Bij bedrijf, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Da's balen, maar groot gelijk... heb je'm bij een bedrijf of particulier gekocht eigenlijk?
ff crossen met de crossaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Oe oe, misschien zo nog ff naar breda om m'n regenbanden, slicks, mychron en al die andere zooi op kan halen![]()
zolang doe ik erover naar bredaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja met volvo kon dat ik 35 minuten rond dit tijdstip...
Nu doe ik er 45 over![]()
weet ik niet, kom ik nooitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je aan de andere kant van breda moet zijn![]()
De oostzijde dus.
heb je al een stapeltje "get out of jail"- kaarten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je aan de andere kant van breda moet zijn![]()
De oostzijde dus.
hangt er even van f. als ik dan nog weklr heb kan het er wel van af denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
Iemand nog interesse om eind maart naar Dld te gaan? (behalve Paladijn)
eej, mag ik niet meer?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
afhankelijk van wat ik vrijdag te horen krijg, maar waarschijnlijk negatief voor 'n trip naar Dldquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
heet jij behalve Paladijn?quote:
Over de autobahn met de Visaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt er even van f. als ik dan nog weklr heb kan het er wel van af denk ik
Willen: graag! Maar of het verstandig is?
jij hebt bijna werk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef M5 het volgende:
[..]
afhankelijk van wat ik vrijdag te horen krijg, maar waarschijnlijk negatief voor 'n trip naar Dld![]()
Maar jij kon niet:quote:
SAAI, de rotonderoute van Pijnacker is leukerquote:
Kan je even mijn geheugen opfrissen ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:02 schreef lipje het volgende:
[..]
SAAI, de rotonderoute van Pijnacker is leuker
Designer bij een bedrijf dat op project basis werkt voor grote bedrijven in de luchtvaart (EADS, Airbus, Lockheed-Martin, Rolls-Royce plc) ook wat kleinere opdrachten van bijv. Stork Aerospace.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je even mijn geheugen opfrissen ?
klinkt tofquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Designer bij een bedrijf dat op project basis werkt voor grote bedrijven in de luchtvaart (EADS, Airbus, Lockheed-Martin, Rolls-Royce plc) ook wat kleinere opdrachten van bijv. Stork Aerospace.
Nedtech, in Hoofddorp.Vrijdag ben ik uitgenodigd voor 'n 2e gesprek.
Gaat er niet een soort brug over die rotonde heen ? Eén of tweebaans was die rotonde dacht ik en enorm groot.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef lipje het volgende:
Nee want jij bent daar vast niet geweest
Delft->pijnacker-> doenkade en dan terug
thnx. gaat wel lukken denk ik. er werken al een paar oud-klasgenoten van m'n htsquote:
De rotonde die ik in gedachten heb ligt niet in de buurt van R'dam. Hij is groter dan die van Joure. OOk nieuwer dacht ik, want ooit was die van Joure de grootste van Nederland.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef lipje het volgende:een Fries die iets van het Westen weet
Dat is in rotterdam, kleinpolderplein. staat nog steeds in de file top 10 geloof ik
Ik zou zeggen: test het uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef lipje het volgende:
niet op gelet, maar mijn flesje viel wel van de bijrijderstoel
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rotonde van Velperbroek kun je ook hard nemen, mits alle lichten op groen staan dan.
Dat staat nergens, alleen de N325, daar mag je tegenwoordig maar 80.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]Ik heb het nooit geprobeerd, je mag er immers maar 80
Dat is een mooie rotonde om 's avonds of 's nachts je auto te testenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rotonde van Velperbroek kun je ook hard nemen, mits alle lichten op groen staan dan.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:59 schreef PeuRac het volgende:
Net relaxed gepokerd3e keer dat ik t deed en meteen goed gewonnen
![]()
met ongelovelijk valse specsquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jeep SRT 600 Hennessey
650PK
0-100 3,5s
0-402m 11,9s
's werelds snelste SUV!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpjes:
[[url=http://thumbs.vidiac.com/comment/d1c9ddea-9075-4b59-b905-980f01097429.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://thumbs.vidiac.com/comment/952212ff-3824-430c-b397-980f010744cb.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://thumbs.vidiac.com/comment/bc2d421c-b3d9-4418-8a9e-98430102514f.jpg]afbeelding][/url]
IMHO niet echt moeders mooiste, maar die specs..![]()
en wat was het nu ??quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:38 schreef LaCie het volgende:
Mijn rammel en knak zijn gefixt
Eindelijk die eeuwige irritatie weg en wat rijd ze een stuk lekkerder nu![]()
![]()
* LaCie is blij blij blij![]()
![]()
Grote bout van subframe waar stuurhuis etc. allemaal aan vast zit zat niet goed vast en rammelde daardoor. Die jongens waar ik eerst heen ging die zetten de krikken onder de assen en dan drukt alles zich in en zie je het niet. De garages met brug waar ik geweest ben zijn blinde prutsers.quote:
easy fix dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:48 schreef LaCie het volgende:
[..]
Grote bout van subframe waar stuurhuis etc. allemaal aan vast zit zat niet goed vast en rammelde daardoor. Die jongens waar ik eerst heen ging die zetten de krikken onder de assen en dan drukt alles zich in en zie je het niet. De garages met brug waar ik geweest ben zijn blinde prutsers.
Morgen weer met goede moed voor de APK aangezien er ook nu nieuwe remleidingen onder zitten![]()
ja en het stomme is dus dat de vorige eigenaar het ook al had en hij dacht ook de eigenaar voor hem. Ben echt blij dat het nu gefixt is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
easy fix dus![]()
zal de apk ook wel geen probleem zijn![]()
haha waarschijnlijk dachten ze dat het erbij hoordequote:Op woensdag 14 februari 2007 10:11 schreef LaCie het volgende:
[..]
ja en het stomme is dus dat de vorige eigenaar het ook al had en hij dacht ook de eigenaar voor hem. Ben echt blij dat het nu gefixt is.![]()
![]()
nu heb ik ze alleen nog maar in m'n dashboard zoals het hoortquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha waarschijnlijk dachten ze dat het erbij hoorde![]()
kraakje rammeltje hoort bij alfa net als een petje bij een golf hoort eigenlijk![]()
Wat dacht je van héél erg snel vooruit kunnen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef 2cv het volgende:
Wat is nou het voordeel van die 650pk ?
"Driftbox verified 0 - 60 mph in 3.7 seconds."quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met ongelovelijk valse specs![]()
no fucking wat dat die met meer dan 2 ton en dat vermogen in 3.5 op de 100 zit![]()
quote:wo 14 februari 2007 00:29u door FOK!sms
wa bende gij tog een fijn ding
(Anoniem via SMS verzonden.)
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef Metalfreak het volgende:
Hoi allemaal op deze liefdevolle () dag!
Als je naar http://messages.fok.nl/ gaat volgt het zich allemaal vanzelf!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef Metalfreak het volgende:
ijsmeis heeft weer fans
Trouwens, jij als ijsmeis weet vast hoe die PM toestand werkt... Er werd ergens gezegd dat je dat eerst aan moest zetten, ik ging er vanuit dat die standaard aan stond, maar ik vind die optie nergens...
OK, thanks, niet dat iemand me zou willen PM-en, maar goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je naar http://messages.fok.nl/ gaat volgt het zich allemaal vanzelf!
Helemaal bovenaan, in die zwarte balk staat een envelopje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
OK, thanks, niet dat iemand me zou willen PM-en, maar goed
Kon dit trouwens nérgens terugvinden...
Nee sorry, je bent niet grappig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:53 schreef Richboy het volgende:
Hallo
Eventjes weggeweest, jullie hebben me vast gemist
LaCie, bij een Alfa horen ze toch door de hele auto heen?!
dat envelopje was me nooit opgevallen, had die hele balk al uitgeplozen, kwam ineens op gedeeltes van Fok waar ik nog nooit geweest was...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Helemaal bovenaan, in die zwarte balk staat een envelopje.
Bij de posts trouwens ook (in het rijtje van de quote, homepage, profiel, yadda yadda)
Daar staan 3 flitspalenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een mooie rotonde om 's avonds of 's nachts je auto te testen130 is volgens mij t max wat ik haalde daar, maar dat was nog voordat ik de auto verlaagde. Mn collega in zijn Fiat Bravo hield me iig niet meer bij
![]()
In/rond Arnhem kan je sowiezo je auto goed testen trouwensKnooppunt van de A325 - A15 is ook geniaal, en die brug als je vanaf t station naar Nijmegen wil is ook heerlijk
Nee, per maand. In mijn contract staat op de 11e. Normaal krijg ik het meestal de 12e.quote:
quote:Je vader is een dief:
hij heeft alle sterren geplukt en die heeft hij in jou ogen gestopt.
(Anoniem via SMS verzonden.)
Kan je niet rood staan dan? Of anders gewoon betalen met je CCquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, per maand. In mijn contract staat op de 11e. Normaal krijg ik het meestal de 12e.
Maar het is nu alweer de 14e. Ik heb nog 2 euro en ik moet boodschappen doen en een cadeau halen voor een vriendin van me en voor mijn moeder.
Nee. En heb ik nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kan je niet rood staan dan? Of anders gewoon betalen met je CC
Beetje wel jaquote:
Dat jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef LaCie het volgende:
[..]
ze zijn wel weer erg klef en niet orgineel![]()
Ja iddquote:
jij blij!quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja idd
Kreeg net een smsje van een vriend van me omdat ik ergens op een forum had gezet dat ik toch niets kreeg
Ik deed een poging om je niet af te zeiken. Ik zou het erg waarderen wanneer je meewerkt.quote:
Je denk fout had niks met afzeiken te maken maar doch duidelijk een poging om grappig over te willen komen met een zeer matige "grap". Ik zou het zeer op prijs stellen als je stopt met het provoceren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik deed een poging om je niet af te zeiken. Ik zou het erg waarderen wanneer je meewerkt.
En met jou meerdere users, maar compleet negeren wil ook helpenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef LaCie het volgende:
[..]
Je denk fout had niks met afzeiken te maken maar doch duidelijk een poging om grappig over te willen komen met een zeer matige "grap". Ik zou het zeer op prijs stellen als je stopt met het provoceren.
Wat de fuck provoceer ik nou?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef LaCie het volgende:
[..]
Je denk fout had niks met afzeiken te maken maar doch duidelijk een poging om grappig over te willen komen met een zeer matige "grap". Ik zou het zeer op prijs stellen als je stopt met het provoceren.
hihiquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat de fuck provoceer ik nou?
Ik probeer me volgens jullie normen 'normaal' te gedragen, en dan provoceer ik?!
Niet gek dat je blut bentquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, boodschappen gedaan. 20 euro! voor 1 maaltijd.
Heb je voor iedereen een pond biefstuk gehaald ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, boodschappen gedaan. 20 euro! voor 1 maaltijd.
welke bedoel je? dat van die 924??quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
check dat Porsche benzine verhaal eens, kenner
Klopt, maar niet vanaf de laatste verkeerslichten na de tunnel als je die bocht inzetquote:
Neequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je voor iedereen een pond biefstuk gehaald ofzo
Voor 8 man wel ja. 2,50 p.p.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een voorgerecht, een 'hoofdgerecht', een bijgerecht en een toetje voor 8 mensen
.
Dan valt het toch wel mee![]()
?
RukkersPM bedoel jequote:
¤20 voor 8 personen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een voorgerecht, een 'hoofdgerecht', een bijgerecht en een toetje voor 8 mensen
.
Dan valt het toch wel mee![]()
?
Nee manquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
¤20 voor 8 personen?Wat eet je dan, droog brood ofzo?
Doe je trouwens goed met ¤20quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee man.
Garnalencocktails![]()
!
Wraps met kippenreepjes! En sla enzo.
Een pastasalade!
En als toetje heb ik mousse en pudding.
Mja, de garnalen heb ik trouwens niet betaaldquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Doe je trouwens goed met ¤20
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, de garnalen heb ik trouwens niet betaald.
Niet gejatquote:
Damn, dacht ik even met een 'bad girl' te maken te hebben..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet gejat! Mijn vader had ze gisteren al gehaald
! En hij wil ze betalen, dus ik vind het best
.
Ik ben kei braafquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn, dacht ik even met een 'bad girl' te maken te hebben..
Je postis op meerdere manieren interpreteerbaar, over het algemeen gedraag je je de laatste tijd heel erg keurigquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat de fuck provoceer ik nou?
Ik probeer me volgens jullie normen 'normaal' te gedragen, en dan provoceer ik?!
Pas op, Hugo word boos als je met haar wilt neuken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi ijsmeis,
Ik wil wilde graag gebruik maken van deze mooie dag, om te vragen of je met me wil trouwen![]()
Neuken?![]()
Maar je weet toch dat ik niet aan trouwen doequote:Op woensdag 14 februari 2007 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi ijsmeis,
Ik wil wilde graag gebruik maken van deze mooie dag, om te vragen of je met me wil trouwen![]()
Neuken?![]()
FOK! verdient anders wel flink met al die smsjes vandaagquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Wie is er vergeten geld in Fok! te gooien?
Ja NSXen bedoel ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat ik niet aan trouwen doe.
Okay.
Feli Boquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:38 schreef LaCie het volgende:
Mijn rammel en knak zijn gefixt
Eindelijk die eeuwige irritatie weg en wat rijd ze een stuk lekkerder nu![]()
![]()
* LaCie is blij blij blij![]()
![]()
Met een enorm hoog verbruik + dat je aan het eind van de rit kan kwartetten met boetesquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat dacht je van héél erg snel vooruit kunnen?
Kwam vandaag nog een citroenkerkhof tegenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
BE trailers heet dat tegenwoordig, mijn waarde monteur
Heb je het artikel gelezen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
BE trailers heet dat tegenwoordig, mijn waarde 2cv
Waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar ? ? ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef lipje het volgende:
[..]
Kwam vandaag nog een citroenkerkhof tegen
tegenover Sweeexquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen ?
[..]
Waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar ? ? ?
Ok. Het artiklel was niet superduidelijk, het meldde dat je er met een gewoon autorijbewijs in zou mogen rijden.quote:
Ik heb wel een modern systeem gezien wat er op lijkt, maar ik weet niet meer hoe dat hette. Misschien heb ik het dus wel gezien ja.quote:Heb jij het nieuwste BE trailer systeem van Veldhuizen gezien?
Wattus ?quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ok. Het artiklel was niet superduidelijk, het meldde dat je er met een gewoon autorijbewijs in zou mogen rijden.
[..]
Ik heb wel een modern systeem gezien wat er op lijkt, maar ik weet niet meer hoe dat hette. Misschien heb ik het dus wel gezien ja.
[..]
Wattus ?
staat op de pc, maar toch bedanktquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:33 schreef Hyperdude het volgende:
Zit nu voor de 2e keer Top Gear in de USA te kijken.
Vermakelijk![]()
Nog tot 2100 uur op BBC2, voor als je 'm nog niet gezien hebt
Lada Nivaquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef lipje het volgende:
oh 2CV Sweeex zit in Delft, tegenover de Citroen-garage
Als ik zo op het uiterlijk afga van deze Canter, mag je daar gewoon mee rijden als je alleen B hebt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens de huidige regelgeving heb je ook voor die Hys een BE nodig. Deze canter is volgens hetzlefde systeem
Neup. De 'doos' staat op het chassis en is afkoppelbaar. De achterste as zit aan die doos vast, de voorste aan het chassis. Ergo: het is een oplegger.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik zo op het uiterlijk afga van deze Canter, mag je daar gewoon mee rijden als je alleen B hebt.
Dat stond er niet bij, en het is niet te zien, als je zo snel langs het plaatje kijkt zie je gewoon een tandem-as Canter.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neup. De 'doos' staat op het chassis en is afkoppelbaar. De achterste as zit aan die doos vast, de voorste aan het chassis. Ergo: het is een oplegger.
Ik ben bedreigd door mn ex-schoonfamilie, dus het is denk ik beter dat ik voorlopig niet in regio haaglanden komquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef lipje het volgende:Lex kent m
En wanneer kom je er eens in proefrijden
geen idee, weet wel dat de canters sinds 2004 onder de merknaam Mitsubishi Fuso verkocht wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef vlad het volgende:
oude Canter was er in twee uitvoeringen, waarvan er 1 gewoon met B rijbewijs gereden mocht worden. (FE en FB, als ik me goed herinner). Is dat bij de nieuwe nog steeds zo?
![]()
en weer weg is![]()
![]()
Gewoon terugdreigen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bedreigd door mn ex-schoonfamilie, dus het is denk ik beter dat ik voorlopig niet in regio haaglanden kom
zit niet in m'n aarsquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv kan ook goed lassen.
wat las jjj dan?
JK online, tijd om gare honda's en heksen af te zeikenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ennn 't daar gaat het niveau weer.. Tis ook nooit anders he..
Je naaide er zelf ook 1!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JK online, tijd om gare honda's en heksen af te zeiken
Ja vlucht maar! Ren maar naar je bedje!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt. En nu ga ik naar bed.
Fantastquote:
Had jij niet vroeger een andere rex? (grijs ofzo?)quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:48 schreef Metalfreak het volgende:
Door het zoeken naar dat PM-systeem, kwam ik ineens langs het fotoboek, dus ik dacht: laat ik eens dat account activeren... Meteen wat van die metalgastjes die op je fotoboek reageren met "heil satan" en zo wegens mijn username...
....? Wat heb je ze aangedaan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bedreigd door mn ex-schoonfamilie, dus het is denk ik beter dat ik voorlopig niet in regio haaglanden kom
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Had jij niet vroeger een andere rex? (grijs ofzo?)
quote:a) de groep die op korte termijn kan slagen:
Van de examencommissie krijgen jullie nog bericht welke onderdelen van de studie nog afgesloten moeten worden (de brief hiervoor zal binnenkort verstuurd worden
De diploma uitreiking is op …. (moet nog ingepland worden)
Veel geduld nodig?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wachten op die brief.
Nah, ik ben op zoek naar werk. Maar ik heb eerst even vakantie.
Neequote:
Keine Ahnung. Het maakt me ook niet uit als wat, als het maar even wat verdient.quote:Als wat/waar/hoe?
Barvrouw? Hoer? typmiep? of iets gerelateerd aan je opleiding?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Keine Ahnung. Het maakt me ook niet uit als wat, als het maar even wat verdient.
Die Toro Rosso lijkt wel op intermediate banden te rijdenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:47 schreef M5 het volgende:Scuderia Toro Rosso
nee hoor, het is niet dezelfde auto als de Red Bull Racing RB3.. nee, we zijn allemaal blind
verpest het maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geef eens 1 reden waarom ze dat zou zijn
scherp.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die Toro Rosso lijkt wel op intermediate banden te rijden
vandaar die trage tijden ivm de RB3
zeker, maar ik zou 'm wel eens ff op z'n staart willen trappen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een afgrijselijk hok, die Porsche..
Dat dan weer welquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:34 schreef M5 het volgende:
[..]
zeker, maar ik zou 'm wel eens ff op z'n staart willen trappen.
Als ie de volledige motortuning gehad heeft wel, maar dat waag ik te betwijfelen. Zo'n bodykitje kun je ook gewoon los krijgen. 't was ooit wel een originele Cayenne Turbo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef Hugster het volgende:
maar deze poept wel 650pk oid dacht ik?
Interieur was ook helemaal TechArt, zou ie dan de motor achter houden?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Als ie de volledige motortuning gehad heeft wel, maar dat waag ik te betwijfelen. Zo'n bodykitje kun je ook gewoon los krijgen. 't was ooit wel een originele Cayenne Turbo.
omdat het juist het duurste is van alles, zo'n ¤35k?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Interieur was ook helemaal TechArt, zou ie dan de motor achter houden?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef ThaFreak het volgende:
@ M5, waarschijnlijk zijn onderstaande de versnellingsbak verhoudingen....
weet niet 100% als ze juist zijn, kreeg ze gemaild vanuit pon.....
1st 3.500:1
2nd 1.944:1
3rd 1.300:1
4th 0.943:1
5th 0.789:1
Reverse 3.444:1
Final Drive 3.889:1
Je mag mij helpen met mijn kamer op te ruimen. Wie weet krijg ik dan wel zin om het te doenquote:
2de gesprek of contract onderkrabbeling?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ook.ben aan 't wachten tot ik morgen weer naar hoofddorp mag crossen.
![]()
2de gesprek, geen idee waar het over moet gaan aangezien we in het eerste gesprek globaal al alles gehad hebben. Bedrijfsprofiel, mijn motivatie, m'n c.v., functie, doorgroeimogelijkheden een beetje over de centjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:31 schreef LaCie het volgende:
[..]
2de gesprek of contract onderkrabbeling?![]()
oh ja, tour door het bedrijf heb ik ook nog gehad. een test verwacht ik niet.. past niet echt bij de werkzaamheden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:35 schreef LaCie het volgende:
Misschien tour door het bedrijf en dan krabbel![]()
Of ze kunnen niet kiezen tussen de kandidaten.
En dan rap een huisje in de buurt zoeken, of blijf je voorlopig nog iedere dag heen en weer scheuren?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef M5 het volgende:
[..]
oh ja, tour door het bedrijf heb ik ook nog gehad. een test verwacht ik niet.. past niet echt bij de werkzaamheden.
ik denk eerlijk gezegt dat ze nog wat vraagjes stellen, dan stel ik nog wat vragen en vervolgens dan pen en papier onder m'n neus schuiven voor 'n krabbeltje. teminste, dat hoop ik
dat laatste is geen optie, bijna 2 uur reistijd buiten de spits. en elke dag 40l brandstof verstoken schiet ook niet echt op.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan rap een huisje in de buurt zoeken, of blijf je voorlopig nog iedere dag heen en weer scheuren?
ah, dan kom je hier in de buurt wonenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:53 schreef M5 het volgende:
[..]
dat laatste is geen optie, bijna 2 uur reistijd buiten de spits. en elke dag 40l brandstof verstoken schiet ook niet echt op.
dus idd, huisje zoeken.
feliquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een voldoende voor mijn eindexamenopdracht en presentatie! Wooptiefuckinghoow!
Waarom heb jij in vredesnaam dat lelijke gedrocht op de foto gezet in plaats van diequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:06 schreef Hugster het volgende:
Gespot!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Opel Astra?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom heb jij in vredesnaam dat lelijke gedrocht op de foto gezet in plaats van dielieve
mooie
wagen
er naast ? Of zit er gewoon een gigantische afwijking in je camera ?
Die Ford Ka of Kia Rio?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom heb jij in vredesnaam dat lelijke gedrocht op de foto gezet in plaats van dielieve
mooie
wagen
er naast ? Of zit er gewoon een gigantische afwijking in je camera ?
Die staan er niet naast.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die Ford Ka of Kia Rio?smaken verschillen
woon jij daar in de buurt danquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ah, dan kom je hier in de buurt wonen![]()
Scherp.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die staan er niet naast.
naja in de buurt, hoofddorp is niet ver nee...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef M5 het volgende:
[..]
woon jij daar in de buurt dan
goed dat je het zegt.. als ik een sierra driftend de hoek om zie komen zal ik zwaaien![]()
Spuit 11.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
Zijn icoontje zou toch wel genoeg moeten zeggen.
In dit gevalquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Scherp.
Maar 't hangt er van af hoe je 'naast' definieert.
Slecht Open Asfalt Beton?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie van jullie heeft er al eens over soab gereden?
zoab ken ik wel. soab heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie van jullie heeft er al eens over soab gereden?
Ik zou m'n pik niet graag in het asfalt douwen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sexueel Overdraagbaar Asfalt Beton
blingbling Nivaquote:
ik ga eerst de 22ste April even opwarmen op Zandvoort voordat ik weer naar de Ring gaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:17 schreef Paladijn het volgende:
'avond
en voor de mogelijke ringgangers, de VLN race is de 31e maart, niet de 24e (dan alleen training)
quote:
quotes veranderenquote:
true truequote:
handig die modrechtenquote:
lipje mod?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
handig die modrechten![]()
heeft lipje ze ook zo![]()
begrijpend lezen enzoquote:
Zoek naar een mooie prijs voor de instapper der helmen, je kan je er bijna niet mee vertonen maar ach, wel een leuk prijsje; Arai GP-5quote:
ik keek net naar de Sparco Club helm van 100 euroquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zoek naar een mooie prijs voor de instapper der helmen, je kan je er bijna niet mee vertonen maar ach, wel een leuk prijsje; Arai GP-5
de mijne is roodquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
handig die modrechten![]()
heeft lipje ze ook zo![]()
http://www.kombikart.com/includes/img.asp?id=106quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:55 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik keek net naar de Sparco Club helm van 100 euro![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef LaCie het volgende:
is zo'n open face geval niet fijner in een auto?
ook een neksteun kopen danquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef LaCie het volgende:
is zo'n open face geval niet fijner in een auto?
Deze in Duitsland voor 288 euro. Vind ik nog net kunnen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:00 schreef Fugie het volgende:
helm is tcoh maar een eenmalige inverstering, maaktr het niet uit dat het wat doekoes kost toch ?
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die Ford Ka of Kia Rio?smaken verschillen
Voor 100 a 150 euro heb je prima helm joh.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:20 schreef LaCie het volgende:
Maar die dingen zijn ook nog eens 1000 euro![]()
Op trackdays op spa is het ook gewoon verplicht, vrij logisch natuurlijk eigenlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef LaCie het volgende:
een helm is helaas verplicht voor de sport klasse op zandvoort dus april eerst nog maar een keer recreatief en kijk daarna wel voor een helm, baklava en nekband ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |