abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46365633
Een mol moet concessies doen.
That's all folks!
pi_46365847
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef Flem het volgende:

[..]

Veel redenen inderdaad, maar hoe verklaar je dat zij mede het vat meenam op het vlot, samen met Paul en Alex? En waarom had ze de laatste vraag bij het filmpjes herkennen goed? Wist ze dat Renate die wel goed móest hebben?
Ja, dat vond ik dus ook bij Inge, vooral dat vraagteken was zeker geen molactie. Maaaar toen stond er in het moldagboek dat de mol ze wel wat geld gunde..

Maar mocht Renate het wel zijn dan is het wel kijkersbedrog met Dick en Nadja die vol voor Renate gingen.

En als Eva het is heeft ze te veel geld in de pot gebracht en gister te weinig geld uit de potgehaald (met die flessen).
pi_46365933
Eva had toch de vragen van Dick? Die zei dat Dick de antwoorden een beetje had gespreid, dus dat zou betekenen dat hij veel vragen fout had mbt Renate.
Houd van een lijntje.
pi_46366249
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Eva had toch de vragen van Dick? Die zei dat Dick de antwoorden een beetje had gespreid, dus dat zou betekenen dat hij veel vragen fout had mbt Renate.
Ze had alleen de antwoorden (Daar stond wel Renate tussen) maar niet de vragen en of het fout/goed was. Dus dat kan ze ook zo snel niet helemaal goed hebben gezien. En Dick had het toch vrij duidelijk gezegd dat hij na het afvallen van Alex, geloof ik, volledig op 1 persoon ging. En ook bij een reactie van hem na dat hij eruit lag. Stond in het vorige topic geloof ik.

Edit:
quote:
Dagboek van Dick

"Hartstikke gaaf was het! Ik vind het niet eens erg dat ik er nu uit ben, dat hoort bij het spel en je weet van te voren dat het kan gebeuren. Take it or leave it.

Ik heb de hele test op één mol gemaakt dus ik nam daarmee wel een risico. Maar het is niet anders. Ik had geen zin om te spreiden en op meer zekerheid te spelen. Ik denk nog steeds dat mijn mol de mol is, maar ik zal wel niet goed genoeg hebben opgelet. Anderen hadden waarschijnlijk meer vragen goed.

Het was wel een eer dat ik mee mocht doen! Ik heb het super naar m’n zin gehad, het spel werd goed gespeeld en de groep was erg leuk. Ik heb veel gelachen met die lieve vrouwen en met de mannen heb ik ook lol gehad. En dat abseilen, geweldig! Maar het leukste vond ik de olifanten en de vlot opdracht; lekker werken… het is een bizar mooi spel!"
pi_46368092
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef Duizendpootje het volgende:
ik zag op de lijst van Dick helemaal onderaan de naam Renate staan..
en aangezien Nadja ook op Renate zat lijkt me dat zij zeker niet de mol is!
ik ga nogsteeds voor Paul <3
Dat had ik ook min of meer geconcludeerd ja, maar toch heb ik nog ergens een vaag vermoeden dat ze het wél kan zijn.
pi_46368582
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:40 schreef massy het volgende:
Ik denk nog steeds Renate of Eva
pi_46368753
Denk dat Renate het niet is, aangezien Dick en Nadja volgens mij voor haar als Mol gingen in de test.
Jammer dat Nadja euit is.
pi_46370838
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef Mvnl het volgende:
Met Nadja eruit is deze reeks definitief helemaal goed!
(tenminste geen "nadja is de mol"-anticlimax)

O, en Inge is en blijft zó de mol voor me... wel opvallend dat verdenkingen richting haar nu wel te horen zijn (van Paul).. maar ook apart dat 3 nadja-stemmers ook in t spel zijn gebleven...
Voor mij is ze ook nog steeds de mol, Paul gaat winnen en Renate is de verliezer (volgens mij is ze echt een slechte verliezer dus dat wordt nog leuk .) Eva was flabbergasted en dat was echt niet gespeeld volgens mij, dus die is het spoor bijster en valt af.

Inge doet 't echt goed!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_46371543
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef Flem het volgende:

[..]

Veel redenen inderdaad, maar hoe verklaar je dat zij mede het vat meenam op het vlot, samen met Paul en Alex? En waarom had ze de laatste vraag bij het filmpjes herkennen goed? Wist ze dat Renate die wel goed móest hebben?
Tja, niet... maar hoe verklaar je dat Eva de foto-opdracht en Paul de stadswandeling-opdracht eigenhandig goed afronden...?
(Van renate is ook vast een voorbeeld van goed gedrag te vinden, maar daar kom ik ff niet op)

edit: wat betreft die eerste opdracht denk ik dat t vooral een kwestie was van vertrouwen winnen (en jokers, die het minder verdacht maakten dat ze in t spel bleef)

[ Bericht 11% gewijzigd door Mvnl op 16-02-2007 16:32:38 ]
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_46371925
Waarom staat het nog niet op uitzendinggemist?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:00:00 #111
88233 Steve
Still the best.
pi_46372546
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:40 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom staat het nog niet op uitzendinggemist?
Via wieisdemol.nl is het wel te bekijken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_46372690
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:00 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Tof, dankjewel. Ik ging er net naar op zoek bij Google en toen zag ik al wie er uit ging maar ik wil het alsnog graag bekijken.
pi_46372922
Heel veel mensen gingen gisteren voor Nadja toch met de test?
Heel veel antwoorden voor Nadja komen overeen met Renate, een vrouw, bleef achter op het eiland..
oké verder kan ik nu niks bedenken maar toch
Ik ga voor Renate als mol, maar Inge is ook nog steeds verdacht voor mij.
En Paul moet winnen
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:35:03 #114
71384 Urnie
.... is een zij
pi_46373636
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef Bruce117 het volgende:
Nadja heeft maar een raar spelletje gespeeld
Nadja heeft het verknald als je het mij vraagt. En dan durft ze tegen Karel nog te beweren dat ze op het laatst vrij fanatiek was.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:40:35 #115
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_46375514
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:00 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Bij werkt die player bij die afl. niet maar die oude afl. op uitzendinggemist wel..

Heeft iemand een linkje voor mijn windows media player zou fijn zijn.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_46377342
ben er heilig van overtuigd dat renate het is, hopelijk heb ik ongelijk
ben blij dat onze sprinkhaan nadja er eindelijk uit is
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:59:03 #117
159428 M_13
Dial M for M_13
pi_46380394
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Paul had er eigenlijk al uit moeten liggen met z'n rode scherm. Is bloedfanatiek in spelletjes en gaf een joker op voor 3000 euro iin een pot met 7000. Ja 33 01, MMOL Paul is het!

Oeh, wat mooi alsie het wel blijkt te zijn .

Hij gaat wel winnen though .
Dan geldt hetzelfde voor Inge bij de liftvraag over de hoogte van de kist bij de olifanten waarop zij 130 cm antwoord (slechts 5 cm!) verschil met antwoord 2, 125 cm.

130 = LMO = MOL
  vrijdag 16 februari 2007 @ 21:03:30 #118
159428 M_13
Dial M for M_13
pi_46380546
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:06 schreef RayMania het volgende:

[..]

Goed punt, dat was erg obvious.

Als je alle kandidaten vergelijkt, heeft iedereen wel een rare niet-Mol-actie gehad, behalve Renate.

Inge: vat op vlot.
Eva: fotoopdracht
Paul: bordjes van gisteren

Een Mol hoort geen geld te verdienen, Renate moet gewoon de Mol zijn.
Renate verdiende in aflevering 1 samen met Inge een pot geld met de thuisfilmpjes als ik me goed herinner...
pi_46383926
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:59 schreef M_13 het volgende:

[..]

Dan geldt hetzelfde voor Inge bij de liftvraag over de hoogte van de kist bij de olifanten waarop zij 130 cm antwoord (slechts 5 cm!) verschil met antwoord 2, 125 cm.

130 = LMO = MOL
Je beseft dat ik sarcastisch was?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:51:07 #120
159428 M_13
Dial M for M_13
pi_46384364
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Je beseft dat ik sarcastisch was?
Jij niet dat ik het ook was?
pi_46384478
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef M_13 het volgende:

[..]

Jij niet dat ik het ook was?
Je kwam zo serieus over.
pi_46385296
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:40 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Bij werkt die player bij die afl. niet maar die oude afl. op uitzendinggemist wel..

Heeft iemand een linkje voor mijn windows media player zou fijn zijn.
Het is iets met QuickTime ofzo, ik moest ook even pielen voor het werkte maar heb hem zojuist kunnen bekijken!
pi_46385598
Ben nu een beetje de afleveringen aan het terug kijken. Erg opvallend dat bij de eerste executie (afvalling van Sander) de eerste drie namen Inge, Renate en Eva zijn. Alle drie nog in het spel.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46386812
Maar bij de eerste executie wisten de makers echt nog niet wie er over zouden kunnen blijven.. (alleen van de mol)
pi_46396265
Ik zie de aflevering nu pas, maar ben het spoor wel bijster. Wat had het gedrag van Nadja in godsnaam voor nut? Of is ze gewoon gescript? Constant was ze bezig de boel te verpesten, waardoor ze niet eens aandacht had voor het spel zelf.
Maar goed, als ze volgend jaar de regels eens gaan veranderen (zodat de mol een percentage van het misgelopen geld uit de pot krijgt), kan het spel pas echt leuk worden.
Maak nie regtig saak nie
pi_46396342
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:14 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik zie de aflevering nu pas, maar ben het spoor wel bijster. Wat had het gedrag van Nadja in godsnaam voor nut? Of is ze gewoon gescript? Constant was ze bezig de boel te verpesten, waardoor ze niet eens aandacht had voor het spel zelf.
Maar goed, als ze volgend jaar de regels eens gaan veranderen (zodat de mol een percentage van het misgelopen geld uit de pot krijgt), kan het spel pas echt leuk worden.
Zij wist al zeker wie het was dus daarom ging ze als schijnmol te werk. Maar ze had hat dus fout . Hoewel het natuurlijk niet de bedoeling van het spel is maar volgens mij had ze er toch al niet zo'n zin in.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 13:26:55 #127
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46396593
Ik hoop dat Renate wint.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46396778
Gelukkig dat Nadja weg is, zat me constant aan dr te ergeren. Achter af is het misschien ook wel grappig Maar die heeft wel een boel verneukt niet normaal.

Inge is denk ik de mol.
pi_46397404
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:16 schreef Mvnl het volgende:
Maar bij de eerste executie wisten de makers echt nog niet wie er over zouden kunnen blijven.. (alleen van de mol)
De volgorde kan gemanipuleerd zijn.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46397970
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Zij wist al zeker wie het was dus daarom ging ze als schijnmol te werk. Maar ze had hat dus fout . Hoewel het natuurlijk niet de bedoeling van het spel is
Jij snapt blijkbaar een ene moer van het hele spel.

Natuurlijk is dat de bedoeling van Wie is de Mol.
pi_46397987
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:26 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat Renate wint.
Dat kan niet, want de Mol kan niet winnen.
pi_46398365
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:15 schreef ixio het volgende:

[..]

Jij snapt blijkbaar een ene moer van het hele spel.

Natuurlijk is dat de bedoeling van Wie is de Mol.
De bedoeling is inderdaad om zo weinig mogelijk geld in de pot te krijgen die je zelf kan winnen .
  zaterdag 17 februari 2007 @ 14:33:14 #133
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_46398431
Ben blij dat Nadja eruit is. Irritatiemode kan weer uit.
Ik ga ook voor Renate. Mijn 2de optie is Paul.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 16:42:22 #134
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_46401525

Zo. Pas de OP maar aan
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
pi_46404011
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

De bedoeling is inderdaad om zo weinig mogelijk geld in de pot te krijgen die je zelf kan winnen .
Ja, daarom klopt het spel ook van geen kant.
Maak nie regtig saak nie
pi_46404708
nadja eruit
ik zat te juichen toen ik het zag
pi_46405873
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:14 schreef kassenbouwer het volgende:
het is de bedoeling dat je jezelf ook verdacht maakt als je niet de mol bent. Dan stemmen anderen op jou als mol en gaan ze eruit omdat ze het fout hebben. Zo is het spel. Dus is het niet een hele rare actie dat ze zich zo als mol profileerde en ze is zeker niet gescript wat heeft dat voor zin? anyway ze hoopte natuurlijk veel mensen op 't verkeerde been te zetten en dat is ook wel een beetje gelukt. Ze had zich alleen misschien wat beter met andere dingen bezig kunnen houden dan had ze er nu nog in gezeten...

ik zit heel erg op renate als mol maar vond dat lijstje over inge op de vorige pagina toch ook wel erg mooi...en iik vind het heel raar dat nadja vol voor renate ging als mol (zoals ik het heb begrepen) en er nu uit ligt. Dus dat betekent dat dan renate niet de mol is. verwarrend verwarrend!
pi_46406530
Willen mensen die op Renate zitten daar eens wat aanwijzingen/redenen/bedenksels voor geven of is het een 'gevoel' of zo? Ik kan namelijk met de beste wil ter wereld geen enkele reden bedenken waarom Renate de Mol zou zijn
Variety is the spice of life
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:49:36 #139
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_46406636
renate claimde bij het abseilen dat ze bang was voor hoogtes. Is ze niet, bij haar programma van rtl5 is ze wel van hogere bergen afgegaan.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:53:41 #140
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_46408839
Hoorde vanmiddag dat Victoria Koblenko zich versproken had in 1 of andere serie, dat de Mol pas aan het einde gekozen wordt en dat ze daar het programma op monteren
(in dat programma van Paul de Leeuw met al die meiden (oa Yvon Jaspers, Katja, Georgina,enz..) ben de naam ff kwijt)

Is dat al een keer genoemd hier ?

Ik zou het wel jammer vinden...vind het zoo'n gaaf programma
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_46410959
nee dat lijkt me sterk, ze laten in de laatste aflevering alle "mollenacties" zien. Ook dingen die de mol heeft gedaan achter de schermen zeg maar die je gewoonweg niet hebt kunnen zien maar waaraan je wel kan zien dat al ruim voordat de serie begint er bekend is wie de mol is. vaak krijgt de mol vooraf ook wat cursussen enz. Bijvoorbeeld het zou kunnen dat de mol voor het programma al eens van zo'n gebouw is gaan abseilen. of de filmpjes van de andere kandidaten al eens heeft gezien. dus wat victoria ook zegt het is gelul volgens mij.

reageerde yvon jaspers daar trouwens niet op? zij is mol geweest dus kan het weten...
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:18:57 #142
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_46411677
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef Suuz_ het volgende:
nee dat lijkt me sterk, ze laten in de laatste aflevering alle "mollenacties" zien. Ook dingen die de mol heeft gedaan achter de schermen zeg maar die je gewoonweg niet hebt kunnen zien maar waaraan je wel kan zien dat al ruim voordat de serie begint er bekend is wie de mol is.
Iedereen heeft wel dingen gedaan waarvan je achteraf kunt zeggen..."kijk dit heb ik als mol gedaan"
en dan ook..kijk hier was Nadja zooo bezig dat ik niets hoefde te doen !
quote:
vaak krijgt de mol vooraf ook wat cursussen enz. Bijvoorbeeld het zou kunnen dat de mol voor het programma al eens van zo'n gebouw is gaan abseilen. of de filmpjes van de andere kandidaten al eens heeft gezien. dus wat victoria ook zegt het is gelul volgens mij.
dat laatste hoop ik ook echt ! (en in het algemeen is dat wel hoe ik over haar denk )
quote:
reageerde yvon jaspers daar trouwens niet op? zij is mol geweest dus kan het weten...
weet het niet...heb het van horen zeggen en weet niet precies hoe ze daarop reageerde !

maar wie weet heeft iemand anders dat gezien
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:22:18 #143
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46411766
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef Kurk het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zo. Pas de OP maar aan
Zal een modje moeten doen, want ik kan het niet meer doen...
pi_46412609
Heb echt het idee dat ik het dit keer 100% zeker weet: Inge.
Paul had tijdens de liftopdracht iig 2/3 vragen goed en zag Inge.
Renate is het sowieso niet, omdat zowel Dick als Nadja op Renate hebben gestemd en zijn afgevallen. Waarom de rest wel door is, zal te maken kunnen hebben met het feit dat indien je op Nadja zou stemmen je gewoon weg een paar vragen meer goed hebt dan wanneer je op Renate stemt. Verder wijzen de aanwijzingen van Schiffers.fm ook wel heel erg naar Inge. En ik kan nog wel een hele lijst van verdachte dingen noemen.

Maargoed, voor het zelfde geldt heb ik het compleet fout.
pi_46414100
Welke vraag had Paul zeker fout dan Schuifpui?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_46414650
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:55 schreef Nesle het volgende:
Welke vraag had Paul zeker fout dan Schuifpui?
2/3 in ieder geval goed, de derde weet ik niet zeker, sorry als ik niet duidelijk was.
Paul zag Inge dus.
pi_46414736
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:14 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

2/3 in ieder geval goed, de derde weet ik niet zeker, sorry als ik niet duidelijk was.
Paul zag Inge dus.
Ahzo, ok. Niks gezegd
pi_46420454
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:50 schreef Schuifpui het volgende:
Heb echt het idee dat ik het dit keer 100% zeker weet: Inge.
Paul had tijdens de liftopdracht iig 2/3 vragen goed en zag Inge.
Renate is het sowieso niet, omdat zowel Dick als Nadja op Renate hebben gestemd en zijn afgevallen. Waarom de rest wel door is, zal te maken kunnen hebben met het feit dat indien je op Nadja zou stemmen je gewoon weg een paar vragen meer goed hebt dan wanneer je op Renate stemt. Verder wijzen de aanwijzingen van Schiffers.fm ook wel heel erg naar Inge. En ik kan nog wel een hele lijst van verdachte dingen noemen.

Maargoed, voor het zelfde geldt heb ik het compleet fout.
Ik had het idee dat Inge het juist niet kan zijn. Want iemand moest bij de lift de vraag beantwoorden hoeveel schietschijven die buggy's hadden, 'hij' antwoordde 3, maar ik dacht dat het er maar 2 waren. En toen kregen we Inge te zien.
pi_46421074
20000000e keer, die vraag van die schietschijven is goed, want er zat er ook nog 1 op het dak, dus het waren er 3.

Is lezen zo moeilijk?
  zondag 18 februari 2007 @ 12:26:07 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46421150
Ik zit ineens te bedenken, dat het filmpje van Inge het enige was, als ik het me goed herinner, wat niet thuis gemaakt was...maar in een auto... Teken van de mol?
  zondag 18 februari 2007 @ 12:42:25 #151
639 Dion
De beuker
pi_46421640
Wie is de mol?
Kapot is leuker
  zondag 18 februari 2007 @ 12:44:21 #152
639 Dion
De beuker
pi_46421693
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:26 schreef peaceman het volgende:
Ik zit ineens te bedenken, dat het filmpje van Inge het enige was, als ik het me goed herinner, wat niet thuis gemaakt was...maar in een auto... Teken van de mol?
Auto... Is dat net zo iets als een kar?

Karel heeft het voor elkaar = kar!
Kapot is leuker
  zondag 18 februari 2007 @ 12:54:11 #153
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_46422011
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:44 schreef Dion het volgende:

[..]

Auto... Is dat net zo iets als een kar?

Karel heeft het voor elkaar = kar!
Wat houdt dan in kar?
  zondag 18 februari 2007 @ 12:56:36 #154
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_46422063
Gevoelsmatig zit ik eigenlijk nog steeds op Paul als Mol, maar dat lijkt toch steeds onwaarschijnlijker te worden, vooral ook omdat hij bij de rondleiding-opdracht 3000 euro heeft binnen weten te halen.

Het zou overigens wel verklaren waarom Eva en Renate er nog in zitten ook al hebben ze volgens mij alles ingezet op Nadja als mol. Ze zitten er gewoon allemaal helemaal naast omdat Paul de mol is. Daardoor klopt bijna geen enkel antwoord meer.
Afrika Paprika
  zondag 18 februari 2007 @ 13:21:42 #155
639 Dion
De beuker
pi_46422857
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:54 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wat houdt dan in kar?
Wat heeft het woord KAREL voor het woord ELKAAR

de letters K, A, R

de letters E en L heeft KAREL na ELKAAR

Inge's KAR was te zien in huisje, boompje, beestje.
Bij de liftopdracht zag renate een KAR op een bepaalde verdieping.
Paul houdt van racen en KARten.

Ik houd het toch bij Paul als mol.
Wat is er mooier dan expres 1 fout maken in de Phuket opdracht en dan een joker in te zetten die je als mol toch niet nodig hebt? Ik ben het er mee eens dat het makkelijk voor hem was geweest te mollen in die opdracht, maar dit was ook een uitgelezen kans om alle eventuele verdenkingen weg te nemen.
Kapot is leuker
  zondag 18 februari 2007 @ 13:56:38 #156
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_46424160
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Dion het volgende:

[..]
Inge's KAR was te zien in huisje, boompje, beestje.
Bij de liftopdracht zag renate een KAR op een bepaalde verdieping.
Paul houdt van racen en KARten.
Beetje vergezocht allemaal hoor... de hints zijn meestal niet zo vergezocht (zoals een M vorig jaar op dat shirt van Milouska, of afwijkende objecten)
pi_46424850
Ik kijk dit programma nu voor het eerst. Ik vraag me een paar dingen af. Is dit in jullie ogen een van de betere seizoenen of juist niet?

En wat wint de Mol hierbij? Als je BN-er bent doe je dit niet echt voor het geld, maar er zijn toch ook seizoenen geweest met gewone mensen. Waarom zou je Mol willen zijn? Je doet niet alleen mee voor de kick, je wilt ook geld winnen. Anders was de pot niet elke keer zo'n issue.
Spoilers!
  zondag 18 februari 2007 @ 14:22:06 #158
639 Dion
De beuker
pi_46425077
Ik vind dit een van de leukere seisoenen. Het is vooral heel knap gemonteerd.
We zitten 1 aflevering voor de finale en voor iedere kandidaat valt wel wat te zeggen, wat mij betreft zouden ze allemaal de mol kunnen zijn.

Ik denk dat de mol een vaste vergoeding krijgt.
Een andere drijfveer om als BN'en mee te doen kan zijn Media aandacht en exposure.
Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon een heel leuk spel en een mooie kans om op kosten van de AVRO eens lekker naar een mooi land te gaan.
Kapot is leuker
  zondag 18 februari 2007 @ 15:52:36 #159
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_46428638
De seizoenen met onbekende Nederlanders vond ik vele malen toffer.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:07:06 #160
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46429141
Het geld wat gewonnen wordt, gaat toch naar een door de winnaar te bepalen goed doel? Ik zou er als ik BN-er was ook aan meedoen, gewoon voor de leuk en avontuur. Als onbekende Nederlander lijkt het me namelijk ook al leuk.

Geweldig om al jullie vermoedens en verdachte dingen/theorietjes te lezen Ik heb zelf nl. helemaal geen enkel idee en kijk altijd maar weer verslagen toe.
Make love, not war ☮
pi_46432180
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:26 schreef peaceman het volgende:
ja, had ik ook al opgemerkt.. ik vind t wel zoiets waarvan je in de slotaflevering te zien krijgt dat Inge tijdens die opname gewoon naast de cameraman aan t stuur van haar autootje zat..
pi_46432241
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Het geld wat gewonnen wordt, gaat toch naar een door de winnaar te bepalen goed doel?
Nope, de winnaar mag er mee doen wat ie wil, vorig jaar ging t toevallig een keer wel naar een goed doel, maar dat was door de bijzondere omstandigheden gewoon een mooi gebaar van Frederique..
  zondag 18 februari 2007 @ 18:00:52 #163
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46432956
Ow okay.... het lijkt me dat de BN-ers het niet voor het geld doen trouwens. Maar je weet nooit, het zijn ook niet de bekendste BN-ers.
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 februari 2007 @ 18:08:22 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46433132
Tot aan de veilingopdracht heeft de Mol gewoon geld binnen kunnen slepen voor de pot. Hij/zij wist immers dat dat toch allemaal wel zou verdwijnen We zouden dus eens moeten kijken wie na de veiling geen geld meer in de pot heeft gebracht.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_46433161
Precies, ik weet niet precies wat een bn-er zoal verdient, maar volgens mij is voor n Renate Verbaan of Eva een bedrag van plusminus 7000 euro zeker een lekker extraatje..
  zondag 18 februari 2007 @ 18:15:12 #166
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_46433285
quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:08 schreef Rewimo het volgende:
Tot aan de veilingopdracht heeft de Mol gewoon geld binnen kunnen slepen voor de pot. Hij/zij wist immers dat dat toch allemaal wel zou verdwijnen We zouden dus eens moeten kijken wie na de veiling geen geld meer in de pot heeft gebracht.
Nee, want als er heel veel geld in de pot had gezeten, was het uiteindelijke bedrag écht niet op 0 uitgekomen.
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
pi_46444447
Ik zat net even die liftopdracht te bekijken... maar het valt me op dat Karel bij Inge helemaal niet zegt naar welke verdieping ze moet gaan na de eerste 2 antwoorden. Bij alle andere kandidaten zegt Karel dat wel.
Na de eerste vraag gaat Inge naar de 9e, en na de tweede vraag naar de 11e verdieping... dat zijn toevallig ook de verdiepingen waar Renate en Paul Inge te zien krijgen.
Mike Rotch? Has anybody seen Mike Rotch lately?
pi_46446864
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:35 schreef mi_ni_me het volgende:
Ik zat net even die liftopdracht te bekijken... maar het valt me op dat Karel bij Inge helemaal niet zegt naar welke verdieping ze moet gaan na de eerste 2 antwoorden. Bij alle andere kandidaten zegt Karel dat wel.
Na de eerste vraag gaat Inge naar de 9e, en na de tweede vraag naar de 11e verdieping... dat zijn toevallig ook de verdiepingen waar Renate en Paul Inge te zien krijgen.
Maar volgens mij gaven Renate en Paul foute antwoorden in die lift. Dan haden ze nooit bij de mol uit kunnen komen. Paul kreeg de vraag: Hoeveel bulls-eyes zaten er op de karretjes met bij de achtervolging? Pual zei 3. En het waren er twee. Dus is Inge niet de mol.
Spoilers!
  maandag 19 februari 2007 @ 07:29:02 #169
159428 M_13
Dial M for M_13
pi_46449403
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maar volgens mij gaven Renate en Paul foute antwoorden in die lift. Dan haden ze nooit bij de mol uit kunnen komen. Paul kreeg de vraag: Hoeveel bulls-eyes zaten er op de karretjes met bij de achtervolging? Pual zei 3. En het waren er twee. Dus is Inge niet de mol.
hahaha, 20000001e keer
  maandag 19 februari 2007 @ 08:38:56 #170
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_46449738
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_46453898
quote:
Aflevering 7, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Zevende dagboek-bijdrage van de Mol

De mol is naar huis!
Althans, dat is wat een aantal nu wel denkt. Natuurlijk was dat een sterk staaltje nep-mollengedrag, want ik ben de enige echte mol. Het kwam me goed uit, want daardoor zijn heel veel van mijn spelletjes niet opgevallen. En door Nadja’s mollengedrag is er best wel wat geld verloren gegaan. Wat dacht je van die tenten opdracht? Dankzij haar is er niets verdiend. Het was trouwens prachtig daar met die blauwe zee en witte stranden! Alhoewel die boot wel moeilijk door de golven kwam. Toch hadden we tien minuten over. Iedere minuut is er één te veel, maar met tien minuten kan ik leven. Nu is het voor jullie maar afwachten of er behalve de 300 euro van Nadja nog iets in de pot gaat...
Deze stond er nog niet. Volgens mij

Ik ben de laatste kwart van de vorige uitzending in slaap gevallen , maar ik had begrepen dat Nadja er inderdaad uit was, gelukkig heb ik haar nooit verdacht in tegenstelling tot mijn lief

Nu denk ik nog steeds aan Inge. Ben benieuwd of zij het is.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 19 februari 2007 @ 12:32:45 #172
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_46454088
Het móet Inge wel zijn.
pi_46454916
quote:
Op maandag 19 februari 2007 07:29 schreef M_13 het volgende:

[..]

hahaha, 20000001e keer
Sorry hoor. Maar waarom klopt mijn theorie dan niet?
Spoilers!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 februari 2007 @ 13:08:58 #174
13151 crew  Rewimo
pi_46454946
Het kan Inge niet zijn. Iedereen denkt dat het Inge is. Dus is ze het niet Leer mij (de makers van) de Mol kennen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 19 februari 2007 @ 13:09:00 #175
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_46454947
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sorry hoor. Maar waarom klopt mijn theorie dan niet?
Omdat er drie fucking schietschijven op die kar zaten.
pi_46455191
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:09 schreef Flem het volgende:

[..]

Omdat er drie fucking schietschijven op die kar zaten.
En dan nog, ook al hebben ze 3 vragen fout beantwoord is er nooit gezegd dat ze de mol dan NIET te zien krijgen.
Mike Rotch? Has anybody seen Mike Rotch lately?
  maandag 19 februari 2007 @ 13:24:00 #177
36326 Freezor
Cold as stone
pi_46455287
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Het kan Inge niet zijn. Iedereen denkt dat het Inge is. Dus is ze het niet Leer mij (de makers van) de Mol kennen
Ik denk dat je tegen deze tijd in het spel wel een goed idee kan hebben wie het is hoor met nog vier kandidaten. Ik vind Inge zich gewoon het verdachtst gedragen, ze ligt goed in de groep maar is toch terughoudend en veel acties komen gespeeld over, dat is mijn gevoel.
Something for your mind, your body and your soul.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:34:14 #178
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_46455551
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:24 schreef Freezor het volgende:

[..]

Ik denk dat je tegen deze tijd in het spel wel een goed idee kan hebben wie het is hoor met nog vier kandidaten. Ik vind Inge zich gewoon het verdachtst gedragen, ze ligt goed in de groep maar is toch terughoudend en veel acties komen gespeeld over, dat is mijn gevoel.
Ja, dat vind ik ook maar hoeveel geld heeft Inge in de pot gebracht ik heb daar niet zo veel op gelet en heeft ze er meer of minder als Eva eruit gehouden.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  maandag 19 februari 2007 @ 14:02:00 #179
57434 Marloes
Digital Love
pi_46456393
Iemand gister RTL travel gezien???
Renate was in Afrika en ging een soort van abseilen langs een hele hoge paal én heeel hard naar beneden. En nu durft ze zoiets opeens wel. Zij is dus echt wel de mol
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_46457334
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:02 schreef Marloes het volgende:
Iemand gister RTL travel gezien???
Renate was in Afrika en ging een soort van abseilen langs een hele hoge paal én heeel hard naar beneden. En nu durft ze zoiets opeens wel. Zij is dus echt wel de mol
Dat was dus eerst ook mijn gedachte. Want ze wilde ook wel de lucht in bij dat spelletje met die autotjes en die schietschijven. Maar hoe kan het dan dat zowel dick als nadja voor renate gaan en er uit vliegen?
  maandag 19 februari 2007 @ 16:04:26 #181
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_46460079
opvallend: Paul nam een paracetaMOL.....
(ik zie spoken)
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_46460111
Wat mij opviel was dat Renate het vraagteken wel wilde ruilen met Paul. Als mogelijke mol zou zij dan geweten hebben dat dit zou betekenen dat zij de latere foto opdracht zou kunnen saboteren.

Het is maar een gedachte !!
pi_46460480
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:04 schreef evert het volgende:
opvallend: Paul nam een paracetaMOL.....
(ik zie spoken)
Inderdaad,
  maandag 19 februari 2007 @ 16:43:26 #184
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_46461257
Kondigden ze nu voor volgende week de 'meest adembenemende executie ooit' aan? Wat zou dat betekenen? Voor het eerst in de geschiedenis met zijn vieren naar de finale?
pi_46462214
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:35 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat was dus eerst ook mijn gedachte. Want ze wilde ook wel de lucht in bij dat spelletje met die autotjes en die schietschijven. Maar hoe kan het dan dat zowel dick als nadja voor renate gaan en er uit vliegen?
Misschien dat ze het zo hebben gemonteerd dat het lijkt alsof ze alles op Renate hebben gezet, maar misschien helemaal niet zo is? Ik ga nog steeds voor Renate.

Paul is het zeker niet, hij heeft redelijk wat geld in de pot gebracht en het feit dat hij een rood scherm kreeg..
pi_46462356
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:14 schreef Nuna het volgende:

[..]

Misschien dat ze het zo hebben gemonteerd dat het lijkt alsof ze alles op Renate hebben gezet, maar misschien helemaal niet zo is? Ik ga nog steeds voor Renate.

Paul is het zeker niet, hij heeft redelijk wat geld in de pot gebracht en het feit dat hij een rood scherm kreeg..
Het valt toch lastig te monteren als ze allebei gewoon zeggen dat ze voor renate gaan?

Paul is het voor mij idd ook niet om dezelfde reden.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:24:03 #187
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_46462489
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:19 schreef Stansfield het volgende:
Het valt toch lastig te monteren als ze allebei gewoon zeggen dat ze voor renate gaan?
Dick heeft niet gezegd dat hij voor Renate ging. Hij zei dat hij voor één persoon ging, maar niet voor wie. Onder zijn executie hadden ze een zinnetje geplakt over dat hij iets raar vond wat Renate had gedaan. Dat ging over een spel en niet over die executie. Dat is leuk gemanipuleerd, maar het wil niet zeggen dat Dick ook daadwerkelijk op haar heeft gestemd.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:26:50 #188
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_46462576
Ik ga ook nog steeds voor Renate. Sinds het vertrek van Nadja neig ik ook wel naar Inge maar Renate zou ik toch het leukst vinden.
Plus dat abseilverhaal was wel heel typisch.

Ging Renate niet al weken voor Nadja als mol? Maar ze gaat er maar niet uit omdat ze de mol is.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_46462646
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:24 schreef broer het volgende:

[..]

Dick heeft niet gezegd dat hij voor Renate ging. Hij zei dat hij voor één persoon ging, maar niet voor wie. Onder zijn executie hadden ze een zinnetje geplakt over dat hij iets raar vond wat Renate had gedaan. Dat ging over een spel en niet over die executie. Dat is leuk gemanipuleerd, maar het wil niet zeggen dat Dick ook daadwerkelijk op haar heeft gestemd.
Jawel

Was op zijn antwoordenblaadje te zien.
Houd van een lijntje.
pi_46462813
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:26 schreef MiLalaa het volgende:
Ging Renate niet al weken voor Nadja als mol? Maar ze gaat er maar niet uit omdat ze de mol is.
Ja, idd. Daarom verdenk ik Renate ook zo.. Maargoed, kan het ook helemaal mis hebben .

[ Bericht 1% gewijzigd door Nuna op 19-02-2007 17:48:32 (Tiepvaut) ]
  maandag 19 februari 2007 @ 17:37:31 #191
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_46462890
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:34 schreef Nuna het volgende:

Ja, idd. Daarom verdenk ik Rentate ook zo.. Maargoed, kan het ook helemaal mis hebben .
ik heb het bijna altijd mis

Dit seizoen ging ik de eerste aflevering voor Sander, hij ging er meteen uit. Daarna voor Menno en Alex, ook weg.
Het raakt tijd dat het weer donderdag is.
Be sure to wear some flowers in your hair
  maandag 19 februari 2007 @ 17:47:10 #192
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_46463187
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Jawel

Ah, dat heb ik dan weer niet gezien.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 februari 2007 @ 17:50:20 #193
13151 crew  Rewimo
pi_46463288
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Jawel

Heeft iemand misschien een screenshot van dat blaadje? Er was een shot waar je aardig wat van de antwoorden kon zien.
  maandag 19 februari 2007 @ 19:28:19 #194
57434 Marloes
Digital Love
pi_46466505
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:35 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Nouja, ze kunnen gespreid hebben natuurlijk...
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  maandag 19 februari 2007 @ 19:43:49 #195
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_46467276
Ik weet niet of het al eerder is genoemd maar op de fantastische Heinz Molfansite is een geluidsfragment te beluisteren van geluiden tijdens de treinreis die omgekeerd en vertraagd worden afgespeeld.

Duidelijk is hier dat er wordt gezegd ... is de Mol, maar ik heb het idee dat op ongeveer een derde ook 'Inge' is te horen door de mannenstem die de laatste twee woorden ook zegt... Interessant...

http://home.student.uva.nl/n.schouten/indeseriepagina2007.htm (bij Hints > in de serie)
Afrika Paprika
pi_46469845
Als Inge de mol blijkt te zijn, is ze werkelijk één van de beste mollen die ik in een Mol-serie heb gezien. Maar mijn vermoeden is nog steeds op Renate gericht alhoewel die laatste muzikale hint wel erg naar Paul wijst.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 19 februari 2007 @ 20:55:14 #197
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_46470778
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:43 schreef broer het volgende:
Kondigden ze nu voor volgende week de 'meest adembenemende executie ooit' aan? Wat zou dat betekenen? Voor het eerst in de geschiedenis met zijn vieren naar de finale?
Ging gewoon over de 'meest vervelende executie van allemaal' oid, dacht ik. Gewoon de laatste afvaller voor de finale dus.
  maandag 19 februari 2007 @ 22:14:47 #198
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_46474381
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef Flem het volgende:
Ging gewoon over de 'meest vervelende executie van allemaal' oid, dacht ik. Gewoon de laatste afvaller voor de finale dus.
Hm... Ik weet het niet. Karel gebruikte het woord 'adembenemend' en Paul op zijn weblog ook al. Daar is iets mee aan de hand, denk ik. (Al heb ik geen idee wat, trouwens. Vier in de finale was een ongefundeerde, wilde gok.)
pi_46474638
Is er eigenlijk wel eens een echt topmodel uit de reeksen voortgekomen? Volgens mij niet hoor... blijven die winnaresjes ergens bij categorie catalogusmodel hangen en is geen enkele winnares ooit een werkelijk topmodel geworden.
  maandag 19 februari 2007 @ 22:23:35 #200
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_46474752
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Inge de mol blijkt te zijn, is ze werkelijk één van de beste mollen die ik in een Mol-serie heb gezien. Maar mijn vermoeden is nog steeds op Renate gericht alhoewel die laatste muzikale hint wel erg naar Paul wijst.
Mijn verwachtingen gaan ook steeds meer richting Paul, je hoort weinig van hem en hij glipt toch altijd de executies door...
Why does it hurt when I pee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')