Ja, dat ook... maar ik vind Milouskut gewoon irritant... en daarom mocht ze de mol niet zijn...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hebt wel veel woorden nodig om te zeggen dat je er gewoon ingestonken bent.
Dat is blijkbaar toch een goede tactiek geweest.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
In ieder geval vind ik haar een hele slechte mol. Alles lag er te duidelijk bovenop. Ze kon het dus niet zijn. De mol zou niet zo overdreven duidelijk dom te werk gaan.
ik ben het met je eens. Ik vind haar ook een vervelend mens, plus dat ik hoopte op een leuke tactiek. Dit is niet echt mijn genrequote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
Ja, dat ook... maar ik vind Milouskut gewoon irritant... en daarom mocht ze de mol niet zijn...![]()
Het wordt eens tijd voor een leuke en echt sneaky mol volgende keer![]()
Fréd en Roderick hadden haar door toch? Niet echt goed dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar toch een goede tactiek geweest.
Beetje wat Yvon vorig jaar ook wilde, maar dan vele malen beter uitgewerkt..
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:40 schreef easy-going het volgende:
Milouska
Geniale Mol
en Frédérique is een fantastische winnares!
Pas bij de allerlaatste test hadden ze het door.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Fréd en Roderick hadden haar door toch? Niet echt goed dan.
Het is net vet om niet te doen "zoals het hoort". Goed acteerwerk van Milouska dus en een goede winnares.quote:Het is ZO obvious dat een mol niet zo te werk hoor te gaan. Die zou subtiel moeten zijn.
DAMN!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:43 schreef Freezor het volgende:
Ik heb het nooit gezegd hier maar ik dacht al lange tijd dat Roderick de verliezer zou zijn.
[afbeelding]
Iedereen was het er wel over eens dat hier iemand te zien was maar aan de bolling van het gezicht kon je toch duidelijk zien dat het Roderick was die naar de geldpot kijkt. En ja, de verliezer kan alleen maar kijken naar het geld.
Ze heeft een goede tactiek als we het over de pot hebben. Maar ze is wel ontmaskerd door beide finalisten. Da's wel slecht dan, vind ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pas bij de allerlaatste test hadden ze het door.
Ik zie hier echt geen Roderick in.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:43 schreef Freezor het volgende:
Ik heb het nooit gezegd hier maar ik dacht al lange tijd dat Roderick de verliezer zou zijn.
[afbeelding]
Iedereen was het er wel over eens dat hier iemand te zien was maar aan de bolling van het gezicht kon je toch duidelijk zien dat het Roderick was die naar de geldpot kijkt. En ja, de verliezer kan alleen maar kijken naar het geld.
Lekker moeilijk zeg, als de keuze 'wie is de mol' 50/50 is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze heeft een goede tactiek als we het over de pot hebben. Maar ze is wel ontmaskerd door beide finalisten. Da's wel slecht dan, vind ik.
Ik heb heel vaak gezegd dat Milouska áls ze de Mol was, haar rol wel goed uitgekozen had, dat naïeve en dommige past heel goed bij haar karakter. Maar then again, was het later altijd zo van. "Maar Frédérique is de Mol."quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Juist het feit dat ze zo dom overkwam dat ze *echt niet* de Mol kon zijnGewoon heel knap gedaan dus. Zo dom ben je niet als je al die aanwijzingen en opdrachten uit je hoofd moet kennen (memory verknoeien, lijsten met iedereens gewoonten uit je hoofd leren, alle opdrachten onthouden...)
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze heeft een goede tactiek als we het over de pot hebben. Maar ze is wel ontmaskerd door beide finalisten. Da's wel slecht dan, vind ik.
Niemand.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef MadGuy het volgende:
Wie dan, Urnie?
Beter kijkenquote:
ik miste het geluidsfragment bij de kapelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
Ik miste de verborgen hints wel.
Zoals de Che Guevara theorie richting Roderick.
Ja, idd. De hints voor de kijker. Helemaal niet over gehad....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
Erg weinig hints dit jaar ja. Vorig jaar had je nog De Mol op een vlieger, op de bodem van de zee, enz.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
preciesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
Ik zou zeggen dat het Tates is. Maar ja. Wat heb je daaraan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:51 schreef Urnie het volgende:
[..]
Niemand.
Ik herken de persoon in kwestie helemaal niet.
Lingo?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef Flem het volgende:
Ze was in ieder geval een betere mol dan Yvon Jaspers. Maar doe mij toch maar onbekende Nederlanders.
Vorig jaar Klokhuis, dit jaar Jeugdjournaal, what's next? ;>.
Zijn mond is zo anders...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:51 schreef Freezor het volgende:
[..]
Beter kijken
Ik hoop dat het nog ergens komt te staan want ik zie het echt overduidelijk.
Nou ja, ontmaskerd. Roderick kon het haast niet meer missen door die aanwijzing.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Die Lucille kan niet rennenquote:
haha als milouska niet donker van huidskleur was geweest had ie niks aan de hint gehad! Dus het was gewoon puur toeval!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Hint 1,
De Mol had regelmatig een shirt aan met een M van Mol erop.
Hint 2,
De autorace in Salta duurde 24 minuten en daarin moesten ze 6 ronden rijden. In diezelfde aflevering moest Richard zijn gastheer het getal 1972 laten zeggen. Hieruit is 24 juni 1972 te filtreren. Eén aflevering later kreeg de mol in de kapel de vraag welk getal Richard de gastheer moest laten zeggen. Ze zei: 1973. Daarmee werd de datum 24 juni 1973, en dat is haar eigen geboortedatum. Die van de mol dus.
Hint 3,
In de envelop van Roderick zat de aanwijzing: 'De Mol heeft nooit een andere kleur gekregen'. Dit had niets te maken met huidskleur, zoals Roderick dacht, maar met een terugkerende verborgen aanwijzing in aflevering 1 t/m 6. Iedereen had namelijk wel eens een attribuut met een andere kleur dan de rest...
Hint 4,
Afl. 1: Chris had een rood molboekje, de rest groen.
Hint 5,
Afl. 1: Frédérique had een gele kaars op de tafel bij het speeddaten, de rest had rood.
Hint 6,
Afl. 3: Peggy had een oranje helm in de boomtoppen, de rest had een groene helm.
Hint 7,
Afl. 4: Roderick had een grijze koffer in de metro, de rest bruin.
Hint 8,
Afl. 5: Frédérique en Toine hadden een witte roos tijdens het spel met de bankbiljetten, de rest had alleen maar rode rozen.
Hint 9,
Afl. 6: Iedereen had een paars bloemetje op het bord bij het diner met het belangrijke echtpaar. Alleen Richard’s bloemetje had een andere kleur. Aan het eind van aflevering 6 had iedereen die nog in het spel zat, ooit wel een anders gekleurd attribuut gehad, behalve de mol.
Beetje magertjes.
Jouw reactie bewijst maar weer hoe goed ze de mol gespeeld heeft...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat ook... maar ik vind Milouskut gewoon irritant... en daarom mocht ze de mol niet zijn...![]()
Het wordt eens tijd voor een leuke en echt sneaky mol volgende keer![]()
Over die hints maak ik me nooit zo druk. Het helpt je toch niet. Alles kan een hint zijn en elke hint kun je op tig manieren opvatten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:51 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, idd. De hints voor de kijker. Helemaal niet over gehad....
Dat zou dan een goede mol zijn.quote:
Ah ja, dat was toch met die tikjes van de seconden? En bij Elise had je volgens mij ook nog een achteruitgespeeld stuk van Für Elise. Die hints waren tof.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:57 schreef RayMania het volgende:
Ik vond die ene hint van Elise wel vet.
Iets met de tijden in beeld en de seconden stonden dan voor letters:
05: E
12: L
09: I
19: S
Of die hints met geluiden terug spelen, introfilmpjes.
Maar dit jaar.
Dat kunnen ze toch niet blijven doen. Bovendien was de hint met die verschillende kleuren dit jaar wel 'n duidelijke. Alleen is niemand binnen dat team zo fanatiek geweest blijkbaar om dát 's allemaal op te schrijven.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:57 schreef RayMania het volgende:
Ik vond die ene hint van Elise wel vet.
Iets met de tijden in beeld en de seconden stonden dan voor letters:
12: L
09: I
19: S
Of die hints met geluiden terug spelen, introfilmpjes.
Maar dit jaar.
Ja, maar dan alleen achteraf. Want geen hond werd er wijs uit tijdens de uitzendingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah ja, dat was toch met die tikjes van de seconden? En bij Elise had je volgens mij ook nog een achteruitgespeeld stuk van Für Elise. Die hints waren tof..
Dat was een hint voor de speurtocht naar de mol voor de fans. Die ging niet door omdat Frédérique overleden was.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:59 schreef Freezor het volgende:
En wanneer wordt die hint uitgelegd dat je je horloge moest verzetten om dichter bij te mol te komen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef Flem het volgende:
En dat met die kleuren was eigenlijk toch wel duidelijk..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen achteraf. Want geen hond werd er wijs uit tijdens de uitzendingen.
Daar is juist heel veel over gespeculeerd. Evenals de witte roos van Frederique, en ehh wat was 't nog meer? Nouja nog wel meer in elk gevalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:06 schreef Murray het volgende:
[..]
En dat met die kleuren was eigenlijk toch wel duidelijk..
Vooral met die helmen, iedereen een groene helm op, maar 1 iemand had een rooie op..
Is niemand opgevallen of wel? (Mij ook niet) Terwijl dat natuurlijk wel heel duidelijk zou moeten zijn..
Gelukkig maar dat hij niet gewonnen heeft dus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
haha als milouska niet donker van huidskleur was geweest had ie niks aan de hint gehad! Dus het was gewoon puur toeval!
Dat was vorig jaar bij Yvonne Jaspers niet echt nodig...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef Freezor het volgende:
Wat eigenlijk de genialiteit van Milouska als Mol benadrukt is dat ze op het laatst moeite heeft gedaan om zichzelf maar verdacht te maken.
Inderdaad. Frederique liep vaak met een pet op, met een molachtig dier. Roderick in zijn rode Che shirt... een rebel... net als de mol... dus zo'n mollenshirt zegt helemaal niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
hints als "een shirt met een M" zie ik trouwens altijd als anti-hint:
als ik kandidaat zou zijn zou ik expres zo'n shirt aandoen om verwarring te zaaien
en de M stond ook nog 's voor Milouska natuurlijk
nou ja, 't was een mooi jaar.......... kom maar op met de volgende reeks
Jammer maar wel waar ja. Ik baal er alleen ontzettend van dat die doos de mol was. Juist omdat het weer de irritantste kandiddat bleek te zijn, degene die ik het minst kon uitstaan...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jouw reactie bewijst maar weer hoe goed ze de mol gespeeld heeft...
Geen idee maar: 22:45 - 23:40 Wie is... de Mol? Nederland 2quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef _Floddertje_ het volgende:
Aaarrrrgggggh, ik word gek, mijn harddiskrecorder heeft het niet opgenomen en ik krijg geen van beide streams op de Wie is de Mol-site werkend en nu heb ik ook al gelezen wie de Mol is. !%*!~!*$
Vorige afleveringen kon ik met Real Player altijd gewoon bekijken, maar met Windows Media Player krijg ik áltijd een foutmelding, terwijl ik de allerlaatste versie van WMP heb. Waar ligt dat verdorie nou aan?
Nee, de vorige afleveringen kon je (meestal) meteen na afloop van de uitzending al online bekijken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:43 schreef Murray het volgende:
Oh, ik heb wel een idee trouwens.
Streams zijn meestal toch pas de volgende dag beschikbaar?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:32 schreef DrMarten het volgende:
Nu maar hopen dat er ooit nog een seizoen komt met niet BN'ers.
Heb nu even geprobeerd maar krijg ze ook niet werkend..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:44 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Nee, de vorige afleveringen kon je (meestal) meteen na afloop van de uitzending al online bekijken.
Pino als mol.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef Flem het volgende:
Ze was in ieder geval een betere mol dan Yvon Jaspers. Maar doe mij toch maar onbekende Nederlanders.
Duh!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:50 schreef MiLalaa het volgende:
Waarom zou Milouska trouwens die laatste opdracht niet hebben willen winnen. Die van dat kaartje met de onthulling van de mol? Als ze nou had gezorgd dat ze dat zelf won, dan had ze zelf nog meer kans gehad om winnares te worden, toch? Of mag een mol nooit winnen?
Denk dat ze bang was dat het te opvallend zou zijn?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:50 schreef MiLalaa het volgende:
Waarom zou Milouska trouwens die laatste opdracht niet hebben willen winnen. Die van dat kaartje met de onthulling van de mol? Als ze nou had gezorgd dat ze dat zelf won, dan had ze zelf nog meer kans gehad om winnares te worden, toch? Of mag een mol nooit winnen?
ja dat zal de reden wel zijn. Aan de andere kant, door Roderick dat te laten winnen, lijkt het ook alsof ze het op het einde niet meer erg vindt ontmaskerd te worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:53 schreef Murray het volgende:
Denk dat ze bang was dat het te opvallend zou zijn?
Maar je begrijpt wel dat de mol niet kan winnen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja dat zal de reden wel zijn. Aan de andere kant, door Roderick dat te laten winnen, lijkt het ook alsof ze het op het einde niet meer erg vindt ontmaskerd te worden.
nou nee, ik dacht eerst dat, als beide andere kandidaten mis zitten, dat de mol dan wellicht kon winnen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:56 schreef Murray het volgende:
Maar je begrijpt wel dat de mol niet kan winnen?
De mol kan niet winnen. Logisch ook, want die weet hoe alles in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:50 schreef MiLalaa het volgende:
ok nou mijn redenering was zo dat, als beide andere kandidaten mis zitten, heeft de mol het zo goed gedaan tot het einde toe, dat ze ook de overwinning verdient.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De mol kan niet winnen. Logisch ook, want die weet hoe alles in elkaar steekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |