik haar reaktie een beetje tè tijdens de eliminatie.
Precies. Ik ken haar ook helemaal niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:21 schreef Stansfield het volgende:
Actrice?? In welke films/series heeft ze gezeten dan?? Ze deed toch mee aan dat slappe aftreksel van de lama's?
Ze deed in Kopspijkers de imitatie van Hanna Tokkie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Ik ken haar ook helemaal niet.
Zou ze trouwens veel werk krijgen, met zo'n figuur?![]()
google es ff zou ik zeggen, is wel degelijk een actrice hoor. heeft oa meegespeeld in Costa in de sneeuwquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Actrice?? In welke films/series heeft ze gezeten dan?? Ze deed toch mee aan dat slappe aftreksel van de lama's?
Ik ken Eva ook niet ! Heb haar leren kennen via het programma.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
google es ff zou ik zeggen, is wel degelijk een actrice hoor. heeft oa meegespeeld in Costa in de sneeuw
Er kunnen ergere dingen gebeuren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef Sirolf het volgende:
Nadja en Renate die elkaar 'uitkleden volgens Nadja...'
Klopt, als er twee bij elkaar wakker worden (of als er dus 1 wakker wordt en er zit een ander in dezelfde tent) gaat dat kado niet door.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat niet zo goed, ze kunnen dus gewoon bij elkaar in de tent kruipen in het holst van de nacht om de opdracht om zeep te helpen?
Dat zou wel een hele opzichtige Mollenactie zijn danquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, als er twee bij elkaar wakker worden (of als er dus 1 wakker wordt en er zit een ander in dezelfde tent) gaat dat kado niet door.
Hoezo? Als kandidaat heb je er ook baat bij dat een ander geen vrijstelling krijgt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele opzichtige Mollenactie zijn dan
Nee maar voor 5000 euro... die pot is al zo goed als leeg, als je niet de Mol bent wil je ook wel wat geld winnen lijkt mequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo? Als kandidaat heb je er ook baat bij dat een ander geen vrijstelling krijgt.
Het staat naar mijn mening iig wel vast dat ze speelt, dus ze voert al de hele tijd iets in haar schild. De mol zou voor mij Renate of Nadja kunnen zijn. Op dit moment dan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Nadja weer....
zoals gezegd, als ze niet de Mol is dan verneukt ze echt het concept
En als ze wel de mol is, is het geen beste mol.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Nadja weer....
zoals gezegd, als ze niet de Mol is dan verneukt ze echt het concept
Ze is zogenaamd aan de diarree dus dat vangt beter opquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef BVO het volgende:
Wat een oma-onderbroek draagt die Nadja.
cheyl hequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef BVO het volgende:
Wat een oma-onderbroek draagt die Nadja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |