Laagste divisie Zweden lijkt me ook wel leuk, dat is heel erg diep.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:23 schreef andre347 het volgende:
tvp
Thunquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Frankrijk dus, hmm weet nog niet, iemand anders nog toevoegingen?
Feedback ff, nog nooit een mod in dit topic gezien...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef sjimz het volgende:
Vergeten topic nummer neer te zetten![]()
Dit moet dus topic nummer 25 zijn![]()
Al gepost in FBquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Feedback ff, nog nooit een mod in dit topic gezien...
Vaduz, 1 divisie lager is ook leukquote:
Netjes hoorquote:
Talenten:quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef andre347 het volgende:
Ben met Cambuur begonnen, heb een transfer budget van 180K, welke spelers zal ik gaan halen, enkele tips..
Misschien kunnen we wel een lijst maken voor goeie spelers/talenten die te halen zijn voor divisie 2 en lager want de laatste tijd spelen veel mensen alleen nog maar met dat soort ploegen
Ronaldinho manquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef andre347 het volgende:
Ben met Cambuur begonnen, heb een transfer budget van 180K, welke spelers zal ik gaan halen, enkele tips..
Misschien kunnen we wel een lijst maken voor goeie spelers/talenten die te halen zijn voor divisie 2 en lager want de laatste tijd spelen veel mensen alleen nog maar met dat soort ploegen
Misschien moet je gewoon goed scouten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef andre347 het volgende:
En hoe pak ik zoiets aan ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon goed scouten.
Er zitten er een paar tussen die met Cambuur zeker te halen zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef andre347 het volgende:
die spelers zijn ook echt te halen met een LLM team![]()
Cambuur is niet echt een LLM trouwens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef andre347 het volgende:
Deze wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef andre347 het volgende:
Omniworld is wel een LLMquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cambuur is niet echt een LLM trouwens.
1 keer promoveren en je zit al in de Eredivisie![]()
Boden zijn gesplaatst op:quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef AminBen het volgende:
[..]
Deze wel.
Mika Ääritalo(Finland, AM LC, A C)
Victor Zapata(Peru, VC)
José Devaca(Paraguay, VC)
Sergio Jauregui(Bolivia, V RC)
Allemaal minder dan 50K en worden onder goede begeleiding miljoenen waard.![]()
Al doorgegeven sjimzquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je weer komt om te zieken flikker dan gauw op uit dit topic
Ik had het al gezienquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Al doorgegeven sjimz
Sergey Kisliy [S] is ook voor weinig geld te halen
wat lul je nou weer man, als Ronaldinho niet goed is weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Al doorgegeven sjimz
Sergey Kisliy [S] is ook voor weinig geld te halen
Dat ondersteund het bestuur niet geloof ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had het al gezien
Er zijn best veel zuid afrikanen,scandinaviers en wit russen goedkoop te halen.
Stuur daar je scouts heen Andre
Met Zuid-Afrikanen heb ik altijd discipline problemenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had het al gezien
Er zijn best veel zuid afrikanen,scandinaviers en wit russen goedkoop te halen.
Stuur daar je scouts heen Andre
LLM staat voor een team uit de laagste klasse. Daarnaast is Omniworld echt ruk, daar doe je wel een jaar of 2 mee voordat je mee kan doen in de top en daarna nog promoveren en handhaven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele club uit Nederland echt LLM.
Ga een leven zoeken man.. of ga een eindje fietsen.... zonder zadel aubquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef dvdk het volgende:
[..]
wat lul je nou weer man, als Ronaldinho niet goed is weet ik het ook niet meer.
Ik weet wat LLM betekend.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
LLM staat voor een team uit de laagste klasse. Daarnaast is Omniworld echt ruk, daar doe je wel een jaar of 2 mee voordat je mee kan doen in de top en daarna nog promoveren en handhaven.
Digard!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:05 schreef andre347 het volgende:
Ääritalo is binne en meeneertje topci titel ook![]()
Nu moet ik eigenlijk nog een Verdidigende Middenvelder binnen zien te krijgen
wat heeft deze opmerking met FM te maken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken man.. of ga een eindje fietsen.... zonder zadel aub![]()
League 2 Talent van het seizoen in mijn game. En natuurlijk speler van mij.quote:
Niks, maar alles met het topic.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:08 schreef dvdk het volgende:
[..]
wat heeft deze opmerking met FM te maken?
Emmanuel Osei is gratuitquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:11 schreef andre347 het volgende:
probleem is dat zijn waarde 800k is, en aangezien mijn budget 100k is gaat dat niet lukken
is nie in mijn gamequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:12 schreef VoreG het volgende:
Is die roncatto eigenlijk nog wat?
cheaterquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:14 schreef andre347 het volgende:
Misschien kan ik even overnieuw beginnen want veel spelers die jullie nu noemen zijn niet meer zo free of zo goedkoop,
Probeer dan zelf andere spelers te vinden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:14 schreef andre347 het volgende:
Misschien kan ik even overnieuw beginnen want veel spelers die jullie nu noemen zijn niet meer zo free of zo goedkoop,
Hopelijk krijg je daar wat talentjes van!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef andre347 het volgende:
Ik heb nu een samenwerkingsverband gesloten met PSV
- Beerensquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je daar wat talentjes van!
Zeefuik en Marcellis enzo. Moeten wel te halen zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je daar wat talentjes van!
Krijg je de dag erna dit bericht.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:11 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Jammer, maar toch een mooi CL debuut.
Afellay lijkt me niet, maar de rest is reeelquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
- Beerens
- Boffin
- de Bock
- Marcellis
- Afellay
- Ojo
Heb je het dus erg goed gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Krijg je de dag erna dit bericht.
[afbeelding]
Sowieso al zeer netjes wat je bereikt hebtquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Krijg je de dag erna dit bericht.
[afbeelding]
Ik gebruik sinds mijn Swansea game ook weer gewoon de Engelse taal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:21 schreef VoreG het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal de nederlandse taal? Ik vind dat namelijk echt tenenkrommend slecht, zoals in bijna elke game.
Ik gebruik altijd Engels vanwege dezelfde reden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:21 schreef VoreG het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal de nederlandse taal? Ik vind dat namelijk echt tenenkrommend slecht, zoals in bijna elke game.
Verder geen vragen?quote:
Ik zal de kopduelstats van Gestede even voor je opzoekenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Zomaar even wat kopduels stats van Ääritalo.. die man weet niet van ophouden, nu maakt hij weer de winnende tegen Schalke met het hoofd![]()
Ik ben hem nu aan het scouten , ff kijken hoe hij er in 2014 uit ziet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zal de kopduelstats van Gestede even voor je opzoeken
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07074/gestedekop.PNG]afbeelding][/url]
Dát zijn pas cijfers.
Ik ben zeer benieuwdquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het scouten , ff kijken hoe hij er in 2014 uit ziet.
Had 'm bij FM2006 samen met Huntelaar in de spits staan.. actie + koppendquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tjek dan ook even Eddie Johnson, misschien gaat die nog wel over die stats heen. Da's pas 'n geweldenaar in de lucht
Ik weet het:quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:53 schreef BobbyHill het volgende:
Ik was met mijn QPR-game vergeten om de Nederlandse eerste divisie aan te zetten, dus ben ik voor de competitie begon nog opnieuw begonnen, alleen nu nog een niveautje lager: Ik wil Millwal weer naar de top loodsen
Weet iemand zo uit z'n hoofd hoe het zit met het aantrekken van buitenlanders? Ik heb namelijk alleen nog maar met Nederlandse clubs gespeeld
Oh ja, als de werkvergunning niet afgegeven is.. kun je maximaal 1x in beroep gaan (op dat moment dan wel he)quote:
quote:De speler krijgt een werkvergunning wanneer de speler 75% van de A-interlands van zijn land heeft gespeeld en wanneer dat land in de top-75 van de FIFA wereldranglijst staat.
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
de Attacking table (extra punten voor ruime winst) gewonnen.
You're welcomequote:Op donderdag 15 februari 2007 23:12 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb mijn zinnen gezet op Marnix Kolder, maar zelfs die is voorlopig onbetaalbaar
Thx donroyco![]()
Ik heb voorlopig een budget van 100.000 euro en ik twijfel wat ik daarmee ga doen. Met de verkoop van 1 speler zou ik vervolgens Kolder kunnen contracteren, want daar vragen ze 160.000 voor. Hij is erg multifunctioneel, dus dat kan ik wel gebruiken. Maar dan is wel meteen mn budget op. Ik kan natuurlijk ook een spits huren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef donroyco het volgende:
You're welcomeWat heb je nog nodig? Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten
dat zijn wel leuke cijfertjes... ook even gekeken bij mijn 2 centre verdedigers...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Zomaar even wat kopduels stats van Ääritalo.. die man weet niet van ophouden, nu maakt hij weer de winnende tegen Schalke met het hoofd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |