Ja, dat ook... maar ik vind Milouskut gewoon irritant... en daarom mocht ze de mol niet zijn...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hebt wel veel woorden nodig om te zeggen dat je er gewoon ingestonken bent.
Dat is blijkbaar toch een goede tactiek geweest.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
In ieder geval vind ik haar een hele slechte mol. Alles lag er te duidelijk bovenop. Ze kon het dus niet zijn. De mol zou niet zo overdreven duidelijk dom te werk gaan.
ik ben het met je eens. Ik vind haar ook een vervelend mens, plus dat ik hoopte op een leuke tactiek. Dit is niet echt mijn genrequote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
Ja, dat ook... maar ik vind Milouskut gewoon irritant... en daarom mocht ze de mol niet zijn...![]()
Het wordt eens tijd voor een leuke en echt sneaky mol volgende keer![]()
Fréd en Roderick hadden haar door toch? Niet echt goed dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar toch een goede tactiek geweest.
Beetje wat Yvon vorig jaar ook wilde, maar dan vele malen beter uitgewerkt..
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:40 schreef easy-going het volgende:
Milouska
Geniale Mol
en Frédérique is een fantastische winnares!
Pas bij de allerlaatste test hadden ze het door.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Fréd en Roderick hadden haar door toch? Niet echt goed dan.
Het is net vet om niet te doen "zoals het hoort". Goed acteerwerk van Milouska dus en een goede winnares.quote:Het is ZO obvious dat een mol niet zo te werk hoor te gaan. Die zou subtiel moeten zijn.
DAMN!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:43 schreef Freezor het volgende:
Ik heb het nooit gezegd hier maar ik dacht al lange tijd dat Roderick de verliezer zou zijn.
[afbeelding]
Iedereen was het er wel over eens dat hier iemand te zien was maar aan de bolling van het gezicht kon je toch duidelijk zien dat het Roderick was die naar de geldpot kijkt. En ja, de verliezer kan alleen maar kijken naar het geld.
Ze heeft een goede tactiek als we het over de pot hebben. Maar ze is wel ontmaskerd door beide finalisten. Da's wel slecht dan, vind ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pas bij de allerlaatste test hadden ze het door.
Ik zie hier echt geen Roderick in.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:43 schreef Freezor het volgende:
Ik heb het nooit gezegd hier maar ik dacht al lange tijd dat Roderick de verliezer zou zijn.
[afbeelding]
Iedereen was het er wel over eens dat hier iemand te zien was maar aan de bolling van het gezicht kon je toch duidelijk zien dat het Roderick was die naar de geldpot kijkt. En ja, de verliezer kan alleen maar kijken naar het geld.
Lekker moeilijk zeg, als de keuze 'wie is de mol' 50/50 is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze heeft een goede tactiek als we het over de pot hebben. Maar ze is wel ontmaskerd door beide finalisten. Da's wel slecht dan, vind ik.
Ik heb heel vaak gezegd dat Milouska áls ze de Mol was, haar rol wel goed uitgekozen had, dat naïeve en dommige past heel goed bij haar karakter. Maar then again, was het later altijd zo van. "Maar Frédérique is de Mol."quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Juist het feit dat ze zo dom overkwam dat ze *echt niet* de Mol kon zijnGewoon heel knap gedaan dus. Zo dom ben je niet als je al die aanwijzingen en opdrachten uit je hoofd moet kennen (memory verknoeien, lijsten met iedereens gewoonten uit je hoofd leren, alle opdrachten onthouden...)
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze heeft een goede tactiek als we het over de pot hebben. Maar ze is wel ontmaskerd door beide finalisten. Da's wel slecht dan, vind ik.
Niemand.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef MadGuy het volgende:
Wie dan, Urnie?
Beter kijkenquote:
ik miste het geluidsfragment bij de kapelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
Ik miste de verborgen hints wel.
Zoals de Che Guevara theorie richting Roderick.
Ja, idd. De hints voor de kijker. Helemaal niet over gehad....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
Erg weinig hints dit jaar ja. Vorig jaar had je nog De Mol op een vlieger, op de bodem van de zee, enz.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
preciesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
Ik zou zeggen dat het Tates is. Maar ja. Wat heb je daaraan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:51 schreef Urnie het volgende:
[..]
Niemand.
Ik herken de persoon in kwestie helemaal niet.
Lingo?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef Flem het volgende:
Ze was in ieder geval een betere mol dan Yvon Jaspers. Maar doe mij toch maar onbekende Nederlanders.
Vorig jaar Klokhuis, dit jaar Jeugdjournaal, what's next? ;>.
Zijn mond is zo anders...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:51 schreef Freezor het volgende:
[..]
Beter kijken
Ik hoop dat het nog ergens komt te staan want ik zie het echt overduidelijk.
Nou ja, ontmaskerd. Roderick kon het haast niet meer missen door die aanwijzing.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Die Lucille kan niet rennenquote:
haha als milouska niet donker van huidskleur was geweest had ie niks aan de hint gehad! Dus het was gewoon puur toeval!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Hint 1,
De Mol had regelmatig een shirt aan met een M van Mol erop.
Hint 2,
De autorace in Salta duurde 24 minuten en daarin moesten ze 6 ronden rijden. In diezelfde aflevering moest Richard zijn gastheer het getal 1972 laten zeggen. Hieruit is 24 juni 1972 te filtreren. Eén aflevering later kreeg de mol in de kapel de vraag welk getal Richard de gastheer moest laten zeggen. Ze zei: 1973. Daarmee werd de datum 24 juni 1973, en dat is haar eigen geboortedatum. Die van de mol dus.
Hint 3,
In de envelop van Roderick zat de aanwijzing: 'De Mol heeft nooit een andere kleur gekregen'. Dit had niets te maken met huidskleur, zoals Roderick dacht, maar met een terugkerende verborgen aanwijzing in aflevering 1 t/m 6. Iedereen had namelijk wel eens een attribuut met een andere kleur dan de rest...
Hint 4,
Afl. 1: Chris had een rood molboekje, de rest groen.
Hint 5,
Afl. 1: Frédérique had een gele kaars op de tafel bij het speeddaten, de rest had rood.
Hint 6,
Afl. 3: Peggy had een oranje helm in de boomtoppen, de rest had een groene helm.
Hint 7,
Afl. 4: Roderick had een grijze koffer in de metro, de rest bruin.
Hint 8,
Afl. 5: Frédérique en Toine hadden een witte roos tijdens het spel met de bankbiljetten, de rest had alleen maar rode rozen.
Hint 9,
Afl. 6: Iedereen had een paars bloemetje op het bord bij het diner met het belangrijke echtpaar. Alleen Richard’s bloemetje had een andere kleur. Aan het eind van aflevering 6 had iedereen die nog in het spel zat, ooit wel een anders gekleurd attribuut gehad, behalve de mol.
Beetje magertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |