Bij bedrijf, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Da's balen, maar groot gelijk... heb je'm bij een bedrijf of particulier gekocht eigenlijk?
ff crossen met de crossaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Oe oe, misschien zo nog ff naar breda om m'n regenbanden, slicks, mychron en al die andere zooi op kan halen![]()
zolang doe ik erover naar bredaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja met volvo kon dat ik 35 minuten rond dit tijdstip...
Nu doe ik er 45 over![]()
weet ik niet, kom ik nooitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je aan de andere kant van breda moet zijn![]()
De oostzijde dus.
heb je al een stapeltje "get out of jail"- kaarten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je aan de andere kant van breda moet zijn![]()
De oostzijde dus.
hangt er even van f. als ik dan nog weklr heb kan het er wel van af denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
Iemand nog interesse om eind maart naar Dld te gaan? (behalve Paladijn)
eej, mag ik niet meer?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
afhankelijk van wat ik vrijdag te horen krijg, maar waarschijnlijk negatief voor 'n trip naar Dldquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
heet jij behalve Paladijn?quote:
Over de autobahn met de Visaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt er even van f. als ik dan nog weklr heb kan het er wel van af denk ik
Willen: graag! Maar of het verstandig is?
jij hebt bijna werk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef M5 het volgende:
[..]
afhankelijk van wat ik vrijdag te horen krijg, maar waarschijnlijk negatief voor 'n trip naar Dld![]()
Maar jij kon niet:quote:
SAAI, de rotonderoute van Pijnacker is leukerquote:
Kan je even mijn geheugen opfrissen ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:02 schreef lipje het volgende:
[..]
SAAI, de rotonderoute van Pijnacker is leuker
Designer bij een bedrijf dat op project basis werkt voor grote bedrijven in de luchtvaart (EADS, Airbus, Lockheed-Martin, Rolls-Royce plc) ook wat kleinere opdrachten van bijv. Stork Aerospace.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je even mijn geheugen opfrissen ?
klinkt tofquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Designer bij een bedrijf dat op project basis werkt voor grote bedrijven in de luchtvaart (EADS, Airbus, Lockheed-Martin, Rolls-Royce plc) ook wat kleinere opdrachten van bijv. Stork Aerospace.
Nedtech, in Hoofddorp.Vrijdag ben ik uitgenodigd voor 'n 2e gesprek.
Gaat er niet een soort brug over die rotonde heen ? Eén of tweebaans was die rotonde dacht ik en enorm groot.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef lipje het volgende:
Nee want jij bent daar vast niet geweest
Delft->pijnacker-> doenkade en dan terug
thnx. gaat wel lukken denk ik. er werken al een paar oud-klasgenoten van m'n htsquote:
De rotonde die ik in gedachten heb ligt niet in de buurt van R'dam. Hij is groter dan die van Joure. OOk nieuwer dacht ik, want ooit was die van Joure de grootste van Nederland.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef lipje het volgende:een Fries die iets van het Westen weet
Dat is in rotterdam, kleinpolderplein. staat nog steeds in de file top 10 geloof ik
Ik zou zeggen: test het uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef lipje het volgende:
niet op gelet, maar mijn flesje viel wel van de bijrijderstoel
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rotonde van Velperbroek kun je ook hard nemen, mits alle lichten op groen staan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |