hoe verklaar je dan die 3000 Euro die hij won en die hij makkelijk had kunnen verneuken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef snellejelle het volgende:
ik blijf erbij dat paul de mol is... hij was zo makkelijk 't spel weer in te moffelen en dnu verdenkt niemand 'm meer
ik verdacht hem ook. Maar hij had heel makkelijk die 3000 euro niet kunnen winnen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef snellejelle het volgende:
ik blijf erbij dat paul de mol is... hij was zo makkelijk 't spel weer in te moffelen en dnu verdenkt niemand 'm meer
Een mol doet ook wel eens wat goeds hè, om te voorkomen dat mensen hem/haar (gaan) verdenken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
hoe verklaar je dan die 3000 Euro die hij won en die hij makkelijk had kunnen verneuken?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan die 3000 Euro die hij won en die hij makkelijk had kunnen verneuken?
handig als anderen voor je typenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een mol doet ook wel eens wat goeds hè, om te voorkomen dat mensen hem/haar (gaan) verdenken.
Vorige week zat ik nog op Paul, maar ik weet het niet meer.
Jaaa maar 3000 euro is gewoon veel te veel op een bedrag van 7000 wat ze hadden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
handig als anderen voor je typen
Klopt, maar hier zou het juist niet opvallen als hij het fout had.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een mol doet ook wel eens wat goeds hè, om te voorkomen dat mensen hem/haar (gaan) verdenken.
Vorige week zat ik nog op Paul, maar ik weet het niet meer.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef snellejelle het volgende:
handig als anderen voor je typen
Goh! Dat snapte ik nog nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:38 schreef JeroenV het volgende:
Klopt, maar hier zou het juist niet opvallen als hij het fout had.
Ah, dat vraagt de redactie gewoon aan haar denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:42 schreef toma het volgende:
ik vind Renate trouwens echt een kutwijf omdat ze zich constant mateloos aan iedereen irriteert. Vooral toen ze zo dom over Inge reageerde.
En hoe ze in de eerste aflevering tijdens het spullen inlveren ook zegt "als ik er snel uit lig moet je het wel zeggen hé.". Dat kwam er ook al zo nep uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:48 schreef Haunter het volgende:
En what about Inge over haar molboekje tegen Karel: "Mag ik nu mijn molboekje terug...?"
heel slecht geacteerd was dat
Same herequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat ik trouwens wel opvallend vond: normaal gesproken gaat degen eruit van wie niet helemaal duidelijk is naar wie de stem zou gaan. Inge twijfelde duidelijk tussen Nadja en Eva... en we hoorden niet voor wie ze uiteindelijk ging. Dus eigenlijk verwachtte ik dat zij er uit zou gaan...
Het is hier al vaker gezegd, maar een fout antwoord bij de liftopdracht betekent niet automatisch dat je de mol niet ziet. Voor hetzelfde geld is Inge wel de mol en heeft Paul haar ondanks zijn foute antwoord gezien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:03 schreef jde_kok het volgende:
Vanaf aflevering 1 denk ik al dat het Eva is en ik blijf er nog steeds bij. inge is het niet, want Paul kreeg haar te zien als 'mol' terwijl hij 1 vraag fout had in de opdracht met de lift.
Hoezo had een Paul een antwoord foutquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Same here
[..]
Het is hier al vaker gezegd, maar een fout antwoord bij de liftopdracht betekent niet automatisch dat je de mol niet ziet. Voor hetzelfde geld is Inge wel de mol en heeft Paul haar ondanks zijn foute antwoord gezien.
Eva liep bij de vorige executie wel flink te stressen. Als ze de mol is vind ik dat wel knap geacteerd. Paul als mol lijkt me wel heel erg flauw met dat rode scherm. Inge of Renate dus. Ik vind Renate vaak erg schijnheilig kijken. Maar ik baseer me veel meer op algemene indrukken dan op spelmomenten, ben benieuwd!
Paul had er eigenlijk al uit moeten liggen met z'n rode scherm. Is bloedfanatiek in spelletjes en gaf een joker op voor 3000 euro iin een pot met 7000. Ja 33 01, MMOL Paul is het!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef mi_ni_me het volgende:
[afbeelding]
Dat shirt van Paul vond ik zo opvallend. 01 kan je lezen als ol, en als je een van die drieen kantelt heb je een M: MOL
Maar hetzelfde geldt voor Inge. Zoals iemand hierboven al zei: om veel vragen te kunnen stellen, moest ze veel in de buurt of zelfs náást Karel gaan staan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:58 schreef RayMania het volgende:
De opdracht van Eva vond ik ook een goede voor een Mol. De Tour anderhalf uur laten duren door achteraan te lopen.
Uit het dagboek van de mol: 'Misschien heeft de mol het spel wel even verlaten. Gewoon om even nog meer twijfel te zaaien...'quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Paul had er eigenlijk al uit moeten liggen met z'n rode scherm. Is bloedfanatiek in spelletjes en gaf een joker op voor 3000 euro iin een pot met 7000. Ja 33 01, MMOL Paul is het!
Oeh, wat mooi alsie het wel blijkt te zijn.
Hij gaat wel winnen though.
En dat vind ik nou jammer. Als deelnemer mag je wel wat verdenkingen op je nemen, maar niet zoals Nadja dat deed.quote:Het dagboek van de mol:
De mol is naar huis!
Althans, dat is wat een aantal nu wel denkt. Natuurlijk was dat een sterk staaltje nep-mollengedrag, want ik ben de enige echte mol. Het kwam me goed uit, want daardoor zijn heel veel van mijn spelletjes niet opgevallen. En door Nadja’s mollengedrag is er best wel wat geld verloren gegaan. Wat dacht je van die tenten opdracht? Dankzij haar is er niets verdiend. Het was trouwens prachtig daar met die blauwe zee en witte stranden! Alhoewel die boot wel moeilijk door de golven kwam. Toch hadden we tien minuten over. Iedere minuut is er één te veel, maar met tien minuten kan ik leven. Nu is het voor jullie maar afwachten of er behalve de 300 euro van Nadja nog iets in de pot gaat...
Op uitzendinggemist kun je alle afleveringen terugzienquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:52 schreef -x-nathali-x- het volgende:
Ik wou net zeggen dat ik nu bijna zeker ben dat Inge de mol is, maar ik ben niet de enige zie ikIk heb alleen die aflevering gemist met die lift opdracht, ze lieten net ook zo'n stukje zien waarin Paul haar betrapte maar waar ging dat over?
Goed punt, dat was erg obvious.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:06 schreef Flem het volgende:
Renate blijft de verdachtste, ook deze keer weer doordat zij het vraagteken wilde...
En hoe verklaar je dan dat de kandidaten die vol voor Renate gaan bij de executie er de laatste weken steeds uit vliegen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed punt, dat was erg obvious.
Als je alle kandidaten vergelijkt, heeft iedereen wel een rare niet-Mol-actie gehad, behalve Renate.
Inge: vat op vlot.
Eva: fotoopdracht
Paul: bordjes van gisteren
Een Mol hoort geen geld te verdienen, Renate moet gewoon de Mol zijn.
Daar ga ik vanavond thuis eens extra naar kijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan dat de kandidaten die vol voor Renate gaan bij de executie er de laatste weken steeds uit vliegen?
Ik weet het ook niet, het ging me er alleen om duidelijk te maken dat een fout antwoord niet automatisch betekent dat je de mol niet ziet. That's allquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hoezo had een Paul een antwoord fout. Dat is één van de 2 waar je het niet van kan weten. Geloof ook bij Renate.
Idd, en als je al de goede mol hebt moet je ook nog eens aardig wat dingen hebben onthouden. Kandidaten maken vast weleens een foutje ook al zitten ze op de goede mol. En dan kan dat ene foutje net alles schelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar ga ik vanavond thuis eens extra naar kijken.
Je hoeft maar 1 vraag minder goed te hebben en je kan eruit vliegen, ook al heb je de goede Mol.
Daarnaast kun je veel vragen goed hebben, ook al zit je op de foute Mol. Antwoorden kunnen soms betrekking hebben op meerdere kandidaten. Bijvoorbeeld of de Mol in groepje X zat ofzo.
goede theorie hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:45 schreef Mvnl het volgende:
Redenen waarom Inge voor mijn gevoel de mol is:
- eerste aflevering: nadrukkelijk zeggen 'als ik er uit ga, moet je wel mijn spullen vragen' (nadrukkelijk kandidaat uithangen)
- bij de eerste opdracht erg goed de filmpjes herkennen (voorkennis) zodat ze op t laatste moment de opdracht hád kunnen verneuken (als Renate niet ook alles goed had)
- het filmpje van Inge was vanuit een auto gefilmd, zou me niets verbazen als we later te zien krijgen dat Inge zelf aan t stuur zat tijdens die opname...
- letterzoekopdracht: Inge krijgt de slappe lach aan de telefoon
- abseilopdracht.. Inge is emo en haalt de rest wel even over denkt ze... (eerste van een reeks irrationele beslissingen van haar.. iemand die zo ondoordacht handelt blijft niet zo lang in t spel)
- Inge geeft haar molboekje probleemloos (zonder logische reden) aan Paul
- Inge biedt ijverig maar verdient niets in de veiling (steeds t laatste bod?)
- Inge vraagt erg geacteerd "mag ik mijn boekje terug?" na de veiling
- Inge gaat bij de foto-opdracht in een team met Nadja, zodat andere kandidaten minder snel zien waar Nadja mee bezig is... én zegt wederom 'geacteerd' "niet doen joh, dat heeft geen zin" als ze Nadja foto's ziet maken
- Inge wordt 2 keer gezien in de liftopdracht... aangezien er 1 gokvraag per kandidaat is is de kans statistisch tamelijk groot dat meerdere kandidaten de mol zien.. en er is geen bewijs dat Renate of Paul echt foute antwoorden hadden
- Inge vind de meeste flessen maar probeert voor de kijkers Eva verdacht te maken omdat die geen flessen vindt
- Inge duikt terug in haar tent, maar kan Nadja de schuld geven van t mislukken van de opdracht
Verder doet Inge vooral raar op momenten dat kandidaten t niet zien (dus niet om zichzelf verdacht te maken) en hangt tegenover de rest theatraal de kandidaat uit..
Veel redenen inderdaad, maar hoe verklaar je dat zij mede het vat meenam op het vlot, samen met Paul en Alex? En waarom had ze de laatste vraag bij het filmpjes herkennen goed? Wist ze dat Renate die wel goed móest hebben?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:45 schreef Mvnl het volgende:
Redenen waarom Inge voor mijn gevoel de mol is:
- eerste aflevering: nadrukkelijk zeggen 'als ik er uit ga, moet je wel mijn spullen vragen' (nadrukkelijk kandidaat uithangen)
- bij de eerste opdracht erg goed de filmpjes herkennen (voorkennis) zodat ze op t laatste moment de opdracht hád kunnen verneuken (als Renate niet ook alles goed had)
- het filmpje van Inge was vanuit een auto gefilmd, zou me niets verbazen als we later te zien krijgen dat Inge zelf aan t stuur zat tijdens die opname...
- letterzoekopdracht: Inge krijgt de slappe lach aan de telefoon
- abseilopdracht.. Inge is emo en haalt de rest wel even over denkt ze... (eerste van een reeks irrationele beslissingen van haar.. iemand die zo ondoordacht handelt blijft niet zo lang in t spel)
- Inge geeft haar molboekje probleemloos (zonder logische reden) aan Paul
- Inge biedt ijverig maar verdient niets in de veiling (steeds t laatste bod?)
- Inge vraagt erg geacteerd "mag ik mijn boekje terug?" na de veiling
- Inge gaat bij de foto-opdracht in een team met Nadja, zodat andere kandidaten minder snel zien waar Nadja mee bezig is... én zegt wederom 'geacteerd' "niet doen joh, dat heeft geen zin" als ze Nadja foto's ziet maken
- Inge wordt 2 keer gezien in de liftopdracht... aangezien er 1 gokvraag per kandidaat is is de kans statistisch tamelijk groot dat meerdere kandidaten de mol zien.. en er is geen bewijs dat Renate of Paul echt foute antwoorden hadden
- Inge vind de meeste flessen maar probeert voor de kijkers Eva verdacht te maken omdat die geen flessen vindt
- Inge duikt terug in haar tent, maar kan Nadja de schuld geven van t mislukken van de opdracht
Verder doet Inge vooral raar op momenten dat kandidaten t niet zien (dus niet om zichzelf verdacht te maken) en hangt tegenover de rest theatraal de kandidaat uit..
Ja, dat vond ik dus ook bij Inge, vooral dat vraagteken was zeker geen molactie. Maaaar toen stond er in het moldagboek dat de mol ze wel wat geld gunde..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef Flem het volgende:
[..]
Veel redenen inderdaad, maar hoe verklaar je dat zij mede het vat meenam op het vlot, samen met Paul en Alex? En waarom had ze de laatste vraag bij het filmpjes herkennen goed? Wist ze dat Renate die wel goed móest hebben?
Ze had alleen de antwoorden (Daar stond wel Renate tussen) maar niet de vragen en of het fout/goed was. Dus dat kan ze ook zo snel niet helemaal goed hebben gezien. En Dick had het toch vrij duidelijk gezegd dat hij na het afvallen van Alex, geloof ik, volledig op 1 persoon ging. En ook bij een reactie van hem na dat hij eruit lag. Stond in het vorige topic geloof ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Eva had toch de vragen van Dick? Die zei dat Dick de antwoorden een beetje had gespreid, dus dat zou betekenen dat hij veel vragen fout had mbt Renate.
quote:Dagboek van Dick
"Hartstikke gaaf was het! Ik vind het niet eens erg dat ik er nu uit ben, dat hoort bij het spel en je weet van te voren dat het kan gebeuren. Take it or leave it.
Ik heb de hele test op één mol gemaakt dus ik nam daarmee wel een risico. Maar het is niet anders. Ik had geen zin om te spreiden en op meer zekerheid te spelen. Ik denk nog steeds dat mijn mol de mol is, maar ik zal wel niet goed genoeg hebben opgelet. Anderen hadden waarschijnlijk meer vragen goed.
Het was wel een eer dat ik mee mocht doen! Ik heb het super naar m’n zin gehad, het spel werd goed gespeeld en de groep was erg leuk. Ik heb veel gelachen met die lieve vrouwen en met de mannen heb ik ook lol gehad. En dat abseilen, geweldig! Maar het leukste vond ik de olifanten en de vlot opdracht; lekker werken… het is een bizar mooi spel!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |