Of ze willen spelers aan je uitlenen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mij worden goede spelers om de haverklap voor 0 aangeboden...
Ik vindt het zelfs irritant worden![]()
Dat heb ik nu dus,,, ik zou voor de grap eens even kijken hoeveel dr nu nog instaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Of ze willen spelers aan je uitlenen.
Op een gegeven moment (toen ik met GAE rond de 5e/6e plek stond) kreeg ik echt 50/60 spelers per transferseizoen aangeboden..
Rankovicquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:15 schreef Wopper1 het volgende:
Lucky Ajax Ado,
[afbeelding]
Eerste 60 minuten met 10 man voor eigen doel gespeeld en toen heb ik eigenlijk een alles of niets poging gewaagd, met dit als resultaat![]()
Murciaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:13 schreef BobbyHill het volgende:
Welk team ben jij dan Vladje?
Ik reageer er nooit op en laat ze lekker aanbieden totdat de transferperiode voorbij is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb ook last van die aanbiedingen. Schijtirrirtant. Ze willen nooit komen ook
Ik krijg niet van die aanbiedingen, ook al kan ik nog wel een spits gebruiken; mijn uberspits (Billy Sharp 20 duels, 19 goals) is een maandje out...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb ook last van die aanbiedingen. Schijtirrirtant. Ze willen nooit komen ook
Billy Sharp.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik krijg niet van die aanbiedingen, ook al kan ik nog wel een spits gebruiken; mijn uberspits (Billy Sharp 20 duels, 19 goals) is een maandje out...![]()
Ja, die ja.. ik denk dat ik die helaas niet lang kan houden....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Billy Sharp.
Die zit in mijn selectie bij Feijenoord. Geen geweldige spits al heeft hij soms momenten, waarop hij tien keer scoort in een wedstrijdje of vijf.
Chelsea is wel te pakken hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:05 schreef BobbyHill het volgende:
GodverLoot ik weer Chelsea voor de 2e ronde CL
Vorig seizoen ook al, lag ik er meteen uit
Voor de variatie was een andere tegenstander ook wel tof geweest eigenlijk.
Om wie gaat het + screen van zijn profieletje aubquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:11 schreef BobbyHill het volgende:
Wat raar. Ik krijg bericht dat een speler van Manchester z'n contract is afgelopen. Dus ik probeer hem transfervrij naar feyenoord te halen, maar Manchester reject steeds mijn offer. Die hebben daar nu toch niks meer over te zeggen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:14 schreef donroyco het volgende:
Om wie gaat het + screen van zijn profieletje aub
Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat je speelt met een stijl wat de spelers aanmoedigt om spectaculaire schoten te lossen, welke eenvoudig voor de oppositie goalkeeper te pakken zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik word ook gek van al die onterechte gelijke spelen. Mijn spitsen lijken er soms niets van te bakken, ze schieten ook steeds vanuit onmogelijke hoeken. En dan scoort de tegenstander wel als ze 1 of 2 kansjes krijgen...
Nu maar een jeugdspeler gepromoveerd tot target man, als het niet subtiel kan, dan maar rammen.
Hmm ja goed. Long Shots heb ik sowieso al bijna altijd op laag staan, spectaculaire schoten komen daar iig niet van. Maar ik zal jouw methode een keer proberen, bedankt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat je speelt met een stijl wat de spelers aanmoedigt om spectaculaire schoten te lossen, welke eenvoudig voor de oppositie goalkeeper te pakken zijn.
Wanneer je een tactiek opzet probeer dan niet de basis te leggen op een grote hoeveelheid schoten dat je team leveren kan. Het is belangrijker om een tactiek te hebben die 100% kansen creëert, dan een tactiek die een boel halve-kansen creëert.
Meestal kan je dit voor elkaar krijgen met wat simpele tweaks in je tactiek. Bijvoorbeeld.. wanneer je als grote club tegen een kleinere club speelt, zet de tactiek dan niet simpel op 'aanvallend' zoals normaal. Overweeg je team om counter-aanvallend te laten spelen en vraag elke middenvelder om de bal vast te houden. Zo dwing je de tegenstander om uit hun eigen zone te komen wat resulteert in meer grote doelkansen door de vrijheid die ontstaat.
dat heb ik ook met feijenoord vaak genoeg gehad. dan had je al een goede speler gekocht maar dan kwam die zelf nog met een of andere kutspeler waar je bijna niet vanaf komt. zo zat ik ook opgescheept met tiendalli die veel slechter was dan de spitsen die ik had.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:45 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb in de tussentijdse transferperiode geen grote aankopen gedaan, tot teleurstelling van Jorien
Ik ben namelijk tevreden over m'n huidige team en heb elke positie (drie)dubbel bezet. Ik heb Tiendalli en Van den Borre verkocht, plus een paar talenten (Drost, Biseswar, Bruins) verhuurd.
Ik heb alleen Davy de Fauw aangetrokken voor de rechtsbackpositie. Ben benieuwd wie er gelijk krijgt: Jorien of ik
Je moet Tiendalli ook niet in de spits zettenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:48 schreef CittaR het volgende:
[..]
dat heb ik ook met feijenoord vaak genoeg gehad. dan had je al een goede speler gekocht maar dan kwam die zelf nog met een of andere kutspeler waar je bijna niet vanaf komt. zo zat ik ook opgescheept met tiendalli die veel slechter was dan de spitsen die ik had.
path naar je map jadiejadiejada/fm.exe -small_screen -windowedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef reconnect het volgende:
Als je FM niet in fullscreen wilt spelen moet je iets achter de snelkoppeling zetten las ik op de vorige pagina? Hoe werkt dat precies..rechtermuisknop-->eigenschappen en waar moet je dan wat invullen?
Alvast bedankt
Speel je met Real Murcia? Heb ik ook mee gespeeldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:27 schreef VlaDje het volgende:
Van mij mag een rijke oliesjeik Murcia wel even opkopen![]()
Relaxed team, relaxte fans, relaxte chairman...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef AminBen het volgende:
[..]
Speel je met Real Murcia? Heb ik ook mee gespeeld![]()
je moet tiendalli zoiezo niet ergens neerzettenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet Tiendalli ook niet in de spits zetten
Topstadionquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Relaxed team, relaxte fans, relaxte chairman...
Alleen om de boel draaiende te krijgen is redelijk moeilijk![]()
Ik baal wel verschrikkelijk dat je maar 2 non-eu spelers mag hebben![]()
Luis Jimenez zit bij Barca hier...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:49 schreef AminBen het volgende:
[..]
TopstadionVolgens mij mag je 3-non EU spelers. Ik had de Chileen/Spanjaard Luis Jimenez gehaald. En Pedro Leon is een held
![]()
Zitten veel goede spelers in Spanje, dus zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef VlaDje het volgende:
Ik baal wel verschrikkelijk dat je maar 2 non-eu spelers mag hebben![]()
Dat ik al een 5-tal spelers had gekocht van buiten de EU voor ik dat wistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zitten veel goede spelers in Spanje, dus zie het probleem niet zo.
Kiprichquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Happel het volgende:
Ze willen me.Afgewezen natuurlijk. Real.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |