Laagste divisie Zweden lijkt me ook wel leuk, dat is heel erg diep.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:23 schreef andre347 het volgende:
tvp
Thunquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Frankrijk dus, hmm weet nog niet, iemand anders nog toevoegingen?
Feedback ff, nog nooit een mod in dit topic gezien...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef sjimz het volgende:
Vergeten topic nummer neer te zetten![]()
Dit moet dus topic nummer 25 zijn![]()
Al gepost in FBquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Feedback ff, nog nooit een mod in dit topic gezien...
Vaduz, 1 divisie lager is ook leukquote:
Netjes hoorquote:
Talenten:quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef andre347 het volgende:
Ben met Cambuur begonnen, heb een transfer budget van 180K, welke spelers zal ik gaan halen, enkele tips..
Misschien kunnen we wel een lijst maken voor goeie spelers/talenten die te halen zijn voor divisie 2 en lager want de laatste tijd spelen veel mensen alleen nog maar met dat soort ploegen
Ronaldinho manquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef andre347 het volgende:
Ben met Cambuur begonnen, heb een transfer budget van 180K, welke spelers zal ik gaan halen, enkele tips..
Misschien kunnen we wel een lijst maken voor goeie spelers/talenten die te halen zijn voor divisie 2 en lager want de laatste tijd spelen veel mensen alleen nog maar met dat soort ploegen
Misschien moet je gewoon goed scouten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef andre347 het volgende:
En hoe pak ik zoiets aan ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon goed scouten.
Er zitten er een paar tussen die met Cambuur zeker te halen zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef andre347 het volgende:
die spelers zijn ook echt te halen met een LLM team![]()
Cambuur is niet echt een LLM trouwens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef andre347 het volgende:
Deze wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef andre347 het volgende:
Omniworld is wel een LLMquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cambuur is niet echt een LLM trouwens.
1 keer promoveren en je zit al in de Eredivisie![]()
Boden zijn gesplaatst op:quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef AminBen het volgende:
[..]
Deze wel.
Mika Ääritalo(Finland, AM LC, A C)
Victor Zapata(Peru, VC)
José Devaca(Paraguay, VC)
Sergio Jauregui(Bolivia, V RC)
Allemaal minder dan 50K en worden onder goede begeleiding miljoenen waard.![]()
Al doorgegeven sjimzquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je weer komt om te zieken flikker dan gauw op uit dit topic
Ik had het al gezienquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Al doorgegeven sjimz
Sergey Kisliy [S] is ook voor weinig geld te halen
wat lul je nou weer man, als Ronaldinho niet goed is weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Al doorgegeven sjimz
Sergey Kisliy [S] is ook voor weinig geld te halen
Dat ondersteund het bestuur niet geloof ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had het al gezien
Er zijn best veel zuid afrikanen,scandinaviers en wit russen goedkoop te halen.
Stuur daar je scouts heen Andre
Met Zuid-Afrikanen heb ik altijd discipline problemenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had het al gezien
Er zijn best veel zuid afrikanen,scandinaviers en wit russen goedkoop te halen.
Stuur daar je scouts heen Andre
LLM staat voor een team uit de laagste klasse. Daarnaast is Omniworld echt ruk, daar doe je wel een jaar of 2 mee voordat je mee kan doen in de top en daarna nog promoveren en handhaven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele club uit Nederland echt LLM.
Ga een leven zoeken man.. of ga een eindje fietsen.... zonder zadel aubquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef dvdk het volgende:
[..]
wat lul je nou weer man, als Ronaldinho niet goed is weet ik het ook niet meer.
Ik weet wat LLM betekend.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
LLM staat voor een team uit de laagste klasse. Daarnaast is Omniworld echt ruk, daar doe je wel een jaar of 2 mee voordat je mee kan doen in de top en daarna nog promoveren en handhaven.
Digard!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:05 schreef andre347 het volgende:
Ääritalo is binne en meeneertje topci titel ook![]()
Nu moet ik eigenlijk nog een Verdidigende Middenvelder binnen zien te krijgen
wat heeft deze opmerking met FM te maken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken man.. of ga een eindje fietsen.... zonder zadel aub![]()
League 2 Talent van het seizoen in mijn game. En natuurlijk speler van mij.quote:
Niks, maar alles met het topic.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:08 schreef dvdk het volgende:
[..]
wat heeft deze opmerking met FM te maken?
Emmanuel Osei is gratuitquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:11 schreef andre347 het volgende:
probleem is dat zijn waarde 800k is, en aangezien mijn budget 100k is gaat dat niet lukken
is nie in mijn gamequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:12 schreef VoreG het volgende:
Is die roncatto eigenlijk nog wat?
cheaterquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:14 schreef andre347 het volgende:
Misschien kan ik even overnieuw beginnen want veel spelers die jullie nu noemen zijn niet meer zo free of zo goedkoop,
Probeer dan zelf andere spelers te vinden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:14 schreef andre347 het volgende:
Misschien kan ik even overnieuw beginnen want veel spelers die jullie nu noemen zijn niet meer zo free of zo goedkoop,
Hopelijk krijg je daar wat talentjes van!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef andre347 het volgende:
Ik heb nu een samenwerkingsverband gesloten met PSV
- Beerensquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je daar wat talentjes van!
Zeefuik en Marcellis enzo. Moeten wel te halen zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je daar wat talentjes van!
Krijg je de dag erna dit bericht.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:11 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Jammer, maar toch een mooi CL debuut.
Afellay lijkt me niet, maar de rest is reeelquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
- Beerens
- Boffin
- de Bock
- Marcellis
- Afellay
- Ojo
Heb je het dus erg goed gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Krijg je de dag erna dit bericht.
[afbeelding]
Sowieso al zeer netjes wat je bereikt hebtquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Krijg je de dag erna dit bericht.
[afbeelding]
Ik gebruik sinds mijn Swansea game ook weer gewoon de Engelse taal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:21 schreef VoreG het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal de nederlandse taal? Ik vind dat namelijk echt tenenkrommend slecht, zoals in bijna elke game.
Ik gebruik altijd Engels vanwege dezelfde reden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:21 schreef VoreG het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal de nederlandse taal? Ik vind dat namelijk echt tenenkrommend slecht, zoals in bijna elke game.
Verder geen vragen?quote:
Ik zal de kopduelstats van Gestede even voor je opzoekenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Zomaar even wat kopduels stats van Ääritalo.. die man weet niet van ophouden, nu maakt hij weer de winnende tegen Schalke met het hoofd![]()
Ik ben hem nu aan het scouten , ff kijken hoe hij er in 2014 uit ziet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zal de kopduelstats van Gestede even voor je opzoeken
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07074/gestedekop.PNG]afbeelding][/url]
Dát zijn pas cijfers.
Ik ben zeer benieuwdquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het scouten , ff kijken hoe hij er in 2014 uit ziet.
Had 'm bij FM2006 samen met Huntelaar in de spits staan.. actie + koppendquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tjek dan ook even Eddie Johnson, misschien gaat die nog wel over die stats heen. Da's pas 'n geweldenaar in de lucht
Ik weet het:quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:53 schreef BobbyHill het volgende:
Ik was met mijn QPR-game vergeten om de Nederlandse eerste divisie aan te zetten, dus ben ik voor de competitie begon nog opnieuw begonnen, alleen nu nog een niveautje lager: Ik wil Millwal weer naar de top loodsen
Weet iemand zo uit z'n hoofd hoe het zit met het aantrekken van buitenlanders? Ik heb namelijk alleen nog maar met Nederlandse clubs gespeeld
Oh ja, als de werkvergunning niet afgegeven is.. kun je maximaal 1x in beroep gaan (op dat moment dan wel he)quote:
quote:De speler krijgt een werkvergunning wanneer de speler 75% van de A-interlands van zijn land heeft gespeeld en wanneer dat land in de top-75 van de FIFA wereldranglijst staat.
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
de Attacking table (extra punten voor ruime winst) gewonnen.
You're welcomequote:Op donderdag 15 februari 2007 23:12 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb mijn zinnen gezet op Marnix Kolder, maar zelfs die is voorlopig onbetaalbaar
Thx donroyco![]()
Ik heb voorlopig een budget van 100.000 euro en ik twijfel wat ik daarmee ga doen. Met de verkoop van 1 speler zou ik vervolgens Kolder kunnen contracteren, want daar vragen ze 160.000 voor. Hij is erg multifunctioneel, dus dat kan ik wel gebruiken. Maar dan is wel meteen mn budget op. Ik kan natuurlijk ook een spits huren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef donroyco het volgende:
You're welcomeWat heb je nog nodig? Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten
dat zijn wel leuke cijfertjes... ook even gekeken bij mijn 2 centre verdedigers...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Zomaar even wat kopduels stats van Ääritalo.. die man weet niet van ophouden, nu maakt hij weer de winnende tegen Schalke met het hoofd![]()
Die heb ik ook in mn team, als verdediger, maar bij corners en vrije trappen is hij spitsquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:12 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb mijn zinnen gezet op Marnix Kolder, maar zelfs die is voorlopig onbetaalbaar
Thx donroyco![]()
Nja, morgen een update:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga met het team Paris FC 2000 aan de slag!
Laat ik eerst maar eens 2 keer promoveren om in de hoogste franse klasse te gaan spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, morgen een update:
Champions League gewonnen zker![]()
nja,, binnen een week danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens 2 keer promoveren om in de hoogste franse klasse te gaan spelen.
Niets te klagen daar in France dus...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:10 schreef sjimz het volgende:
Ik heb maar liefst 120.000 euro aan transfergeld!
Nog best veel!
En mijn eerste aankoop is Marcel Pannekoek
Voor 32.000
De prognose is dat ik een van de degradatiekandidaten benquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niets te klagen daar in France dus...
Even wat huren/ leuke aankopen, dan gaat promotie toch lukken?![]()
Tot ik het berichtje kreeg dat ik cash kreeg omdat ik t gewonnen had, had ik er ook nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.!
Vertel meer!
Als je hem mag opstellen is dat ovor de franse 2e divisie toch al best een held?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:34 schreef sjimz het volgende:
Omar Andrade wilt komen
Kost me maar 35.000![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je hem mag opstellen is dat ovor de franse 2e divisie toch al best een held?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Denken jullie dat Vieri nog een volwaardige Premier League spits zal zijn op zijn 33e ?
Heb ‘m ook eigenlijk als backup gehaald, maar zit te twijfelen of ik er nog een spits bij moet halen of niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee. Leuk als backup maar niet meer dan dat.
Lol, niet dat ze komen, maar toch verheugdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee. Leuk als backup maar niet meer dan dat.
De selectie is trouwens verheugd op me omdat ik belangstelling heb voor Enyeama en David Villa![]()
Ze waarderen mijn gevoel voor humor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Lol, niet dat ze komen, maar toch verheugd![]()
Dat is zeker niet slechtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:12 schreef sjimz het volgende:
Ik heb nog de toppers Victor Ikpeba en Chris de Witte met vrije transfers aangetrokken![]()
Hoeveel subs mag je daar meenemen naar een wedstrijd? Bij RFC Liege mag ik er maar 4 mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:10 schreef sjimz het volgende:
Ik heb maar liefst 120.000 euro aan transfergeld!
Nog best veel!
En mijn eerste aankoop is Marcel Pannekoek
Voor 32.000
5 stuks!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:14 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Hoeveel subs mag je daar meenemen naar een wedstrijd? Bij RFC Liege mag ik er maar 4 mee..
Ik heb hem binnen voor 120quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:35 schreef donroyco het volgende:
@ sjimz => Enyeama kun je voor 150K halen
Nog beterquote:
Lucky bastardquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:47 schreef sjimz het volgende:
Digard is dan wel niet naar mij gegaan maar naar AC Milan, toch speelt hij dit seizoen op huurbasis bij mij![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga met het team Paris FC 2000 aan de slag!
''No one likes us, we don't care'' Millwallquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:53 schreef BobbyHill het volgende:
Ik was met mijn QPR-game vergeten om de Nederlandse eerste divisie aan te zetten, dus ben ik voor de competitie begon nog opnieuw begonnen, alleen nu nog een niveautje lager: Ik wil Millwal weer naar de top loodsen
Weet iemand zo uit z'n hoofd hoe het zit met het aantrekken van buitenlanders? Ik heb namelijk alleen nog maar met Nederlandse clubs gespeeld
Hoe is je reputatie?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef VoreG het volgende:
Even voor de lol kijken waar ik terecht kan komen na 1 jaartje Thun (wel eerst gesaved) dus even ontslag genomen en kijken wat er komt
National denk ik, 1 jaartje Thun gedaan, boven verwachtingen 2e geeindigd en ik stond in de 1e ronde UEFA Cupquote:
Een job in de Duitse 2e bundesliga of Nederlandse Jupiler leugue moet haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
National denk ik, 1 jaartje Thun gedaan, boven verwachtingen 2e geeindigd en ik stond in de 1e ronde UEFA Cup
Ben nog steeds op holiday dus even afwachten, ik start straks gewoon weer m'n thun game op.
Voordat mijn game corrupt raakt zit ik waarschijnlijk al weer in het job centerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Succes! Mijn Millwall game werd helaas corrupt na één seizoen.![]()
Daar ga ik ook voorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Een job in de Duitse 2e bundesliga of Nederlandse Jupiler leugue moet haalbaar zijn.![]()
3700quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor
Het is Gremio geworden!
Zullen die weer in de wereldbekerfinale kunnen komen.
2,9 miljoen aan transfer geld en 89.000 aan wages.
Dat is nog wat anders dan 30k en 3,700
Good old Ivica Vastic voor 5K. Deze Oostenrijker doet het zeer aardig als je met een AMC speelt.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Meteen ontslaan.
Er is een overeenkomst met Racing Santander van 4.2M voor Garayquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef AminBen het volgende:
[..]
Pavlyuchek heb ik gratis binnengehaald ooit, heeft me mooie diensten bewezen maar het wordt tijd voor een topper.
Voor 5 miljoen lopen er tientallen goede spitsen in het spel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef Deefje het volgende:
Weet iemand nog een super spits voor Juventus? Ik heb dus momenteel 2 sterke spitsen, maar heb geen goede eventuele vervangers. Ik heb rond de 5 miljoen te besteden.
Ja, dat soort spelers wel. Het was meer als reactie op de Vitti's, Hlebs en Andradesquote:
Bij Stevenage in de Conference mocht ik maar 2500 vanaf het begin, toch wel klote als je een hele goede jonge speler hebt die 2500 per week verdiend in de week, contract loopt bijna af en ik mag maar 2000 biedenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:01 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
3700?! Zelfs bij Moor Green (English Conference North) had ik nog 7100 te besteden
![]()
Europacup I niet meegerekendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Eerste overwinning ooit van Dynamo in de CL![]()
Hehequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Na afloop kan je ze langer onder water houden hoor
Wasda?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:23 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de free transfer update gedownload.
Kijken of ik zo weer een nieuwe dimensie in het spel kan beleven.
Geen enkel team heeft spelers.quote:
géén 1 team? Ook de topclubs niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen enkel team heeft spelers.
Iedereen is dus free transfer aan het begin van het spel.
Dan moet je dus een team samenstellen!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
géén 1 team? Ook de topclubs niet?
Hoe stel je dat in dan dat je een keer zo'n game kan doen?
Dat kan je ook gewoon instellen als een database zodat je ook een nomale game kan starten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ook de topclubs niet nee.
Dan moet je de free transfer database gebruiken die ik van manutd forum vandaan heb.
Enige wat jammer is, is dat alle nationale teams niet de echte spelers hebben, maar dat is een kwestie van tijd totdat iedereen wordt opgeroepen.
Is gewoon een leuke afwisseling op het normale spelpatroon dat ik speel.
Ik kan je ff niet volgenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon instellen als een database zodat je ook een nomale game kan starten?
Als je een game start kun je kiezen welke database je gebruikt, ik neem aan dat die met free transfer een aparte database is?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je een game start kun je kiezen welke database je gebruikt, ik neem aan dat die met free transfer een aparte database is?
Ideaal om een keer te proberen dusquote:
Wie heb je als drijvende krachten weten te strikken??quote:Op zondag 18 februari 2007 00:51 schreef sjimz het volgende:
Ik ben de Free Transfer Game begonnen met CSKA Moskou.
Heb voornamelijk russen in mijn team zitten, ben benieuwd hoe dit spel gaat verlopen.
Ronaldinho is door Chelsea opgepikt.
Lionel Messi door bayern.![]()
Tymochuk,Akinfeev,Kerzhakov,Sychev en Taiwoquote:Op zondag 18 februari 2007 00:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wie heb je als drijvende krachten weten te strikken??
Taiwoquote:Op zondag 18 februari 2007 00:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tymochuk,Akinfeev,Kerzhakov,Sychev en Taiwo
Dit Free Transfer Game is wel grappig.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Taiwo![]()
In een eerdere game via SC Heerenveen naar Ajax was 'ie aldaar een beetje m'n angstgegner aan het worden.. Heb 'm vervolgens maar aangetrokken, zodat hij (en L'OM) me niet meer dwars konden zitten.. Heeft er vervolgens mooi wat vrije trappen ingeknald voor me![]()
Lijkt me wel leuk inderdaad. Ga ik op deze (slechte) PC ook maar eens proberen. Club: AZ.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit Free Transfer Game is wel grappig.
Huntelaar zit bijvoorbeeld bij Feyenoord![]()
en Dirk Kuyt zit bij Ajax![]()
Welke club ben je?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:24 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Zo de tering, Ajax haalt echt veel te goede spelers binnen, na Nesta, Seedorf, Pirlo, Robben, van Bommel nu ook van NistelrooyOok Chelsea doet het goed met Ballack, Ronaldinho, van der Sar. Vitesse heeft Zigic binnen en Heerenveen De Guzman
Zelf heb ik nu Akinfeev, Alex, Rafinha, Gago, Boateng en Huntelaar binnen. Emanuelson gaat naar Fortuna Sittard
Ja echt te grappig.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef AminBen het volgende:
Wat een spelerspotentieel dan op de markt met zo'n game![]()
Leuke manier om een dream team te creerenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef AminBen het volgende:
Wat een spelerspotentieel dan op de markt met zo'n game![]()
Bij mij verkassen alle toppers naar Ajax, Atletico of Chelseaquote:Op zondag 18 februari 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
Wat me ook opvalt is dat zelfs veel topspelers naar veel kleinere clubs willen komen.
En je kan heel de game door die spelers halen zolang ze nog geen club hebben
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja echt te grappig.
Ik heb dit spel gestart met de huge database.
60 competities in 28 landen
en alle spelers van argentinie,brazilie,duitsland,colombia,peru,zuid korea,nederland,aruba,nederlandse antillen,japan,belgie,ierland,turkije,usa en zweden![]()
Van Nistelrooy naar Ajaxquote:Op zondag 18 februari 2007 17:57 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Elke keer als ik een topper naar een matige club zien gaan roep ik een willekeurig scheldwoord
http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=3393quote:Op zondag 18 februari 2007 19:17 schreef VoreG het volgende:
Welke Skin is dat?
Dit moet 'm worden hopelijk, werkvergunning werd in eerste instantie nog geweigerd, maar na een appeal toch gekregen :quote:Nu moet je wel een goede opvolger voor Zarate vinden
Heb je hem wel legaalquote:Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef denthemen het volgende:
kutzooi, bij mij doet hij het nietHij wilt hem niet updaten naar 7.01, terwijl je die dus wel nodig hebt
Preferences -> Display & Sound -> Display Settings -> Show graphical attributes in profile (deze vink je uit).quote:Op zondag 18 februari 2007 21:24 schreef koster het volgende:
Ik heb even een kort vraagje, ik heb nu bij de spelersstatistieken streepjes staan i.p.v. cijfers, ik heb geen idee hoe ik dit kan terugzetten. Iemand een idee?
yes dat is hem, bedankt!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Preferences -> Display & Sound -> Display Settings -> Show graphical attributes in profile (deze vink je uit).
beter toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef VoreG het volgende:
Markic is 31, heeft een contract dat afloopt krijgt 1,300 betaald.
Ik nieuw contract aanbieden, hij wil dus 2000 verdienen en dat voor 1 jaartje. Ik 1,500 geboden vond hij niet goed.
Nu doe ik negotiate en wil hij 450 en tot 2009(ook 1 jaartje).
7.2.1???? Zit zelf gewoon op 7.01. Is dat een update van een andere site?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef denthemen het volgende:
okay ik heb nu dus 7.2.1, alleen is er een groot gedeelte engels, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Geen idee, maar als je 721 hebt dan is er iets foutquote:Op maandag 19 februari 2007 11:30 schreef Happel het volgende:
[..]
7.2.1???? Zit zelf gewoon op 7.01. Is dat een update van een andere site?
Mag ik misschien een screen van Jourdren? Barcelona is bij mij altijd te hoog gegrepen voor hem.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
Andrade, Sosa, Tapia en Pombo Spaans Citizen, Jourdren is jammergenoeg verkocht aan Barca (via voorzitter)...
Wang Dalei als vervanger gehaald...
heb btw wel 50% van zn volgende koopbedrag mocht hij verkocht worden....quote:Op maandag 19 februari 2007 15:06 schreef AminBen het volgende:
[..]
Mag ik misschien een screen van Jourdren? Barcelona is bij mij altijd te hoog gegrepen voor hem.
Tapia is een held! Welke club?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
Andrade, Sosa, Tapia en Pombo Spaans Citizen, Jourdren is jammergenoeg verkocht aan Barca (via voorzitter)...
Wang Dalei als vervanger gehaald...
Zit nog steeds bij Real Murcia...quote:
Same here,quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef VoreG het volgende:
Hleb verkocht voor 3,2 miljoen. Vond het het bod te goed, groeit namelijk nog uit tot 4 miljoen.
Daardoor zijn de seizoensinkomsten nu al 2x zo hoog als vorig jaar en dat op de helft van het seizoen.
dat hele free transfer of LLM gebeuren lijkt me geen bal aanquote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef AminBen het volgende:
heb het een beetje druk maar nu bezig die Free Transfer Update te installeren
Ga ik zo ook even installerenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef AminBen het volgende:
heb het een beetje druk maar nu bezig die Free Transfer Update te installeren
Mijn ervaring is dat als je in de verdediging een iets oudere speler zet dat het allemaal wel wat losser draait...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:32 schreef VoreG het volgende:
Mijn team is eigenlijk een grote bron talenten, ben benieuwd of dat goed gaat zonder ervaren krachten.
Guardado ofzo is daarvoor ideaal toen bij mij. Die laatste man/centale verdediger.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als je in de verdediging een iets oudere speler zet dat het allemaal wel wat losser draait...
ik heb zowiezo een doorgewinterde verdediging... Kolder, Capi, en nog 2 nieuwe aankopen, weet ik de namen zo niet van...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:37 schreef AminBen het volgende:
[..]
Guardado ofzo is daarvoor ideaal toen bij mij. Die laatste man/centale verdediger.
Marnix Kolderquote:Op maandag 19 februari 2007 15:42 schreef VoreG het volgende:
Ik doe nog een keer aankopen. 2 van de 4 liggen er nu al 2 maanden uit
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je 721 hebt dan is er iets fout![]()
Ik heb trouwens geen zin om te wachten met een nieuwe game, ben gister al even gestart met Real Madrid, maar die data update komt deze maand met een nieuwe patch. Irritant is dat.
Nog steeds met Thun?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef VoreG het volgende:
Ik krijg altijd moordneigingen als ik zie hoe makkelijk ik verlies tegen een nummer laatst. Luie honden.
4-0 verliezen,kampioenschap.
Ik kan ook niet w88 tot 5 uur, richting huis en snel mn Murcia game spelen, niet dat ik verslaafd ben, maar heb gewoon zin in een lekker avondje FMen zonder gezeik aan de kop....quote:Op maandag 19 februari 2007 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb ook weer zin om vanavond verder te gaan met Cardiff, op naar de middenmoot !
Heel herkenbaar... Win je Europees wedstrijden van grote ploegen en dan tegen de nummer laatst geef je heeeel gemakkelijk doelpunten weg en verlies je zo maar... Idd heeeel erg frustrerend...quote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef VoreG het volgende:
Ik krijg altijd moordneigingen als ik zie hoe makkelijk ik verlies tegen een nummer laatst. Luie honden.
4-0 verliezen,kampioenschap.
Degre is een bekend talent in de FM kringen ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
|
Screentje van je keeper toevallig?
die Degre...
of is dat een standaard keeper?
Veel keepers had ik al van gehoord behalve van Degre...quote:Op maandag 19 februari 2007 16:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Degre is een bekend talent in de FM kringen ja.
Frankrijk stikt van de talentvolle keepers.
Gewoon kopen, is niet eens zo duur maar een goede keeper.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Veel keepers had ik al van gehoord behalve van Degre...
Maar eens even aanschaffen om als 2e keepert te fungeren achter Dalei...
opt moment is mijn 2e keeper Penado, maar dat is een jongen waar ik niet echt heel veel vertrouwen in heb![]()
fixed.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Frankrijk stikt van de talentvolle spelers.
Bij mij hebben ze spelers als De jong, Lobont, vd vaartquote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ook, kijken wat ik dan met Feyenoord kan halen :p
Dat zal erg lastig zijn geweest.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:44 schreef Der_Michael het volgende:
Net gepromoveerd met Juve in mijn 1e jaar![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:
Juve![]()
Mijn Swanseagame is niet goed gesaved, wil dus zeggen dat ik de laatste 3 maanden niet meer heb
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |