WEST | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:03 |
![]() Vorige delen: F1 nieuwtjes 2006 deel 1 F1 nieuwtjes 2006 deel 2 F1 nieuwtjes 2006 deel 3 F1 nieuwtjes 2006 deel 4 F1 nieuwtjes 2006 deel 5 [F1] F1 nieuwtjes deel 6 [F1] F1 nieuwtjes deel 7 [F1] F1 nieuwtjes deel 8 [F1] F1 Nieuwtjes deel 9, seizoensfinale op komst! [F1] F1 nieuwtjes topic deel 10!In de winter gaan WIJ door! [F1] F1 nieuwtjes topic deel 11! Wintertests!!!!! [F1] F1 nieuwtjes topic deel 12: Teampresentaties [F1] F1 nieuwtjes topic deel 13: Op naar Australië F1 nieuws portal: - NewsNow - NewsNow NL - Formule 1 Race Report - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - F1 Freaks (under construction) Onze boyz: - Albers - Doornbos - Van der Garde Official F1 Sites: - Formula1 - FIA Teams: - Renault - McLaren - Ferrari - Toyota - Williams - Honda - RedBull Racing - BMW Sauber - Spyker - Scuderia Toro Rosso - Super Aguri F1 [PDF] 2006 sporting regulations - F1 ![]() ![]() Fok!Sport F1manager Data teampresentaties: ![]() ![]() ![]() Mclaren 01. Fernando Alonso 02. Lewis Hamilton Renault 03. Giancarlo Fisichella 04. Heikki Kovalainen Ferrari 05. Fellipe Massa 06. Kimi Raikkonen Honda 07. Jenson Button 08. Rubens Barrichello BMW 09. Nick Heidfeld 10. Robert Kubica Toyota 11. Ralf Schumacher 12. Jarno Truli Red Bull Racing 14. David Coulthard 15. Mark Webber Williams 16. Nico Rosberg 17. Alexander Wurz Scuderia Toro Rosso 18. Vitantonio Liuzzi 19. TBA Spyker 20. Adrian Sutil 21. Christian Albers Super Aguri 22. Takuma Sato 23. Antony Davidson [ Bericht 7% gewijzigd door WEST op 13-02-2007 15:52:50 ] | |
vosss | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:05 |
Ik ben al aan het aftellen ![]() | |
WEST | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:13 |
quote:ben je niet de enige in mijn browser staat nog 30 dagen 10 uur en 46 minuten tot de eerste training op vrijdag ![]() | |
Atreidez | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:15 |
Welke winter ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:17 |
Webber is ook weer vriendelijke bezig, en noemt Williams een b-team van Toyota ![]() | |
kriele | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:31 |
quote:Dat zegt Lavaggi? ![]() | |
Atreidez | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:32 |
Had in het vorige topic me bezorgdheid al uitgesproken, maar heb idd nog nooit een team zien winnen met een motor waarvan de fabrikant ze eigen team ook nog heeft rond rijden.. Schot voor open doel ? ![]() | |
TimoBasso | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:32 |
Go Jacques!!! ![]() quote: | |
sanger | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:42 |
quote:Kop hem in dan! | |
ElmarO | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:44 |
quote:Voorlopig lijkt dat Toyota B-team meer snelheid te hebben dan die Red Bulls. ![]() En zoals verwacht is de nieuwe STR een 'Designed by Newey' wagen. quote:Bron | |
Borkydude | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:03 |
Hoe ziet het silly season eruit? | |
vosss | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:04 |
quote:Bwhahahha ![]() | |
sanger | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:09 |
quote:Goed................. Alleen 1 stoeltje bij Toro Rosso nog beschikbaar. | |
Borkydude | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:14 |
quote:Ja kanker, laat dan ff zien wie waar zit enzo ![]() | |
Bolter | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:33 |
Die claim van Honda over hun livery zal ook wel weer sterk overdreven zijn. | |
ArcticBlizzard | dinsdag 13 februari 2007 @ 15:20 |
tenzij de auto doorzichtig is en zonder sponsor stickers zie ik niet in waarom een livery revolutionair zal zijn. Daarbij heb ik liever op technisch gebied een revolutie, hierdoor vestigen ze aandacht op zichzelf vanwege de resultaten en niet vanwege hun uiterlijk. | |
Atreidez | dinsdag 13 februari 2007 @ 15:47 |
quote:Dat is t m juist, dat heeft Webber nu al gedaan ![]() | |
SupaMario | dinsdag 13 februari 2007 @ 15:48 |
Coureur Team/Chassis Laptime Verschil Laps 1 Felipe Massa Ferrari F2007 1:21.181 77 2 Kimi Räikkönen Ferrari F2007 1:21.719 + 0.538 101 3 Heikki Kovalainen Renault R27 1:21.819 + 0.638 73 Deze gif animatie laat goed zien waarom het dom is dat mensen testtijden gaan vergelijken. ![]() Let op de voor en achtervleugels van Kimi en Felipe | |
Atreidez | dinsdag 13 februari 2007 @ 15:49 |
quote:Lekkere woordkeuze ook ![]() | |
WEST | dinsdag 13 februari 2007 @ 15:51 |
quote: ![]() genoeg links in de OP maar ik zal de startopstelling voor melbourne posten | |
WEST | dinsdag 13 februari 2007 @ 15:53 |
quote:de een kan met meer downforce rijden dan de ander | |
SupaMario | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:12 |
quote:Jah maar meestal doen ze dat niet door middel van een compleet andere voor en achtervleugel zoals nu wel het geval is! | |
sanger | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:21 |
quote:Omdat je het zo over de ziekte hebt ![]() Ferrari Felipe Massa Kimi Raikkonen Renault Giancarlo Fisichella Heikki Kovalainen McLaren Fernando Alonso Lewis Hamilton Honda Jenson Button Rubens Barichello BMW Nick Heidfeld Robert Kubica Toyota Ralf Schumacher Jarno Trulli Williams Nico Rosberg Alexander Wurz Red Bull David Coulthard Mark Webber Toro Rosso Vitantonio Liuzii Nog niet bekend Spyker Christijan Albers Adrian Sutil Super Aguri Takuma Sato Anthony Davidson | |
sanger | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:24 |
quote:De voorvleugel zoals door Kimi gebruikt lijkt op die van Williams.... | |
Atreidez | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:25 |
Is dit ook volgorde van nummers trouwens? Want wie rijdt er nou ook alweer met de 1 en 2, het team wat constr. kampioen is, het team waar de kampioen in reed of het team waar de kampioen nu rijdt? ![]() | |
ElmarO | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:26 |
quote:McLaren rijdt nu met 1 en 2. Renault krijgt 3 en 4 en Ferrari met 5 en 6. Zie ook de OP voor de verdere nummering. ![]() | |
sanger | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:28 |
quote:Alonso rijdt met 1, het team dus waar de huidige kampioen rijdt. McLaren 1+2 Renault 3+4 Ferrari 5+6 Honda 7+8 BMW 9+10 Toyota 11+12 Red Bull 14+15 Williams 16+17 Toro Rosso 18+19 Spyker 20+21 Super Aguri 22+23 Uit mijn hoofd. | |
sanger | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:29 |
WEST, volgens mij rijdt Albers met 20 en niet Sutil. | |
Atreidez | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:37 |
En past iemand dat plaatje nog eens aan in de OP, staat nog steeds 2006 ![]() | |
ElmarO | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:44 |
quote:Als we dan toch bezig zijn kunnen die Regulations uit 2006 ook wel weg. ![]() [PDF] 2007 sporting regulations - F1 [PDF] 2008 sporting regulations - F1 Gelijk ook maar die van 2008 erbij gezet. | |
ElmarO | dinsdag 13 februari 2007 @ 17:29 |
De tijden van vandaag: ![]() | |
sanger | dinsdag 13 februari 2007 @ 18:18 |
quote:Doe meteen verse tieten erin dan ![]() Op deze ben ik uitgekeken. | |
Concordsky | dinsdag 13 februari 2007 @ 18:27 |
wanneer wordt de nieuwe wagen van STR eigenlijk gepresenteerd? | |
Giem | dinsdag 13 februari 2007 @ 18:33 |
Zo mag ik het zien | |
ElmarO | dinsdag 13 februari 2007 @ 18:39 |
quote:Vandaag. Al is het gewoon de wagen van Red Bull met andere kleuren op livery. ![]() ![]() quote:Bron | |
flubub | dinsdag 13 februari 2007 @ 18:40 |
quote:Lol..dat had ik zelfs nog nooit gezien ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 13 februari 2007 @ 19:06 |
quote:108 ronden is mooi, maar de langzaamste tijd is minder mooi.... En als Honda-fan zijnde begin ik me steeds serieuzere zorgen te maken over dit seizoen ![]() | |
LeXX | dinsdag 13 februari 2007 @ 19:14 |
Is er maar één foto waar de STR enigzins in zijn geheel op staat? Dat ding is blijkbaar de pits niet uitgeweest... Ik ben wel benieuwd in hoeverre STR en Spyker aan elkaar gewaagd zijn met dezelfde motor. | |
sanger | dinsdag 13 februari 2007 @ 19:15 |
quote: ![]() | |
kriele | dinsdag 13 februari 2007 @ 19:21 |
Wou een plaatje posten, maar de link werkt niet. Vergis u niet, dit is echt een copie van de RB auto. | |
ElmarO | dinsdag 13 februari 2007 @ 19:31 |
quote:Als je deze testtijden ziet lijkt het inderdaad niet echt lekker te gaan bij Honda. BMW lijkt ze op dit moment al voorbij te zijn. quote:Zijn er nog wel een paar. Het was overigens wel het plan dat STR vanmiddag nog zou gaan rijden, maar of ze dat ook gedaan hebben weet ik niet. | |
Rudy-F1 | dinsdag 13 februari 2007 @ 20:08 |
![]() ![]() Wat je zegt, een exacte kopie met een iets andere kleurstelling. Kijk naar die voorvleugel, de spiegels, de achtervleugel; of eigenlijk gewoon alles. Erg triest dit... Ik zeg, dit wordt nu 100% een rechtszaak..... ![]() | |
ArcticBlizzard | dinsdag 13 februari 2007 @ 21:46 |
quote:Ze kwamen de baan op maar toen was er meteen een rode vlag situatie (als ik het goed heb door een renault). De shakedown is nu verplaatst naar morgen (14/02). Dat zal trouwens een leuke rechtzaak worden. Eens kijken wie er gaat winnen. Een soortgelijke zaak was natuurlijk ook die van de flex wings. Het gaat hier duidelijk om de interpretatie van het verdrag. | |
4-elements | dinsdag 13 februari 2007 @ 22:12 |
Dit maakt het toch wel weer spannend. Ook Super Aguri wil immers met een chassis van een ander team (Honda) gaan rijden. Volgens de regels mag het toch echt niet, pas in 2008 is dit toegestaan. Mijns inziens staat Spyker dan ook sterk in een eventuele rechtzaak, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Ken de kleine lettertjes natuurlijk niet. Het feit dat STR het er op waagt zegt ook wel veel over hun vertrouwen in deze zaak. Kortom, eigenlijk weet ik het gewoon niet. ![]() | |
sjakie007 | dinsdag 13 februari 2007 @ 23:09 |
Ja, Spyker waagt het erop, maar volgens mij waren Williams en BMW er ook vrij zeker van. Van BMW weet ik het niet zeker, maar volgens mij was Theissen ook tegen dat chassis. Ik hoop dat Spyker een aantal teams achter zich kan krijgen mocht er een rechtszaak komen. | |
TJDoornbos | woensdag 14 februari 2007 @ 07:39 |
Williams begon ooit in F1 met een klantenchassis dus als er 1 zn kop moet houden is hij het!! | |
LeXX | woensdag 14 februari 2007 @ 08:35 |
quote:Destijds was dit toegestaan, evenals (later) een Formule 2 wagen te gebruiken als F1-wagen. Zo heeft Huubje Rothengatter in een opgewaardeerde F2 auto in 1984 een poging gedaan zich te kwalificeren voor de F1 races (één keer gelukt) ![]() Nu gelden er gewoon regels dat je chassis zelf ontworpen moet zijn, en geen aangekocht chassis. Williams heeft naar mijn idee gewoon gelijk. | |
MIster911 | woensdag 14 februari 2007 @ 10:27 |
Het valt me op dat spyker het bandenprobleem heeft onderschat, ze zitten nu met een nieuwe wagen op de laatste plaats. Ik denk dat we maar moeten wennen aan dit gebeuren, spijker als hekkensluiter. Tenminste de eerste 3/4 races van het jaar | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 10:40 |
quote:Alleen was het toen wel volgens de reglementen, in tegenstelling tot nu. | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 10:47 |
quote:Ze hebben het banden verhaal niet onderschat. Ook hebben ze vooraf aangegeven dat er met deze situatie rekening moest worden gehouden. Ik denk dat Spyker na meer testen, en meer gegevens over de auto en banden, wat verder naar voren kan komen. | |
Automatic_Rock | woensdag 14 februari 2007 @ 11:00 |
quote:Als je de regels letterlijk neemt is de constructie zoals STR en SU ze gebruiken ook toegestaan. Alleen als je naar de achterliggende gedachte van de regels kijkt hebben STR en SU een probleem... | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 11:50 |
quote:Daar twijfel ik over..... Eigenlijk is STR geen constructeur. SA ook niet. En er mogen alleen constructeurs meedoen. Ze hebben gelijk dat ze geen chassis kopen van een ander team, maar dat komt alleen omdat er maatschappijen tussen zijn geplaatst. Overigens is de STR body volgens mij exact hetzelfde aan de RBR body ![]() | |
Automatic_Rock | woensdag 14 februari 2007 @ 11:55 |
quote:Nu ja, ik vermoed toch dat SA en vooral STR een heel legertje mensen heeft die alles tot op de bodem uitgezocht hebben, voordat ze besloten om m'n deze constructie te gaan beginnen.. | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 12:03 |
quote:En ik vermoed dat Williams, Spyker en BMW ook een legertje juristen aan het werk heeft gezet ![]() Het zal een gerechtelijke uitspraak worden denk ik. | |
LeXX | woensdag 14 februari 2007 @ 12:44 |
![]() Kijkt en vergelijkt! ![]() | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 13:22 |
quote:zoek de 0 verschillen bedoel je? | |
WEST | woensdag 14 februari 2007 @ 13:29 |
quote:0 verschillen zijn het zeker. als het in 2008 is toegestaan, ok dan hebben spyker, williams en bmw geen poot om op te staan, maar nu wel. Mocht het verboden worden hebben SA en STR wel een probleem. Ik vraag me af waarom het zolang duurt voordat het 2e stoeltje van STR bekend wordt, je zou denken dat ze met een grote coureur bezig zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ze proberen een contract los te weken bij een team in de states. (wat niet gaat lukken, tis niet zo'n geldwolf als de familie S) | |
Sally | woensdag 14 februari 2007 @ 13:48 |
guttegut, ben ik ff een weekie met vakansie, gaat 't nieuwtjestopic zo hard dat er al weer een nwe is! tvp'tje, dan maar! | |
TimoBasso | woensdag 14 februari 2007 @ 13:53 |
quote:Denkt aan Dan Wheldon,Scott Dixon,Tomas Scheckter ? Jeff Gordon zou een mooie stunt zijn.. ![]() En toch gun ik Speed nog het beste.. | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 13:58 |
quote:Heej Sally! Lekkere vakantie gehad? | |
LeXX | woensdag 14 februari 2007 @ 14:03 |
quote:Ja dat bedoelde ik. Hoe kan Gerhard Berger met droge ogen beweren dat dit een heel andere auto is? ![]() ![]() | |
WEST | woensdag 14 februari 2007 @ 14:06 |
quote:nee dan denk ook niet aan die geldwolf die lemans gaat rijden voor een frans merk ![]() ![]() | |
TimoBasso | woensdag 14 februari 2007 @ 14:16 |
quote:Ah die over 2 jaar nog betere CV heeft kwa autosport? ![]() | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 14:34 |
quote:Inderdaad ja, die een goed CV heeft maar alsnog nergens aan de bak weet te komen. Lijkt enigzinds op de carriere van Verstappen. | |
Sally | woensdag 14 februari 2007 @ 14:46 |
quote:Uitstekelig! Weinig sneeuw, maar ach: ik ging toch voor de wnadel en niet de ski | |
TJDoornbos | woensdag 14 februari 2007 @ 14:55 |
Heej mede Bløf fan ![]() Heej RBT heeft de wagens bedacht als je de STR afkeurt moet RBR ook afgekeurd worden!! | |
Sally | woensdag 14 februari 2007 @ 14:56 |
quote: ![]() daar laat ik me niet over uit... | |
TJDoornbos | woensdag 14 februari 2007 @ 15:00 |
die laatste opmerking was algemeen niet bijzonder tegen jouw.....begroette je alleen!! | |
TimoBasso | woensdag 14 februari 2007 @ 16:54 |
quote:Tja,ik denk dat Jacques het zelf ook wel goed vind,beetje muziek maken.. wat valt er nog te winnen als hij ook de 24 uur wint? | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 17:23 |
quote:Mooi zo! | |
ElmarO | woensdag 14 februari 2007 @ 17:32 |
De tijden van vandaag. Helaas staat het aantal rondes er niet bij. ![]() | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 17:36 |
quote:No shit sherlock! Heb je dat helemaal zelf bedacht? Dat is iets waar ik al maanden over pieker. Enige uitweg daarin is als RBT een dochteronderneming van RBR is. En daarmee is het voor STR weer extra illegaal. Ik heb hier toevallig vanmiddag nog een leuke discussie over gehad. | |
Automatic_Rock | woensdag 14 februari 2007 @ 17:47 |
quote:En weer Honda niet bij de top... Dit gaat een zwaar seizoen worden vermoed ik ![]() | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 17:52 |
Honda is bezig met het inrijdenvan compleet nieuwe chassis van de nieuwe bolide....aldus een paar bronnen. | |
ArcticBlizzard | woensdag 14 februari 2007 @ 19:18 |
Het enige verschil aan de beide auto's is de achterkant, maar dit is geen vrijwilig verschil geweest. Ze waren gedwongen om een ander design te hebben vanwege een andere motor. Ze waren simpelweg gedwongen tot een ander design wegens technische redenen. Ik ben trouwens benieuwd welke interpretatie de juiste is, ik hoop wel die van williams/spyker/bmw. Vorig jaar ook al dat gerotzooi met die vleugels! | |
Atreidez | woensdag 14 februari 2007 @ 20:03 |
Moet niet zeggen dat t verbieden van die vleugels in 2006 echt veel verschil heeft gehad ![]() | |
sjakie007 | woensdag 14 februari 2007 @ 20:06 |
quote:Wat zie je dan als gepaste straf? De teams die sjoemelen bestraffen door de motoren flink te begrenzen totdat er een nieuwe wagen is? | |
Automatic_Rock | woensdag 14 februari 2007 @ 21:49 |
quote:Een gepaste straf indien blijkt dat het illegaal is bedoel je?? Of wou je ze sowieso een straf geven omdat het sportief gezien niet netjes is wat ze doen, ookal is het misschien niet letterlijk verboden? | |
Automatic_Rock | woensdag 14 februari 2007 @ 21:50 |
quote:Hmm ja, kan wel zijn. Maar ik heb ze bij geen enkele test hoger dan de middenmoot zien staan... En dat maakt mijn Honda-hart verdrietig ![]() | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 22:03 |
quote:In mijn ogen zijn alleen Red Bull Racing, Scuderia Toro Rosso en Super Aguri illegaal.... Honda niet, omdat deze wel zelf een bolide bouwen. Aguri omdat die een Honda RA106 gebruiken, RBR en STR omdat ze beiden zowel chassis als motor kopen bij andere partij. | |
sjakie007 | woensdag 14 februari 2007 @ 22:16 |
quote:Nou, ik bedoel dus een gepaste straf indien het illegaal blijkt te zijn. Maar zul je zien dat de structuur van de STR op enkele essentiële punten anders is dan de RBR waardoor het alleen aerodinamisch nagenoeg overeenkomt maar dat het qua stijfheid een totaal ander verhaal is. | |
sanger | woensdag 14 februari 2007 @ 22:19 |
quote:Oftewel in jouw verhaal zou STR bewust genoegen nemen met een mindere auto door dezelfde ontwerper......lijkt me niet | |
sjakie007 | woensdag 14 februari 2007 @ 22:33 |
quote:Nou, het was meer een aanname. Het zou een van de methoden kunnen zijn om de structuur zodanig aan te passen dat de wagen op het gebied van mechanische grip anders reageert dan een RBR, het hoeft niet altijd beter of slechter te zijn, maar dat bijv. een STR meer geschikt is voor snellere bochten dan de RBR bij wijze van. Toch denk ik dat allebei de wagens zo illegaal zijn als de pest. | |
TJDoornbos | donderdag 15 februari 2007 @ 08:06 |
quote:Je hebt gelijk in mijn ogen nadat ik her en der regels bekijken heb en gekeken wie de wagens nu bouwt!! Blijft een feit dat ik vind dat de regel met het verbod op klantenchassis weg moet ![]() | |
sanger | donderdag 15 februari 2007 @ 08:42 |
quote:Vanaf volgend seizoen ja. De teams hebben een overeenkomst getekent en zich daardor verbonden tot en met dit seizoen. | |
ElmarO | donderdag 15 februari 2007 @ 10:54 |
quote:Bron quote:Bron | |
TJDoornbos | donderdag 15 februari 2007 @ 11:32 |
Ahhhhhhh wat jammer had tijd terug (maand of 5) al mn vertrouwen in Marco verloren!! | |
sanger | donderdag 15 februari 2007 @ 11:32 |
quote: ![]() | |
LeXX | donderdag 15 februari 2007 @ 12:49 |
quote:Misschien wil ons aller Huubje "Negotiating is an art" Rothengatter Robert wel vertegenwoordigen! Dan zit hij volgend jaar vast en zeker in de Ferrari! ![]() Offtopic: Dat "overtaking is an art" van Verstappen heb ik nooit echt begrepen. Iedere keer als ik dat zie moet ik denken aan die inhaalactie op Bernard in 1994 (koprol) ![]() | |
TimoBasso | donderdag 15 februari 2007 @ 12:54 |
quote:Je kan zeggen wat je wil over Jos,maar starten kon hij als een van de besten | |
LeXX | donderdag 15 februari 2007 @ 13:55 |
quote:Klopt, starten kon hij als (één van de) beste. Maar dit vind ik niet echt bij inhalen horen, dan zou de slogan "starting is an art", of "using the launchcontrolbutton is an art" ![]() ![]() | |
Atreidez | donderdag 15 februari 2007 @ 20:27 |
NASCAR-teambaas daagt Schumacher uit 14 februari 2007 NASCAR-teambaas Ray Evernham, van Evernham Motorsports, heeft voormalig Formule 1-rijder Michael Schumacher uitgedaagd om eens plaats te nemen achter het stuur van een NASCAR-bolide. Schumacher zei eerder tegen een Amerikaanse krant niet te snappen wat mensen spannend vinden aan de Amerikaanse stockcar-klasse, naar aanleiding van de carrière-move van Juan Pablo Montoya. "Ik zou Schumacher meteen in een goede wagen zetten, als hij deze klasse eens wil uitproberen", zei Evernham tegen Associated Press. "De afgelopen jaren is er veel veranderd. De wagens zijn tegenwoordig erg geavanceerd. Ik denk dat Schumacher de wagens technisch gezien erg interessant zou vinden." http://f1.gpupdate.net/nl(...)aagt_schumacher_uit/ Dat wil ik wel zien ![]() | |
TJDoornbos | donderdag 15 februari 2007 @ 20:38 |
Als Rothengatter zich met RD gaat bemoeien zien we RD binnen 3 jaar terug in skelterklasse | |
cappp | vrijdag 16 februari 2007 @ 10:09 |
Wanneer kunnen we weer een team samenstellen in de manager? Tevens TVP | |
sanger | vrijdag 16 februari 2007 @ 10:17 |
quote:Ik neem deze vraag mee naar achteren. Antwoordt komt zsm! | |
flubub | vrijdag 16 februari 2007 @ 10:41 |
quote:Begin maart toch.. ![]() ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 16 februari 2007 @ 18:27 |
http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlands![]() quote: | |
LeXX | vrijdag 16 februari 2007 @ 18:48 |
Dat wilde ik ook net posten, Googol! Dan maar iets anders wat een tipje van de sluier over de livery van de Honda oplicht:quote: | |
_Administr8or_ | vrijdag 16 februari 2007 @ 18:51 |
quote:Dat is goed!! ![]() | |
Atreidez | vrijdag 16 februari 2007 @ 18:57 |
Het is misschien beter als helemaal eruit voor reclame, maar iets zegt me dat de frequentie van reclame nu wel hoger zal liggen.. ach, we zullen t wel zien. Uiteindelijk haal ik toch vaak nog de hdtv versie van t net ![]() | |
WEST | vrijdag 16 februari 2007 @ 21:48 |
quote:bron | |
wimderon | zaterdag 17 februari 2007 @ 02:12 |
quote: ![]() quote:Wat moet ik me hierbij voorstellen? Jack Plooij had toch ook een cameraman bij zich? quote:Wordt Ruud ter Weijden ook weer van stal gehaald? ![]() quote:Goede zaak dat die commentator daar voor aangetrokken is (althans, ik hoop dat het de goede van de twee is ![]() | |
Slein83 | zaterdag 17 februari 2007 @ 07:30 |
quote:bron | |
WEST | zaterdag 17 februari 2007 @ 11:14 |
quote: quote:Klopt ja, alleen wat je moet voorstellen is denk ik dat Allard op de grid loopt en interviews doet met mensen terwijl daar een camera man bij is en het live te zien is. (zoiets als Martin Brundel doet bij ITV) quote:Zou zomaar kunnen, Liever 10 keer Ruud ter Weijde dan 1 keer Edward van Cuilleborg en Victor Brandt quote:Corne kleijn is wel te pruimen, weet veel van motorGP af. en is zelf ook nog race fan. | |
Bolter | zaterdag 17 februari 2007 @ 11:20 |
quote:Zal wel weer pure voorzichtigheid zijn, iedereen verstapt zich weleens. | |
wimderon | zaterdag 17 februari 2007 @ 12:37 |
quote:Denk eerlijk gezegd dat Marcel Maijer het gewoon gaat doen, maar inderdaad alles is beter dan die twee klojo's van SBS. quote:Had het eigenlijk over Frank Weeink, die overkomt van Eurosport ![]() | |
WEST | zaterdag 17 februari 2007 @ 12:38 |
quote:ja ik denk dat marcel Maijer het gaat doen. lol ik dacht de presentator, maar volgens mij is dat wel de goeie van de 2 ![]() | |
LeXX | zondag 18 februari 2007 @ 11:29 |
Toch weer redelijk schokkend nieuws:quote:Frank Williams heeft zijn mond vol over illegaal gebruik van het chassis, maar moeten versnellingsbakken ed ook niet in eigen beheer worden gemaakt? Sowieso wordt zijn positie als underdog en privéteam hier niet beter door... | |
sanger | zondag 18 februari 2007 @ 12:03 |
Dossier: Klantenchassis 2007 | |
kriele | zondag 18 februari 2007 @ 13:36 |
quote:Het levert hem wel een gratis motor op. | |
sanger | zondag 18 februari 2007 @ 14:29 |
quote:Gratis denk ik ook weer niet, maar hierdoor lijtk Williams wel degelijk een B-team te zijn van Toyota. | |
kriele | zondag 18 februari 2007 @ 14:43 |
quote:Ik heb ergens gelezen dat ze niet hebben hoeven te betalen. Weet nier meer precies waar ik dat heb gelezen. | |
sanger | zondag 18 februari 2007 @ 14:58 |
quote:Ik heb het nog nergens weten te vinden, en dan heb ik de bekendere en betrouwbaardere sites allemaal nagelopen..... | |
kriele | zondag 18 februari 2007 @ 15:09 |
quote:Toyota en Williams ontwikkelen gezamenlijke versnellingsbak De teams van Toyota en Williams rijden volgend jaar niet alleen met dezelfde motoren maar ook met dezelfde versnellingsbak. De nieuwe versnellingsbak is door beide teams ontwikkelt en gebaseerd op de Williams versnellingsbak van vorig seizoen. Recentelijk ontkende beide teams nog dat Williams een "B-team" van Toyota zou zijn geworden. Volgens Williams woordvoerster Liam Clogger is er nog steeds geen spraken van "B-team". "Het ontwikkelen van de versnellingsbak was een joint venture tussen Williams en Toyota. Het is een win/ win situatie, we worden hier beide beter van. De technologie van Williams van 2006 is als platform gebruikt." Williams rijdt dit seizoen voor het eerst met de Toyota V8 motoren. Vorig jaar kwam Midland/ Spyker met Toyota motoren in actie. Toen maakte Midland/ Spyker gebruik van een versnellingsbak die door Toyota was ontwikkeld. Williams krijgt de Toyota motoren overigens gratis, Midland/ Spyker betaalde voor de motoren. Peter Gloudemans F1News.nl | |
WEST | zondag 18 februari 2007 @ 21:43 |
quote:F1news.nl valt bij mij niet onder de categorie betrouwbare site ![]() | |
sanger | zondag 18 februari 2007 @ 22:00 |
quote:Bij mij ook niet helemaal. Toch komt die achternaam me bekend voor...ik ga eens rondvragen... | |
WEST | zondag 18 februari 2007 @ 22:02 |
quote:ja mij ook. er is maar 1 website wat ik goed vertrouw das F1racing. | |
sanger | zondag 18 februari 2007 @ 22:04 |
quote:Ook die heb ik weleens betrapt op verkeerd quoten (vertalen bv). Het meest betrouwbaar zijn nog altijd de Engelstalige sites. | |
WEST | zondag 18 februari 2007 @ 22:56 |
quote:uiteraad nog een maandje ![]() | |
TJDoornbos | maandag 19 februari 2007 @ 09:28 |
Williams moet dus zijn strijd tegen STR en SA stoppen lijkt me. Want als hij doorgaat istie niet geloofwaardig meer!! | |
sanger | maandag 19 februari 2007 @ 10:09 |
quote:Hoezo? Williams heeft toch zijn eigen chassis gebouwd? Als je die redenering zou volgen zouden alle teams met klantenonderdelen moeten stoppen, dus ook Red Bull, STR, SA, Williams en Spyker (klantenmotoren). | |
TJDoornbos | maandag 19 februari 2007 @ 12:05 |
Ik vind het moeilijk weet je, Williams heeft idd alleen maar motoren en versnellingsbak. Maar versnellingsbak bouwt Spyker en RBR wel zelf. Dus denk dat je nu 4 rankings hebt. 1 Compleet eigen bouw. 2 Alleen gekochte motor, 3. Gekochte motor en versnellingsbak en als 4 compleet gekochte wagens. En volgens mij is het in 2007 zo dat 1 en 2 mogen de rest niet. | |
sanger | maandag 19 februari 2007 @ 12:12 |
quote:Volgens mij mogen 1, 2 en 3. Bij sommige motorendeals zit de versnellingsbak namelijk inbegrepen. Spyker had vorig seizoen ook motoren met bak van Toyota gekocht. Overigens heeft Williams de bak niet gekocht, maar verkoch (in natura tegen motoren). | |
Atreidez | maandag 19 februari 2007 @ 13:47 |
Sorry WEST ![]() Montoya: "Ik keer niet terug in Formule 1" 19 februari 2007 Juan Pablo Montoya heeft geen spijt van zijn vertrek uit de Formule 1. De voormalig McLaren-rijder werd zondag negentiende in de Daytona 500, de eerste NASCAR Nextel Cup-wedstrijd van 2007. De race was een prooi voor Kevin Harvick "Ik mis de Formule 1 niet", zei Montoya, die zes seizoenen actief was in de hoogste klasse van de autosport, tegen The Sunday Mirror. "In de Formule 1 maken ieder jaar maar een paar jongens kans op de titel, in Daytona verschenen misschien wel vijftien coureurs aan de start die dit jaar kans maken op het kampioenschap. In NASCAR kun je de race nog winnen als je van achteraan start, in de F1 is dat onmogelijk." "Ik heb er geen spijt van dat ik ben gestopt", vervolgt de Colombiaan. "Ik denk ook niet aan een terugkeer naar de Formule 1. Ik heb het Formule 1-kampioenschap dan misschien niet kunnen winnen, ik heb wel gewonnen in Monza, Silverstone, Duitsland en Monaco, en dat zijn races die iedere coureur wel wil winnen. In de Formule 1 wint het team met het grootste budget de wereldtitel. Dat zal dit jaar niet anders zijn." http://f1.gpupdate.net/nl(...)terug_in_formule_1_/ En toch jammer, dat de koningsrace van Spa niet in de CV van Montoya staat ![]() | |
Atreidez | maandag 19 februari 2007 @ 13:50 |
En over Albers ze voet nog het volgende - Geblesseerde Albers kan toch testen 19 februari 2007 Christijan Albers komt dinsdag gewoon in actie voor Spyker F1. De Nederlander ging vorige week nog door zijn enkel en vreesde even voor een breuk. "Zaterdag kon ik weer redelijk staan op mijn rechtervoet", liet Albers weten. "Vorige week miste ik een traptrede waardoor ik door mijn enkel ging. Ik was in het begin heel even bang dat het misschien wel gebroken was, maar gelukkig gaat alles weer super en kan ik dinsdag zonder problemen in de Spyker stappen om te gaan testen." http://f1.gpupdate.net/nl(...)ers_kan_toch_testen/ | |
sanger | maandag 19 februari 2007 @ 14:11 |
Tussentijden vanaf het circuit in Valencia: De tijden van de ochtend: 1. A. Wurz - Williams - 1:13.23 2. K. Nakajima - Williams - 1:13.57 3. A. Valles - Spyker F1 - 1.15.64 4. G. van der Garde - Spyker F1 - 1.17.81 | |
ElmarO | maandag 19 februari 2007 @ 15:21 |
quote:Alleen Williams en Spyker waren toch op Valencia aanwezig in plaats van Bahrein? quote:bron | |
sanger | maandag 19 februari 2007 @ 15:26 |
quote:Jep! Vooral van der Garde valt op, in negatieve zin dan. | |
ElmarO | maandag 19 februari 2007 @ 15:32 |
quote:Zijn tijd is inderdaad niet echt geweldig. Maar ik kan me indenken dat ze zich meer richten op het behalen van de superlicentie dan een snelle tijd neerzetten. | |
sanger | maandag 19 februari 2007 @ 15:47 |
quote:Met snelle tijden haal je die eerder, en makkelijker. Heeft Valles al een SL dan??? | |
MIster911 | maandag 19 februari 2007 @ 16:07 |
quote:ja anders mocht hij vorig seizoen ook niet testen volgensmij | |
Atreidez | maandag 19 februari 2007 @ 16:13 |
quote:Met het proberen te behalen van snelle tijden staat ie ook eerder in de grindbak, dus in theorie ja.. in praktijk begrijp je natuurlijk zelf ook wel dat het beter is het zekere voor het onzekere te nemen en gewoon veilige rondjes te rijden. | |
sanger | maandag 19 februari 2007 @ 16:25 |
quote:Maar ik bedoel dat je voorzichtig hebt, en voorzichtig. | |
Kleffe_Dop | maandag 19 februari 2007 @ 16:51 |
tvp... topic beetje uit het oog verloren ![]() Klinkt goed wat RTL ermee wil gaan doen dit jaar ![]() Ben benieuwd wie ze de presentatie gaan laten verzorgen. Dat ze aub. maar geen tenenrkrommende interviews gaan houden met het publiek, cijfers gaan laten geven voor de race of meer van dat soort ongein. ![]() Zal Allard ook een camerateam mee de pitstraat innemen tijdens de race? Of mag dat alleen op de startgrid? | |
Googolplexian | maandag 19 februari 2007 @ 17:15 |
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=5429quote: | |
WEST | maandag 19 februari 2007 @ 22:10 |
quote:Allard mag tijdens de race niet eens in de pitstraat staan ![]() ze mogen wel in de pitboxen komen en in de paddock maar pitstraat is alleen voor teamleden. | |
WEST | maandag 19 februari 2007 @ 22:11 |
quote:nu nog steeds ![]() hij heeft het netjes gedaan, met minder dan een seconde van een williams af. en meer dan 300 km gereden dus een SL | |
sanger | maandag 19 februari 2007 @ 22:33 |
quote:Ik vind het verschil wel meevallen, vooral als je de testafstand in acht neemt. Maar testtijden zeggen weinig zolang je niet weet wat ze testen. | |
WEST | maandag 19 februari 2007 @ 22:50 |
quote:I know, maar je moet nooit conclussies trekken na een morgen testen ![]() | |
Atreidez | dinsdag 20 februari 2007 @ 09:34 |
Idd, strakke tijd v/d Garde ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 10:53 |
Giedo deed het lekker, maar Sutil heeft maar extreem weinig en in de regen gereden dus kun je niks over zeggen. En je weet niet wie wat testte ![]() | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 10:54 |
Ammermuller reservecoureur RBR | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 10:55 |
Fisichella bang voor partijdigheid | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 10:58 |
RBR kan de ******** krijgen wat mij betreft. RD heeft getekend voor 3de/reservecoureur en niet om helemaal eruit gegooid te worden!! | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:02 |
quote:Er zal in zijn contract ongetwijfeld staan dat hij als reservecoureur daadwerkelijk aanwezig zal moeten kunnen zijn......gaat wat lastig als je in de CC aan het racen bet. Logisch gevolg van zijn keuze naar de States te gaan. Stel hij is aan het racen in de VS, RBR belt dat hij moet invallen. Hij komt de pits in, pakt het vliegtuig en is net op tijd om de race te starten. Dus zonder warming up enzo. Alleen omdat hij in de VS wilt racen en dus 11-14 uur vliegen weg is. En dan staat er een andere coureur langs de kant die fit is, en ieder weekend kan. | |
kriele | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:08 |
quote:Jij vond zelf al dat het een papieren functie was, dus waarom de verontwaarding? | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:09 |
Heej sanger Red Bull is gewoon stom geweest. Ze schijnen zelf gezegd te hebben vriend ga maar elders racen. 2de punt RD kreeg zoveel veren in zn reet dat ik niet begrijp waarom RB hem niet naast Liuzzi in de STR zet. 3de waarom ze hem derde man gemaakt hebben snap ik niet want op vrijdag rijden ze toch met Mark en DC. 4de Wat jij zegt klopt wel. En 5de het is gewoon een rare boel bij RBR. | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:10 |
quote:TJ denkt dat hij bronnen heeft die alles weten, nu blijkt dat TJ gewoon over alles is voorgelogen. En ja, dat kan best hard overkomen. | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:11 |
Klopt kriele is het ook maar waarom iemand eerst vet ophemelen en iets toezeggen om het niet na te komen? Wat ik er van vind moet ze in Oostenrijk geen zak boeien lijkt me ![]() En vanuit CCWS is het al lastig overstappen zeker als je niet in een F1 kan rijden om je te bewijzen. Die kans zag ik al zouden ze schaars zijn en nu worden ze hem compleet ontnomen ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:13 |
quote:Ik ben niet de enige die is voorgelogen. Heb het idee dat RD dat ook is door RBR ![]() | |
JJdJ1984 | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:14 |
![]() | |
Googolplexian | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:15 |
quote:Klien had een voorbeeld kunnen zijn ![]() | |
vosss | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:15 |
Laat Robert maar lekker Champcar rijden, wie weet word er dan wat meer aandacht aan besteed op TV ![]() Bovendien is het denk ik helemaal geen slechte zet. Als ik kon kiezen tussen weer een jaar testen zonder enige garantie om volgend seizoen te mogen rijden of direct dit seizoen al rijden, dan wist ik het ook wel ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:17 |
Ik vind het terecht! Ammermuller heeft al veel meer laten zien. RBR heeft nu eindelijk ingezien dat Doornbos maar een gewone coureur is die verder niets extra heeft. | |
JJdJ1984 | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:18 |
quote: ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:19 |
absoluut vosss. Je hebt gelijk Google!! Maaruh RD zn site blijft angstig stil, (wederom) en dat is best wel vaag!! ennuh JJDJ ga ff fietsen stelen op Oostplein ofzo!! | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:20 |
quote:En ik denk van niet. Als RD niet naar de VS was gegaan om te racen in de CC had hij gewoon reserve geweest. Eigen keuze, dus hij zal zelf op de blaren moeten zitten... | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:21 |
quote:En RD dus niet ![]() | |
Atreidez | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:21 |
No offense, maar het is toch geheel aan Doornbos dat hij nu geen meter F1 gaat rijden op de vrijdagen. Dat was niet meer als logisch als je voor een racezit in de CC gaat, waar ik hem persoonlijk ook liever zie rondrijden.. Als je serieus dacht dat hij het kon combineren dan leef je echt in een andere tijd. | |
dennistd | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:22 |
quote:zet je fiets op slot dan ![]() OT: tvp OT: ik zou ook zijn gaan rijden in de champcar ipv testcoureur spelen | |
Nuongirl | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:24 |
quote:Ik kan het er alleen maar mee eens zijn ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:24 |
Deels ben ik het met je eens Sanger. Ik heb het idee dat RD verteld is dattie de kansen kreeg om zich te bewijzen voor 2007, heeftie niet super veel gehad. Oké er komt een motor waar coureur aan zit maar als je dan zoals half RBR blij bent met RD waarom dan niet in de STR zetten. Of een shoot out tussen Speed, RD en Ammermuller en de beste erin zetten. Maargoed het is en blijft politiek en geld wat bepaald in F1 als je geen Senna, Schumi, Kimi of Nando bent. Hard werken in Amerika en wellicht ooit terug naar F1. | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:26 |
quote:Die kans krijgt hij maandag! Overigens had hij al veel meer kunnen testen als hij zelf eerder het contract had getekent.... | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:27 |
Atreidez ook Ammermuller gaat niet op vrijdag rijden want RBR zet mark en dc in dan ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:27 |
quote:geloof er maar niet in. Zelf Bourdais, die dolgraag naar de F1 wil komt er niet meer tussen. | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:29 |
ik bedoelde in 2006 Sanger. En ja RD had eerder moeten tekenen ik weet het! Maar zoals kriele al zei ik vind en vond al een tijdje dat RD alleen een papieren functie had. Maargoed die paar KM's in de F1 zorgen dat ze ook in 2007 over je praten en dat word nu minder en dat is jammer met oog op 2008 en verder ![]() | |
Atreidez | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:35 |
quote:Volgens mij is t bij Bourdais ook een persoonlijkheidsissue.. Kan me niet anders voorstellen. Waarom zou je als frans team geen franse coureur in je auto zetten die ook nog eens multiple champcar kampioen is ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:44 |
Zeker als je nu 1 of andere Pizzabakker hebt rondrijden die evenals het monster van loch nes keer op keer Wereldkampioen wil worden en nog steeds weinig boeiends heeft behaald ![]() | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:53 |
quote:Jij doelt op Renault? | |
kriele | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:53 |
quote:Misschien, maar dit is het nu net. Hij heeft zo weinig races gereden de laatste jaren dat ik eigenlijk geen idee heb waar ik hem moet plaatsen. Ik denk dat Red Bull dit wellicht ook heeft. Hij had de GP2 er vorig jaar naast moeten doen. Riskant? Ja, maar je zult je toch moeten bewijzen. Bewijzen, dat heeft hij zich eigenlijk nooit echt gedaan. | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:55 |
quote:Volgens mij was er in de GP2 geen enkel team die hem wilde...... | |
kriele | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:56 |
quote:Dat geloof ik nu ook weer niet. Met de steun van RB had hij vast wel ergens in kunnen stappen. | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 12:00 |
Volgens mij heeft hij a amper gezocht en b had red bull het echt wel ergens kwijt gekund maar eigenlijk ligt daar al een fout van kamp RD ![]() | |
kriele | dinsdag 20 februari 2007 @ 12:02 |
quote:Was RD te bang om te falen? | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 12:06 |
quote:Maar wilde RB diue steun wel bieden?? | |
kriele | dinsdag 20 februari 2007 @ 12:07 |
quote:Daar ga ik vanuit. RB wil hem nu ook steunen in de CC. | |
Tommy_808 | dinsdag 20 februari 2007 @ 12:08 |
"Ik zou Schumacher meteen in een goede wagen zetten, als hij deze klasse eens wil uitproberen", zei Evernham tegen Associated Press. "De afgelopen jaren is er veel veranderd. De wagens zijn tegenwoordig erg geavanceerd. Ik denk dat Schumacher de wagens technisch gezien erg interessant zou vinden." ze hebben injectie gekregen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 12:10 |
quote:Bron? Vooralsnog is daarover nog niets bevestigd. | |
kriele | dinsdag 20 februari 2007 @ 12:12 |
quote:Een paar dagen geleden op Newsnow gelezen. | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 12:24 |
quote:Faalangst kent RD niet voor zover ik weet ![]() | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 12:49 |
quote:Je hebt er wel vaker naast gezeten de laatste tijd ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 12:56 |
Als je als topsporter faalangst hebt is het een godswonder dat je ver gekomen bent!! | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:01 |
quote:Ach, wat is ver..... Maar ik zal stoppen met je te pesten oke. | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:12 |
Ben het gewend als Feyenoord fan hoor ![]() Maargoed al met al is het niet netjes gehandeld van RBR , maar wel logisch ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:17 |
quote:ver gekomen? Alex Yoong en Narain Kartikayan zijn verder gekomen hoor! | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:21 |
quote:Ik zou eerder zeggen dat RD niet netjes gehandeld heeft. Hij heeft een contract als reservecoureur, en kiest alsnog een racestoeltje elders waardoor hij zijn contract met RBR niet na kan komen. En vervolgens beginnen zijn fans te schreeuwen dat hij genaaid wordt door RB ![]() | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:22 |
quote:Jep, die hebben iig complete seizoenen in de F1 gereden. | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:23 |
RBR heeft zelf gezegd dattie er wat naast mocht doen, dus wat is je probleem San? | |
JJdJ1984 | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:23 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:23 |
![]() ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:24 |
quote:En dat iets erlangs doen? Ging dat niet over dammen ofzo? | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:27 |
Misschien wel ik zat niet bij die gesprekken Spook ![]() Als je als Nederlander de F1 haalt ben je in mijn ogen redelijk ver gekomen in je sport, geld dus ook voor mn Larense vriend! | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:27 |
quote:Tuurlijk mag hij zelf er iets naast doen, maar dan moet hij (en zijn fans) niet gaan verwachten dat zijn plekje open blijft als blijkt dat dat niet te combneren valt. Zoals nu. Als hij had gekozen voor GP2 (want hij zou steun van RB krijgen) dan kon hij wel zijn contract nakomen. Echter kiest hij voor Stoddart en Minardi in de VS. | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:30 |
Ik snap zelf ook wel dattie door CCWS niet al zn tijd aan RBR kan besteden maar kan best paar races mee als 3de man. | |
kriele | dinsdag 20 februari 2007 @ 13:34 |
quote:Ach, de F1 is echt niet heilig. Waarom zo krampachtig eraan vast blijven houden? Wat Sanger al zegt, door te kiezen voor de CC ipv GP2 heeft hij zelf op deze beslissing van de rode stieren aangestuurd. | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 14:01 |
quote:En ik kan me voorstellen dat RBR continuiteit wilt door dezelfde man te nemen. | |
TJDoornbos | dinsdag 20 februari 2007 @ 14:10 |
Das ook waar San | |
LeXX | dinsdag 20 februari 2007 @ 14:30 |
Kalmeer een beetje TJ, ik begin me zorgen te maken ![]() Ontopic: Logisch denk ik, en beter voor RD zelf uiteindelijk. Niemand is erbij gebaat om een doodvermoeide coureur in de auto te hebben, zoveel reizen is niet goed, niet eens meegenomen of het wel haalbaar is om binnen een gestelde tijd op lokatie te zijn. Ik gun RD het beste, laat hij maar lekker knallen in de VS, zodoende kunnen wij hem toejuichen op Assen dit jaar! | |
Radegast | dinsdag 20 februari 2007 @ 15:03 |
Al dat gezeik om die Nederlandse F1-coureurs. ![]() | |
cappp | dinsdag 20 februari 2007 @ 16:39 |
quote:idd, wat nou als we het gewoon niet proberen om Nederlanders in de F1 te krijgen! Als ze talent hadden, hadden ze nu al bij een topteam gezeten. | |
cappp | dinsdag 20 februari 2007 @ 16:39 |
![]() | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 16:44 |
quote:Geen enkel talent is in de F1 gekomen zonder een grote sponsor. Om iets te noemen: Schumacher is in de F1 gekomen doordat Mercedes de buidel trok. Anders had hij zijn rondjes in de F3 moeten maken. Alonso ook alleen door een aantal Spaanse bedrijven, waaronder Telefonica. Helaas is Nederland te klein, en begint het bedrijfsleven nu pas te investeren in de F1, anders had Verstappen misschien wel een kans bij een topteam gekregen (Benneton niet meegerekent). | |
Atreidez | dinsdag 20 februari 2007 @ 16:45 |
Villeneuve: "Raikkonen wordt overschat" 20 februari 2007 Jacques Villeneuve, wereldkampioen van 1997, vindt Kimi Raikkonen geen goede coureur. De Ferrari-rijder wordt door veel mensen gezien als een titelkandidaat voor 2007. Volgens Villeneuve heeft de Fin niet de kwaliteiten in huis om het team van Ferrari te leiden, zoals Michael Schumacher dat de afgelopen jaren deed. "Kimi wordt overschat", zei Villeneuve tegen het Britse F1 Racing Magazine. "Hij kan dan misschien wel hard rijden, voor de rest geeft hij eigenlijk nergens om. Een coureur moet ook goed kunnen omgaan met de ingenieurs om de auto beter te maken en het team kunnen motiveren om het maximale te geven. Ik denk niet dat Kimi een team kan dirigeren, waarschijnlijk zal Massa de nieuwe leider worden binnen Ferrari. " De Canadees zet bovendien grote vraagtekens bij hoe toegewijd Raikkonen is aan de sport. Villeneuve: "Ik kan me van hem voorstellen dat hij ineens roept: 'ik heb genoeg van de Formule 1, ik stop ermee'. Zonder een reden daarvoor te noemen." ![]() | |
Giem | dinsdag 20 februari 2007 @ 16:59 |
Nee hij is een tallent | |
kriele | dinsdag 20 februari 2007 @ 17:14 |
quote:Oh, en hoe zit dat met die Finnen dan? Die zitten altijd bij goede teams. Het land mag wel veel groter zijn, maar het aantal inwoners is veel minder. | |
cappp | dinsdag 20 februari 2007 @ 17:21 |
quote:Of je leest de PI en de post erna. | |
Tirion | dinsdag 20 februari 2007 @ 17:54 |
quote:Ik kan me daar wel iets bij voorstellen eigenlijk, we zullen het gaan zien. ![]() | |
Atreidez | dinsdag 20 februari 2007 @ 18:21 |
Massa misschien leider qua ontwikkeling, maar die ontwikkeling werkt op beide auto's.. Volgens mij rijdt Kimi Massa er finaal uit ![]() | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 18:32 |
quote:Zowel Hakkinen als Raikkonen brachten sponsorgeld mee naar hun eerste team meen ik mij te herinneren. Beiden hebben daarna overigens een goede deal gesloten nadat ze overtuigden ![]() | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 18:33 |
quote:Verhip ![]() | |
sanger | dinsdag 20 februari 2007 @ 18:33 |
quote:Dan is het alleen nog de vraag wie er binnen het team de credits krijgt..... | |
vosss | dinsdag 20 februari 2007 @ 20:04 |
quote:Als Ferarri een auto onder Kimi's kont kan zetten die niet stuk gereden word acht ik het zeer waarschijnlijk ja ![]() | |
4-elements | dinsdag 20 februari 2007 @ 23:03 |
quote:Ik betwijfel dat. Zeker in de eerste helft van het seizoen zie ik Massa sneller zijn dan Kimi. Hij kent het team immers beter en werkt al sinds het begin mee me de ontwikkeling van de auto. Bovendien is Massa gewoon een groot talent, Kimi moet nog maar eerst laten zien dat hij beter is. ![]() | |
TimoBasso | woensdag 21 februari 2007 @ 00:14 |
quote:Hij heeft wel een punt,wat hebben al die F3 brugklassers nou bereikt in de F1? Ik noem een Button,Raikkonen,Massa ( lijkt de goede kant op te gaan ) .. paar overwinningen en wat podium plaatsen met top wagens! Daarom hoop ik ook echt dat 2007 het jaar van Nick Heidfeld wordt... die kerel verdient pas een top wagen! | |
Automatic_Rock | woensdag 21 februari 2007 @ 04:14 |
quote:Uhmmm, Button heeft niet echt in een topauto gezeten, hooguit sub-top.. | |
flubub | woensdag 21 februari 2007 @ 09:15 |
quote:Heidfeld ![]() Hoewel ik niet denk dat hij echt veel talent heeft.. maar ik gun hem wel een fantastisch jaar ![]() | |
sanger | woensdag 21 februari 2007 @ 09:17 |
quote:Afgaande op de rondetijden van de langtere stints tijdens de afgelopen testst heeft F1Racing een lijstje gemaakt met de rangorde. BMW, McLaren, Ferrari, Renault, Williams, Red Bull, Honda..... Dus of er van subtop sprake is ![]() Al zeggen testtijden natuurlijk nog niets | |
sanger | woensdag 21 februari 2007 @ 09:18 |
quote:Ik denk eerlijk gezegd van wel ![]() | |
flubub | woensdag 21 februari 2007 @ 09:25 |
quote:Ja? Ja, dat weet ik niet, toen keek ik nog niet ![]() ![]() | |
SupaMario | woensdag 21 februari 2007 @ 09:46 |
quote:Hij heeft mss wel een beetje gelijk, maar villeneuve is ook een overschatte coureur. Grote mond, veel kritiek op andere coureuers, zelf niet echt bijzonder veel gepresteerd op de ene titel na, in een auto die vele male beter was als de rest van het veld. | |
Gitanki | woensdag 21 februari 2007 @ 09:55 |
quote:Dat is het inderdaad, ik heb al tijden zo'n voorgevoel dat ferrari een stuk minder is dan voorheen. Ben wel benieuwd met BMW, goede testtijden hebben niet altijd een goed beeld gegeven. | |
vosss | woensdag 21 februari 2007 @ 11:35 |
quote:Dat lukt Doornbos ook wel hoor meneer Verstappen ![]() | |
vosss | woensdag 21 februari 2007 @ 11:36 |
quote:Whehehe, dit lees ik net op rtlgp ![]() | |
WEST | woensdag 21 februari 2007 @ 13:19 |
quote:hij snijdt zichzelf in de vingers nu geweldig ![]() | |
LeXX | woensdag 21 februari 2007 @ 13:23 |
Als dit doorgaat hebben we weer een grote naam in de F1:quote:Bron Ook dit mag nieuws genoemd worden: quote:Zijn vrouw ligt dwars ![]() | |
Gitanki | woensdag 21 februari 2007 @ 13:54 |
quote: ![]() ![]() | |
Atreidez | woensdag 21 februari 2007 @ 15:22 |
Tijden Valencia vandaag ![]() 1 A. Wurz Williams 01:11.614 85 2 N. Rosberg Williams 01:11.893 90 3 C. Albers Spyker F1 01:13.504 33 4 A. Sutil Spyker F1 01:13.678 128 5 F. Fauzy Spyker F1 01:14.499 75 | |
MIster911 | woensdag 21 februari 2007 @ 15:29 |
Who the .... is Fauzy ![]() | |
Spooky4u | woensdag 21 februari 2007 @ 15:35 |
quote:Dat zijn de tijden van gisteren. | |
TimoBasso | woensdag 21 februari 2007 @ 15:41 |
quote:Met de B.A.R in 2004 kon er veel meer mee gebeuren.. Het is niet voor niks dat de Honda engineers zaten te klagen na het vertrek van Jacques. Het is ook niet voor niks dat Dave Judas de bons kreeg van Honda.. Heidfeld WC in 2007,dat zou een mooie sneer zijn naar Ron Dennis | |
ElmarO | woensdag 21 februari 2007 @ 16:46 |
quote:Bron quote:Bron | |
Atreidez | woensdag 21 februari 2007 @ 16:59 |
quote: ![]() Beetje te snel gelezen ws. maar waren dus tijden van gister idd ![]() | |
sexbierum | woensdag 21 februari 2007 @ 17:41 |
Tijden van vandaag: Pos. Driver Team Tires Time Laps 1 N. Rosberg Williams Bridgestone 01:11.919 97 2 A. Sutil Spyker F1 Bridgestone 01:12.492 47 3 C. Albers Spyker F1 Bridgestone 01:13.092 115 4 N. Karthikeyan Williams Bridgestone 01:14.166 59 bron: http://f1.gpupdate.net/en/ | |
kriele | woensdag 21 februari 2007 @ 17:46 |
Ah, die tijd van Sutil lijkt er meer op. | |
roelofjan | woensdag 21 februari 2007 @ 18:21 |
quote:Ja, wat heeft Raikkonen nou bereikt in de F1? Helemaal niets toch? Behalve dat 'ie al 2 keer vice-wereldkampioen is geworden? Dat stelt toch niks voor? | |
TJDoornbos | woensdag 21 februari 2007 @ 23:28 |
quote:Narain is goed bezig ![]() | |
sanger | donderdag 22 februari 2007 @ 08:32 |
quote:Sutil heeft zich geconcentreerd op korte runss, om te kijken hoe ze de temperatuur beter in de banden kunnen krijgen. Albers heeft een racesimulatie gereden. 's Ochtends was het circuit nat dus hebben ze ook de regenbanden getest. Ziet er niet echt verkeerd uit die tijden. Beter dan vorig seizoen rond deze tijd, helemaal gezien ze dit jaar minder testen dan ze vorig seizoen deden EN de aanpassing met de banden. [ Bericht 2% gewijzigd door sanger op 22-02-2007 09:32:58 ] | |
TJDoornbos | donderdag 22 februari 2007 @ 09:05 |
Ik moet zeggen dat ze me echt verbazen daar bij Spyker | |
sanger | donderdag 22 februari 2007 @ 09:21 |
quote:Gaat redelijk goed he! | |
Spooky4u | donderdag 22 februari 2007 @ 09:31 |
Wederom tevredenheid bij Spyker Waar doel jij op met je reactie TJ? | |
Noud_ | donderdag 22 februari 2007 @ 13:24 |
Tussentijden zoals het er om 12.45 (lokale tijd) uitzag in Bahrein, van de Renault blog. Times at 12:45 local in Bahrain are as follows: 1 MAS 1'32.346 46 2 BAR 1'32.570 38 3 RAI 1'32.870 28 4 KOV 1'33.139 81 5 HEI 1'33.225 30 6 HAM 1'33.550 18 7 DLR 1'33.738 24 8 PIQ 1'33.816 69 9 VET 1'34.129 44 10 BUT 1'34.244 26 11 DAV 1'34.698 40 12 TRU 1'35.187 5 13 SCH 1'35.265 25 14 COU 1'35.377 9 15 WEB 1'36.075 7 16 LIU 1'36.345 23 En samen met de eerste foto's uit Bahrein kan ik nu officieel niet meer wachten tot het circus weer begint! ![]() ![]() | |
Spooky4u | donderdag 22 februari 2007 @ 13:31 |
Wat draait Red Bull weer veel rondjes zeg ![]() | |
WEST | donderdag 22 februari 2007 @ 13:41 |
er wordt elke dag getest van 8:30 - 17:00 locale tijd. dus NL tijd is dat 6:30 - 15:00 dus de uitslagen van die test komt lekker op tijd binnen. ![]() | |
ElmarO | donderdag 22 februari 2007 @ 15:06 |
quote:Zijn er inderdaad bizar weinig. ![]() | |
kriele | donderdag 22 februari 2007 @ 15:15 |
Het moet al met al toch wel heel anders lopen wil Renault de wereldtitel(s) weer in eigen huis houden. Tot nu toe tip ik Ferrari als favoriet. | |
WEST | donderdag 22 februari 2007 @ 15:28 |
ik tip massa ook voor de titel | |
Automatic_Rock | donderdag 22 februari 2007 @ 15:33 |
quote:Barrichello 2e??? Da's voor het eerst dat Honda bij de top staat ![]() | |
SupaMario | donderdag 22 februari 2007 @ 15:34 |
Massa komt zeer sterk over.. vanaf het laatste deel van het vorige seizoen al!! | |
SupaMario | donderdag 22 februari 2007 @ 16:06 |
quote: | |
Atreidez | donderdag 22 februari 2007 @ 16:21 |
Massa was idd sterk eind vorig jaar.. vooral op ze thuisrace. Daar ben je nou eenmaal gewoon wat gemotiveerder ![]() Alonso trouwens ook aanwezig in Bahrein? | |
WEST | donderdag 22 februari 2007 @ 16:37 |
quote:thuisrace geef je altijd iets extra's. Massa is wel gegroeit vorig seizoen dus acht hem zeker niet kansloos. Alonso zal morgen wel gaan rijden denk ik. Fisichella reed vandaag ook niet. ![]() | |
Automatic_Rock | donderdag 22 februari 2007 @ 20:14 |
quote:Button heeft mijn posts hier op fok gelezen, en begint nu zelf ook wat zorgen te maken ![]() Ben trouwens benieuwd was Honda maandag voor livery laat zien ![]() | |
TJDoornbos | donderdag 22 februari 2007 @ 20:39 |
quote:Niks specifieks. Dat het al hossana is wat ze bij Spyker roepen. Dat is het enige!! Trouwens zit ik er ver naast als jij en je maatjes op het RD forum zat vanmorgen? | |
Noud_ | donderdag 22 februari 2007 @ 21:50 |
Ik gok op een groene livery voor Honda. | |
_Administr8or_ | donderdag 22 februari 2007 @ 22:15 |
quote:Dat de livery groen gaat worden is al bevestigd ![]() ![]() | |
TimoBasso | vrijdag 23 februari 2007 @ 00:47 |
quote:100% Nick Heidfeld WC ![]() | |
sanger | vrijdag 23 februari 2007 @ 08:02 |
quote: ![]() | |
sanger | vrijdag 23 februari 2007 @ 08:06 |
quote:Doe het voortaan even via feedback als je wilt ![]() En RD forum? Welke? | |
Atreidez | vrijdag 23 februari 2007 @ 09:47 |
quote:Als we dan toch allemaal rare dingen gaan roepen zeg ik gewoon dat ik Hamilton wel kampioen zie worden ![]() | |
Gitanki | vrijdag 23 februari 2007 @ 09:50 |
Albers!! ;') | |
flubub | vrijdag 23 februari 2007 @ 10:16 |
quote:Hamilton ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door flubub op 23-02-2007 10:31:55 ] | |
SupaMario | vrijdag 23 februari 2007 @ 11:05 |
Primary analysis of first testing day in Bahrein http://f1.automoto365.com/news/controller.php?lang=fr&theme=default&team_id=0&month=2&year=2007&nextMode=GpNewsForm&news_id=24266 short conclusion => Domination from Massa/Hamilton Speed over 1 lap - with this regard, the drivers could be split into 2 two groups: those who set their fastest lap on a short stint (2 to 5 laps) and this include Barichello, Button, Trulli, and Raikkonen . the other group includes Massa and Hamilton who set their best times on long stints (14 to 15 laps) Barichello scored 1:32.577 on a short stint but couldn't do better than 1:33.276 on a long run (16 laps) in same track conditions (just before 15h) and with same fuel load (i.e. same stint length) Massa managed to score a 1:32.266 (almost 1 sec faster than Barichello) 2 hours later, both Massa and Hamilton went at the same time for a 90Km stint , Massa's best time was 1:31.773 while Hamilton's best time was 1:32.190 Speed over long runs Raikkonen only did 47 laps yesterday and the longest stint was a 6 laps stint( as a result it's not possible to compare his long runs pace with the others) Massa, Vettel, Hamilton, Barrichello, Kovalainen et Button all did long runs at various periods of the day (only 1 long run for Button) on Long runs Massa and Hamilton were clearly better than the opposition with very close average lap times over stints of 12 to 17 laps During one of those long stints, Massa used the following strategy: kept increasing his speed for 5 laps and then reduced it for 2 laps to let the tires cool down and start again accelerating (and progressively increasing his speed) for 5 laps and so on Best average lap time over a long run 1. Massa – Ferrari – 1:32.781 2. Hamilton – McLaren Mercedes – 1:32.869 3. Vettel – BMW Sauber – 1:33.576 4. Button – Honda – 1:33.908 5. Barrichello – Honda – 1:33.940 6. Kovalainen – Renault – 1:34.151 Bron http://forums.autosport.com/showthread.php?s=439c48bca1b24899d7af97ffa009a960&threadid=91048&perpage=40&display=&pagenumber=92 | |
SupaMario | vrijdag 23 februari 2007 @ 11:06 |
Eerste tijden Bahrein 23 Feb 1 HEIDFELD BMW 1'30.475 39 2 ALONSO McLaren 1'31.221 24 3 BUTTON Honda 1'31.806 45 4 HAMILTON McLaren 1'31.925 31 5 KUBICA BMW 1'32.226 48 6 RAIKKONEN Ferrari 1'32.252 40 7 HEIKKI Renault 1'32.540 31 8 NELSINHO Renault 1'32.542 51 9 MASSA Ferrari 1'32.595 27 10 BARRICHELLO Honda 1'32.620 35 11 WEBBER Red Bull 1'33.126 37 12 TRULLI Toyota 1'33.162 49 13 DAVIDSON Super Aguri 1'33.255 47 14 COULTHARD Red Bull 1'33.927 10 15 LIUZZI Toro rosso 1'34.196 27 16 SCHUMACHER Toyota 1'34.474 21 | |
Noud_ | vrijdag 23 februari 2007 @ 11:15 |
De pole van vorig jaar stond op 1'31.431. Daar zitten ze dus al dik onder, ondanks de nieuwe bridgestone band die +- 2 seconden langzamer zou zijn dan de compound van vorig jaar ![]() | |
MaximusF1 | zaterdag 24 februari 2007 @ 18:47 |
1..... F. Alonso........... McLaren........................... 01:30.994...... 73 2 ..... L. Hamilton...... McLaren .......................... 01:31.094...... 53 3 ..... F. Massa........... Ferrari ............................. 01:31.718...... 52 4 ..... K. Raikkonen .. Ferrari .............................. 01:31.867.... 100 5 ..... H. Kovalainen . Renault ........................... 01:32.032...... 86 6 ..... R. Barrichello... Honda ............................. 01:32.115.... 129 7 ..... J. Button............ Honda ............................. 01:32.137...... 78 8 ..... D. Coulthard..... Red Bull .......................... 01:32.220...... 73 9 ..... N. Piquet jr. ...... Renault............................ 01:32.334.... 102 10 .... N. Heidfeld ..... BMW ................................ 01:32.451...... 65 11.... R. Kubica ..........BMW ................................ 01:32.475...... 95 12 ... A. Davidson...... Super Aguri .................... 01:32.553.... 126 13 ... F. Montagny...... Toyota.............................. 01:32.917.... 110 14 ... M. Webber........ Red Bull........................... 01:33.034...... 73 15 ... J. Trulli ..............Toyota .............................. 01:33.062.... 104 16 ... S. Speed .......... Scuderia Toro Rosso... 01:33.255...... 60 ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door MaximusF1 op 24-02-2007 18:54:57 ] | |
Vitalogy | zaterdag 24 februari 2007 @ 18:50 |
quote:Hij staat 20:1 op Unibet en BMW 40:1 Ik vind het wel een gokje waard eigenlijk. | |
WEST | zaterdag 24 februari 2007 @ 18:57 |
ik krijg over een paar dagen foto's van melbourne zoals het er is. De opbouw is in volle gang. Zodra ik de pics heb post ik ze. ofwel het komt wat dichterbij ![]() | |
kriele | zaterdag 24 februari 2007 @ 19:09 |
quote:Afgaande op dit rijtje, moet ik toch wel zeggen dat Spyker me behoorlijk kansloos lijkt. STR heeft aansluiting met de auto's ervoor en SA verslaat zelfs een RB en een Toyota. Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik denk echt dat Spyker in Melbourne minimaal een seconden tekort komt op de auto ervoor. Ondanks hun stap vooruit. Maar wat STR en SA doen is pure onmacht voor Spyker. | |
Vitalogy | zaterdag 24 februari 2007 @ 19:46 |
Als je het verschil dat Spyker had tov van de snelste tijden op Barcelona en Valencia vertaald hiernaar toe dan kom je tussen 1.33 en 1.32.7 uit. Dus het lijkt me niet dat er een seconde verschil zal zijn. Dat ze er nu niet bij zijn lijkt me niet bevordelijk. | |
ArcticBlizzard | zaterdag 24 februari 2007 @ 19:59 |
Speed bij STR dus definitief geen plaats voor Doornbos als race coureur. Ik hoop dat speed dit jaar kan laten zien wat hij al die tijd zegt te hebben gedaan(hij is niet echt bescheiden). Als hij het niet binnen een jaar kan laten zien dan mogen ze wat mij betreft ieder willekeurig ander (natuurlijk het liefd Doornbos) in de auto zetten. Waar ik trouwens nog aan zat te denken; de chassis van RB en STR zijn hetzelfde en er is een testlimiet. Maar doordat de auto's hetzelfde zijn heb je in principe twee keer zoveel test km als de andere teams en dus kan je ook veel meer ontwikkelde dingen testen. | |
Automatic_Rock | zaterdag 24 februari 2007 @ 20:08 |
Het zijn wel 2 verschillende motoren he. En dat heeft ook weerslag op bv wegligging en aerodynamica (achter bodywork is anders). maw, de testgegevens van RB hebben niet veel nut voor de testgegevens van STR... Nu ja, de voorvleugel misschien.. | |
ElmarO | zaterdag 24 februari 2007 @ 20:56 |
quote:Bron+plaatje | |
Gitanki | zaterdag 24 februari 2007 @ 20:59 |
Mooi! | |
flubub | zaterdag 24 februari 2007 @ 21:03 |
quote:Ik vind hem vet!! ![]() | |
_Administr8or_ | zaterdag 24 februari 2007 @ 21:05 |
is dit echt? ![]() Ik vind het niet mooi ![]() | |
ArcticBlizzard | zaterdag 24 februari 2007 @ 23:10 |
Nu vind ik hem ook niet echt mooi maar ik denk dat hij in het echt er erg gaaf uitziet! | |
WEST | zondag 25 februari 2007 @ 00:24 |
![]() voor de duidelijkheid plaatje is verwijderd bij formule1.nl omdat honda zeurde, maar andere sites hebben het nu ook staan ![]() | |
TimoBasso | zondag 25 februari 2007 @ 02:33 |
quote:Ik hoop dat dit een grap is? ![]() | |
Tism | zondag 25 februari 2007 @ 02:35 |
quote:Die ziet er echt wel vet uit! ![]() | |
Kleffe_Dop | zondag 25 februari 2007 @ 08:59 |
Heeft Honda dit jaar dan geen andere sponsoren? ![]() Ziet er wel allemaal beetje photoshopperig uit hoor... | |
Automatic_Rock | zondag 25 februari 2007 @ 09:31 |
Nu ja, ze hebben iig niet overdreven toen ze vertelde dat het een spectaculaire livery zou worden... Maargoed, ik wacht wel tot morgen, dan weten we zeker hoe het er uit ziet ![]() | |
Spooky4u | zondag 25 februari 2007 @ 10:22 |
geloven doe ik het niet hoor, maar we zullen zien. | |
sanger | zondag 25 februari 2007 @ 10:31 |
Er gingen natuurlijk al langer geruchten over Google Earth.....ik hoop het niet eigenlijk. Vind het niet zo bij F1 passen.. | |
Gitanki | zondag 25 februari 2007 @ 10:33 |
Zou ook wel gaaf zijn als ze elke race de circuitfoto vanuit Google Earth op de auto zetten | |
sanger | zondag 25 februari 2007 @ 10:34 |
quote:Dat zijn dan wel weer leuke mogelijkheden ![]() | |
Sinister-D- | zondag 25 februari 2007 @ 16:25 |
HIer een groter plaatje van de wagen (vandaar alleen een url), volgens mij allemaal fotosoep. http://www.geocities.com/fanmclarenfan/hondara107hiuf3.jpg Kijk naar het Honda en Bridgestone logo voorop. Ergens zit er iets fout, vooral die wat onder de neus zit, dus niet op de stuts. De Honda stikker zit nogal uit het midden, zou ik een slordig foutje vinden van de plakker, enfin daar kan ik nog mee leven. De gaten op de schoorstenen, lijken naderhand wel zwart gemaakt te zijn. De gaten voor de hijskraan onder de luchtinlaat hetzelfde, naderhand gemaakt. En dan nog de neus, das helemaal niet die van de RA107. | |
MIster911 | zondag 25 februari 2007 @ 18:58 |
ik geloof het ook niet echt maar je weet maar nooit, ik dacht dat er meer ruimte zou komen voor het bp logo | |
Radegast | zondag 25 februari 2007 @ 19:02 |
Met afstand de lelijkste F1-livery van de laatste tien jaar. Hulde! | |
Googolplexian | zondag 25 februari 2007 @ 20:04 |
Da's de duidelijkste fotoshop EVER! ![]() makkelijk shoppen ook met een zwarte auto als basis | |
roelofjan | zondag 25 februari 2007 @ 20:47 |
http://www.myearthdream.com/ Nu online. | |
MaximusF1 | zondag 25 februari 2007 @ 22:43 |
Volgens mij opzettelijk gelekt zodat het persevenement de volle aandacht krijgt. Ik was het bvb. al vergeten dat Honda deze week de livery ging voorstellen. | |
roelofjan | zondag 25 februari 2007 @ 23:03 |
Honda wil gewoon wat aandacht ja. Vandaar ook al dat stomme gedoe met een presentatie voor de auto, en een aparte presentatie voor de livery. | |
WEST | zondag 25 februari 2007 @ 23:17 |
ach leverd wel publiciteit op en dat wil Honda graag | |
Automatic_Rock | maandag 26 februari 2007 @ 04:08 |
Tja, welk team of merk niet? | |
Bolkesteijn | maandag 26 februari 2007 @ 04:11 |
Ik vind het wel mooi. | |
LeXX | maandag 26 februari 2007 @ 08:51 |
Wat livery betreft gaan we een spectaculair seizoen tegemoet. Zo'n beetje elke auto heeft een nieuwe livery, of had een jaar geleden al iets nieuws (bv STR). Dat wordt op 18 maart met een (slaap)dronken harses goed opletten tijdens de eerste GP 's nachts ![]() | |
WEST | maandag 26 februari 2007 @ 10:22 |
quote:als je het nu ziet, dan is het geen photoshop ![]() | |
SupaMario | maandag 26 februari 2007 @ 10:35 |
![]() ik vind hem echt niet mooi... | |
Googolplexian | maandag 26 februari 2007 @ 10:36 |
quote:puntjes die me opvallen: ![]() enzovoorts | |
SupaMario | maandag 26 februari 2007 @ 10:41 |
quote: | |
Automatic_Rock | maandag 26 februari 2007 @ 11:21 |
Mooie auto!! Lekker gewaagd! ![]() |