National denk ik, 1 jaartje Thun gedaan, boven verwachtingen 2e geeindigd en ik stond in de 1e ronde UEFA Cupquote:
Een job in de Duitse 2e bundesliga of Nederlandse Jupiler leugue moet haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
National denk ik, 1 jaartje Thun gedaan, boven verwachtingen 2e geeindigd en ik stond in de 1e ronde UEFA Cup
Ben nog steeds op holiday dus even afwachten, ik start straks gewoon weer m'n thun game op.
Voordat mijn game corrupt raakt zit ik waarschijnlijk al weer in het job centerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Succes! Mijn Millwall game werd helaas corrupt na één seizoen.![]()
Daar ga ik ook voorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Een job in de Duitse 2e bundesliga of Nederlandse Jupiler leugue moet haalbaar zijn.![]()
3700quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor
Het is Gremio geworden!
Zullen die weer in de wereldbekerfinale kunnen komen.
2,9 miljoen aan transfer geld en 89.000 aan wages.
Dat is nog wat anders dan 30k en 3,700
Good old Ivica Vastic voor 5K. Deze Oostenrijker doet het zeer aardig als je met een AMC speelt.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Meteen ontslaan.
Er is een overeenkomst met Racing Santander van 4.2M voor Garayquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef AminBen het volgende:
[..]
Pavlyuchek heb ik gratis binnengehaald ooit, heeft me mooie diensten bewezen maar het wordt tijd voor een topper.
Voor 5 miljoen lopen er tientallen goede spitsen in het spel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef Deefje het volgende:
Weet iemand nog een super spits voor Juventus? Ik heb dus momenteel 2 sterke spitsen, maar heb geen goede eventuele vervangers. Ik heb rond de 5 miljoen te besteden.
Ja, dat soort spelers wel. Het was meer als reactie op de Vitti's, Hlebs en Andradesquote:
Bij Stevenage in de Conference mocht ik maar 2500 vanaf het begin, toch wel klote als je een hele goede jonge speler hebt die 2500 per week verdiend in de week, contract loopt bijna af en ik mag maar 2000 biedenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:01 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
3700?! Zelfs bij Moor Green (English Conference North) had ik nog 7100 te besteden
![]()
Europacup I niet meegerekendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Eerste overwinning ooit van Dynamo in de CL![]()
Hehequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Na afloop kan je ze langer onder water houden hoor
Wasda?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:23 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de free transfer update gedownload.
Kijken of ik zo weer een nieuwe dimensie in het spel kan beleven.
Geen enkel team heeft spelers.quote:
géén 1 team? Ook de topclubs niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen enkel team heeft spelers.
Iedereen is dus free transfer aan het begin van het spel.
Dan moet je dus een team samenstellen!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
géén 1 team? Ook de topclubs niet?
Hoe stel je dat in dan dat je een keer zo'n game kan doen?
Dat kan je ook gewoon instellen als een database zodat je ook een nomale game kan starten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ook de topclubs niet nee.
Dan moet je de free transfer database gebruiken die ik van manutd forum vandaan heb.
Enige wat jammer is, is dat alle nationale teams niet de echte spelers hebben, maar dat is een kwestie van tijd totdat iedereen wordt opgeroepen.
Is gewoon een leuke afwisseling op het normale spelpatroon dat ik speel.
Ik kan je ff niet volgenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon instellen als een database zodat je ook een nomale game kan starten?
Als je een game start kun je kiezen welke database je gebruikt, ik neem aan dat die met free transfer een aparte database is?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je een game start kun je kiezen welke database je gebruikt, ik neem aan dat die met free transfer een aparte database is?
Ideaal om een keer te proberen dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |