das wel een goeie. Misschien valt het dan toch wel mee. behalve dus als ze de mol is, want dan heeft ze dom gespeeld, en heus niet expresquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:22 schreef Boomrups het volgende:
Als Milouska echt zo dom is als iedereen hier al 17 topics loopt te roepen, waarom is ze dan in de finale gekomen?

Dit is zeker interessant!!! Roderick is de mol .....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:25 schreef allardh het volgende:
http://forums.avro.nl/widm2006/tm.aspx?m=142809
Interessant.

Nah... als dit dé theorie is.... ik vind het wel ver gezocht hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef Molline het volgende:
[..]
Dit is zeker interessant!!! Roderick is de mol .....![]()

Het is zelfs de rode draad door de serie + hintsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:55 schreef Molline het volgende:
Dat shirt wat Roderick steeds aanheeft van Che komt wel heel vaak prominent in beeld, en ik vind het totaal niet bij Roderick passen. Vroeg me steeds al af of hier in hint in zou zitten ...![]()

quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:17 schreef Marvellous het volgende:
Helaas kan ik t pas later terugzien omdat ik moet werken![]()

Heb je iets goed om te kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik neem het ook maar op; kan ik het vannacht om 0:30 terugzien![]()

Nee, ik kijk mee!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:49 schreef Molline het volgende:
Zo te zien zit ik vanavond om 20.30 uur alleen voor de buis![]()

Jij ook al? Met wie moet ik dan vanavond in dit topic fokken?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook ik moet het opnemen en kijk het later die avond terug. Ik vermijd dit topic, familieleden en andere WIDM'ers.

Chowiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:50 schreef Molline het volgende:
[..]
Jij ook al? Met wie moet ik dan vanavond in dit topic fokken?
![]()

Maar ja. Wat stel ik nou voor. Ik kan toch alleen maar knikken en "hm-hm" zeggen.quote:

Ik ook. Vooral bij de laatste uitzending begon ik te twijfelen, vanwege al die aanwijzingen en zijn vage reacties af en toe. Maar Roderick zou echt een goede Mol zijn!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef Flem het volgende:
Straks is Roderick tóch de Mol. Als ik puur naar de afleveringen kijk, denk ik nog altijd Milouska, maar als ik naar de hints kijk.. Roderick.

Mee eens, maar vanwege de prono hoop ik dat het toch Milouska is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef Flem het volgende:
Straks is Roderick tóch de Mol. Als ik puur naar de afleveringen kijk, denk ik nog altijd Milouska, maar als ik naar de hints kijk.. Roderick.

Opzich wel jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:35 schreef fleur22 het volgende:
Nog een uurtje...Al met al zijn die 7 dagen voorbij gevlogen..![]()

Roderick is het ook, let maar op!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef Flem het volgende:

Zou bijna te mooi om waar te zijn..maar als't zo is:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:01 schreef DrMarten het volgende:
Roderick mol, Frédérique winnaar, Milouska verliezer. Het enige scenario voor een goede avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |