quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:36 schreef fleur22 het volgende:
Grr...Is het dan nooit duidelijk wanneer de Mol bekend wordt gemaakt???![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar niet.
Ik ging met een instelling zitten van....YES![]()
Vanaaf weten we het.
![]()
Verder..Prima aflevering.
Roderick weet toch nou wie de Mol is/of iig een keiharde aanwijzing..door de envelop?
Hij maakt daardoor de 40 vragen beter..en wint dus.
Fred verliest. Jammer...![]()
en dan hebben we Molouska...![]()
Ik dacht ook dat Frédérique de mol is..Zeker hoe ze Karel aankeek en reageerdequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:43 schreef tessie het volgende:
Maar hoe Fred reageerde op al die "beschuldigingen" van Karel vond ik ook wel overkomen alsof zij de mol was. En Milouska... ja... die heeft gewooon zooooveel fout gedaan! Mijn mol verschilt echt per minuut hoor, en nu weet ik het helemaal niet!
Ja, dat had je al gezegdquote:
Canada was ook supervermakelijk. Ik vind het moeilijk om zo'n lijstje te maken, ik begin er maar niet aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt dat is ook mijn favoriet. Als ik een lijstje moet maken, ziet dat er zo uit
1. Schotland (2de seizoen)
2. Portugal (3de seizoen)
3. Australië/Indonesië (5de seizoen)
4. Canada (4de seizoen)
5. Argentinië (6de seizoen)
6. Australië (1ste seizoen, maar gedeeltelijk gevolgd)
Robin! Leuke vent.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:45 schreef Flem het volgende:
[..]
Petra. De mol was toen Deborah, de verliezer Robin (of Boris), zo'n dikke neger.
Canada was wel leuk, maar had gewoon de pech dat het na Portugal met George als mol, waardoor het eigenlijk alleen maar minder kon zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Canada was ook supervermakelijk. Ik vind het moeilijk om zo'n lijstje te maken, ik begin er maar niet aan.
Ik kan eigenlijk ook geen lijstje maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Canada was ook supervermakelijk. Ik vind het moeilijk om zo'n lijstje te maken, ik begin er maar niet aan.
Ze hebben het altijd tot het laatst bewaard, behalve vorig jaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:52 schreef boneyard het volgende:
volgens mij hebben ze dit toch wel vaker dan 1 keertje eerder gedaan, dus nog een week wachten. ik had het eigenlijk ook wel verwacht maar men zij dat dat niet zou gebeuren vorige week.
Ik had Elise anders niet zien aankomen, ze was mijn favo voor de winstquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Canada was wel leuk, maar had gewoon de pech dat het na Portugal met George als mol, waardoor het eigenlijk alleen maar minder kon zijn.
Ik zat met Elise ook goed fout, ik dacht dat het Chandrika was.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had Elise anders niet zien aankomen, ze was mijn favo voor de winstHet werd doorgebeld dat zij de Mol was terwijl ik op vakantie was en ik wilde het gewoon NIET geloven
![]()
Voor mij hoeft 't in principe ook niet, maar ik ben vorig jaar wel innig van Marc-Marie gaan houdenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk ook geen lijstje maken.
Wel zijn in mijn ogen de seizoenen met de bekende nederlanders minder dan de andere seizoenen.
ik ook!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik zat met Elise ook goed fout, ik dacht dat het Chandrika was.
jij hebt wel ruzie met de quoteknop he?!!?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:51 schreef fleur22 het volgende:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:36 schreef fleur22 het volgende:
jawel dus, volgende week....quote:Grr...Is het dan nooit duidelijk wanneer de Mol bekend wordt gemaakt??? **
mijn Mol blijft altijd tot het eind aanwezig, maar blijkt het nooit te zijn:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb in totaal maar twee mollen goed gehad; Nico en George.
Aldus de lijstjesmanquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor mij hoeft 't in principe ook niet, maar ik ben vorig jaar wel innig van Marc-Marie gaan houden![]()
Hee daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:02 schreef Flem het volgende:
Zou Roderick trouwens de verliezer zijn, aangezien, zoals immer met de afvaller wordt gedaan, niet verteld werd op wie hij stemde :>.
is gelukkig niet een heel klein beetje vervelendquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:02 schreef fleur22 het volgende:
[quote]Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
jij hebt wel ruzie met de quoteknop he?!!?
Ik dacht van....ff copy....
![]()
George had ik echt niet door.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik nog nooit, hoewel ik Yvon Jaspers wel in het vizier had. Alleen lag het er zó dik bovenop dat ik dacht: dus niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef Urquhart het volgende:
George vond ik verdacht door zijn hoogtevrees-actie in de eerste aflevering. Vervolgens ga je alles verdacht vinden, en heb je het geluk dat je goed zatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
George had ik echt niet door.. Bij Nico zat ik steeds te twijfelen, en had ik uiteindelijk fout.
.
Nee dus..want het blijkt dus dat men** hoopte dat vandaag de Mol bekend werdt gemaakt ipv dat men het wíst.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:02 schreef Flem het volgende:
Zou Roderick trouwens de verliezer zijn, aangezien, zoals immer met de afvaller wordt gedaan, niet verteld werd op wie hij stemde :>.
quote:Aflevering 9, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Tja, daar sta je dan, met je goede molgedrag
Karel die je alle verdenkingen en verdachtmakingen in de schoot werpt. Alles bij elkaar is het toch heel wat. Vind jij ook niet? Of ben jij nog steeds niet helemaal zeker van mijn identiteit? Twijfel je nog? Jij weet natuurlijk niet wat er op dat kaartje stond, dat op de zoutvlakte gewonnen is. Ik weet wel wat daar op staat. Als je die aanwijzing gelezen zou hebben, was je al een heel eind verder. Mits je slim nadenkt, natuurlijk. Maar daar draait dit hele spel om, dus ik ga ervan uit dat jij, maar ook mijn twee medefinalisten het goed aanpakken. Nog één weekje en je hebt duidelijkheid. Nog één week en ik mag eindelijk mijn naam bekendmaken. Nog één week en dit grandioze spel is ten einde.
Dat vond ik iets te duidelijk, en zijn angst leek echt, daardoor dacht ik juist elke keer dat hij de mol niet wasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
George vond ik verdacht door zijn hoogtevrees-actie in de eerste aflevering.
ik had dezelfde redenatie... daarom blijft Frederique nu wel enigszins verdacht, om er niet nog eens in te trappen [verdacht mollen kán ook een tactiek zijn]quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik nog nooit, hoewel ik Yvon Jaspers wel in het vizier had. Alleen lag het er zó dik bovenop dat ik dacht: dus niet.
Of wij moeten natuurlijk juist denken dat Roderick de Mol niet is, terwijl hij het wél is!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat het te maken heeft met de aanwijzing die hij kreeg. Als hij zelf niet de Mol is, stond daar dus iets in waaruit hij kon opmaken wie het wél was. En als ze dat nu al uitzenden, weten wij dat ook.
Zo redenerend kan Roderick de Mol dus niet zijn![]()
En vergeet Peggy niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:12 schreef Urquhart het volgende:
Frederique is ook wel verdacht als je alles zo terugkijkt, maar ik blijf dan toch Toine in mijn achterhoofd houden die vol op Frederique ging in de test.
nee want dat kon karel toen nog helemaal niet weten, en dat stukje was opgenomen helemaal in het begin in argentinie en niet in nederland ofzo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Urquhart het volgende:
Karel gaf van tevoren aan dat er in deze serie iets ging gebeuren waar iedereen van versteld ging staan. Misschien duidt dat op het feit dat mol Roderick niet verdacht wordt, waardoor er geen winnaar is ?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:31 schreef Urquhart het volgende:
Roderick zei: "Die heeft het goed gespeeld"
Dat kan je op verschillende manieren interpreteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |