Ik kijk ook!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:49 schreef Molline het volgende:
Zo te zien zit ik vanavond om 20.30 uur alleen voor de buis![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:01 schreef DrMarten het volgende:
Roderick mol, Frédérique winnaar, Milouska verliezer. Het enige scenario voor een goede avond
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef Molline het volgende:
[..]
Dit is zeker interessant!!! Roderick is de mol .....![]()
Idd..het was beter geweest als Roderick de Mol was.quote:
Het is ZO obvious dat een mol niet zo te werk hoor te gaan. Die zou subtiel moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Toch dachten er heel veel personen dat het Roderick was tot de laatste aflevering. Dus ZO obvious was het blijkbaar niet.
het was juist WEL obvious, maar onwil om zoiets belabberds te accepteren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Toch dachten er heel veel personen dat het Roderick was tot de laatste aflevering. Dus ZO obvious was het blijkbaar niet.
lees maar terug,quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
De verdachtingmakingen op Roderick waren -vond ik dan- altijd magertjes...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |