ben je niet de enigequote:
Dat zegt Lavaggi?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Webber is ook weer vriendelijke bezig, en noemt Williams een b-team van Toyota
quote:Ohhh,shit ik waan me in 2006![]()
![]()
Kop hem in dan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:32 schreef Atreidez het volgende:
Had in het vorige topic me bezorgdheid al uitgesproken, maar heb idd nog nooit een team zien winnen met een motor waarvan de fabrikant ze eigen team ook nog heeft rond rijden.. Schot voor open doel ?
Voorlopig lijkt dat Toyota B-team meer snelheid te hebben dan die Red Bulls.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Webber is ook weer vriendelijke bezig, en noemt Williams een b-team van Toyota
Bronquote:Berger: nieuwe STR2 is legaal
De nieuwe auto van Scuderia Toro Rosso is volstrekt legaal, zegt Gerhard Berger. De auto is weliswaar ontworpen door Adrian Newey, maar geen kopie van de Red Bull RB3, zo stelt de Oostenrijker. ,,Het is een compleet andere auto.”
Scuderia Toro Rosso presenteerde vandaag in Barcelona de nieuwe auto voor komend seizoen. Een presentatie die scherp in de gaten wordt gehouden door de andere teams, want door velen werd verwacht dat Toro Rosso komend jaar aan de start verschijnt met een kopie van de RB3, de door Adrian Newey ontworpen auto van moederteam Red Bull Racing. Dat is niet het geval, benadrukt Toro Rosso’s mede-eigenaar Gerhard Berger.
,,Het is absoluut niet dezelfde auto”, aldus Berger. ,,Dat zie je meteen. Niet alleen de motor is verschillend, maar het is een compleet andere auto.” Vooral Spyker en Williams hebben hun ongenoegen geuit over de strategie van Toro Rosso. Volgens Spykers teammanager Colin Kolles maakt Toro Rosso geen aanspraak op WK-punten, omdat het de auto niet zelf heeft ontworpen en dus strikt genomen geen constructeur is. Onzin, stelt Berger.
,,Er zijn twee verschillende interpretaties van de Concorde-overeenkomst en hoezeer ik de mening van Spyker en Williams ook respecteer, wij denken er anders over. Wij hebben de regels zorgvuldig bestudeerd en van verschillende bronnen te horen gekregen dat het volstrekt legaal is wat wij doen.”
Berger kijkt uit naar komend seizoen. ,,Het wordt een uitdaging om deze auto te gaan inzetten, want hij is compleet anders dan de auto die we vorig jaar gebruikten, maar we hebben er alle vertrouwen in.”
Bwhahahhaquote:
Goed.................quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef Borkydude het volgende:
Hoe ziet het silly season eruit?
Ja kanker, laat dan ff zien wie waar zit enzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Goed.................
Alleen 1 stoeltje bij Toro Rosso nog beschikbaar.
Dat is t m juist, dat heeft Webber nu al gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef sanger het volgende:
Kop hem in dan!
Lekkere woordkeuze ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef Borkydude het volgende:
Ja kanker, laat dan ff zien wie waar zit enzo
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja kanker, laat dan ff zien wie waar zit enzo
de een kan met meer downforce rijden dan de anderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef SupaMario het volgende:
Coureur Team/Chassis Laptime Verschil Laps
1 Felipe Massa Ferrari F2007 1:21.181 77
2 Kimi Räikkönen Ferrari F2007 1:21.719 + 0.538 101
3 Heikki Kovalainen Renault R27 1:21.819 + 0.638 73
Deze gif animatie laat goed zien waarom het dom is dat mensen testtijden gaan vergelijken.
[afbeelding]
Let op de voor en achtervleugels van Kimi en Felipe
Jah maar meestal doen ze dat niet door middel van een compleet andere voor en achtervleugel zoals nu wel het geval is!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:53 schreef WEST het volgende:
[..]
de een kan met meer downforce rijden dan de ander
Omdat je het zo over de ziekte hebtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja kanker, laat dan ff zien wie waar zit enzo
De voorvleugel zoals door Kimi gebruikt lijkt op die van Williams....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:12 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Jah maar meestal doen ze dat niet door middel van een compleet andere voor en achtervleugel zoals nu wel het geval is!
McLaren rijdt nu met 1 en 2. Renault krijgt 3 en 4 en Ferrari met 5 en 6. Zie ook de OP voor de verdere nummering.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Is dit ook volgorde van nummers trouwens? Want wie rijdt er nou ook alweer met de 1 en 2, het team wat constr. kampioen is, het team waar de kampioen in reed of het team waar de kampioen nu rijdt?
Alonso rijdt met 1, het team dus waar de huidige kampioen rijdt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Is dit ook volgorde van nummers trouwens? Want wie rijdt er nou ook alweer met de 1 en 2, het team wat constr. kampioen is, het team waar de kampioen in reed of het team waar de kampioen nu rijdt?
Als we dan toch bezig zijn kunnen die Regulations uit 2006 ook wel weg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:37 schreef Atreidez het volgende:
En past iemand dat plaatje nog eens aan in de OP, staat nog steeds 2006
Doe meteen verse tieten erin danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:37 schreef Atreidez het volgende:
En past iemand dat plaatje nog eens aan in de OP, staat nog steeds 2006
Vandaag. Al is het gewoon de wagen van Red Bull met andere kleuren op livery.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef Concordsky het volgende:
wanneer wordt de nieuwe wagen van STR eigenlijk gepresenteerd?
Bronquote:‘Michael Schumacher wordt teamchef bij Ferrari’
Jean Todt wil zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher op termijn inlijven als teamchef van Ferrari. Schumacher wordt in het geheim bijgeschoold en voorbereid op die taak. ,,Hij was afgelopen winter vaker in Maranello dan al die jaren hiervoor”, aldus een Ferrari-manager tegenover het tijdschrift Auto, Motor und Sport.
De oud-wereldkampioen, die eind vorig jaar met pensioen ging, wordt intensief bij de voorbereiding op het nieuwe seizoen betrokken en is bij alle belangrijke vergaderingen aanwezig.
Zo is Schumacher steevast van de partij tijdens de tweewekelijkse vergadering tussen de hoogste Ferrari-bazen: teambaas Jean Todt, sportdirecteur Mario Almondo, teamchef Stefano Domenicali, hoofdontwerper Aldo Costa en motorenchef Gilles Simon. En ook als de wedstrijdleider van de FIA Charlie Whiting en de technisch gedelegeerde Peter Wright een bezoek aan de fabriek in Maranello brengen om over de reglementen en de toekomst te praten is Schumacher present.
Schumacher heeft bovendien ten alle tijden de beschikking over de testtijden en data, die hij naar zijn huis in Zwitserland laat seinen. Daarnaast helpt hij Kimi Raikkonen, nieuwkomer bij Ferrari, de gecompliceerde elektronica te begrijpen.
Volgens de Ferrari-insider is het zo duidelijk als wat. ,,Als iemand bij al die zaken betrokken is, kan het maar een ding betekenen. Diegene wordt voorbereid op een belangrijke functie binnen het team.”
Lol..dat had ik zelfs nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe meteen verse tieten erin dan
Op deze ben ik uitgekeken.
108 ronden is mooi, maar de langzaamste tijd is minder mooi....quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef flubub het volgende:
[..]
Lol..dat had ik zelfs nog nooit gezien![]()
Als je deze testtijden ziet lijkt het inderdaad niet echt lekker te gaan bij Honda. BMW lijkt ze op dit moment al voorbij te zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
108 ronden is mooi, maar de langzaamste tijd is minder mooi....
En als Honda-fan zijnde begin ik me steeds serieuzere zorgen te maken over dit seizoen
Zijn er nog wel een paar. Het was overigens wel het plan dat STR vanmiddag nog zou gaan rijden, maar of ze dat ook gedaan hebben weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:14 schreef LeXX het volgende:
Is er maar één foto waar de STR enigzins in zijn geheel op staat? Dat ding is blijkbaar de pits niet uitgeweest...
Ik ben wel benieuwd in hoeverre STR en Spyker aan elkaar gewaagd zijn met dezelfde motor.
Ze kwamen de baan op maar toen was er meteen een rode vlag situatie (als ik het goed heb door een renault). De shakedown is nu verplaatst naar morgen (14/02).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef ElmarO het volgende:
Zijn er nog wel een paar. Het was overigens wel het plan dat STR vanmiddag nog zou gaan rijden, maar of ze dat ook gedaan hebben weet ik niet.
Destijds was dit toegestaan, evenals (later) een Formule 2 wagen te gebruiken als F1-wagen. Zo heeft Huubje Rothengatter in een opgewaardeerde F2 auto in 1984 een poging gedaan zich te kwalificeren voor de F1 races (één keer gelukt)quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Williams begon ooit in F1 met een klantenchassis dus als er 1 zn kop moet houden is hij het!!
Alleen was het toen wel volgens de reglementen, in tegenstelling tot nu.quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Williams begon ooit in F1 met een klantenchassis dus als er 1 zn kop moet houden is hij het!!
Ze hebben het banden verhaal niet onderschat. Ook hebben ze vooraf aangegeven dat er met deze situatie rekening moest worden gehouden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:27 schreef MIster911 het volgende:
Het valt me op dat spyker het bandenprobleem heeft onderschat, ze zitten nu met een nieuwe wagen op de laatste plaats. Ik denk dat we maar moeten wennen aan dit gebeuren, spijker als hekkensluiter. Tenminste de eerste 3/4 races van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |