abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46210839
Ik ben al ruim tweeeneenhalf uur bezig Fm07 op deze pc te installeren...

Het is gelukt! Game begonnen in China, land van de onbegrensde mogelijkheden.

[ Bericht 37% gewijzigd door EnGCatjuh op 11-02-2007 18:21:53 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_46211262
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben al ruim tweeeneenhalf uur bezig Fm07 op deze pc te installeren...
Had ik ook, maakte de CD schoon en binnen 1 minuut
pi_46212095
Transferperiode bijna afgelopen. De halve selectie vernieuwd en er met 10M winst doorgekomen.
pi_46217357
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:39 schreef AminBen het volgende:
Transferperiode bijna afgelopen. De halve selectie vernieuwd en er met 10M winst doorgekomen.
Het probleem lijkt me alleen het samenspel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_46217770
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het probleem lijkt me alleen het samenspel.
Het kwaliteitsverschil compenseert al enorm

Kan deze jonge gast nog met één muisklik halen voor 1.2M:

Doen? ben er trouwens nog steeds niet uit of het een regen is
pi_46217901
quote:
Op zondag 11 februari 2007 10:48 schreef andre347 het volgende:

[..]

Zo te zien heb je een aardige taktiek, wil je die us uploaden?
http://www.filefactory.com/file/ab030c/
Dit moet m zijn. De meest up-to-date versie.
pi_46217979
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef AminBen het volgende:

[..]

Het kwaliteitsverschil compenseert al enorm

Kan deze jonge gast nog met één muisklik halen voor 1.2M:

[afbeelding]

Doen? ben er trouwens nog steeds niet uit of het een regen is
Lijkt me een leuk talent.

Is geen regen.
pi_46218364
Het is inderdaad geen regen.
pi_46218445
Hij is binnen

Heb Hugo Viana voor 2.7M aangeboden gekregen, eigenlijk te goed om te laten gaan maar doe het toch maar niet
pi_46218554
Finale van de League Cup met Metz is trouwens tegen League 1 club Sedan. Ik dacht dat er geen League 1 clubs meer inzaten, maar ik had blijkbaar misgekeken. Ach, die kan ik ook wel hebben na Le Mans, Bordeaux, Paris SG en Saint Etienne.
pi_46218693
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Finale van de League Cup met Metz is trouwens tegen League 1 club Sedan. Ik dacht dat er geen League 1 clubs meer inzaten, maar ik had blijkbaar misgekeken. Ach, die kan ik ook wel hebben na Le Mans, Bordeaux, Paris SG en Saint Etienne.
Als je geluk hebt staat Sedan aan het eind van het jaar op een UEFA-cup ticket in de competitie, dan ben jij al zeker van deelname. Of zit die kans er niet in?
pi_46218958
Zieler is zeker niet verkeerd, wordt de nieuwe Kahn genoemd soms Speelt in de jeugd van Man U
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_46219081
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef AminBen het volgende:

[..]

Als je geluk hebt staat Sedan aan het eind van het jaar op een UEFA-cup ticket in de competitie, dan ben jij al zeker van deelname. Of zit die kans er niet in?
Sedan staat 14e, dus dat lijkt me niet. Ik weet eigenlijk niet of er Europees voetbal met de LC valt te verdienen... Tis niet de French Cup hè

Snelle edit: Yes, it is
pi_46219594
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

http://www.filefactory.com/file/ab030c/
Dit moet m zijn. De meest up-to-date versie.
Thanx, hij is meegenomen
pi_46220360
Heb ik de update van ManUtd gedaan, kan ik geen nieuwe game meer starten!

FM is running dangerously low on memory and will now quit.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? voor de date update had ik er geen last vna namelijk.
Wie nooit het onmogelijke probeert, zal het mogelijke nooit bereiken
pi_46221119
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:09 schreef PatrickD het volgende:
Heb ik de update van ManUtd gedaan, kan ik geen nieuwe game meer starten!

FM is running dangerously low on memory and will now quit.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? voor de date update had ik er geen last vna namelijk.
Ik heb geen idee. Probeer het eens op Man Utd zelf.
  zondag 11 februari 2007 @ 23:36:56 #267
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46223777
Weer verder met Scunthorpe.. in de FA Cup jammerlijk verloren van Watford in de 5e ronde.. 2-1 in de competitie de voorsprong opgebouwd tot 7 punten, ondanks het verlies van Billy Sharp.. (tot een maand geblesseerd)..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_46224989
Ik ben nu bezig bij Brescia. Ben er begonnen ongeveer in het midden van het seizoen en toen stonden ze onderin. Na ongeveer 10 wedstrijden onder mijn leiding staan we nog steeds onderin, maar hebben we wel veel pech in de afronding. Die bal wil er maar niet in. Dit team biedt echt perspectieven en ik denk dat er volgend seizoen wellicht een stunt in zit. Misschien nog een nieuwe sterke spits aantrekken dan. Iemand suggesties? (Heb vrijwel geen transferbudget)
  maandag 12 februari 2007 @ 00:07:47 #269
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46225031
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef Deefje het volgende:
Ik ben nu bezig bij Brescia. Ben er begonnen ongeveer in het midden van het seizoen en toen stonden ze onderin. Na ongeveer 10 wedstrijden onder mijn leiding staan we nog steeds onderin, maar hebben we wel veel pech in de afronding. Die bal wil er maar niet in. Dit team biedt echt perspectieven en ik denk dat er volgend jaar wellicht een stunt in zit. Misschien nog een nieuwe sterke spits aantrekken dan. Iemand suggesties? (Heb vrijwel geen transferbudget)
Marc Nygaard? (kopsterk), Nikos Machlas ..scoort wel
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_46231154
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:07 schreef donroyco het volgende:

[..]

Marc Nygaard? (kopsterk), Nikos Machlas ..scoort wel
Ik ga eens kijken waar ze nu spelen. Bedankt voor de tip!

Edit: Heb Machlas een voorstel gedaan en hij heeft het geaccepteerd. Komend seizoen speelt hij voor Brescia.
Nygaard kost ongeveer een half miljoen, kan ik echt niet betalen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Deefje op 12-02-2007 10:53:09 ]
pi_46233098
Misschien proberen wat ik ook heb gedaan op aanraden van iemand: middenvelders op hold the ball waardoor je spitsen meer ruimte krijgen. heeft bij mij wel iets geholpen.
pi_46236869
Is je spits niet erg lang en kan hij koppen? Dan moet je hem als target man gaan gebruiken. Die legt de ballen klaar voor de rest van het team, vaak helpt dat met de lagere teams.
pi_46237192
Wel aardig, ouwe rot Gerald Sibon is gestopt met voetbal en wordt gelijk trainer bij mij, 19 voor techniek
pi_46237540
Seizoen 2 met 'n totaal vernieuwd Man Utd begonnen. Community Shield voor mij door 'n overwinning op pingels van Aston Villa (1-1). De eindstreep werd gehaald met 9 man na rode kaarten voor Rooney (zware overtreding op exmancunian G. Neville ) en Woodgate.

1e PL-wedstrijd meteen aan de bak tegen rivaal City. In de 20e minuut weer rood, nu voor v.d. Borre. Maar uiteindelijk 'n 3-1 overwinning in 't hol van de leeuw geboekt.

De mannen met rode kaart meteen 'n boete gegeven, afgelopen met dat gezeik.

Selectie en opstelling dit seizoen:

Wil eigenlijk nog 'n redelijke spits erbij, heb nog zo'n 35 mln te besteden. Maar eerst Saha/Smith weg en Andrade laat tot nu toe 'n behoorlijke indruk achter. Dus ik denk dat ik hem gebruik.

Es kijken wat we kunnen bewerkstelligen
pi_46237690
Je hebt 4 linksbacks en je gebruikt er geen enkele
pi_46237727
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Seizoen 2 met 'n totaal vernieuwd Man Utd begonnen. Community Shield voor mij door 'n overwinning op pingels van Aston Villa (1-1). De eindstreep werd gehaald met 9 man na rode kaarten voor Rooney (zware overtreding op exmancunian G. Neville ) en Woodgate.

1e PL-wedstrijd meteen aan de bak tegen rivaal City. In de 20e minuut weer rood, nu voor v.d. Borre. Maar uiteindelijk 'n 3-1 overwinning in 't hol van de leeuw geboekt.

De mannen met rode kaart meteen 'n boete gegeven, afgelopen met dat gezeik.

Selectie en opstelling dit seizoen:
[afbeelding]

Wil eigenlijk nog 'n redelijke spits erbij, heb nog zo'n 35 mln te besteden. Maar eerst Saha/Smith weg en Andrade laat tot nu toe 'n behoorlijke indruk achter. Dus ik denk dat ik hem gebruik.

Es kijken wat we kunnen bewerkstelligen
Ik speel ook met ManUtd, maar ik ben nog maar in de winterstop van seizoen 1
pi_46238129
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef AminBen het volgende:
Je hebt 4 linksbacks en je gebruikt er geen enkele
Heinze en Evra mogen weg, maar niemand wil ze Dit is wel m'n aanvallende opstelling he, als ik 4-4-2 ga voetballen dan gebruik ik wel 'n pure linksback. Esparza gebruik ik vooral als back-up van v.d. Vaart, met z'n afstandsschot is hij natuurlijk erg gevaarlijk als opkomende middenvelder
pi_46238720
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ik speel ook met ManUtd, maar ik ben nog maar in de winterstop van seizoen 1
Betrapt, er is geen winterstop in Engeland!
pi_46238800
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nou wat dan de winterstop is in andere landen (dus de landen met wel een winterstop ) is, maar dan rond die tijd ben ik
pi_46238858
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Tevreden dat ik niet meer alleen vertrouw op Enyeama? Heb speciaal voor jou Ustari aan de selectie toegevoegd
pi_46238902
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Tevreden dat ik niet meer alleen vertrouw op Enyeama? Heb speciaal voor jou Ustari aan de selectie toegevoegd
Gooi die Enyeama op de transferlijst en laat Zieler komen. Heeft 2 potjes bij mij gespeeld, 2x een 9
pi_46238920
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:19 schreef AminBen het volgende:

[..]

Gooi die Enyeama op de transferlijst en laat Zieler komen. Heeft 2 potjes bij mij gespeeld, 2x een 9
Zieler zit nog in m'n reserves, die mag nog "effekes" rijpen
pi_46239063
Dan heb je eindelijk eens een talentvol team, wordt je halve team weggekocht door clubs als Liverpool, Bayern, Barcelona. ! Weigeren kan natuurlijk niet want dan zijn ze allemaal over de zeik, gelukkig wel veel geld voor de spelers gevangen.

Toppunt van winst: Omar Andrade .
Gehaald voor 85k, verkocht voor 18 miljoen.

(Ik ben GAE)
pi_46239438
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Lief hoor
pi_46240147
Ik heb mijn Swansea game weer even in de koelkast gelegd en ben begonnen met Portsmouth.
Een redelijke selectie met goede liquide middelen.
Ik denk dat ik ook nog een andere game opstart met een LLM ploeg!
pi_46241190
Zweden schijnt de meeste speelbare ploegen te hebben in het spel. Daar zal dus wel wat LLM te vinden zijn
pi_46241795
Ben hier aan het LLM-en met Berwick Rangers, 3e divisie schotland. Het gaat echt dramatisch slecht. Er is ook totaal geen geld, uiteraard ....
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_46242105
Ach, tis wel emotie daar natuurlijk. Ultiem Kick&Rush zeker?
pi_46242412

Take that Magath

En zo val je op:

Hammers gaan eraan
pi_46242742
Unemployed begonnen met veel competities. Eens kijken waar ik terecht komt.

Shinnik uit Rusland
Brentford uit Engeland
Thun uit Zwitserland

Lastig

Shinnik heeft veel geld
61k p/w
925.000 transfer
Seizoen is alleen al op de helft in Rusland

Thun heeft minder geld
25.500 p/w
150.000 transfer

Wat zal ik doen?

[ Bericht 68% gewijzigd door VoreG op 12-02-2007 17:07:32 ]
pi_46243014
Met nog 10 wedstrijden te gaan is het erg spannend in mijn Cardiff City game, ik sta op een 8e plek, op 4 punten van de nummer 5, heb dus nog kans op play-offs, maar dan zal ik die wedstrijden wel goed moeten gaan spelen.

Merk nml. dat het nogal vaak voorkomt dat je eerst een winning streak hebt van bv. 5 wedstrijden, om daarna ineens 4 keer achter elkaar te verliezen ?

Las ook iets over ‘re-ranking’ ofzo op de officiële boards, iemand een idee wat dat precies inhoudt ?

Zal na het seizoen wat screens nemen van de selectie, spelers e.d. mits er interesse voor is natuurlijk
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_46243092
vraagje:
kun je in de database editor ook de elftalstatus aanpassen?
dit kan ik nergens vinden.

want in de games die ik tot nu toe heb gespeeld is bij PSV gomes altijd 2de keeper achter moens. vind ik een beetje jammer.
pi_46243147
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef VoreG het volgende:
Unemployed begonnen met veel competities. Eens kijken waar ik terecht komt.

Shinnik uit Rusland
Brentford uit Engeland
Thun uit Zwitserland

Lastig

Shinnik heeft veel geld
61k p/w
925.000 transfer
Seizoen is alleen al op de helft in Rusland

Thun heeft minder geld
25.500 p/w
150.000 transfer

Wat zal ik doen?
Rusland vond ik altijd wel een leuke competitie.
En je kan er best makkelijk iets opbouwen.

In zwitserland heb ik nooit gespeeld.
pi_46243190
Ik ga voor Thun.
Ik wil ze weer naar de CL brengen.

Wordt lastig tegen Basel, Grasshoppers en Zurich.
pi_46243218
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:10 schreef VoreG het volgende:
Ik ga voor Thun.
Hoe zit het daar met de buitenlanders regel?
pi_46243349
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die zijn zelf niet EU
pi_46243384
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Niet meer dan 5 non-eu spelers in het elftal en je mag er 10 in je selectie hebben.
pi_46243406
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach, tis wel emotie daar natuurlijk. Ultiem Kick&Rush zeker?
Het is meer dat mijn team gewoon slecht is Misschien probeer ik er teveel mee te voetballen ja
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_46243820
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Met nog 10 wedstrijden te gaan is het erg spannend in mijn Cardiff City game, ik sta op een 8e plek, op 4 punten van de nummer 5, heb dus nog kans op play-offs, maar dan zal ik die wedstrijden wel goed moeten gaan spelen.

Merk nml. dat het nogal vaak voorkomt dat je eerst een winning streak hebt van bv. 5 wedstrijden, om daarna ineens 4 keer achter elkaar te verliezen ?

Las ook iets over ‘re-ranking’ ofzo op de officiële boards, iemand een idee wat dat precies inhoudt ?

Zal na het seizoen wat screens nemen van de selectie, spelers e.d. mits er interesse voor is natuurlijk
Screens zijn nooit verkeerd.
pi_46244011
Heb in FM 2006 in Zwitserland gespeeld, met Vaduz. Best leuke competitie, topteams zijn aan elkaar gewaagd. Thun is aardig veranderd tov vorig jaar CL volgens mij, dus dat is best een uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')