En als Nadja de mol is heeft ze in de liftopdracht WEL de Mol gezien. Op de eerste verdieping stond nl. een spiegel...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:54 schreef DaMart het volgende:
Vergeet niet dat de mol zelf ook al die vragen heeft beantwoord en iemand gezien heeft bij de lift. En de mol, volgens mij Nadja, kan dan alle vragen goed gehad hebben, maar heeft toch niet de mol gezien. Degene die voor de lift werd gezet, Eva, echter wel, al zal zij denken dat Nadja een of meer vragen fout had, omdat Eva van zichzelf weet de mol niet te zijn.
Ja, nog ff...quote:Op maandag 12 februari 2007 23:49 schreef M_13 het volgende:
Ok. Ik denk dat Inge de Mol is:
Eerst wordt ze gezien op verdieping 9 (komt overeen met letter i), dan wordt ze gezien op verdieping 11 (kopmt overeen met letter k). Samen geeft dit het antwoord op de vraag Wie is de Mol? (nl. IK).
Waarom mogen ze het programma dan opdoeken? Mensen twijfelen net zo goed aan Nadja als aan Inge, Renate en Eva. Als Nadja de mol is werkt haar ik-ben-de-mol-echt-hoor!-tactiek blijkbaar prima.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:27 schreef Bayswater het volgende:
Paul valt al om diverse redenen af, bijvoorbeeld ook omdat er nog 4 vrouwen inzitten. Die trekken vaak meer met elkaar op en vallen dan ook eerder door de mand.
Ik hoop dat Inge het is, maar vrees dat Nadja het is. In het tweede geval mogen ze het programma opdoeken of een kerel als mol kiezen.
Ja, vooral leuk na die van vorig jaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Waarom mogen ze het programma dan opdoeken? Mensen twijfelen net zo goed aan Nadja als aan Inge, Renate en Eva. Als Nadja de mol is werkt haar ik-ben-de-mol-echt-hoor!-tactiek blijkbaar prima.
Klopt vind het ook raar dat iedereen het erg zegt te vinden als Nadja de mol is, als ze het is heeft ze het gewoon goed gedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Waarom mogen ze het programma dan opdoeken? Mensen twijfelen net zo goed aan Nadja als aan Inge, Renate en Eva. Als Nadja de mol is werkt haar ik-ben-de-mol-echt-hoor!-tactiek blijkbaar prima.
Het zou zomaar een echte hint kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:59 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, nog ff...
Ga je nu niet een beetje heeeel ver zitten zoeken?
Vind ik niet, vanaf het begin zat ik al op Nadja/Renate.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt vind het ook raar dat iedereen het erg zegt te vinden als Nadja de mol is, als ze het is heeft ze het gewoon goed gedaan.
Indeedquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja, vooral leuk na die van vorig jaar.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja, vooral leuk na die van vorig jaar.
En juist omdat het dan net als vorig jaar zou zijn twijfelen mensen weer of dat wel kan gebeuren. Zoals met alle aanwijzingen en theorieën kan het twee kanten op. Daarom lijkt het me geen probleem als Nadja de mol is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Indeed
Zo'n Milouska is wel leuk voor een keer, maar als Nadja de mol is, is het gewoon een slap aftreksel.
En vergezochte hints? dat is elk jaar al zo, zou me ook niks verbazen als die Inge-hint waar zou zijn![]()
Lijkt mij wel aangezien dat de definitie van een mol niet is. Een mol behoort iemand te zijn die infiltreert en heimelijk opereert. Indien Nadja de mol is, zitten we dus al twee jaar naar een ander programma te kijken. Wie is de clown ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:02 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
En juist omdat het dan net als vorig jaar zou zijn twijfelen mensen weer of dat wel kan gebeuren. Zoals met alle aanwijzingen en theorieën kan het twee kanten op. Daarom lijkt het me geen probleem als Nadja de mol is.
Het programma draait er toch om uit te vinden wie de mol is? Voorlopig doet Nadja zo alsof ze de mol is dat iedereen eraan twijfelt of ze het wel is. Daarmee worden andere kandidaten minder aantrekkelijk, of juist weer aantrekkelijker. Volgens mij voldoet ze daarmee (of ze nou de mol is of niet) prima aan de eisen van het programma.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Lijkt mij wel aangezien dat de definitie van een mol niet is. Een mol behoort iemand te zijn die infiltreert en heimelijk opereert. Indien Nadja de mol is, zitten we dus al twee jaar naar een ander programma te kijken. Wie is de clown ofzo.
Het nummer Eva's Unveiling (onthulling) is idd gebruikt onder de taxiscene waar Paul en Inge aan de telefoon zitten (Inge met de slappe lach aan de telefoon om Pauls nek)...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:17 schreef Mvnl het volgende:
Ik las n tijdje terug dat er muziek uit t spel Metal Gear Solid in deze reeks van de mol werd gebruikt.. nou ontdek ik net dat er op die soundtrack o.a. 2 nummers EVA's reminiscence en EVA's unveiling heten... enig idee of dit ook de nummers waren die onder de (abseil?)opdracht gebruik werden??
Ze gaf daar als antwoord juist "route 66", wat dus een fout antwoord was.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:39 schreef Hihat het volgende:
Ik roep het al vanaf het begin: Het is Inge!
Bij het liftspel vroegen ze aan Inge:
'Wat stond er op de voorkant van het T-shirt van de koerier?'
Haar antwoord was: LOMED.
Lees dat maar eens van achter naar voren![]()
!!!
Volgens mij antwoorde ze wel lomed hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze gaf daar als antwoord juist "route 66", wat dus een fout antwoord was.
Dat zij überhaupt die vraag kreeg kan wel weer in haar richting wijzen.
Inderdaad, ze antwoordde nr. 2 en dat was volgens mij Lomen Transport (bestaand bedrijf). Dat lomed bestaat niet, dus of er is gephotoshopped op het WIDM-forum of de produktie heeft zitten knippen en plakken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Volgens mij antwoorde ze wel lomed hoor.
Veel kijk plezierquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef BVO het volgende:
Aflevering van afgelopen week eens kijken nu.
Dat is ook mijn gedachte, en paul had al een keer een rood scherm gezien dus die valt ook af als mol. Dus hou je nadja, inge of eva over.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef Venga het volgende:
Dick Jol gaf meerdere keren aan dat hij Renate als de mol zag, dus ongetwijfeld zal hij ook alle vragen in die richting hebben beantwoord, om die reden zou Renate daarvoor dus afvallen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |