Aaritalo is nu 6M waard en speelt de sterren van de hemel bij mijquote:Op maandag 12 februari 2007 17:38 schreef VoreG het volgende:
Met die 150k aan transfer probeer ik Hleb te halen en Aaritola, bij elkaar iets meer dan 150k, maar met monthly installments moet dat hopelijk goed komen.
Verder probeer ik veel free transfers binnen te halen. Hopen dat het lukt.
Bij mijn Swansea game deed hij het ook goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:40 schreef AminBen het volgende:
[..]
Aaritalo is nu 6M waard en speelt de sterren van de hemel bij mij(ondanks zijn niet heel bijzondere stats vergeleken met andere)
Het is een opstapje naar het grotere werk. Eerst hiermee de CL in en daarna kijken wat ik verder kan bereiken in m'n leven. Ben beginnend manager natuurlijk, Ajax wil me nog nietquote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zwitserland vind ik toch een beetje een competitie van vrijbuiters. Middelmaat regeert.
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:05 schreef jna het volgende:
Ik zit net naar de stats van Ronaldinho te kijken, sta ik opeens tussen z'n favoriet personeel terwijl ik nog nooit met hem heb samengewerkt
Heb je m veel gepraised?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:05 schreef jna het volgende:
Ik zit net naar de stats van Ronaldinho te kijken, sta ik opeens tussen z'n favoriet personeel terwijl ik nog nooit met hem heb samengewerkt
Als we allemaal hierop reageren nog veel snellerquote:
Hoe deed Smith het bij jou, bij mij doet ie het aardig goedquote:Op maandag 12 februari 2007 18:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dan ga ik ook maar es in z'n stats kijken
Smith is vertrokken bij me, zit te twijfelen of ik nog 'n goeie spits aan ga trekken net voor de deadline. Ik denk dat ik maar afwacht hoe 't gaat lopen en dan evt. in de "winterstop" iemand aantrek.
Die ouwe Gerald Sibon heeft in mijn panathinaikos game nog een wedstrijd of 10 meegevoetbald en zelfs een stuk of 8 doelpunten gemaakt, de rest was hij geblesseerdquote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef AminBen het volgende:
Wel aardig, ouwe rot Gerald Sibon is gestopt met voetbal en wordt gelijk trainer bij mij, 19 voor techniek![]()
Ik ben wel beste vrienden met Frank Rijkaard en die staat ook tussen Ronaldinho's favoriete personeel, misschien daardoorquote:
Dat kan ook zo zijn ja.. Ik heb het verder nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben wel beste vrienden met Frank Rijkaard en die staat ook tussen Ronaldinho's favoriete personeel, misschien daardoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |