Ik hoop het wel!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:09 schreef Here2Stay het volgende:
Is het zo dat na vrijdag alle hints worden uitgelegd? In de tv-aflevering wordt ongetwijeld gekeken wat de mol voor molligs gedaan heeft. Maar staat er op de site ook welke aanwijzingen ze weggaven via de website? En waar de muzikale hints op sloegen?
Dat deden ze de vorige jaren volgens mij nooit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:09 schreef Here2Stay het volgende:
Is het zo dat na vrijdag alle hints worden uitgelegd? In de tv-aflevering wordt ongetwijeld gekeken wat de mol voor molligs gedaan heeft. Maar staat er op de site ook welke aanwijzingen ze weggaven via de website? En waar de muzikale hints op sloegen?
Ze heeft wel mollerig gedaan, door de hele serie heen, maar het is voor mij ook een gevoelskwestie. (Nou is mijn gevoel niet echt betrouwbaar, maar voor deze keer blijf ik erbij).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef fleur22 het volgende:
Oja....Nog steeds blijf ik er bij dat Milouska het meest molligs was....
En...Degene wie Fred verdenken? Wat is je reden?
Toch niet om haar lachje bij de afgelopen aflevering? Of dat ze geen geld meenam bij het spel met de gaucho's?
Dat Ro wordt verdacht kan ik inkomen...maar Fred?![]()
De omgeving had ook een grote invloed, wat het juist niet makkelijk maakte. Maar idd...voor ons tv-kijkers was dat sjouwen wat saai om naar te kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:15 schreef karoltje het volgende:
). Beetje sleetje sjouwen enzo!
Death Cab For Cutie!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:26 schreef Here2Stay het volgende:
Laatste muzikale hint:
Artist: Death Cab for Cutie
Song: A Lack of Color
And when i see you
I really see you upside down
But my brain knows better
Death Cab for Cutie is leuk hehquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:41 schreef kletskop het volgende:
[..]
Death Cab For Cutie!!Verder is John de mol hoorde ik
![]()
er zijn genoeg redenen/feiten waarom Fred de Mol kan zijn hoor. Ze heeft bv. al vet veel geld verloren [5000 euro door als een schildpad over de racebaan te gaan en 2000 door de roos te laten liggen], en ze zegt over álles dat ze het niet kan [ik ben niet goed in aardrijkskunde, ik kan niet klussen, ik snap kamertjeverhuur niet], oftewel ze dekt zichzelf constant in...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef fleur22 het volgende:
En...Degene wie Fred verdenken? Wat is je reden?
Toch niet om haar lachje bij de afgelopen aflevering? Of dat ze geen geld meenam bij het spel met de gaucho's? Dat Ro wordt verdacht kan ik inkomen...maar Fred?![]()
Dat is meer hoop dan gezond verstand denk ik zoquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zeggen dat het bij Milouska er zó dik bovenop ligt, en vervolgens iemand anders verdenken..
Die mensen (waar ik ook toe behoor) denken/hopen (ik iigquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zeggen dat het bij Milouska er zó dik bovenop ligt, en vervolgens iemand anders verdenken..
Je kan ook zo redeneren dat een mol zou proberen om zijn mol-acties subtiel aan te pakken omdat anders iedereen gelijk door heeft dat hij/zij de mol is. En Milouska doet zoooo opvallend alles fout, en zo dom, dat ze dus om die reden de mol niet zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het niet gezien, wat zei hij?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo meteen Roderick Veelo in RTL Boulevard![]()
Nee tuurlijk zei hij dat niet !!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:15 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, wat zei hij?( ''ik ben de Mol'')
![]()
klinkt leuk. Maar ik geloof dus nooooit, dat mocht Milouska de mol zijn, zij de strategie gebruikt van expres opvallend.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:26 schreef tessie het volgende:
Maar ja, áls ze wel de mol is, dan vind ik die tactiek ok alles zo overdreven mollerig te doen juist wel slim, aangezien mensen zo redeneren dat ze te overduidelijk bezig is en het dus niet zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |