Die heb ik ook in mn team, als verdediger, maar bij corners en vrije trappen is hij spitsquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:12 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb mijn zinnen gezet op Marnix Kolder, maar zelfs die is voorlopig onbetaalbaar
Thx donroyco![]()
Nja, morgen een update:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga met het team Paris FC 2000 aan de slag!
Laat ik eerst maar eens 2 keer promoveren om in de hoogste franse klasse te gaan spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, morgen een update:
Champions League gewonnen zker![]()
nja,, binnen een week danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens 2 keer promoveren om in de hoogste franse klasse te gaan spelen.
Niets te klagen daar in France dus...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:10 schreef sjimz het volgende:
Ik heb maar liefst 120.000 euro aan transfergeld!
Nog best veel!
En mijn eerste aankoop is Marcel Pannekoek
Voor 32.000
De prognose is dat ik een van de degradatiekandidaten benquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niets te klagen daar in France dus...
Even wat huren/ leuke aankopen, dan gaat promotie toch lukken?![]()
Tot ik het berichtje kreeg dat ik cash kreeg omdat ik t gewonnen had, had ik er ook nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.!
Vertel meer!
Als je hem mag opstellen is dat ovor de franse 2e divisie toch al best een held?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:34 schreef sjimz het volgende:
Omar Andrade wilt komen
Kost me maar 35.000![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je hem mag opstellen is dat ovor de franse 2e divisie toch al best een held?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Denken jullie dat Vieri nog een volwaardige Premier League spits zal zijn op zijn 33e ?
Heb ‘m ook eigenlijk als backup gehaald, maar zit te twijfelen of ik er nog een spits bij moet halen of niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee. Leuk als backup maar niet meer dan dat.
Lol, niet dat ze komen, maar toch verheugdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee. Leuk als backup maar niet meer dan dat.
De selectie is trouwens verheugd op me omdat ik belangstelling heb voor Enyeama en David Villa![]()
Ze waarderen mijn gevoel voor humor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Lol, niet dat ze komen, maar toch verheugd![]()
Dat is zeker niet slechtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:12 schreef sjimz het volgende:
Ik heb nog de toppers Victor Ikpeba en Chris de Witte met vrije transfers aangetrokken![]()
Hoeveel subs mag je daar meenemen naar een wedstrijd? Bij RFC Liege mag ik er maar 4 mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:10 schreef sjimz het volgende:
Ik heb maar liefst 120.000 euro aan transfergeld!
Nog best veel!
En mijn eerste aankoop is Marcel Pannekoek
Voor 32.000
5 stuks!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:14 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Hoeveel subs mag je daar meenemen naar een wedstrijd? Bij RFC Liege mag ik er maar 4 mee..
Ik heb hem binnen voor 120quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:35 schreef donroyco het volgende:
@ sjimz => Enyeama kun je voor 150K halen
Nog beterquote:
Lucky bastardquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:47 schreef sjimz het volgende:
Digard is dan wel niet naar mij gegaan maar naar AC Milan, toch speelt hij dit seizoen op huurbasis bij mij![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga met het team Paris FC 2000 aan de slag!
''No one likes us, we don't care'' Millwallquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:53 schreef BobbyHill het volgende:
Ik was met mijn QPR-game vergeten om de Nederlandse eerste divisie aan te zetten, dus ben ik voor de competitie begon nog opnieuw begonnen, alleen nu nog een niveautje lager: Ik wil Millwal weer naar de top loodsen
Weet iemand zo uit z'n hoofd hoe het zit met het aantrekken van buitenlanders? Ik heb namelijk alleen nog maar met Nederlandse clubs gespeeld
Hoe is je reputatie?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef VoreG het volgende:
Even voor de lol kijken waar ik terecht kan komen na 1 jaartje Thun (wel eerst gesaved) dus even ontslag genomen en kijken wat er komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |