abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46147702
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Happel het volgende:
Real.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:39:09 #152
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_46150528
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Happel het volgende:
Ze willen me. Afgewezen natuurlijk. Real.

[afbeelding]
De tovenaar van Tatabanya
pi_46150705
Ik kan Tim Krul gratis halen, klinkt aardig maar zijn stats zijn vrij matig..
pi_46152043
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

Kiprich
Ernst Happel was/is een betere coach
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:25:49 #155
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_46152429
Even een vraagje.
Wat doen jullie aan het trainingsschema?
Veranderen jullie daar iets aan?

Ik probeer het een beetje bij te houden maar ze raken of geblesseerd of hun conditie wordt steeds minder.
Zeer irritant...
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:28:01 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46152529
Heb een trainingsschema gedownload. Besteed nooit zoveel aandacht aan die onzin.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:30:42 #157
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_46152657
Werkt dat??
Waar download je dat en hoe kun je het dan in het spel gebruiken??
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
pi_46153547
Op elke FM-site van de OP staan wel wat schema's
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:55:51 #159
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_46153712
Thanx.
Zal eens even kijken..
pi_46155573
Voor zover je het kan zien natuurlijk met die rondjes; Maar Aaron Hunt maakt net tegen Wolfsburg de 2-0 met een Bergkamp tegen Newcastle-achtige goal en de 3-0 met een kanonskogel van zijn linkerbeen nadat-ie 2 man had uitgespeeld

Commentaar 'Subliem, weergaloos, woorden schieten te kort'.
pi_46156163
pi_46157259

Moet erbij zeggen dat Bayern 5 onbeschikbare basisspelers had en er bij hun 2 16-jarige instonden

Finale tegen moederclub Werder Bremen
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:45:07 #163
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_46158039
Hmm ik heb denk ik een 'bug' in mijn game. De history van een aantal spelers, competities en van mijzelf zijn corrupt geworden. Zo ben ik volgens mijn history speler van AFC Wimbledon En is de FA Cup een toernooi dat pas één jaar bestaat.

Hebben meer mensen dat hun gamehistory fucked up raakt?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:28:57 #164
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46159611
Barca game speelt ook al kut. Morgen maar verder met Feyenoord game.
Nu ff korte game starten met een Eerste Divisie club.

Is het mogelijk om bij het laden, V1 V2 enzo weg te halen, staat nu in het lijstje echt 3x de zelfde game.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:44:31 #165
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_46160226
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Barca game speelt ook al kut. Morgen maar verder met Feyenoord game.
Nu ff korte game starten met een Eerste Divisie club.

Is het mogelijk om bij het laden, V1 V2 enzo weg te halen, staat nu in het lijstje echt 3x de zelfde game.
Hoe kun je nou niet winnen met Barca
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_46160553
Heb de komende dagen weinig tijd om te spelen
pi_46161247
Is het nou echt mogelijik dat een club een bod op een transfervrije speler weigert? Manchester doet dat dus steeds bij een speler die ik transfervrij wil overnemen. Elke week komt er weer een herrinering dat hij geen contract heeft, maar Man Utd weigert elk bod. Dat lijkt me een buggie
Woo-loo-loo!
pi_46161577
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef BobbyHill het volgende:
Is het nou echt mogelijik dat een club een bod op een transfervrije speler weigert? Manchester doet dat dus steeds bij een speler die ik transfervrij wil overnemen. Elke week komt er weer een herrinering dat hij geen contract heeft, maar Man Utd weigert elk bod. Dat lijkt me een buggie
Je moet ook de club niet een bod doen maar de speler een contract voorleggen.
pi_46163874
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef sjimz het volgende:

Je moet ook de club niet een bod doen maar de speler een contract voorleggen.
Ja, dat dacht ik dus ook, maar ik heb nu een gevalletje waarbij dat niet lukt. Ik heb wel vaker een transfervije speler gehaald, maar dit zal dan wel een foutje zijn.
Woo-loo-loo!
pi_46165817
Gewoon wachten tot ie helemaal geen contract meer heeft, die mensen dienen vaak hun contract uit en je kunt ze daarna dus zo oppikken.

Flink interesse tonen en afwachten is 't enige wat je kunt doen, ik heb 't 'n paar keer bij Nigel Reo-Coker gehad. Uiteindelijk bij einde contract gewoon opgepikt.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_46165851
Gemeenteraad heeft wederom uitbreiding van m'n stadion geblokkeerd.. ik kan vast ook niets doen om ergens anders (Joure of zo... of desnoods Sneek, Bolsward, Workum of Paesens-Moddergat) een nieuw stadion te laten bouwen? Zit nu voor het vierde jaar op rij met een uitverkocht stadion, maar ik kom/groei zo niet verder

Nationale bekerfinale werd afgelopen seizoen een 5-1 overwinning op Ajax.. WK 2010 is geweest en ik probeer Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder of Robin van Persie als (Nederlandse) (aanvallende) versterking voor m'n middenveld aan te trekken.. Van der Vaart (nu Villareal) heeft al een contractsvoorstel, maar inmiddels ligt Barca ook op de loer.. dat gaat dus waarschijnlijk niet door.. Ajax doet nogal moeilijk over Sneijder (die zelf wel geinteresseerd is) en Van Persie lijkt ook niet onwelwillend, maar moet tussen de 25 en 30 miljoen gaan kosten, waarmee m'n transferbudget ook zo ongeveer op is..

JC-schaal was een makkie, PSV-trainer Johnny Jansen (oud assistent-manager van me) had een grote mond vooraf, maar keek na 23 minuten tegen een 4-0 achterstand aan.. Ruststand 5-0, maar vervolgens kan ik m'n spelers kennelijk niet bij de les houden.. Je kan moeilijk kwaad op ze worden, maar waarschuwen voor nonchalance of in de wolken zijn werkt, is mijn conclusie, ook niet?? Iemand een idee wat dan te zeggen, of kun je beter gewoon je mond houden?? Nouja de eindstand was 7-3

Daarnaast ben ik gevraagd, en heb ja gezegd, voor het Nederlandse bondscoachschap.. Iemand die weet of dat leuk/interessant is? Of kan ik maar beter weer ontslag nemen en me op m'n club richten?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_46166602
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:30 schreef bremmie het volgende:
Werkt dat??
Waar download je dat en hoe kun je het dan in het spel gebruiken??
Als je een goede training heb kan dat op termijn best een leuk beetje schelen Moet je zowel je trainingschema als je trainers zelf een beetje op orde hebben.
pi_46167079
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hmm ik heb denk ik een 'bug' in mijn game. De history van een aantal spelers, competities en van mijzelf zijn corrupt geworden. Zo ben ik volgens mijn history speler van AFC Wimbledon En is de FA Cup een toernooi dat pas één jaar bestaat.

Hebben meer mensen dat hun gamehistory fucked up raakt?
Ja. Ik zit nu in 2009, iemand als Miroslav Klose heeft bij mij sinds 2005 alleen bij Snov in Wit-Rusland gespeeld

En dat is gewoon de legale versie.

[ Bericht 1% gewijzigd door AminBen op 10-02-2007 11:40:01 ]
pi_46167227
Bij mij speelde iedereen in het spel in seizoen 1, 3 wedstrijden met Fiorentina en had een gemiddelde van 8.00 (ook een vage bug)
pi_46167411
Als ik het me goed herinneren geeft SI de schuld van corrupte history aan virusscanners ofzo, ik weet het niet precies, je zou het even na moeten zoeken. Jullie zijn niet de enige volgens mij.
pi_46167417
Nog een bug... ik ben plotseling al m'n scoutingsverslagen gesorteerd per scout kwijt.. Ook de lopende scoutingsopdrachten waren foetsie, alleen de 'kennis' van landen is bewaard gebleven en wanneer ik een speler opzoek, dan wil er nog wel eens een verslag bij staan, maar het resultaat van 4 jaar intensief scouten ben ik grotendeels kwijt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_46167720
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:45 schreef koolstrab het volgende:
Als ik het me goed herinneren geeft SI de schuld van corrupte history aan virusscanners ofzo, ik weet het niet precies, je zou het even na moeten zoeken. Jullie zijn niet de enige volgens mij.
Ik heb niet eens een virusscanner op mijn PC staan
pi_46167798
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:45 schreef koolstrab het volgende:
Ik heb het ook eens gehad, pre-patch. Kwam doordat ik per ongeluk FM opstartte terwijl-ie al geopend was. Virusscanners zijn dus niet altijd de schuldige.
pi_46167954
Eindelijk, eindelijk, eindelijk!

pi_46167992
Gefeli
Ik heb ondertussen met Swansea de CL Groepsfase overleefd.
1 wedstrijd voor het einde kunnen PSV en Brondby mij niet meer inhalen.
Atletico Madrid nog wel maar dan wordt ik alsnog 2e in de poule.
pi_46168682
Kut-voorzitter. !

Ik sta 15miljoen euro in de plus (ruim genoeg om de verkoop van spelers aan mij over te laten, lijkt me zo), gaat die bitch van een voorzitter Vedran Corluka verkopen. .

-edit-
En m'n linkshalf natuurlijk ook voor 15miljoen verkopen aan Ajax, tuurlijk, verkoop m'n kampioensteam maar. .

[ Bericht 25% gewijzigd door SuperUli op 10-02-2007 12:39:51 ]
pi_46169083

Ik verlies net van Werder Bremen 3 wedstrijden voor het eind. Victor Zapata, de speler die in in de winterstop ruilde voor Aaron Hunt, maakte de 2-1 in de 88e minuut Kunnen duren punten gaan worden voor dat CL-ticket dat ik zo graag wil
pi_46169198
Heb een zware loting in de CL.
Ik moet tegen bayern muchen
pi_46169253
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef sjimz het volgende:
Heb een zware loting in de CL.
Ik moet tegen bayern muchen
Heb vaker van ze gewonnen dan verloren
pi_46169700
Met nog enkele wedstrijden te gaan is 't nog ongemeen spannend in de PL:

"Gelukkig" ben ik niet de enige die zwaar ondermaats presteert, enkele seizoenen geleden was dit toch ook in de Eredivisie. Wat noemden ze 't toen toch? "Winnaar van de armoede" of zo?
pi_46169818
Kampioen van de armoede
pi_46169873
Jah

Als je ook ziet, gewoon met Man U 7 wedstrijden verliezen en 8 gelijkspelen, volgens mij is dat in hun hele historie niet voorgekomen

Ik snap er ook echt nix van, petje af voor Sir Alex dat ie met deze groep wél kan presteren
pi_46170152
ik heb fm weer geinstalleerd lange tijd dit spel niet meer gespeeld.

maar het nederlands elftal zit er niet in. nu las ik dat je Fake.inc moet verwijderen. maar waar staat dit bestand?
pi_46170189
data/db als ik me niet vergis..
pi_46170223
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
data/db als ik me niet vergis..
jaja heb het gevonden bedankt@
het staat in de map datadb701lncall

edit:
hoe kan ik het volledige scherm uitzetten?
pi_46170330
Staat op één van de vorige pagina's, moet je even terug zoeken.
pi_46170640
nu we toch bezig zijn heb ik nog 1 vraagje

ik heb update 7.0.1 Officiële SI Games patch gedownload. maar hoe kan ik deze activeren?
als ik het spel opstart staat er versie 7.0. moet dan toch 7.1 zijn?
pi_46171650
TVP.

Al kan ik ook wel even vermelden dat ik vandaag een New Game ben gestart en het eens totaal anders ga doen: ik heb uit zowat ieder continent wat landen geselecteerd en begin mijn game zonder club. Ik solliciteer vervolgens bij alle clubs/landenteams die geen manager hebben, en zie wel waar ik terecht kom. Uiteindelijk wil ik er een soort van reis over de wereld van gaan maken. Ik ben benieuwd wat dit gaat worden, het lijkt me zelf in ieder geval erg leuk

De eerste club waar ik mijn carriere ga beginnen, is BTC, of voluit Busan Transportation Coporation. BTC komt uit in de Korean Second Division en staat op het moment van mijn aanstelling 10e. Met nog 10 wedstrijden te gaan moet ik proberen om BTC naar de hoogste divisie te leiden.
Ik heb een contract voor 6 maanden getekend. Bevalt het niet, dan kan ik zonder problemen vertrekken.
pi_46171765
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Met nog enkele wedstrijden te gaan is 't nog ongemeen spannend in de PL:

[afbeelding]

"Gelukkig" ben ik niet de enige die zwaar ondermaats presteert, enkele seizoenen geleden was dit toch ook in de Eredivisie. Wat noemden ze 't toen toch? "Winnaar van de armoede" of zo?
Ik sta eerste, Arsenal staat 16e
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:20:56 #195
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_46173095
Vanmiddag FM2007 gekocht....wil ik hem installeren krijg ik deze foutmelding:
Iemand enig idee wat dit betekend? of wat er hier aan te doen is?
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
pi_46173934
helaas kan ik je daar niet mee helpen..

zelf heb ik ook een vraagje. bij sommige screens zie je bij de spelerstats pijltje omhoog en omlaag (dus of ze beter of slechter zijn geworden). kan ik dat ergens aanzetten want ik zie het nergens....
pi_46174036
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef CittaR het volgende:
helaas kan ik je daar niet mee helpen..

zelf heb ik ook een vraagje. bij sommige screens zie je bij de spelerstats pijltje omhoog en omlaag (dus of ze beter of slechter zijn geworden). kan ik dat ergens aanzetten want ik zie het nergens....
Moet je in een spelersprofiel even op 'view' klikken en dan 'show recent effects of training' aanvinken.
Begin ik eens even een LLM met Salisbury, wordt mn enige scout weggekaapt door een andere club
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_46174872
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 15:20 schreef Der_Michael het volgende:
Vanmiddag FM2007 gekocht....wil ik hem installeren krijg ik deze foutmelding:[afbeelding]
Iemand enig idee wat dit betekend? of wat er hier aan te doen is?
Moet je ff posten of rondneuzen op het forum van sigames.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:36:07 #199
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_46175249
Hmm thnx had daar nog niet aan gedacht.....en jahoor het was een veel voorkomende fout
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:28:00 #200
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46176679
Had vandaag wat tijd en ben verder gegaan met mijn Scunthorpe United - game... :

de financiele situatie van de club is erg verbeterd, zit nu in februari 2007 en mijn saldo is 2.33M, winst 1.93M.. geschatte waarde van de club met 600K verhoogd .. alleen een jeugdcomplex verbeteren ho maar .. ook willen dure contractspelers niet weg .
  • De stand in League One
  • Mijn team [Middlesbrough is mijn moederclub]
  • Topspeler Billy Sharp

League Cup: 2e ronde eruit
    FA-Cup: nu 5e ronde tegen Watford (schept mogelijkheden)

Comments?
  • Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')