Die heb ik ook in mn team, als verdediger, maar bij corners en vrije trappen is hij spitsquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:12 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb mijn zinnen gezet op Marnix Kolder, maar zelfs die is voorlopig onbetaalbaar
Thx donroyco![]()
Nja, morgen een update:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga met het team Paris FC 2000 aan de slag!
Laat ik eerst maar eens 2 keer promoveren om in de hoogste franse klasse te gaan spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, morgen een update:
Champions League gewonnen zker![]()
nja,, binnen een week danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens 2 keer promoveren om in de hoogste franse klasse te gaan spelen.
Niets te klagen daar in France dus...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:10 schreef sjimz het volgende:
Ik heb maar liefst 120.000 euro aan transfergeld!
Nog best veel!
En mijn eerste aankoop is Marcel Pannekoek
Voor 32.000
De prognose is dat ik een van de degradatiekandidaten benquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niets te klagen daar in France dus...
Even wat huren/ leuke aankopen, dan gaat promotie toch lukken?![]()
Tot ik het berichtje kreeg dat ik cash kreeg omdat ik t gewonnen had, had ik er ook nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.!
Vertel meer!
Als je hem mag opstellen is dat ovor de franse 2e divisie toch al best een held?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:34 schreef sjimz het volgende:
Omar Andrade wilt komen
Kost me maar 35.000![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je hem mag opstellen is dat ovor de franse 2e divisie toch al best een held?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Denken jullie dat Vieri nog een volwaardige Premier League spits zal zijn op zijn 33e ?
Heb ‘m ook eigenlijk als backup gehaald, maar zit te twijfelen of ik er nog een spits bij moet halen of niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee. Leuk als backup maar niet meer dan dat.
Lol, niet dat ze komen, maar toch verheugdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee. Leuk als backup maar niet meer dan dat.
De selectie is trouwens verheugd op me omdat ik belangstelling heb voor Enyeama en David Villa![]()
Ze waarderen mijn gevoel voor humor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Lol, niet dat ze komen, maar toch verheugd![]()
Dat is zeker niet slechtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:12 schreef sjimz het volgende:
Ik heb nog de toppers Victor Ikpeba en Chris de Witte met vrije transfers aangetrokken![]()
Hoeveel subs mag je daar meenemen naar een wedstrijd? Bij RFC Liege mag ik er maar 4 mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:10 schreef sjimz het volgende:
Ik heb maar liefst 120.000 euro aan transfergeld!
Nog best veel!
En mijn eerste aankoop is Marcel Pannekoek
Voor 32.000
5 stuks!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:14 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Hoeveel subs mag je daar meenemen naar een wedstrijd? Bij RFC Liege mag ik er maar 4 mee..
Ik heb hem binnen voor 120quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:35 schreef donroyco het volgende:
@ sjimz => Enyeama kun je voor 150K halen
Nog beterquote:
Lucky bastardquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:47 schreef sjimz het volgende:
Digard is dan wel niet naar mij gegaan maar naar AC Milan, toch speelt hij dit seizoen op huurbasis bij mij![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga met het team Paris FC 2000 aan de slag!
''No one likes us, we don't care'' Millwallquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:53 schreef BobbyHill het volgende:
Ik was met mijn QPR-game vergeten om de Nederlandse eerste divisie aan te zetten, dus ben ik voor de competitie begon nog opnieuw begonnen, alleen nu nog een niveautje lager: Ik wil Millwal weer naar de top loodsen
Weet iemand zo uit z'n hoofd hoe het zit met het aantrekken van buitenlanders? Ik heb namelijk alleen nog maar met Nederlandse clubs gespeeld
Hoe is je reputatie?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef VoreG het volgende:
Even voor de lol kijken waar ik terecht kan komen na 1 jaartje Thun (wel eerst gesaved) dus even ontslag genomen en kijken wat er komt
National denk ik, 1 jaartje Thun gedaan, boven verwachtingen 2e geeindigd en ik stond in de 1e ronde UEFA Cupquote:
Een job in de Duitse 2e bundesliga of Nederlandse Jupiler leugue moet haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
National denk ik, 1 jaartje Thun gedaan, boven verwachtingen 2e geeindigd en ik stond in de 1e ronde UEFA Cup
Ben nog steeds op holiday dus even afwachten, ik start straks gewoon weer m'n thun game op.
Voordat mijn game corrupt raakt zit ik waarschijnlijk al weer in het job centerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Succes! Mijn Millwall game werd helaas corrupt na één seizoen.![]()
Daar ga ik ook voorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Een job in de Duitse 2e bundesliga of Nederlandse Jupiler leugue moet haalbaar zijn.![]()
3700quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor
Het is Gremio geworden!
Zullen die weer in de wereldbekerfinale kunnen komen.
2,9 miljoen aan transfer geld en 89.000 aan wages.
Dat is nog wat anders dan 30k en 3,700
Good old Ivica Vastic voor 5K. Deze Oostenrijker doet het zeer aardig als je met een AMC speelt.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Meteen ontslaan.
Er is een overeenkomst met Racing Santander van 4.2M voor Garayquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef AminBen het volgende:
[..]
Pavlyuchek heb ik gratis binnengehaald ooit, heeft me mooie diensten bewezen maar het wordt tijd voor een topper.
Voor 5 miljoen lopen er tientallen goede spitsen in het spel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef Deefje het volgende:
Weet iemand nog een super spits voor Juventus? Ik heb dus momenteel 2 sterke spitsen, maar heb geen goede eventuele vervangers. Ik heb rond de 5 miljoen te besteden.
Ja, dat soort spelers wel. Het was meer als reactie op de Vitti's, Hlebs en Andradesquote:
Bij Stevenage in de Conference mocht ik maar 2500 vanaf het begin, toch wel klote als je een hele goede jonge speler hebt die 2500 per week verdiend in de week, contract loopt bijna af en ik mag maar 2000 biedenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:01 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
3700?! Zelfs bij Moor Green (English Conference North) had ik nog 7100 te besteden
![]()
Europacup I niet meegerekendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Eerste overwinning ooit van Dynamo in de CL![]()
Hehequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Na afloop kan je ze langer onder water houden hoor
Wasda?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:23 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de free transfer update gedownload.
Kijken of ik zo weer een nieuwe dimensie in het spel kan beleven.
Geen enkel team heeft spelers.quote:
géén 1 team? Ook de topclubs niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen enkel team heeft spelers.
Iedereen is dus free transfer aan het begin van het spel.
Dan moet je dus een team samenstellen!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
géén 1 team? Ook de topclubs niet?
Hoe stel je dat in dan dat je een keer zo'n game kan doen?
Dat kan je ook gewoon instellen als een database zodat je ook een nomale game kan starten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ook de topclubs niet nee.
Dan moet je de free transfer database gebruiken die ik van manutd forum vandaan heb.
Enige wat jammer is, is dat alle nationale teams niet de echte spelers hebben, maar dat is een kwestie van tijd totdat iedereen wordt opgeroepen.
Is gewoon een leuke afwisseling op het normale spelpatroon dat ik speel.
Ik kan je ff niet volgenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon instellen als een database zodat je ook een nomale game kan starten?
Als je een game start kun je kiezen welke database je gebruikt, ik neem aan dat die met free transfer een aparte database is?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je een game start kun je kiezen welke database je gebruikt, ik neem aan dat die met free transfer een aparte database is?
Ideaal om een keer te proberen dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |