Verrrrrrrkeerde topic.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Is er eigenlijk wel eens een echt topmodel uit de reeksen voortgekomen? Volgens mij niet hoor... blijven die winnaresjes ergens bij categorie catalogusmodel hangen en is geen enkele winnares ooit een werkelijk topmodel geworden.
Volgens mij zit je een beetje verkeerd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Is er eigenlijk wel eens een echt topmodel uit de reeksen voortgekomen? Volgens mij niet hoor... blijven die winnaresjes ergens bij categorie catalogusmodel hangen en is geen enkele winnares ooit een werkelijk topmodel geworden.
heb de hint gemist..... wat was het?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Inge de mol blijkt te zijn, is ze werkelijk één van de beste mollen die ik in een Mol-serie heb gezien. Maar mijn vermoeden is nog steeds op Renate gericht alhoewel die laatste muzikale hint wel erg naar Paul wijst.
Vrijdag was er geen hint i.v.m de Top 60 op Radio 2quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:33 schreef evert het volgende:
[..]
heb de hint gemist..... wat was het?
Dat is ANTM, niet WIDMquote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Jawel ik dacht dat op de site van wieisdemol.com het wel staat onder het interview met Nadja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vrijdag was er geen hint i.v.m de Top 60 op Radio 2
Ja dat had Hans Schiffers overquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Jawel ik dacht dat op de site van wieisdemol.com het wel staat onder het interview met Nadja.
mooi zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat had ik wel gevonden vanmiddag de website van wieisdemol.com.
Het gaat over het interview van Nadja met Hans Schiffers.
Nee joh, dat was Georgequote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Inge de mol blijkt te zijn, is ze werkelijk één van de beste mollen die ik in een Mol-serie heb gezien.
Jij leest nooit wie er vóór je hebben gepostquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij leest nooit wie er vóór je hebben gepostStukkie naar boven
Wat een redenering. Vorig jaar dacht ik na twee afleveringen al dat Milouska de mol was. En tegen het einde dacht iedereen dat. En bleek ze ook de mol te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Het kan Inge niet zijn. Iedereen denkt dat het Inge is. Dus is ze het nietLeer mij (de makers van) de Mol kennen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:49 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Wat een redenering. Vorig jaar dacht ik na twee afleveringen al dat Milouska de mol was. En tegen het einde dacht iedereen dat. En bleek ze ook de mol te zijn.
Dat bedoelde ik ..Bedankt ik zit nu te luisterenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ach gut![]()
http://www.wieisdemol.org(...)/interview-nadja.mp3
ik hoop maar dat ze er uit gaat. Stond op t punt om een breedbeeld tv te gaan kopenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:31 schreef Gitanki het volgende:
Paul is de mol.. en Eva gaat er vanavond uit![]()
ik dacht daar ook aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Food - Eva
Of denk ik nu te makkelijk
Maar hij moest wel die 4 boekjes gaan jatten, en als dat dan niet was gelukt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef linebear het volgende:
Vorige week was Paul wel heel verdacht op de radio. Hij was nog in gesprek met Sander en Coen. Dat leek er echt wel op alsof hij de mol is
Daar werd ook aangegeven dat er op tv geen rood scherm te zien was toen hij er uit moest.
Dat was inderdaad een heel raar gesprek. Het leek net alsof hij zich bijna versprak. Maar ik zie hem er ook wel voor aan om op deze manier nog even wat extra verdenking te creëren ook al zou hij de mol niet zijn. Gewoon verwarring zaaien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef linebear het volgende:
Vorige week was Paul wel heel verdacht op de radio. Hij was nog in gesprek met Sander en Coen. Dat leek er echt wel op alsof hij de mol is
Daar werd ook aangegeven dat er op tv geen rood scherm te zien was toen hij er uit moest.
Ze nam denk ik teveel initiatief in het begin daarnet om bewust op deze plek te zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Eva zit nu in de ideale positie om te Mollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |