Preferences -> Display & Sound -> Display Settings -> Show graphical attributes in profile (deze vink je uit).quote:Op zondag 18 februari 2007 21:24 schreef koster het volgende:
Ik heb even een kort vraagje, ik heb nu bij de spelersstatistieken streepjes staan i.p.v. cijfers, ik heb geen idee hoe ik dit kan terugzetten. Iemand een idee?
yes dat is hem, bedankt!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Preferences -> Display & Sound -> Display Settings -> Show graphical attributes in profile (deze vink je uit).
beter toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef VoreG het volgende:
Markic is 31, heeft een contract dat afloopt krijgt 1,300 betaald.
Ik nieuw contract aanbieden, hij wil dus 2000 verdienen en dat voor 1 jaartje. Ik 1,500 geboden vond hij niet goed.
Nu doe ik negotiate en wil hij 450 en tot 2009(ook 1 jaartje).
7.2.1???? Zit zelf gewoon op 7.01. Is dat een update van een andere site?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef denthemen het volgende:
okay ik heb nu dus 7.2.1, alleen is er een groot gedeelte engels, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Geen idee, maar als je 721 hebt dan is er iets foutquote:Op maandag 19 februari 2007 11:30 schreef Happel het volgende:
[..]
7.2.1???? Zit zelf gewoon op 7.01. Is dat een update van een andere site?
Mag ik misschien een screen van Jourdren? Barcelona is bij mij altijd te hoog gegrepen voor hem.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
Andrade, Sosa, Tapia en Pombo Spaans Citizen, Jourdren is jammergenoeg verkocht aan Barca (via voorzitter)...
Wang Dalei als vervanger gehaald...
heb btw wel 50% van zn volgende koopbedrag mocht hij verkocht worden....quote:Op maandag 19 februari 2007 15:06 schreef AminBen het volgende:
[..]
Mag ik misschien een screen van Jourdren? Barcelona is bij mij altijd te hoog gegrepen voor hem.
Tapia is een held! Welke club?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
Andrade, Sosa, Tapia en Pombo Spaans Citizen, Jourdren is jammergenoeg verkocht aan Barca (via voorzitter)...
Wang Dalei als vervanger gehaald...
Zit nog steeds bij Real Murcia...quote:
Same here,quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef VoreG het volgende:
Hleb verkocht voor 3,2 miljoen. Vond het het bod te goed, groeit namelijk nog uit tot 4 miljoen.
Daardoor zijn de seizoensinkomsten nu al 2x zo hoog als vorig jaar en dat op de helft van het seizoen.
dat hele free transfer of LLM gebeuren lijkt me geen bal aanquote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef AminBen het volgende:
heb het een beetje druk maar nu bezig die Free Transfer Update te installeren
Ga ik zo ook even installerenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef AminBen het volgende:
heb het een beetje druk maar nu bezig die Free Transfer Update te installeren
Mijn ervaring is dat als je in de verdediging een iets oudere speler zet dat het allemaal wel wat losser draait...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:32 schreef VoreG het volgende:
Mijn team is eigenlijk een grote bron talenten, ben benieuwd of dat goed gaat zonder ervaren krachten.
Guardado ofzo is daarvoor ideaal toen bij mij. Die laatste man/centale verdediger.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als je in de verdediging een iets oudere speler zet dat het allemaal wel wat losser draait...
ik heb zowiezo een doorgewinterde verdediging... Kolder, Capi, en nog 2 nieuwe aankopen, weet ik de namen zo niet van...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:37 schreef AminBen het volgende:
[..]
Guardado ofzo is daarvoor ideaal toen bij mij. Die laatste man/centale verdediger.
Marnix Kolderquote:Op maandag 19 februari 2007 15:42 schreef VoreG het volgende:
Ik doe nog een keer aankopen. 2 van de 4 liggen er nu al 2 maanden uit
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je 721 hebt dan is er iets fout![]()
Ik heb trouwens geen zin om te wachten met een nieuwe game, ben gister al even gestart met Real Madrid, maar die data update komt deze maand met een nieuwe patch. Irritant is dat.
Nog steeds met Thun?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef VoreG het volgende:
Ik krijg altijd moordneigingen als ik zie hoe makkelijk ik verlies tegen een nummer laatst. Luie honden.
4-0 verliezen,kampioenschap.
Ik kan ook niet w88 tot 5 uur, richting huis en snel mn Murcia game spelen, niet dat ik verslaafd ben, maar heb gewoon zin in een lekker avondje FMen zonder gezeik aan de kop....quote:Op maandag 19 februari 2007 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb ook weer zin om vanavond verder te gaan met Cardiff, op naar de middenmoot !
Heel herkenbaar... Win je Europees wedstrijden van grote ploegen en dan tegen de nummer laatst geef je heeeel gemakkelijk doelpunten weg en verlies je zo maar... Idd heeeel erg frustrerend...quote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef VoreG het volgende:
Ik krijg altijd moordneigingen als ik zie hoe makkelijk ik verlies tegen een nummer laatst. Luie honden.
4-0 verliezen,kampioenschap.
Degre is een bekend talent in de FM kringen ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
|
Screentje van je keeper toevallig?
die Degre...
of is dat een standaard keeper?
Veel keepers had ik al van gehoord behalve van Degre...quote:Op maandag 19 februari 2007 16:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Degre is een bekend talent in de FM kringen ja.
Frankrijk stikt van de talentvolle keepers.
Gewoon kopen, is niet eens zo duur maar een goede keeper.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Veel keepers had ik al van gehoord behalve van Degre...
Maar eens even aanschaffen om als 2e keepert te fungeren achter Dalei...
opt moment is mijn 2e keeper Penado, maar dat is een jongen waar ik niet echt heel veel vertrouwen in heb![]()
fixed.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Frankrijk stikt van de talentvolle spelers.
Bij mij hebben ze spelers als De jong, Lobont, vd vaartquote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ook, kijken wat ik dan met Feyenoord kan halen :p
Dat zal erg lastig zijn geweest.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:44 schreef Der_Michael het volgende:
Net gepromoveerd met Juve in mijn 1e jaar![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:
Juve![]()
Mijn Swanseagame is niet goed gesaved, wil dus zeggen dat ik de laatste 3 maanden niet meer heb
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |