Bij bedrijf, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Da's balen, maar groot gelijk... heb je'm bij een bedrijf of particulier gekocht eigenlijk?
ff crossen met de crossaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Oe oe, misschien zo nog ff naar breda om m'n regenbanden, slicks, mychron en al die andere zooi op kan halen![]()
zolang doe ik erover naar bredaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja met volvo kon dat ik 35 minuten rond dit tijdstip...
Nu doe ik er 45 over![]()
weet ik niet, kom ik nooitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je aan de andere kant van breda moet zijn![]()
De oostzijde dus.
heb je al een stapeltje "get out of jail"- kaarten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je aan de andere kant van breda moet zijn![]()
De oostzijde dus.
hangt er even van f. als ik dan nog weklr heb kan het er wel van af denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
Iemand nog interesse om eind maart naar Dld te gaan? (behalve Paladijn)
eej, mag ik niet meer?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
afhankelijk van wat ik vrijdag te horen krijg, maar waarschijnlijk negatief voor 'n trip naar Dldquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
heet jij behalve Paladijn?quote:
Over de autobahn met de Visaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt er even van f. als ik dan nog weklr heb kan het er wel van af denk ik
Willen: graag! Maar of het verstandig is?
jij hebt bijna werk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef M5 het volgende:
[..]
afhankelijk van wat ik vrijdag te horen krijg, maar waarschijnlijk negatief voor 'n trip naar Dld![]()
Maar jij kon niet:quote:
SAAI, de rotonderoute van Pijnacker is leukerquote:
Kan je even mijn geheugen opfrissen ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:02 schreef lipje het volgende:
[..]
SAAI, de rotonderoute van Pijnacker is leuker
Designer bij een bedrijf dat op project basis werkt voor grote bedrijven in de luchtvaart (EADS, Airbus, Lockheed-Martin, Rolls-Royce plc) ook wat kleinere opdrachten van bijv. Stork Aerospace.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je even mijn geheugen opfrissen ?
klinkt tofquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Designer bij een bedrijf dat op project basis werkt voor grote bedrijven in de luchtvaart (EADS, Airbus, Lockheed-Martin, Rolls-Royce plc) ook wat kleinere opdrachten van bijv. Stork Aerospace.
Nedtech, in Hoofddorp.Vrijdag ben ik uitgenodigd voor 'n 2e gesprek.
Gaat er niet een soort brug over die rotonde heen ? Eén of tweebaans was die rotonde dacht ik en enorm groot.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef lipje het volgende:
Nee want jij bent daar vast niet geweest
Delft->pijnacker-> doenkade en dan terug
thnx. gaat wel lukken denk ik. er werken al een paar oud-klasgenoten van m'n htsquote:
De rotonde die ik in gedachten heb ligt niet in de buurt van R'dam. Hij is groter dan die van Joure. OOk nieuwer dacht ik, want ooit was die van Joure de grootste van Nederland.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef lipje het volgende:een Fries die iets van het Westen weet
Dat is in rotterdam, kleinpolderplein. staat nog steeds in de file top 10 geloof ik
Ik zou zeggen: test het uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef lipje het volgende:
niet op gelet, maar mijn flesje viel wel van de bijrijderstoel
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rotonde van Velperbroek kun je ook hard nemen, mits alle lichten op groen staan dan.
Dat staat nergens, alleen de N325, daar mag je tegenwoordig maar 80.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]Ik heb het nooit geprobeerd, je mag er immers maar 80
Dat is een mooie rotonde om 's avonds of 's nachts je auto te testenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rotonde van Velperbroek kun je ook hard nemen, mits alle lichten op groen staan dan.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:59 schreef PeuRac het volgende:
Net relaxed gepokerd3e keer dat ik t deed en meteen goed gewonnen
![]()
met ongelovelijk valse specsquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jeep SRT 600 Hennessey
650PK
0-100 3,5s
0-402m 11,9s
's werelds snelste SUV!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpjes:
[[url=http://thumbs.vidiac.com/comment/d1c9ddea-9075-4b59-b905-980f01097429.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://thumbs.vidiac.com/comment/952212ff-3824-430c-b397-980f010744cb.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://thumbs.vidiac.com/comment/bc2d421c-b3d9-4418-8a9e-98430102514f.jpg]afbeelding][/url]
IMHO niet echt moeders mooiste, maar die specs..![]()
en wat was het nu ??quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:38 schreef LaCie het volgende:
Mijn rammel en knak zijn gefixt
Eindelijk die eeuwige irritatie weg en wat rijd ze een stuk lekkerder nu![]()
![]()
* LaCie is blij blij blij![]()
![]()
Grote bout van subframe waar stuurhuis etc. allemaal aan vast zit zat niet goed vast en rammelde daardoor. Die jongens waar ik eerst heen ging die zetten de krikken onder de assen en dan drukt alles zich in en zie je het niet. De garages met brug waar ik geweest ben zijn blinde prutsers.quote:
easy fix dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:48 schreef LaCie het volgende:
[..]
Grote bout van subframe waar stuurhuis etc. allemaal aan vast zit zat niet goed vast en rammelde daardoor. Die jongens waar ik eerst heen ging die zetten de krikken onder de assen en dan drukt alles zich in en zie je het niet. De garages met brug waar ik geweest ben zijn blinde prutsers.
Morgen weer met goede moed voor de APK aangezien er ook nu nieuwe remleidingen onder zitten![]()
ja en het stomme is dus dat de vorige eigenaar het ook al had en hij dacht ook de eigenaar voor hem. Ben echt blij dat het nu gefixt is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
easy fix dus![]()
zal de apk ook wel geen probleem zijn![]()
haha waarschijnlijk dachten ze dat het erbij hoordequote:Op woensdag 14 februari 2007 10:11 schreef LaCie het volgende:
[..]
ja en het stomme is dus dat de vorige eigenaar het ook al had en hij dacht ook de eigenaar voor hem. Ben echt blij dat het nu gefixt is.![]()
![]()
nu heb ik ze alleen nog maar in m'n dashboard zoals het hoortquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha waarschijnlijk dachten ze dat het erbij hoorde![]()
kraakje rammeltje hoort bij alfa net als een petje bij een golf hoort eigenlijk![]()
Wat dacht je van héél erg snel vooruit kunnen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef 2cv het volgende:
Wat is nou het voordeel van die 650pk ?
"Driftbox verified 0 - 60 mph in 3.7 seconds."quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met ongelovelijk valse specs![]()
no fucking wat dat die met meer dan 2 ton en dat vermogen in 3.5 op de 100 zit![]()
quote:wo 14 februari 2007 00:29u door FOK!sms
wa bende gij tog een fijn ding
(Anoniem via SMS verzonden.)
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef Metalfreak het volgende:
Hoi allemaal op deze liefdevolle () dag!
Als je naar http://messages.fok.nl/ gaat volgt het zich allemaal vanzelf!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef Metalfreak het volgende:
ijsmeis heeft weer fans
Trouwens, jij als ijsmeis weet vast hoe die PM toestand werkt... Er werd ergens gezegd dat je dat eerst aan moest zetten, ik ging er vanuit dat die standaard aan stond, maar ik vind die optie nergens...
OK, thanks, niet dat iemand me zou willen PM-en, maar goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je naar http://messages.fok.nl/ gaat volgt het zich allemaal vanzelf!
Helemaal bovenaan, in die zwarte balk staat een envelopje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
OK, thanks, niet dat iemand me zou willen PM-en, maar goed
Kon dit trouwens nérgens terugvinden...
Nee sorry, je bent niet grappig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:53 schreef Richboy het volgende:
Hallo
Eventjes weggeweest, jullie hebben me vast gemist
LaCie, bij een Alfa horen ze toch door de hele auto heen?!
dat envelopje was me nooit opgevallen, had die hele balk al uitgeplozen, kwam ineens op gedeeltes van Fok waar ik nog nooit geweest was...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Helemaal bovenaan, in die zwarte balk staat een envelopje.
Bij de posts trouwens ook (in het rijtje van de quote, homepage, profiel, yadda yadda)
Daar staan 3 flitspalenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een mooie rotonde om 's avonds of 's nachts je auto te testen130 is volgens mij t max wat ik haalde daar, maar dat was nog voordat ik de auto verlaagde. Mn collega in zijn Fiat Bravo hield me iig niet meer bij
![]()
In/rond Arnhem kan je sowiezo je auto goed testen trouwensKnooppunt van de A325 - A15 is ook geniaal, en die brug als je vanaf t station naar Nijmegen wil is ook heerlijk
Nee, per maand. In mijn contract staat op de 11e. Normaal krijg ik het meestal de 12e.quote:
quote:Je vader is een dief:
hij heeft alle sterren geplukt en die heeft hij in jou ogen gestopt.
(Anoniem via SMS verzonden.)
Kan je niet rood staan dan? Of anders gewoon betalen met je CCquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, per maand. In mijn contract staat op de 11e. Normaal krijg ik het meestal de 12e.
Maar het is nu alweer de 14e. Ik heb nog 2 euro en ik moet boodschappen doen en een cadeau halen voor een vriendin van me en voor mijn moeder.
Nee. En heb ik nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kan je niet rood staan dan? Of anders gewoon betalen met je CC
Beetje wel jaquote:
Dat jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef LaCie het volgende:
[..]
ze zijn wel weer erg klef en niet orgineel![]()
Ja iddquote:
jij blij!quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja idd
Kreeg net een smsje van een vriend van me omdat ik ergens op een forum had gezet dat ik toch niets kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |