Wie heb je als drijvende krachten weten te strikken??quote:Op zondag 18 februari 2007 00:51 schreef sjimz het volgende:
Ik ben de Free Transfer Game begonnen met CSKA Moskou.
Heb voornamelijk russen in mijn team zitten, ben benieuwd hoe dit spel gaat verlopen.
Ronaldinho is door Chelsea opgepikt.
Lionel Messi door bayern.![]()
Tymochuk,Akinfeev,Kerzhakov,Sychev en Taiwoquote:Op zondag 18 februari 2007 00:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wie heb je als drijvende krachten weten te strikken??
Taiwoquote:Op zondag 18 februari 2007 00:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tymochuk,Akinfeev,Kerzhakov,Sychev en Taiwo
Dit Free Transfer Game is wel grappig.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Taiwo![]()
In een eerdere game via SC Heerenveen naar Ajax was 'ie aldaar een beetje m'n angstgegner aan het worden.. Heb 'm vervolgens maar aangetrokken, zodat hij (en L'OM) me niet meer dwars konden zitten.. Heeft er vervolgens mooi wat vrije trappen ingeknald voor me![]()
Lijkt me wel leuk inderdaad. Ga ik op deze (slechte) PC ook maar eens proberen. Club: AZ.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit Free Transfer Game is wel grappig.
Huntelaar zit bijvoorbeeld bij Feyenoord![]()
en Dirk Kuyt zit bij Ajax![]()
Welke club ben je?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:24 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Zo de tering, Ajax haalt echt veel te goede spelers binnen, na Nesta, Seedorf, Pirlo, Robben, van Bommel nu ook van NistelrooyOok Chelsea doet het goed met Ballack, Ronaldinho, van der Sar. Vitesse heeft Zigic binnen en Heerenveen De Guzman
Zelf heb ik nu Akinfeev, Alex, Rafinha, Gago, Boateng en Huntelaar binnen. Emanuelson gaat naar Fortuna Sittard
Ja echt te grappig.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef AminBen het volgende:
Wat een spelerspotentieel dan op de markt met zo'n game![]()
Leuke manier om een dream team te creerenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef AminBen het volgende:
Wat een spelerspotentieel dan op de markt met zo'n game![]()
Bij mij verkassen alle toppers naar Ajax, Atletico of Chelseaquote:Op zondag 18 februari 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
Wat me ook opvalt is dat zelfs veel topspelers naar veel kleinere clubs willen komen.
En je kan heel de game door die spelers halen zolang ze nog geen club hebben
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja echt te grappig.
Ik heb dit spel gestart met de huge database.
60 competities in 28 landen
en alle spelers van argentinie,brazilie,duitsland,colombia,peru,zuid korea,nederland,aruba,nederlandse antillen,japan,belgie,ierland,turkije,usa en zweden![]()
Van Nistelrooy naar Ajaxquote:Op zondag 18 februari 2007 17:57 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Elke keer als ik een topper naar een matige club zien gaan roep ik een willekeurig scheldwoord
http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=3393quote:Op zondag 18 februari 2007 19:17 schreef VoreG het volgende:
Welke Skin is dat?
Dit moet 'm worden hopelijk, werkvergunning werd in eerste instantie nog geweigerd, maar na een appeal toch gekregen :quote:Nu moet je wel een goede opvolger voor Zarate vinden
Heb je hem wel legaalquote:Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef denthemen het volgende:
kutzooi, bij mij doet hij het nietHij wilt hem niet updaten naar 7.01, terwijl je die dus wel nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |