OKquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het bestuur beslist wat voor soort satellietclub er nodig is.
In Engeland is het meestal je 3e satellietclub die je krijgt.
In andere landen heb ik nog niet zo'n soort satellietclub gehad.
Acciari had ik gelijk verkocht, de jonge Antonio Calderon was zijn vervanger en deed het prima. Ook nog Spaansquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:33 schreef VlaDje het volgende:
Pandiani en Acciari allebeide een lange tijd eruit... hopen dat dat volgend seizoen beter gaat
Kan nog steeds promoveren als mijn resultaten zo door blijven stijgen![]()
Dat zou een beste stunt zijn![]()
nja ik mag Acciari wel, een echte Argentijn met een italiaans paspoort, dat staat garant voor lomp voetballen, grote bekken, en irritant gedragquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef AminBen het volgende:
[..]
Acciari had ik gelijk verkocht, de jonge Antonio Calderon was zijn vervanger en deed het prima. Ook nog Spaans
MOet ik daar maar us Renders van vindenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:56 schreef VlaDje het volgende:
Ben wel benieuwd naar, V. Hleb, Millan en Bojan
Ik ga ze je geven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:56 schreef VlaDje het volgende:
Ben wel benieuwd naar, V. Hleb, Millan en Bojan
maar terecht afgekeurd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:35 schreef sjimz het volgende:
3!!!!!! Doelpunten van mij afgekeurd in de return tegen bayern.
En je raadt het al.... maar met 1-0 gewonnen en dus niet door![]()
Daar gaat mijn droom![]()
oja nog een, Omar Andradequote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga ze je geven.
Millan en V Hleb heb ik zelf maar spelen beide nooit
in mijn spel is hij 18quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt voor elkaar!
Die zit niet meer in mijn spel, die is dus al gestopt.
Bij mij ook zoietsquote:
Geen, walgelijke personenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 'n advertentie geplaatst voor 'n assistant manager, komen de volgende namen in 't lijstje voor:
- Franco Baresi
- Stefano Eranio
- Lothar Matthäus
Wie van de drie zal ik nemen
Alle3 nice spelers dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Here ya go!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Alle3 nice spelers dus![]()
waarom is millan bij jou 6cm kleiner en 4kg lichter?
Beetje apart die Millan,,quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Millan en Hleb hebben ieder 4 wedstrijden dit seizoen voor mij gespeeld.
En wat betref Millan.
Gekrompen na een te hete douche?
Goed afgetraind?
Hoezo kan hij nog niet gestopt zijn? Ik zeg het je toch! Hij is niet in mijn database te vinden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef VoreG het volgende:
Maar Omar Andrade kan nog niet gestopt zijn in jouw spel of hij heeft flink gecashed en is er mee genokt op z'n 23e.
Je bent gewoon een slechte trainerquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:31 schreef andre347 het volgende:
Ik haat dit spel, mijn taktieken werken nooit!!! zelfs niet met een top team zoals Manchester United
Gewoon de standaard 4-4-2 Diamond normal pakken en daar wat mee sleutelen, dat werkt al 'n heel eindquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:31 schreef andre347 het volgende:
Ik haat dit spel, mijn taktieken werken nooit!!! zelfs niet met een top team zoals Manchester United
Cardenas zit ook niet in m'n database en Vitti heb ik deze game pas voor het eerst gezien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoezo kan hij nog niet gestopt zijn? Ik zeg het je toch! Hij is niet in mijn database te vinden.
Ik speel met de huge database. Met 50 competities in 20 landen en met extra spelers uit Colombia,Brazilie,Argentinie,Peru,Zuid Afrika,Niigeria en Nederland.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cardenas zit ook niet in m'n database en Vitti heb ik deze game pas voor het eerst gezien.
Edgar Andrade. Edgar, niet Omar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:51 schreef sjimz het volgende:
Als iemand nog screens wilt zien over hoe spelers er in het jaar 2014 uitzien.
Request will be followed!
Nee, maar wel handmatig zoeken. Vind ik veel beter werken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch geen advertentie neer zetten?![]()
Maar dat vroeg hij toch nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, maar wel handmatig zoeken. Vind ik veel beter werken.
Kan twee oorzaken hebben:quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Alle3 nice spelers dus![]()
waarom is millan bij jou 6cm kleiner en 4kg lichter?
So what, ik adviseer gewoon een andere methodequote:
Stade Reims, Strasbourg, Le Havre, Ajaccioquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:05 schreef andre347 het volgende:
Wie heeft nog een leuke club voor mij waar ik bij kan beginnen?
Hij zit bij mij in het spel ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zit Antony Adebayor bij jou in t spel, sjimz? Is bij mij een jeugdspeler en begint nu een beetje door te breken. Weet alleen niet of ie er al vanaf t begin bijzat of dat hij uit de eerste jeugdspelerstrekking kwam.
Je had em gewoon nooit in het spel!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die had ik ook totdat hij stopte![]()
Idd je hebt gelijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je had em gewoon nooit in het spel!
Frankrijk dus, hmm weet nog niet, iemand anders nog toevoegingen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stade Reims, Strasbourg, Le Havre, Ajaccio
Screentje misschien, O FM-Lord?quote:
Stuttgarter Kickers, al weet ik niet of ze zo nog heten (Regionalliga in Duitsland), Napoli, Rayo, Xanthi, Kayserispor, kies een competitie en kies een random club, alles kan!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Frankrijk dus, hmm weet nog niet, iemand anders nog toevoegingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |