Neehoor, gaat superquote:
Alsof het belangrijk is dat je sterke reserves hebt. Je hebt vast wel een aardige keeper in de jeugd die 3e kdeeper kan zijn mocht het nodig zijn, die Peruaan kan wel wat worden maar ik weet niet zeker of hij het ook voor United kan brengen... Magoed, t zijn natuurlijk aankopen van niks.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wie?
Allebei om ze te laten rijpen en de reserves aan te sterken
Ze kunnen doorgroeien, als ze een beetje goed voetballen kun je ze later altijd nog verkopen en dan heb je alleen maar winst want je hebt ze bijna gratis binnengehaaldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof het belangrijk is dat je sterke reserves hebt. Je hebt vast wel een aardige keeper in de jeugd die 3e kdeeper kan zijn mocht het nodig zijn, die Peruaan kan wel wat worden maar ik weet niet zeker of hij het ook voor United kan brengen... Magoed, t zijn natuurlijk aankopen van niks.
Ik weet niet, bij een club als Man Utd zou ik voor meer gevestigde namen gaan. Maar dat is mijn persoonlijke mening...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ze kunnen doorgroeien, als ze een beetje goed voetballen kun je ze later altijd nog verkopen en dan heb je alleen maar winst want je hebt ze bijna gratis binnengehaald![]()
Ik zou ook niet willen komen als je me een hoer noemde..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:34 schreef VinnieJones het volgende:
Wil nu die Aquiliani - MC (ofzo) halen van Roma voor 7 M, maar die hoer wil niet komen..![]()
Dank jequote:
Gewoon doen als je geld over hebt. Een echt geschikt moment bestaat niet, omdat de effecten altijd positief zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank jeBen er zelf ook tevreden over... weet iemand een geschikt moment om het jeugdcomplex e.d. te laten verbeteren?
Dos Santos is een hele goeiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef jna het volgende:
Iemand ervaring met Dos Santos van Barca? hij is over 2 maandjes transfervrij
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gewoon doen als je geld over hebt. Een echt geschikt moment bestaat niet, omdat de effecten altijd positief zijn.
Good job...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Metz staat in de finale van de League Cup! St Etienne werd in het hol van de leeuw koeltjes met 3-0 van het veld gepoetst. Een belangrijke rol was er voor jeugdspeler Rudy Gestede, met twee assists en Didier Digard, die zelfs een 10 kreeg. Andere finalist is nog niet bekend.
Thanks sjimzquote:
Ik heb op dit moment weinig tijd voor FMquote:Op zondag 11 februari 2007 00:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks sjimz![]()
Nu tegen Watford, 5e ronde FA Cup.. ik sta 5 punten los in de competitie
Succes met de wedstrijdquote:Op zondag 11 februari 2007 00:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment weinig tijd voor FM
Veel diensten gedraaid de afgelopen dagen.
Morgen ben ik een dagje vrij.
Eerst een rugby wedstrijd spelen en daarna tijd voor FM
Hij speelde bij mij al in Engeland en had inmiddels al wat interlands erop zitten.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Succes met de wedstrijd.. Hoe heb je Ogbuke weten te strikken? Vaker proberen? Want bij mij wilde hij wel komen, maar zijn werkvergunning was 2x afgewezen
Oke..even wachten dan maar.. maar hij is wel een degelijke aanwinst voor mijn teamquote:Op zondag 11 februari 2007 00:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij speelde bij mij al in Engeland en had inmiddels al wat interlands erop zitten.
Hij was ook al 23 of 24 toen ik hem contracteerde.
Ga je hem als FC of als AMR/AML gebruiken?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oke..even wachten dan maar.. maar hij is wel een degelijke aanwinst voor mijn team![]()
AM RL..spits heb ik (nog) Sharp/Pekhart/Aarilato/Elvinsquote:Op zondag 11 februari 2007 00:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je hem als FC of als AMR/AML gebruiken?
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
AM RL..spits heb ik (nog) Sharp/Pekhart/Aarilato/Elvins
Screen dan maarquote:Gelukkig verkoopt mijn chairman mijn spelers niet meer zo snel want de Spurs hadden al een bod van 42 miljoen op mijn regen Silva gedaan
Is ook goed... merci alvastquote:Op zondag 11 februari 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Morgen.. zit nu niet achter de desktop maar in bed met de latop
Zo te zien heb je een aardige taktiek, wil je die us uploaden?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07066/metz_paris.PNG]afbeelding][/url]
Een heerlijke wedstrijd! Pauleta was ongrijpbaar voor mijn verdediging tot de 60e minuut, toen ik van een line-defence naar 3 DC's + SW overstapte. Gueye werkte 3 (!) vrije trappen binnen, Aguirre scoorde uit een counter en Dhorasoo, oud-Parijzenaar, met een heerlijke lob vanaf de middellijn omdat hun keeper mee naar voren was. Halve finale League Cup, in het eerste seizoen!
En in de finale mag ik het opnemen tegen St. Etienne, natuurlijk weer net de enige overgebleven League 1 club. Zul je net zien dat ik daardoor niet in de finale kom.
Zo goed is ie nog niet. Hij is nog steeds in ontwikkeling, maar ik zal m wel uploaden als ik op de andere pc zit (met fm erop). Hij is vooral goed tegen betere tegenstanders, heb ik het idee.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:48 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zo te zien heb je een aardige taktiek, wil je die us uploaden?![]()
De start is veelbelovendquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:23 schreef Winski05 het volgende:
TVP.
Al kan ik ook wel even vermelden dat ik vandaag een New Game ben gestart en het eens totaal anders ga doen: ik heb uit zowat ieder continent wat landen geselecteerd en begin mijn game zonder club. Ik solliciteer vervolgens bij alle clubs/landenteams die geen manager hebben, en zie wel waar ik terecht kom. Uiteindelijk wil ik er een soort van reis over de wereld van gaan maken. Ik ben benieuwd wat dit gaat worden, het lijkt me zelf in ieder geval erg leuk
De eerste club waar ik mijn carriere ga beginnen, is BTC, of voluit Busan Transportation Coporation. BTC komt uit in de Korean Second Division en staat op het moment van mijn aanstelling 10e. Met nog 10 wedstrijden te gaan moet ik proberen om BTC naar de hoogste divisie te leiden.
Ik heb een contract voor 6 maanden getekend. Bevalt het niet, dan kan ik zonder problemen vertrekken.
Scribe?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef AminBen het volgende:
Ik zoek een keeper voor 3M met Dynamo Dresden. Ga volgend seizoen de CL in![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Morgen.. zit nu niet achter de desktop maar in bed met de latop
Laat maarquote:Op zondag 11 februari 2007 16:27 schreef AminBen het volgende:
Is Joan Hartock wat bij jullie? Kan hem gratis halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |