flevering 10, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Ik, Milouska Meulens, ben de Mol!!! Heb jij me verdacht? Ik heb het spel zelf met veel plezier gespeeld, ook al was dat soms best lastig.
Je moet goed kunnen improviseren en niet uit je rol vallen. Het begon al op Schiphol, waar ik naïef, stuntelig en onhandig overkwam. Het is best vermoeiend om dat vol te blijven houden. Altijd maar weer die stomme vragen stellen, terwijl ik precies wist hoe een opdracht in elkaar zat. Nu ben ik van nature wel een beetje chaotisch en onhandig, maar dat heb ik echt overdreven, hoor! Laat ik dat nog even benadrukken.
Het is in ieder geval goed gelukt. Lange tijd heeft niemand van de andere kandidaten doorgehad dat ik de Mol was. Zelfs als ik mijn T-shirt met de M droeg, kreeg ik opmerkingen als “Hé, de M van Mol”. Ja, hallo! Ik heb er in ieder geval veel lol in gehad als mensen openlijk lieten blijken dat ze zeker wisten dat ik de mol niet kón zijn. Want ik was toch zo’n kluns, zo impulsief, zo naïef en zo dom? Ik kan daar nu nog hard om lachen. Dit is het programma ‘Wie is de Mol?’ en niets is wat het lijkt, maar voor alle kandidaten was ik heel lang precies wat ze dachten te zien. En dat was toch wel heel erg leuk!
Milouska
P.S. Richard: Een optocht in stad naar keuze was het toch? En had ik ook niet iets gehoord over paaldansen?
"Atb is lief, groetjes Peri."