Dat zoutmeer was sowieso een van de meest mooie locaties waar WIDM is geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:21 schreef Stansfield het volgende:
Wat ik wel mooi vond om te zien was dat je nu eindelijk eens kon zien hoeveel mensen er wel niet meewerken aan dat programma. Toen ze op dat zoutmeer terugliepen zag je dat er gewoon super veel mensen en busjes en tenten stonden. Was wel leuk om eens te zien.
Chandrika was de Milouska van dat seizoen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik zat met Elise ook goed fout, ik dacht dat het Chandrika was.
Portugal was de mooiste WIDM ever met een briljante molquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:24 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Chandrika was de Milouska van dat seizoen.
Ik vond Portugal het leukste seizoen.
Met Nico in seizoen twee zat ik ook ongeloveloos fout. Ik had alles op Sigrid gezet (die won).
En ook ik heb vorig jaar een enorm zwak gekregen voor Marc-Marie![]()
ja maar hij zei het ook in 1 van de eerste afleveringen dus toen kon hij dat nog niet weten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Karel heeft dat verscheidende keren gezegd in tv-optredens om het nieuwe seizoen te promoten. O.a. bij De Wereld Draait Door. Toen was alles al opgenomen, en bekend.
Volgens mij doelde hij op het feit dat Roderick en Liz meteen van de groep gescheiden werden. Dat was in de hele serie nog nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Urquhart het volgende:
Karel gaf van tevoren aan dat er in deze serie iets ging gebeuren waar iedereen van versteld ging staan. Misschien duidt dat op het feit dat mol Roderick niet verdacht wordt, waardoor er geen winnaar is ?
nja hij kan het iig niet hebben gehad over de uitslag oid want die kon hij zelf toen ook nog helemaal niet weten. dus dat wat jij zegt zou wel eens kunnen ja!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:49 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij op het feit dat Roderick en Liz meteen van de groep gescheiden werden. Dat was in de hele serie nog nooit gebeurt.
ja dat zou kunnen maar ik denk niet dat dat het geval isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:52 schreef DaMart het volgende:
En wat als dat commentaar bij die afleveringen nou achteraf is opgenomen? Nadat de serie afgelopen was dus? Met een beetje goede montage kun je het er op laten lijken dat het gelijk met de aflevering is opgenomen, maar dat hoeft niet per se zo te zijn natuurlijk!
Peggy werd door Frederique genoemd, Milouska noemde zichzelf en Roderick noemde Richard.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:49 schreef Beuh het volgende:
Roderick wist dat Peggy een andere kleur bloem had omdat hij tijdens het diner dacht dat Peggy de mol was. Hij ruilde van plek met haar.
Precies, waarschijnlijk had Richard geen andere kleur bloem zodat Roderick het altijd goed had.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Peggy werd door Frederique genoemd, Milouska noemde zichzelf en Roderick noemde Richard.
[ik ben nu even aan het checken of Richard idd een andere bloem heeft, maar 't komt niet duidelijk in beeld]
"de mol" vet in beeldquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:38 schreef BVO het volgende:
Let op de derde foto en het verschil met de andere twee.
quote:Muziek uit Motorcycle diaries (www.motorcyclediariesmovie.com). deze film gaat over de jonge Che Guevara die o.a. in Argentinie rondtrok. Hij kwam op plaatsen die ook in deze WIDM een rol spelen, zoals bijvoorbeeld San carlos de Bariloche. Het resultaat van de eerste aanwijzing in de avro bode.
De film is "roze getint". De kleur die als rode draad door de serie zit is roze.
Rodrigo is een acteur uit de film.
De foto van Roderick: Pepsi Cola. Che was anti Coca Cola. En maar één hand zichtbaar: Men heeft bij Che een hand verwijderd.
Toine heeft zijn ogen dicht: hij stond erbij maar had niets door, hij sliep nota bene bij Rood op de kamer.
Salinas, de zoutpannen. Het is ook de naam van de persoon die tegen Che ten strijde trok en zelfs zijn dood op zijn geweten had. Hij zou de enige zijn die weet waar Che begraven is.
De rode roos in de koffer: de rode roos is het symbool van de revolutie. De rondtrekkende revolutionair?
De witte roos. Het bekendste gedicht opgedragen aan de revolutie en Che heet: La Rosa Blanca.
Het plein in Buenos Aires: place de la republique
Peggy, Roderick en Frederique hebben iig allemaal dezelfde [donkerblauw/paars],quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef BVO het volgende:
Precies, waarschijnlijk had Richard geen andere kleur bloem zodat Roderick het altijd goed had.
Ik vond het gisteren al opvallend dat Roderick aangaf dat Che op zijn shirt stond... een rebellenleider tot het einde.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef BVO het volgende:
Mooie theorie over Che Guevara die op het shirt van Roderick staat en als een rode draad door de serie loopt en aansluit bij alle AVRObode-hints: http://forums.avro.nl/widm2006/tm.aspx?m=142809
[..]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef BVO het volgende:
Mooie theorie over Che Guevara die op het shirt van Roderick staat en als een rode draad door de serie loopt en aansluit bij alle AVRObode-hints: http://forums.avro.nl/widm2006/tm.aspx?m=142809
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:02 schreef fleur22 het volgende:
[quote]Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt wel ruzie met de quoteknop he?!!?
[..]
Ik dacht van....ff copy....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |