ben je niet de enigequote:
Dat zegt Lavaggi?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Webber is ook weer vriendelijke bezig, en noemt Williams een b-team van Toyota
quote:Ohhh,shit ik waan me in 2006![]()
![]()
Kop hem in dan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:32 schreef Atreidez het volgende:
Had in het vorige topic me bezorgdheid al uitgesproken, maar heb idd nog nooit een team zien winnen met een motor waarvan de fabrikant ze eigen team ook nog heeft rond rijden.. Schot voor open doel ?
Voorlopig lijkt dat Toyota B-team meer snelheid te hebben dan die Red Bulls.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Webber is ook weer vriendelijke bezig, en noemt Williams een b-team van Toyota
Bronquote:Berger: nieuwe STR2 is legaal
De nieuwe auto van Scuderia Toro Rosso is volstrekt legaal, zegt Gerhard Berger. De auto is weliswaar ontworpen door Adrian Newey, maar geen kopie van de Red Bull RB3, zo stelt de Oostenrijker. ,,Het is een compleet andere auto.”
Scuderia Toro Rosso presenteerde vandaag in Barcelona de nieuwe auto voor komend seizoen. Een presentatie die scherp in de gaten wordt gehouden door de andere teams, want door velen werd verwacht dat Toro Rosso komend jaar aan de start verschijnt met een kopie van de RB3, de door Adrian Newey ontworpen auto van moederteam Red Bull Racing. Dat is niet het geval, benadrukt Toro Rosso’s mede-eigenaar Gerhard Berger.
,,Het is absoluut niet dezelfde auto”, aldus Berger. ,,Dat zie je meteen. Niet alleen de motor is verschillend, maar het is een compleet andere auto.” Vooral Spyker en Williams hebben hun ongenoegen geuit over de strategie van Toro Rosso. Volgens Spykers teammanager Colin Kolles maakt Toro Rosso geen aanspraak op WK-punten, omdat het de auto niet zelf heeft ontworpen en dus strikt genomen geen constructeur is. Onzin, stelt Berger.
,,Er zijn twee verschillende interpretaties van de Concorde-overeenkomst en hoezeer ik de mening van Spyker en Williams ook respecteer, wij denken er anders over. Wij hebben de regels zorgvuldig bestudeerd en van verschillende bronnen te horen gekregen dat het volstrekt legaal is wat wij doen.”
Berger kijkt uit naar komend seizoen. ,,Het wordt een uitdaging om deze auto te gaan inzetten, want hij is compleet anders dan de auto die we vorig jaar gebruikten, maar we hebben er alle vertrouwen in.”
Bwhahahhaquote:
Goed.................quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef Borkydude het volgende:
Hoe ziet het silly season eruit?
Ja kanker, laat dan ff zien wie waar zit enzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Goed.................
Alleen 1 stoeltje bij Toro Rosso nog beschikbaar.
Dat is t m juist, dat heeft Webber nu al gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef sanger het volgende:
Kop hem in dan!
Lekkere woordkeuze ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef Borkydude het volgende:
Ja kanker, laat dan ff zien wie waar zit enzo
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja kanker, laat dan ff zien wie waar zit enzo
de een kan met meer downforce rijden dan de anderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef SupaMario het volgende:
Coureur Team/Chassis Laptime Verschil Laps
1 Felipe Massa Ferrari F2007 1:21.181 77
2 Kimi Räikkönen Ferrari F2007 1:21.719 + 0.538 101
3 Heikki Kovalainen Renault R27 1:21.819 + 0.638 73
Deze gif animatie laat goed zien waarom het dom is dat mensen testtijden gaan vergelijken.
[afbeelding]
Let op de voor en achtervleugels van Kimi en Felipe
Jah maar meestal doen ze dat niet door middel van een compleet andere voor en achtervleugel zoals nu wel het geval is!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:53 schreef WEST het volgende:
[..]
de een kan met meer downforce rijden dan de ander
Omdat je het zo over de ziekte hebtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja kanker, laat dan ff zien wie waar zit enzo
De voorvleugel zoals door Kimi gebruikt lijkt op die van Williams....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:12 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Jah maar meestal doen ze dat niet door middel van een compleet andere voor en achtervleugel zoals nu wel het geval is!
McLaren rijdt nu met 1 en 2. Renault krijgt 3 en 4 en Ferrari met 5 en 6. Zie ook de OP voor de verdere nummering.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Is dit ook volgorde van nummers trouwens? Want wie rijdt er nou ook alweer met de 1 en 2, het team wat constr. kampioen is, het team waar de kampioen in reed of het team waar de kampioen nu rijdt?
Alonso rijdt met 1, het team dus waar de huidige kampioen rijdt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Is dit ook volgorde van nummers trouwens? Want wie rijdt er nou ook alweer met de 1 en 2, het team wat constr. kampioen is, het team waar de kampioen in reed of het team waar de kampioen nu rijdt?
Als we dan toch bezig zijn kunnen die Regulations uit 2006 ook wel weg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:37 schreef Atreidez het volgende:
En past iemand dat plaatje nog eens aan in de OP, staat nog steeds 2006
Doe meteen verse tieten erin danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:37 schreef Atreidez het volgende:
En past iemand dat plaatje nog eens aan in de OP, staat nog steeds 2006
Vandaag. Al is het gewoon de wagen van Red Bull met andere kleuren op livery.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef Concordsky het volgende:
wanneer wordt de nieuwe wagen van STR eigenlijk gepresenteerd?
Bronquote:‘Michael Schumacher wordt teamchef bij Ferrari’
Jean Todt wil zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher op termijn inlijven als teamchef van Ferrari. Schumacher wordt in het geheim bijgeschoold en voorbereid op die taak. ,,Hij was afgelopen winter vaker in Maranello dan al die jaren hiervoor”, aldus een Ferrari-manager tegenover het tijdschrift Auto, Motor und Sport.
De oud-wereldkampioen, die eind vorig jaar met pensioen ging, wordt intensief bij de voorbereiding op het nieuwe seizoen betrokken en is bij alle belangrijke vergaderingen aanwezig.
Zo is Schumacher steevast van de partij tijdens de tweewekelijkse vergadering tussen de hoogste Ferrari-bazen: teambaas Jean Todt, sportdirecteur Mario Almondo, teamchef Stefano Domenicali, hoofdontwerper Aldo Costa en motorenchef Gilles Simon. En ook als de wedstrijdleider van de FIA Charlie Whiting en de technisch gedelegeerde Peter Wright een bezoek aan de fabriek in Maranello brengen om over de reglementen en de toekomst te praten is Schumacher present.
Schumacher heeft bovendien ten alle tijden de beschikking over de testtijden en data, die hij naar zijn huis in Zwitserland laat seinen. Daarnaast helpt hij Kimi Raikkonen, nieuwkomer bij Ferrari, de gecompliceerde elektronica te begrijpen.
Volgens de Ferrari-insider is het zo duidelijk als wat. ,,Als iemand bij al die zaken betrokken is, kan het maar een ding betekenen. Diegene wordt voorbereid op een belangrijke functie binnen het team.”
Lol..dat had ik zelfs nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe meteen verse tieten erin dan
Op deze ben ik uitgekeken.
108 ronden is mooi, maar de langzaamste tijd is minder mooi....quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef flubub het volgende:
[..]
Lol..dat had ik zelfs nog nooit gezien![]()
Als je deze testtijden ziet lijkt het inderdaad niet echt lekker te gaan bij Honda. BMW lijkt ze op dit moment al voorbij te zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
108 ronden is mooi, maar de langzaamste tijd is minder mooi....
En als Honda-fan zijnde begin ik me steeds serieuzere zorgen te maken over dit seizoen
Zijn er nog wel een paar. Het was overigens wel het plan dat STR vanmiddag nog zou gaan rijden, maar of ze dat ook gedaan hebben weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:14 schreef LeXX het volgende:
Is er maar één foto waar de STR enigzins in zijn geheel op staat? Dat ding is blijkbaar de pits niet uitgeweest...
Ik ben wel benieuwd in hoeverre STR en Spyker aan elkaar gewaagd zijn met dezelfde motor.
Ze kwamen de baan op maar toen was er meteen een rode vlag situatie (als ik het goed heb door een renault). De shakedown is nu verplaatst naar morgen (14/02).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef ElmarO het volgende:
Zijn er nog wel een paar. Het was overigens wel het plan dat STR vanmiddag nog zou gaan rijden, maar of ze dat ook gedaan hebben weet ik niet.
Destijds was dit toegestaan, evenals (later) een Formule 2 wagen te gebruiken als F1-wagen. Zo heeft Huubje Rothengatter in een opgewaardeerde F2 auto in 1984 een poging gedaan zich te kwalificeren voor de F1 races (één keer gelukt)quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Williams begon ooit in F1 met een klantenchassis dus als er 1 zn kop moet houden is hij het!!
Alleen was het toen wel volgens de reglementen, in tegenstelling tot nu.quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Williams begon ooit in F1 met een klantenchassis dus als er 1 zn kop moet houden is hij het!!
Ze hebben het banden verhaal niet onderschat. Ook hebben ze vooraf aangegeven dat er met deze situatie rekening moest worden gehouden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:27 schreef MIster911 het volgende:
Het valt me op dat spyker het bandenprobleem heeft onderschat, ze zitten nu met een nieuwe wagen op de laatste plaats. Ik denk dat we maar moeten wennen aan dit gebeuren, spijker als hekkensluiter. Tenminste de eerste 3/4 races van het jaar
Als je de regels letterlijk neemt is de constructie zoals STR en SU ze gebruiken ook toegestaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Alleen was het toen wel volgens de reglementen, in tegenstelling tot nu.
Daar twijfel ik over.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als je de regels letterlijk neemt is de constructie zoals STR en SU ze gebruiken ook toegestaan.
Alleen als je naar de achterliggende gedachte van de regels kijkt hebben STR en SU een probleem...
Nu ja, ik vermoed toch dat SA en vooral STR een heel legertje mensen heeft die alles tot op de bodem uitgezocht hebben, voordat ze besloten om m'n deze constructie te gaan beginnen..quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar twijfel ik over.....
Eigenlijk is STR geen constructeur. SA ook niet. En er mogen alleen constructeurs meedoen.
Ze hebben gelijk dat ze geen chassis kopen van een ander team, maar dat komt alleen omdat er maatschappijen tussen zijn geplaatst.
En ik vermoed dat Williams, Spyker en BMW ook een legertje juristen aan het werk heeft gezetquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, ik vermoed toch dat SA en vooral STR een heel legertje mensen heeft die alles tot op de bodem uitgezocht hebben, voordat ze besloten om m'n deze constructie te gaan beginnen..
zoek de 0 verschillen bedoel je?quote:
0 verschillen zijn het zeker.quote:
Denkt aan Dan Wheldon,Scott Dixon,Tomas Scheckter ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:29 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom het zolang duurt voordat het 2e stoeltje van STR bekend wordt, je zou denken dat ze met een grote coureur bezig zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ze proberen een contract los te weken bij een team in de states. (wat niet gaat lukken, tis niet zo'n geldwolf als de familie S)
Heej Sally!quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Sally het volgende:
guttegut, ben ik ff een weekie met vakansie, gaat 't nieuwtjestopic zo hard dat er al weer een nwe is!
tvp'tje, dan maar!
Ja dat bedoelde ik. Hoe kan Gerhard Berger met droge ogen beweren dat dit een heel andere auto is?quote:
nee dan denk ook niet aan die geldwolf die lemans gaat rijden voor een frans merkquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:53 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Denkt aan Dan Wheldon,Scott Dixon,Tomas Scheckter ?
Jeff Gordon zou een mooie stunt zijn..
En toch gun ik Speed nog het beste..
Ah die over 2 jaar nog betere CV heeft kwa autosport?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:06 schreef WEST het volgende:
[..]
nee dan denk ook niet aan die geldwolf die lemans gaat rijden voor een frans merk![]()
![]()
Inderdaad ja, die een goed CV heeft maar alsnog nergens aan de bak weet te komen. Lijkt enigzinds op de carriere van Verstappen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:16 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ah die over 2 jaar nog betere CV heeft kwa autosport?![]()
Uitstekelig!quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Heej Sally!
Lekkere vakantie gehad?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Heej mede Bløf fan
Heej RBT heeft de wagens bedacht als je de STR afkeurt moet RBR ook afgekeurd worden!!
Tja,ik denk dat Jacques het zelf ook wel goed vind,beetje muziek maken.. wat valt er nog te winnen als hij ook de 24 uur wint?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Inderdaad ja, die een goed CV heeft maar alsnog nergens aan de bak weet te komen. Lijkt enigzinds op de carriere van Verstappen.
Mooi zo!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Uitstekelig!
Weinig sneeuw, maar ach: ik ging toch voor de wnadel en niet de ski
No shit sherlock!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Heej mede Bløf fan
Heej RBT heeft de wagens bedacht als je de STR afkeurt moet RBR ook afgekeurd worden!!
En weer Honda niet bij de top...quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:32 schreef ElmarO het volgende:
De tijden van vandaag. Helaas staat het aantal rondes er niet bij.
[afbeelding]
Wat zie je dan als gepaste straf? De teams die sjoemelen bestraffen door de motoren flink te begrenzen totdat er een nieuwe wagen is?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:03 schreef Atreidez het volgende:
Moet niet zeggen dat t verbieden van die vleugels in 2006 echt veel verschil heeft gehadIk hoop dat t allemaal niet verboden wordt, zitten we straks naar 14 autootjes op de baan te kijken ...
Een gepaste straf indien blijkt dat het illegaal is bedoel je??quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:06 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Wat zie je dan als gepaste straf? De teams die sjoemelen bestraffen door de motoren flink te begrenzen totdat er een nieuwe wagen is?
Hmm ja, kan wel zijn. Maar ik heb ze bij geen enkele test hoger dan de middenmoot zien staan...quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:52 schreef sanger het volgende:
Honda is bezig met het inrijdenvan compleet nieuwe chassis van de nieuwe bolide....aldus een paar bronnen.
In mijn ogen zijn alleen Red Bull Racing, Scuderia Toro Rosso en Super Aguri illegaal....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Een gepaste straf indien blijkt dat het illegaal is bedoel je??
Of wou je ze sowieso een straf geven omdat het sportief gezien niet netjes is wat ze doen, ookal is het misschien niet letterlijk verboden?
Nou, ik bedoel dus een gepaste straf indien het illegaal blijkt te zijn. Maar zul je zien dat de structuur van de STR op enkele essentiële punten anders is dan de RBR waardoor het alleen aerodinamisch nagenoeg overeenkomt maar dat het qua stijfheid een totaal ander verhaal is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Een gepaste straf indien blijkt dat het illegaal is bedoel je??
Of wou je ze sowieso een straf geven omdat het sportief gezien niet netjes is wat ze doen, ookal is het misschien niet letterlijk verboden?
Oftewel in jouw verhaal zou STR bewust genoegen nemen met een mindere auto door dezelfde ontwerper......lijkt me nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel dus een gepaste straf indien het illegaal blijkt te zijn. Maar zul je zien dat de structuur van de STR op enkele essentiële punten anders is dan de RBR waardoor het alleen aerodinamisch nagenoeg overeenkomt maar dat het qua stijfheid een totaal ander verhaal is.
Nou, het was meer een aanname. Het zou een van de methoden kunnen zijn om de structuur zodanig aan te passen dat de wagen op het gebied van mechanische grip anders reageert dan een RBR, het hoeft niet altijd beter of slechter te zijn, maar dat bijv. een STR meer geschikt is voor snellere bochten dan de RBR bij wijze van. Toch denk ik dat allebei de wagens zo illegaal zijn als de pest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Oftewel in jouw verhaal zou STR bewust genoegen nemen met een mindere auto door dezelfde ontwerper......lijkt me niet
Je hebt gelijk in mijn ogen nadat ik her en der regels bekijken heb en gekeken wie de wagens nu bouwt!! Blijft een feit dat ik vind dat de regel met het verbod op klantenchassis weg moetquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef sanger het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn alleen Red Bull Racing, Scuderia Toro Rosso en Super Aguri illegaal....
Honda niet, omdat deze wel zelf een bolide bouwen.
Aguri omdat die een Honda RA106 gebruiken, RBR en STR omdat ze beiden zowel chassis als motor kopen bij andere partij.
Vanaf volgend seizoen ja. De teams hebben een overeenkomst getekent en zich daardor verbonden tot en met dit seizoen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk in mijn ogen nadat ik her en der regels bekijken heb en gekeken wie de wagens nu bouwt!! Blijft een feit dat ik vind dat de regel met het verbod op klantenchassis weg moet
Bronquote:Fisichella: "Auto nog niet snel genoeg"
Het team van Renault is druk bezig met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Aan Giancarlo Fisichella is de taak om te laten zien dat ook hij het team een wereldtitel kan bezorgen. Volgens de Italiaan zijn ze goed onderweg, maar zijn ze nog niet het sterkste team.
"De betrouwbaarheid is vrij goed", vertelde hij aan GPUpdate.net. "We kunnen wel wat meer snelheid gebruiken, maar het gaat de goede kant op. Het is moeilijk om de juiste balans te vinden, want we hebben weinig grip met de nieuwe banden van Bridgestone."
"Ik denk dat Ferrari er erg goed voor staat, zeker als ze lange runs rijden", vervolgde Fisichella. "BMW ziet er goed uit, net zoals McLaren, al had ik verwacht dat ze hier wel iets sneller zouden zijn. In Barcelona zijn ze ongeveer net zo snel als wij. Ferrari lijkt echter erg sterk in de race-afstanden, maar ik denk dan ook dat ze een voordeel hebben als het gaat om de Bridgestone-banden. De nieuwe banden zijn weliswaar anders, maar het komt min of meer op hetzelfde neer."
Nu Fernando Alonso vertrokken is, ligt de aandacht van de Spaanse pers en fans minder op het team van Renault. Dat is zeker te merken tijdens de tests, maar volgens Fisichella is er verder niet veel veranderd binnen de renstal. "De sfeer binnen het team is hetzelfde gebleven. Die sfeer is erg goed, de motivatie is groot en ze willen ook zonder Fernando winnen. Ze werken dag en nacht om een goede auto te bouwen."
"Er zal geen eerste coureur zijn in het team. Het is gewoon belangrijk om goed te beginnen en veel punten te scoren. Dan zullen we wel zien of het nodig is om als team achter een coureur te gaan staan, zoals dat de afgelopen jaren gebeurde. Als een coureur het bijzonder goed doet, zal het team zich op hem concentreren."
Bronquote:Doornbos neemt afscheid van manager
Robert Doornbos wordt niet langer vertegenwoordigd door Marco Zecchi. Zo meldt De Telegraaf donderdag. Zecchi werkte sinds 2003 al met Doornbos samen. Toen reed de coureur uit Rotterdam nog in de Formule 3000.
Het contract met Zecchi is beëindigd, omdat Doornbos nu de overstap wil maken naar de Amerikaanse Champ Car-serie. Volgens het bericht zijn de diensten van Zecchi dan niet meer nodig. Doornbos testte de afgelopen twee dagen in Houston, Texas, met de Champ Car-bolide van Team Minardi USA.
De 25-jarige Nederlander maakte op de eerste testdag een goede indruk met de vierde tijd. Op de tweede dag eindigde hij als negende, na in de ochtend de onderkant van zijn Panoz-bolide te hebben beschadigd bij een uitstapje van de baan.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Ahhhhhhh wat jammer had tijd terug (maand of 5) al mn vertrouwen in Marco verloren!!
Misschien wil ons aller Huubje "Negotiating is an art" Rothengatter Robert wel vertegenwoordigen! Dan zit hij volgend jaar vast en zeker in de Ferrari!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Ahhhhhhh wat jammer had tijd terug (maand of 5) al mn vertrouwen in Marco verloren!!
Je kan zeggen wat je wil over Jos,maar starten kon hij als een van de bestenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:49 schreef LeXX het volgende:
[..]
Offtopic: Dat "overtaking is an art" van Verstappen heb ik nooit echt begrepen. Iedere keer als ik dat zie moet ik denken aan die inhaalactie op Bernard in 1994 (koprol)Wat mij betreft mag Hakkinen die titel krijgen (inhaalactie op Schumacher op Spa)
Klopt, starten kon hij als (één van de) beste. Maar dit vind ik niet echt bij inhalen horen, dan zou de slogan "starting is an art", of "using the launchcontrolbutton is an art"quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:54 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Jos,maar starten kon hij als een van de besten
Ik neem deze vraag mee naar achteren. Antwoordt komt zsm!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:09 schreef cappp het volgende:
Wanneer kunnen we weer een team samenstellen in de manager?
Tevens TVP
Begin maart toch..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik neem deze vraag mee naar achteren. Antwoordt komt zsm!
quote:RTL vindt oplossing voor reclame: Reclame en de Grand Prix in één beeld
[16-02] RTL heeft een oplossing gevonden voor het uitzenden van reclame tijdens de Grand Prix'. Er wordt gebruik gemaakt van picture-in-picture: reclame en de Grand Prix tegelijk in één beeld.
Fans hoeven ondanks reclame geen moment van de race te missen
Dit nieuws heeft het televisiestation vrijdag bevestigd op een persconferentie, waarbij ook FORMULE 1 RaceReport aanwezig was. Dit is goed nieuws voor de fans die vreesden delen van de race te moeten missen omdat er 'boodschappen' gedaan moesten worden.
Bij SBS was het de afgelopen drie seizoenen vanzelfsprekend dat er geen reclame werd uitgezonden omdat SBS een Nederlandse zender is. En het is bij wet verboden om sportevenementen te onderbreken om reclame uit te zenden.
Aangezien RTL onder Luxemburgse vlag uitzendt, zou dit niet voor RTL gelden. Maar er is nu gekozen voor deze oplossing. Geheel nieuw is deze vorm van reclame uitzenden niet, het televisiestation maakt hier ook al gebruik van tijdens de A1GP-uitzendingen.
RTL heeft tevens bekendgemaakt een multimediaal platform op te gaan zetten waarin alle relevante auto- en motorsport wordt gebundeld.
quote:Fry bevestigt geruchten :: We gaan voor groen
Op 25 januari 2007 zou het Formule 1-team van Honda Racing haar teampresentatie houden met de nieuwe bolide, die dit seizoen moet zorgen voor het succes waar dat afgelopen jaar is blijven liggen. Maar het werd een andere teampresentatie; de zwarte livery voor de testdagen werd gepresenteerd.
De precieze reden hiertoe is niet bekend, aangezien alle overige deelnemers gedurende de teampresentatie nooit haar testlivery, maar haar racelivery presenteren. Toch heeft Nick Fry als teammanager van de Japanse renstal nu iets meer duidelijkheid weten te verschaffen. De werkelijke presentatie zal op 26 februari worden gehouden in het Engelse Londen. De locatie voor de presentatie is zeer opvallend te noemen; het museum voor de natuurgeschiedenis.
Eerder gingen namelijk al de geruchten dat het team met een groene livery aan de start zou verschijnen. Fry wist deze geruchten nu te bevestigen, wat het verband met het natuurmuseum ook verklaard. “Het concept is veranderd sinds wat we vorig jaar in Imola hadden”, meldt Fry aan autosport.com. “Het groene thema is ongeveer waar we voor gaan, maar alles zal onthuld worden op 26 februari! Wacht maar af wat je zal zien. Het is een andere aanpak.”
Dat is goed!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:27 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlands
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |