abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46176986
Ben flink goed bezig, laatste wedstrijden van 't seizoen en ik sta inmiddels 1e in de PL. Halve finale tegen Inter overleefd, dus de finale.

Wat schetst mijn verbazing, andere halve finale was Chelsea - Barça. Op zich nix mis mee, natuurlijk. Barça had in hun thuiswedstrijd 'n 2-0 voorsprong genomen. Wat doet Chelsea, winnen ze met 6-0 op Stamford Bridge En dat zonder rode kaarten, blessures o.i.d. Tja, dat vind ik niet geweldig realistisch op zich Vooral als je weet dat Chelsea al weken de goede vorm kwijt is in de PL

Nou goed, Brits onderonsje dus in de finale. Ik maak ze af
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_46177252
heb je nog aankopen gedaan?
pi_46177334
Alleen Enyeama en Omar Andrade zijn in de winterstop gekomen, maar dat zijn geen directer versterkingen gebleken. Andrade heeft sowieso nog geen vergunning gekregen.
pi_46177379
Waarom koop je die als je United bent?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_46177406
Wie?

Allebei om ze te laten rijpen en de reserves aan te sterken
pi_46177434
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:28 schreef donroyco het volgende:
Comments?
Neehoor, gaat super
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_46177490
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wie?

Allebei om ze te laten rijpen en de reserves aan te sterken
Alsof het belangrijk is dat je sterke reserves hebt. Je hebt vast wel een aardige keeper in de jeugd die 3e kdeeper kan zijn mocht het nodig zijn, die Peruaan kan wel wat worden maar ik weet niet zeker of hij het ook voor United kan brengen... Magoed, t zijn natuurlijk aankopen van niks.
pi_46177531
Ze worden hier door mijn scouts toch als heel behoorlijk beschouwd. Daarbij zijn Sar en Kuzciak op dit moment helemaal kont en heb ik geen geld om 'n fatsoenlijkere keeper aan te trekken.
pi_46178665
Als ik een speler wil verkopen en bied ze aan verschillende clubs aan dan wordt het bod altijd automatisch afgeslagen
Hoe kan dit?
pi_46179271
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Alsof het belangrijk is dat je sterke reserves hebt. Je hebt vast wel een aardige keeper in de jeugd die 3e kdeeper kan zijn mocht het nodig zijn, die Peruaan kan wel wat worden maar ik weet niet zeker of hij het ook voor United kan brengen... Magoed, t zijn natuurlijk aankopen van niks.
Ze kunnen doorgroeien, als ze een beetje goed voetballen kun je ze later altijd nog verkopen en dan heb je alleen maar winst want je hebt ze bijna gratis binnengehaald
  zaterdag 10 februari 2007 @ 20:34:07 #211
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_46182800
Omg..

Had vergeten contract van Tissone te verlengen, komen eerst 4 clubs met een acceptabel bod rond de 12 M.. Ik accepteer ze, speler wil een nieuwe uitdaging en ik wil nog wat centjes voor m vangen..

Maar daarna heb je ineens 36 clubs die hem een contract aanbieden..
Kiest die mongool voor Chelsea, en die halen hem nu natuurlijk gratis einde van het seizoen..

--
Inmiddels traint hij rest van het seizoen mee met de reservers.. En z'n medespelers vinden dat ik hem slecht behandel, door telkens 2 weken salaris in te houden wegens onproffessioneel gedrag

Wil nu die Aquiliani - MC (ofzo) halen van Roma voor 7 M, maar die hoer wil niet komen..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_46182850
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ze kunnen doorgroeien, als ze een beetje goed voetballen kun je ze later altijd nog verkopen en dan heb je alleen maar winst want je hebt ze bijna gratis binnengehaald
Ik weet niet, bij een club als Man Utd zou ik voor meer gevestigde namen gaan. Maar dat is mijn persoonlijke mening...
pi_46182983
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:34 schreef VinnieJones het volgende:
Wil nu die Aquiliani - MC (ofzo) halen van Roma voor 7 M, maar die hoer wil niet komen..
Ik zou ook niet willen komen als je me een hoer noemde..
pi_46183058
PL gewonnen met 1 punt verschil op nummer 2 Arsenal Nummer 7 Aston Villa is uiteindelijk op 10 punten van mij geëindigd, zo weinig verschil zat er dus tussen de top 10

De CL is ook voor mij na 'n 2-1 overwinning (verlenging) op Chelsea Ik denk dat dit m'n slechtste selectie van deze game wordt en ik moet nu al tegen de hoge verwachtingen gaan boksen
pi_46184289

Een heerlijke wedstrijd! Pauleta was ongrijpbaar voor mijn verdediging tot de 60e minuut, toen ik van een line-defence naar 3 DC's + SW overstapte. Gueye werkte 3 (!) vrije trappen binnen, Aguirre scoorde uit een counter en Dhorasoo, oud-Parijzenaar, met een heerlijke lob vanaf de middellijn omdat hun keeper mee naar voren was. Halve finale League Cup, in het eerste seizoen!

En in de finale mag ik het opnemen tegen St. Etienne, natuurlijk weer net de enige overgebleven League 1 club. Zul je net zien dat ik daardoor niet in de finale kom.

[ Bericht 8% gewijzigd door EnGCatjuh op 10-02-2007 21:19:35 ]
  zaterdag 10 februari 2007 @ 22:16:50 #216
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46186667
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Neehoor, gaat super
Dank je Ben er zelf ook tevreden over... weet iemand een geschikt moment om het jeugdcomplex e.d. te laten verbeteren?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_46187692
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:16 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dank je Ben er zelf ook tevreden over... weet iemand een geschikt moment om het jeugdcomplex e.d. te laten verbeteren?
Gewoon doen als je geld over hebt. Een echt geschikt moment bestaat niet, omdat de effecten altijd positief zijn.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 22:41:12 #218
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46187778
Iemand ervaring met Dos Santos van Barca? hij is over 2 maandjes transfervrij
Jawel, je keek.
pi_46187791
Zo echt op het nippertje CL(voorronde gehaald)

Stand voor de laatste speeldag:

In principe dus aan een gelijkspel genoeg, ervan uitgaande dat Werder de moeilijke uitwedstrijd bij Leverkusen niet met 0-3 wint.

Ik sta bij rust met 1-0 achter, Werder staat 1-2 voor en Hertha gelijk. Virtueel dus 4e. Het blijft 1-0 bij mij, voor Leverkusen maakt Kiessling even de 2-2 Na via de radio het laatste fluitsignaal in Leverkusen gehoord te hebben gaat Dresden uit zijn dak

Bekerfinale:

Volgens mij wil Werder me niet meer als sattelietclub

zaterdag 10 februari 2007 @ 22:48:24 #220
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46188061
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef jna het volgende:
Iemand ervaring met Dos Santos van Barca? hij is over 2 maandjes transfervrij
Dos Santos is een hele goeie
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Gewoon doen als je geld over hebt. Een echt geschikt moment bestaat niet, omdat de effecten altijd positief zijn.
Bedankt voor de tip
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_46189257
En Metz staat in de finale van de League Cup! St Etienne werd in het hol van de leeuw koeltjes met 3-0 van het veld gepoetst. Een belangrijke rol was er voor jeugdspeler Rudy Gestede, met twee assists en Didier Digard, die zelfs een 10 kreeg. Andere finalist is nog niet bekend.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 23:28:12 #222
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46189469
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Metz staat in de finale van de League Cup! St Etienne werd in het hol van de leeuw koeltjes met 3-0 van het veld gepoetst. Een belangrijke rol was er voor jeugdspeler Rudy Gestede, met twee assists en Didier Digard, die zelfs een 10 kreeg. Andere finalist is nog niet bekend.
Good job...

Ikzelf veegde net even Nottingham Forrest van de mat

pi_46191440
kutgw donroyco!
  zondag 11 februari 2007 @ 00:46:51 #224
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46191570
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:41 schreef sjimz het volgende:
kutgw donroyco!
Thanks sjimz
Nu tegen Watford, 5e ronde FA Cup.. ik sta 5 punten los in de competitie
pi_46191601
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:46 schreef donroyco het volgende:

[..]

Thanks sjimz
Nu tegen Watford, 5e ronde FA Cup.. ik sta 5 punten los in de competitie
Ik heb op dit moment weinig tijd voor FM
Veel diensten gedraaid de afgelopen dagen.
Morgen ben ik een dagje vrij.
Eerst een rugby wedstrijd spelen en daarna tijd voor FM
  zondag 11 februari 2007 @ 00:49:18 #226
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46191633
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment weinig tijd voor FM
Veel diensten gedraaid de afgelopen dagen.
Morgen ben ik een dagje vrij.
Eerst een rugby wedstrijd spelen en daarna tijd voor FM
Succes met de wedstrijd .. Hoe heb je Ogbuke weten te strikken? Vaker proberen? Want bij mij wilde hij wel komen, maar zijn werkvergunning was 2x afgewezen
pi_46191684
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:49 schreef donroyco het volgende:

[..]

Succes met de wedstrijd .. Hoe heb je Ogbuke weten te strikken? Vaker proberen? Want bij mij wilde hij wel komen, maar zijn werkvergunning was 2x afgewezen
Hij speelde bij mij al in Engeland en had inmiddels al wat interlands erop zitten.
Hij was ook al 23 of 24 toen ik hem contracteerde.
  zondag 11 februari 2007 @ 00:53:46 #228
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46191765
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij speelde bij mij al in Engeland en had inmiddels al wat interlands erop zitten.
Hij was ook al 23 of 24 toen ik hem contracteerde.
Oke..even wachten dan maar.. maar hij is wel een degelijke aanwinst voor mijn team
pi_46191787
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:53 schreef donroyco het volgende:

[..]

Oke..even wachten dan maar.. maar hij is wel een degelijke aanwinst voor mijn team
Ga je hem als FC of als AMR/AML gebruiken?
  zondag 11 februari 2007 @ 00:57:21 #230
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46191860
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ga je hem als FC of als AMR/AML gebruiken?
AM RL..spits heb ik (nog) Sharp/Pekhart/Aarilato/Elvins
pi_46191942
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:57 schreef donroyco het volgende:

[..]

AM RL..spits heb ik (nog) Sharp/Pekhart/Aarilato/Elvins

Ik sta inmiddels al dik bovenaan in de Premier League na 19 wedstrijden.
Ik heb 14 punten voorsprong op de nummer 2.
In de League cup ben ik in de 4e ronde na penalties uitgeschakeld tegen Birmingham City.
Maar ik heb heel mijn jeugdteam toen opgesteld.

Europees gaat het ook goed.
Ik heb de groepsronde in de CL overleefd en de eerste wedstrijd uit tegen Bayern met 2-2 gelijkgespeeld.
Dat biedt dus perspectief voor de thuiswedstrijd waar hopelijk 55000 man Swansea naar de overwinning zal schreeuwen.
Gelukkig verkoopt mijn chairman mijn spelers niet meer zo snel want de Spurs hadden al een bod van 42 miljoen op mijn regen Silva gedaan
  zondag 11 februari 2007 @ 01:05:31 #232
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46192021
quote:
Gelukkig verkoopt mijn chairman mijn spelers niet meer zo snel want de Spurs hadden al een bod van 42 miljoen op mijn regen Silva gedaan
Screen dan maar + je selectie
pi_46192065
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:05 schreef donroyco het volgende:

[..]

Screen dan maar + je selectie
Morgen.. zit nu niet achter de desktop maar in bed met de latop
  zondag 11 februari 2007 @ 01:10:50 #234
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46192131
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Is ook goed... merci alvast
  zondag 11 februari 2007 @ 02:02:10 #235
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_46193050
Waar ik trouwens een groot hekel aan heb altijd met fm..

Dan heb je bv van een team als Atalanta een (sub)topclub gemaakt.. in 5 jaar tijd heb je twee maal Serie A en 1 maal Coppa Italia gewonnen.
Daarna denken de spelers en fans dat je elk jaar zomaar kampioen wordt.. Nu draai ik een matig seizoen,sta ik 8e na 20 speldagen.. Alle spelers ontevreden, supporters zijn ineens in me teleurgesteld..

Damn.. 5 jaar geleden waren ze blij als ze maar niet degradeerden..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_46193402
Iemand nog een tip voor een zeer goede en goedkope spits? Bij Club Brugge heb ik vrij weinig te besteden en een extra spits zou geen overbodige luxe zijn...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_46195462
Vitti, maar wel erg standaard.
pi_46196204
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07066/metz_paris.PNG]afbeelding][/url]
Een heerlijke wedstrijd! Pauleta was ongrijpbaar voor mijn verdediging tot de 60e minuut, toen ik van een line-defence naar 3 DC's + SW overstapte. Gueye werkte 3 (!) vrije trappen binnen, Aguirre scoorde uit een counter en Dhorasoo, oud-Parijzenaar, met een heerlijke lob vanaf de middellijn omdat hun keeper mee naar voren was. Halve finale League Cup, in het eerste seizoen!

En in de finale mag ik het opnemen tegen St. Etienne, natuurlijk weer net de enige overgebleven League 1 club. Zul je net zien dat ik daardoor niet in de finale kom.
Zo te zien heb je een aardige taktiek, wil je die us uploaden?
pi_46196913
Aissati is in m'n game al 2 keer 'n droomtransfer door de neus geboord 1e keer door mij, ik had niet genoeg geld maar bood expres flink wat zodat ik nog even de tijd zou hebben om wat bij elkaar te rapen. Transfer gecanceld. Nu de 2e keer door Inter die ook niet genoeg geld voor 'm heeft

Heb ik mooi nog 'n kans om 't te proberen
pi_46199280
quote:
Op zondag 11 februari 2007 10:48 schreef andre347 het volgende:

[..]

Zo te zien heb je een aardige taktiek, wil je die us uploaden?
Zo goed is ie nog niet. Hij is nog steeds in ontwikkeling, maar ik zal m wel uploaden als ik op de andere pc zit (met fm erop). Hij is vooral goed tegen betere tegenstanders, heb ik het idee.
pi_46205837
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:23 schreef Winski05 het volgende:
TVP.

Al kan ik ook wel even vermelden dat ik vandaag een New Game ben gestart en het eens totaal anders ga doen: ik heb uit zowat ieder continent wat landen geselecteerd en begin mijn game zonder club. Ik solliciteer vervolgens bij alle clubs/landenteams die geen manager hebben, en zie wel waar ik terecht kom. Uiteindelijk wil ik er een soort van reis over de wereld van gaan maken. Ik ben benieuwd wat dit gaat worden, het lijkt me zelf in ieder geval erg leuk

De eerste club waar ik mijn carriere ga beginnen, is BTC, of voluit Busan Transportation Coporation. BTC komt uit in de Korean Second Division en staat op het moment van mijn aanstelling 10e. Met nog 10 wedstrijden te gaan moet ik proberen om BTC naar de hoogste divisie te leiden.
Ik heb een contract voor 6 maanden getekend. Bevalt het niet, dan kan ik zonder problemen vertrekken.
De start is veelbelovend
Ik snap het Koreaanse systeem nog niet helemaal, maar er is een Opening Stage en een Closing Stage. Op het moment van mijn binnenkomst was de Opening Stage net afgesloten en ben ik dus begonnen aan de Closing Stage. De eerste 4 wedstrijden zitten erop, en ik heb ze alle 4 gewonnen
BTC presteerde voor mijn komst zeer slecht(6 punten uit 10 wedstrijden) en de media heeft geen hoge pet van de club op. Maar ik heb de nummers 1, 2 en 4 op zeer overtuigende wijze verslagen.
Dit komt mede doordat ik een aantal erg leuke talenten heb opgehaald bij verschillende Universiteiten-teams. Ook heb ik 2 Noord-Koreanen gehaald en met deze nieuwelingen heb ik een vrij aardig(voor dit niveau althans) elftal kunnen neerzetten.
Ik speel in een 3-4-3 opstelling, aangezien ik geen echte backs in mijn selectie heb rondlopen. Wel veel centrumverdedigers en aanvallers, dus dan kom je al snel bij een 3-4-3 opstelling uit. Tot nu toe behaal ik er prima resultaten mee, met ook nog eens goed voetbal.
Wat kan ik verder nog melden over dit team? Ik heb één echt goede speler in huis, een razendsnelle aanvaller van 23 jaar. Aan hem ga ik nog heel veel plezier beleven, en ik verwacht hem ook wel voor een leuke prijs te kunnen verkopen.
Nog zes wedstrijden te gaan in de Closing Stage, ik ben benieuwd hoe hoog ik dit team kan brengen. De achterstand is nog 11 punten en ik denk niet dat ik die nog ga goedmaken. Ik wil proberen om alle 6 wedstrijden winnend af te sluiten en dan maar zien waar het schip strand
pi_46207130
Ik zoek een keeper voor 3M met Dynamo Dresden. Ga volgend seizoen de CL in
pi_46207154
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef AminBen het volgende:
Ik zoek een keeper voor 3M met Dynamo Dresden. Ga volgend seizoen de CL in
Scribe?
pi_46207329
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Scribe?
Reflexen 7
pi_46207338
Ik heb nou toch een redelijk gedeelte van de topics doorlopen, maar is er nog steeds niks geregeld met die update voor de minder legale versie van het spel?
pi_46207389
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

pi_46207525
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:18 schreef AminBen het volgende:

[..]

Reflexen 7
Bij mij heeft ie 16
pi_46207738
Is Joan Hartock wat bij jullie? Kan hem gratis halen.
pi_46207757
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

pi_46209101
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:27 schreef AminBen het volgende:
Is Joan Hartock wat bij jullie? Kan hem gratis halen.
Laat maar

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')