Had ik ook, maakte de CD schoon en binnen 1 minuutquote:Op zondag 11 februari 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben al ruim tweeeneenhalf uur bezig Fm07 op deze pc te installeren...
Het probleem lijkt me alleen het samenspel.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:39 schreef AminBen het volgende:
Transferperiode bijna afgelopen. De halve selectie vernieuwd en er met 10M winst doorgekomen.![]()
Het kwaliteitsverschil compenseert al enormquote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het probleem lijkt me alleen het samenspel.
http://www.filefactory.com/file/ab030c/quote:Op zondag 11 februari 2007 10:48 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zo te zien heb je een aardige taktiek, wil je die us uploaden?![]()
Lijkt me een leuk talent.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het kwaliteitsverschil compenseert al enorm![]()
Kan deze jonge gast nog met één muisklik halen voor 1.2M:
[afbeelding]
Doen? ben er trouwens nog steeds niet uit of het een regen is
Als je geluk hebt staat Sedan aan het eind van het jaar op een UEFA-cup ticket in de competitie, dan ben jij al zeker van deelname. Of zit die kans er niet in?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Finale van de League Cup met Metz is trouwens tegen League 1 club Sedan. Ik dacht dat er geen League 1 clubs meer inzaten, maar ik had blijkbaar misgekeken. Ach, die kan ik ook wel hebben na Le Mans, Bordeaux, Paris SG en Saint Etienne.
Sedan staat 14e, dus dat lijkt me niet. Ik weet eigenlijk niet of er Europees voetbal met de LC valt te verdienen... Tis niet de French Cup hèquote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef AminBen het volgende:
[..]
Als je geluk hebt staat Sedan aan het eind van het jaar op een UEFA-cup ticket in de competitie, dan ben jij al zeker van deelname. Of zit die kans er niet in?
Thanx, hij is meegenomenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://www.filefactory.com/file/ab030c/
Dit moet m zijn. De meest up-to-date versie.
Ik heb geen idee. Probeer het eens op Man Utd zelf.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:09 schreef PatrickD het volgende:
Heb ik de update van ManUtd gedaan, kan ik geen nieuwe game meer starten!
FM is running dangerously low on memory and will now quit.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? voor de date update had ik er geen last vna namelijk.
Marc Nygaard? (kopsterk), Nikos Machlasquote:Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef Deefje het volgende:
Ik ben nu bezig bij Brescia. Ben er begonnen ongeveer in het midden van het seizoen en toen stonden ze onderin. Na ongeveer 10 wedstrijden onder mijn leiding staan we nog steeds onderin, maar hebben we wel veel pech in de afronding. Die bal wil er maar niet in. Dit team biedt echt perspectieven en ik denk dat er volgend jaar wellicht een stunt in zit. Misschien nog een nieuwe sterke spits aantrekken dan. Iemand suggesties? (Heb vrijwel geen transferbudget)
Ik ga eens kijken waar ze nu spelen. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Marc Nygaard? (kopsterk), Nikos Machlas..scoort wel
Ik speel ook met ManUtd, maar ik ben nog maar in de winterstop van seizoen 1quote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Seizoen 2 met 'n totaal vernieuwd Man Utd begonnen. Community Shield voor mij door 'n overwinning op pingels van Aston Villa (1-1). De eindstreep werd gehaald met 9 man na rode kaarten voor Rooney (zware overtreding op exmancunian G. Neville) en Woodgate.
1e PL-wedstrijd meteen aan de bak tegen rivaal City. In de 20e minuut weer rood, nu voor v.d. Borre. Maar uiteindelijk 'n 3-1 overwinning in 't hol van de leeuw geboekt.
De mannen met rode kaart meteen 'n boete gegeven, afgelopen met dat gezeik.
Selectie en opstelling dit seizoen:
[afbeelding]
Wil eigenlijk nog 'n redelijke spits erbij, heb nog zo'n 35 mln te besteden. Maar eerst Saha/Smith weg en Andrade laat tot nu toe 'n behoorlijke indruk achter. Dus ik denk dat ik hem gebruik.
Es kijken wat we kunnen bewerkstelligen
Heinze en Evra mogen weg, maar niemand wil zequote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef AminBen het volgende:
Je hebt 4 linksbacks en je gebruikt er geen enkele![]()
Betrapt, er is geen winterstop in Engeland!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik speel ook met ManUtd, maar ik ben nog maar in de winterstop van seizoen 1![]()
Nou wat dan de winterstop is in andere landen (dus de landen met wel een winterstopquote:Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Betrapt, er is geen winterstop in Engeland!
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Betrapt, er is geen winterstop in Engeland!
Gooi die Enyeama op de transferlijst en laat Zieler komen. Heeft 2 potjes bij mij gespeeld, 2x een 9quote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tevreden dat ik niet meer alleen vertrouw op Enyeama? Heb speciaal voor jou Ustari aan de selectie toegevoegd
Zieler zit nog in m'n reserves, die mag nog "effekes" rijpenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Gooi die Enyeama op de transferlijst en laat Zieler komen. Heeft 2 potjes bij mij gespeeld, 2x een 9![]()
Lief hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tevreden dat ik niet meer alleen vertrouw op Enyeama? Heb speciaal voor jou Ustari aan de selectie toegevoegd
Rusland vond ik altijd wel een leuke competitie.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef VoreG het volgende:
Unemployed begonnen met veel competities. Eens kijken waar ik terecht komt.
Shinnik uit Rusland
Brentford uit Engeland
Thun uit Zwitserland
Lastig
Shinnik heeft veel geld
61k p/w
925.000 transfer
Seizoen is alleen al op de helft in Rusland
Thun heeft minder geld
25.500 p/w
150.000 transfer
Wat zal ik doen?
Hoe zit het daar met de buitenlanders regel?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:10 schreef VoreG het volgende:
Ik ga voor Thun.
Die zijn zelf niet EUquote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe zit het daar met de buitenlanders regel?
Niet meer dan 5 non-eu spelers in het elftal en je mag er 10 in je selectie hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe zit het daar met de buitenlanders regel?
Het is meer dat mijn team gewoon slecht isquote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach, tis wel emotie daar natuurlijk. Ultiem Kick&Rush zeker?
Screens zijn nooit verkeerd.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Met nog 10 wedstrijden te gaan is het erg spannend in mijn Cardiff City game, ik sta op een 8e plek, op 4 punten van de nummer 5, heb dus nog kans op play-offs, maar dan zal ik die wedstrijden wel goed moeten gaan spelen.
Merk nml. dat het nogal vaak voorkomt dat je eerst een winning streak hebt van bv. 5 wedstrijden, om daarna ineens 4 keer achter elkaar te verliezen ?
Las ook iets over ‘re-ranking’ ofzo op de officiële boards, iemand een idee wat dat precies inhoudt ?
Zal na het seizoen wat screens nemen van de selectie, spelers e.d. mits er interesse voor is natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |