quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef VoreG het volgende:
9 wedstrijden onderweg met FC Omniworld, stelletje amateurs, 2 keer gewonnen 3 keer gelijk en 4 keer verloren en dan word ik ineens ontslagen
Wat voor reputatie heb je (jezelf gegeven)?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef VoreG het volgende:
Kom bij Stuttgart aan blijkt er een 98k per week salaris teveel uitbetaald te worden.
Ga ik kijken, verdient Tomasson 48000, uitgeleend.
Elson 24000, uitgeleend
Carevic, 23500, uitgeleend
en ga maar door
Zit net 3 weken bij Stuttgart en krijg al een aanbieding bij Newcastle. Waar gaat dit over, dit gebeurt allemaal in m'n debuutjaar.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:19 schreef Happel het volgende:
[..]
-small_screen -windowed moet er achter joodje.
Die laagste, semi-professional ofzoietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat voor reputatie heb je (jezelf gegeven)?
Chelsea betaalt misschien wel meer per jaar aan je en de financien van je club zullen misschien verbeteren.. op het sportieve vlak weet ik het niet.. Liverpool-spelers wilden bij mij eerst wel naar Crewe komen, maar niet naar Scunthorpe United...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het bestuur van Nottingham Forest heeft drie grote clubs bereid gevonden om gelinkt te worden met de club. Te weten Aston Villa, Liverpool en Chelsea.![]()
In eerste instantie zeg ik Chelsea, maar ik zie dat Liverpool ook veel talenten heeft zoals Jack Hobs, Paul Anderson en dergelijke. Plus die jongens van the Reds willen misschien eerder uitgeleend worden dan de guys van Chelsea.
Welke club zouden jullie opgeven![]()
Hmm.. vaag..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die laagste, semi-professional ofzoiets
Zie net bij transfers staan dat ze een matige keeper voor 7 miljoen willen halen terwijl ik al Hildebrand heb. Die komt deze zomer, ik kan het dan nog cancellen toch?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Toch blijft 'ie een held, want hij heeft me zo al vele punten (en geld) opgeleverd![]()
Goed gedaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En natuurlijk zelf de penalties ook goed nemen![]()
Heb je ook namen en/of screenshots, of zijn het re-gens?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:07 schreef Jasza het volgende:
Me scouts hebben een 14 en 15 jarige rechtsback gevonden, alle2 maar halen.
Staan al op 6 sterren bij het scouten, worden waarschijnlijk ziek goede spelers dus
re-gens zal morgen wel ff screens ervan makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je ook namen en/of screenshots, of zijn het re-gens?
Heb al gepost in het GAM-feedbacktopic + een berichtje gestuurd naar een andere mod, die zou er aandacht aan schenken kreeg ik net per PM...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:25 schreef sjimz het volgende:
Kan iemand die dvdk niet uit dit topic verbannen?
(slechte tvp maar net thuis van werk)
En hoeveel boetes heb je nu weer uitgeschreven, heldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:25 schreef sjimz het volgende:
Kan iemand die dvdk niet uit dit topic verbannen?
(slechte tvp maar net thuis van werk)
Netjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb al gepost in het GAM-feedbacktopic + een berichtje gestuurd naar een andere mod, die zou er aandacht aan schenken kreeg ik net per PM...![]()
4000!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:26 schreef Happel het volgende:
[..]
En hoeveel boetes heb je nu weer uitgeschreven, held
Dat hoort niet hierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:26 schreef Happel het volgende:
[..]
En hoeveel boetes heb je nu weer uitgeschreven, held
Nee, aan lelijke Feyenoord apen zoals Happel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hopelijk allemaal aan mocros en turken![]()
![]()
Heb je mijn posts gelezen sjimz? Het gaat goed met Scunthorpe...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, aan lelijke Feyenoord apen zoals Happel!
Nu weer ontopic graag!![]()
Ik ga even het topic en het vorige topic doorlezen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je mijn posts gelezen sjimz? Het gaat goed met Scunthorpe...![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, aan lelijke Feyenoord apen zoals Happel!
Nu weer ontopic graag!![]()
Alles vanaf de aftrap erinquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:13 schreef andre347 het volgende:
Hoe is dat mogelijk??
Interresante 5 minuten iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:05 schreef sjimz het volgende:
Anders wordt er even veel gescoord in de laatste minuten
[afbeelding]
Reageer dan niet en ga je bezig houden met nuttige dingen als je dat al kan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef dvdk het volgende:
hey jonges patch 7.02 is vandaag uitgekomen.
www.sigames.com
Het jeugdcomplex verbeteren wil zeggen dat er betere regens komen in de loop van het spel uit jouw opleiding.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef donroyco het volgende:
Wat kan ik met Scunthorpe United eerder laten doen; het jeugdcomplex verbeteren of het oefencomplex verbeteren? (en wat houden ze in?)
Ze raken al bijna nooit geblesseerd...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het jeugdcomplex verbeteren wil zeggen dat er betere regens komen in de loop van het spel uit jouw opleiding.
Het oefencomplex verbeteren heeft als voordeel dat de spelers beter trainen en minder snel geblesseerd raken.
Meteen even aan zijn jas getrokken... #hihiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:
Marc Nygaard, misschien is die te huren?
Mij worden goede spelers om de haverklap voor 0 aangeboden...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ze raken al bijna nooit geblesseerd...dus dan ga ik maar voor het jeugdcomplex
...
btw.. weet jij nog een kopsterke speler voor 24K (of te huren?).. wil naast een snelle spits een kopsterke spits neerzetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |