Idd!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het is ZO obvious dat een mol niet zo te werk hoor te gaan. Die zou subtiel moeten zijn.
Kom op zegquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:03 schreef Icaä het volgende:
Ze heeft ons allemaal lekker om de tuin geleid, deze mol. Ik vind haar echt een gewéldige mol!
Als je het een teleurstelling vindt, ben je dan niet gewoon stiekum een beetje boos dat je het niet gezien hebt?
Idd,quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kom op zegIk heb nog bijna niks nieuws gezien in deze aflevering... behalve "kun je mij een slechte televisie kopen voor weinig geld?" maar dat konden wij niet checken.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:41 schreef fleur22 het volgende:
Enne...Ik denk dat Milouska de Mol is.
Maar ik hóóp dat Roderick de Mol is.
En Frederique mag opzich de Mol zijn..maar heb ik zelden verdacht gevonden. Dus lijkt míj sterk.
Nog ff en dan zeggen we.......Milouska is de Mol.![]()
![]()
![]()
![]()
Is toch leuk als je het goed hebt....gheghe...![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou, knap hoor.quote:
yep. Wat in dit topic ook al meermalen gezegd is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Tactiek van Milouska was toch overduidelijk, dom overkomen en doen alsof ze niets snapt zodat de verdenking niet op haar komt tussen de kandidaten.
Kijk je vaak naar TMF? Miljuschka.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:26 schreef Jasza het volgende:
Frederique de winnares damnnn, hoe kan dat nou als Roderick wist dat het Miljuschka was
Misschien wist Frederique het ook en beantwoordde zij de vragen net iets beter?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:26 schreef Jasza het volgende:
Frederique de winnares damnnn, hoe kan dat nou als Roderick wist dat het Miljuschka was
is dat ook nog een aanwijzing dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:31 schreef Whizzkith het volgende:
ben ik de enige die het opviel dat milouska op het ene moment 4 oorbellen in had, toen 3, toen 4, en toen aan het eind weer 3?
En dus heeft ze je misleid, precies de taak van de molquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
Alles lag er te duidelijk bovenop. Ze kon het dus niet zijn. De mol zou niet zo overdreven duidelijk dom te werk gaan.
Dat bewijst juist haar genialiteit. Dat jij nu geïrriteerd bent omdat je je ook om de tuin hebt laten leiden...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
In ieder geval vind ik haar een hele slechte mol. Alles lag er te duidelijk bovenop. Ze kon het dus niet zijn. De mol zou niet zo overdreven duidelijk dom te werk gaan.
Eensch, ik vind het knap van haar.. Ze speelde goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
Best een leuk mens trouwens die Milouska nu ze uit haar rol was
Bewijst maar weer hoe goed ze het gespeeld heeft!
quote:Op zondag 16 april 2006 13:04 schreef RayMania het volgende:
Na aflevering #6 ga ik blind voor Milouska.
Je hebt wel veel woorden nodig om te zeggen dat je er gewoon ingestonken bent.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
Een mooie winnaar, en een kutmol!
Ik weet in ieder geval voor wie ik de volgende keer ga: de kandidaat die me het meest irriteert. Dat is nu al 2 seizoenen gebeurd namelijk. Vorig seizoen ergerde ik me vreselijk aan Yvon J, en dit seizoen aan Milouskut.
In ieder geval vind ik haar een hele slechte mol. Alles lag er te duidelijk bovenop. Ze kon het dus niet zijn. De mol zou niet zo overdreven duidelijk dom te werk gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |