De tovenaar van Tatabanyaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Happel het volgende:
Ze willen me.Afgewezen natuurlijk. Real.
[afbeelding]
Ernst Happel was/is een betere coachquote:
Hoe kun je nou niet winnen met Barcaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Barca game speelt ook al kut. Morgen maar verder met Feyenoord game.
Nu ff korte game starten met een Eerste Divisie club.
Is het mogelijk om bij het laden, V1 V2 enzo weg te halen, staat nu in het lijstje echt 3x de zelfde game.
Je moet ook de club niet een bod doen maar de speler een contract voorleggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef BobbyHill het volgende:
Is het nou echt mogelijik dat een club een bod op een transfervrije speler weigert? Manchester doet dat dus steeds bij een speler die ik transfervrij wil overnemen. Elke week komt er weer een herrinering dat hij geen contract heeft, maar Man Utd weigert elk bod. Dat lijkt me een buggie
Ja, dat dacht ik dus ook, maar ik heb nu een gevalletje waarbij dat niet lukt. Ik heb wel vaker een transfervije speler gehaald, maar dit zal dan wel een foutje zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef sjimz het volgende:
Je moet ook de club niet een bod doen maar de speler een contract voorleggen.
Als je een goede training heb kan dat op termijn best een leuk beetje schelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:30 schreef bremmie het volgende:
Werkt dat??
Waar download je dat en hoe kun je het dan in het spel gebruiken??
Ja. Ik zit nu in 2009, iemand als Miroslav Klose heeft bij mij sinds 2005 alleen bij Snov in Wit-Rusland gespeeldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hmm ik heb denk ik een 'bug' in mijn game. De history van een aantal spelers, competities en van mijzelf zijn corrupt geworden. Zo ben ik volgens mijn history speler van AFC WimbledonEn is de FA Cup een toernooi dat pas één jaar bestaat.
![]()
Hebben meer mensen dat hun gamehistory fucked up raakt?
Ik heb niet eens een virusscanner op mijn PC staanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:45 schreef koolstrab het volgende:
Als ik het me goed herinneren geeft SI de schuld van corrupte history aan virusscanners ofzo, ik weet het niet precies, je zou het even na moeten zoeken. Jullie zijn niet de enige volgens mij.
Ik heb het ook eens gehad, pre-patch. Kwam doordat ik per ongeluk FM opstartte terwijl-ie al geopend was. Virusscanners zijn dus niet altijd de schuldige.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:45 schreef koolstrab het volgende:
Als ik het me goed herinneren geeft SI de schuld van corrupte history aan virusscanners ofzo, ik weet het niet precies, je zou het even na moeten zoeken. Jullie zijn niet de enige volgens mij.
Heb vaker van ze gewonnen dan verlorenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef sjimz het volgende:
Heb een zware loting in de CL.
Ik moet tegen bayern muchen
jaja heb het gevonden bedankt@quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
data/db als ik me niet vergis..
Ik sta eerste, Arsenal staat 16equote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Met nog enkele wedstrijden te gaan is 't nog ongemeen spannend in de PL:
[afbeelding]
"Gelukkig" ben ik niet de enige die zwaar ondermaats presteert, enkele seizoenen geleden was dit toch ook in de Eredivisie. Wat noemden ze 't toen toch? "Winnaar van de armoede" of zo?
Moet je in een spelersprofiel even op 'view' klikken en dan 'show recent effects of training' aanvinken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef CittaR het volgende:
helaas kan ik je daar niet mee helpen..
zelf heb ik ook een vraagje. bij sommige screens zie je bij de spelerstats pijltje omhoog en omlaag (dus of ze beter of slechter zijn geworden). kan ik dat ergens aanzetten want ik zie het nergens....
Moet je ff posten of rondneuzen op het forum van sigames.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:20 schreef Der_Michael het volgende:
Vanmiddag FM2007 gekocht....wil ik hem installeren krijg ik deze foutmelding:[afbeelding]
Iemand enig idee wat dit betekend? of wat er hier aan te doen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |