abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:39:47 #201
102466 cappp
Ondertitel
pi_46494264
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:44:23 #202
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46494418
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:39 schreef cappp het volgende:

[..]

idd, wat nou als we het gewoon niet proberen om Nederlanders in de F1 te krijgen! Als ze talent hadden, hadden ze nu al bij een topteam gezeten.
Geen enkel talent is in de F1 gekomen zonder een grote sponsor.

Om iets te noemen: Schumacher is in de F1 gekomen doordat Mercedes de buidel trok. Anders had hij zijn rondjes in de F3 moeten maken. Alonso ook alleen door een aantal Spaanse bedrijven, waaronder Telefonica.

Helaas is Nederland te klein, en begint het bedrijfsleven nu pas te investeren in de F1, anders had Verstappen misschien wel een kans bij een topteam gekregen (Benneton niet meegerekent).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46494466
Villeneuve: "Raikkonen wordt overschat"
20 februari 2007

Jacques Villeneuve, wereldkampioen van 1997, vindt Kimi Raikkonen geen goede coureur. De Ferrari-rijder wordt door veel mensen gezien als een titelkandidaat voor 2007. Volgens Villeneuve heeft de Fin niet de kwaliteiten in huis om het team van Ferrari te leiden, zoals Michael Schumacher dat de afgelopen jaren deed.

"Kimi wordt overschat", zei Villeneuve tegen het Britse F1 Racing Magazine. "Hij kan dan misschien wel hard rijden, voor de rest geeft hij eigenlijk nergens om. Een coureur moet ook goed kunnen omgaan met de ingenieurs om de auto beter te maken en het team kunnen motiveren om het maximale te geven. Ik denk niet dat Kimi een team kan dirigeren, waarschijnlijk zal Massa de nieuwe leider worden binnen Ferrari. "

De Canadees zet bovendien grote vraagtekens bij hoe toegewijd Raikkonen is aan de sport. Villeneuve: "Ik kan me van hem voorstellen dat hij ineens roept: 'ik heb genoeg van de Formule 1, ik stop ermee'. Zonder een reden daarvoor te noemen."

Where facts are few, experts are many.
pi_46495488
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:44 schreef sanger het volgende:

[..]

Om iets te noemen: Schumacher is in de F1 gekomen doordat Mercedes de buidel trok. Anders had hij zijn rondjes in de F3 moeten maken. Alonso ook alleen door een aantal Spaanse bedrijven, waaronder Telefonica.

Helaas is Nederland te klein, en begint het bedrijfsleven nu pas te investeren in de F1, anders had Verstappen misschien wel een kans bij een topteam gekregen (Benneton niet meegerekent).
Oh, en hoe zit dat met die Finnen dan? Die zitten altijd bij goede teams. Het land mag wel veel groter zijn, maar het aantal inwoners is veel minder.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:21:56 #206
102466 cappp
Ondertitel
pi_46495727
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:44 schreef sanger het volgende:

[..]

Of je leest de PI en de post erna.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_46496682
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:45 schreef Atreidez het volgende:
"Kimi wordt overschat", zei Villeneuve tegen het Britse F1 Racing Magazine. "Hij kan dan misschien wel hard rijden, voor de rest geeft hij eigenlijk nergens om. Een coureur moet ook goed kunnen omgaan met de ingenieurs om de auto beter te maken en het team kunnen motiveren om het maximale te geven. Ik denk niet dat Kimi een team kan dirigeren, waarschijnlijk zal Massa de nieuwe leider worden binnen Ferrari. "
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen eigenlijk, we zullen het gaan zien.
pi_46497543
Massa misschien leider qua ontwikkeling, maar die ontwikkeling werkt op beide auto's.. Volgens mij rijdt Kimi Massa er finaal uit Maar we zullen zien idd..
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:32:40 #209
65960 sanger
pi_46497926
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:14 schreef kriele het volgende:

[..]

Oh, en hoe zit dat met die Finnen dan? Die zitten altijd bij goede teams. Het land mag wel veel groter zijn, maar het aantal inwoners is veel minder.
Zowel Hakkinen als Raikkonen brachten sponsorgeld mee naar hun eerste team meen ik mij te herinneren.

Beiden hebben daarna overigens een goede deal gesloten nadat ze overtuigden
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:33:31 #210
65960 sanger
pi_46497962
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:21 schreef cappp het volgende:

[..]

Of je leest de PI en de post erna.
Verhip
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:33:58 #211
65960 sanger
pi_46497974
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef Atreidez het volgende:
Massa misschien leider qua ontwikkeling, maar die ontwikkeling werkt op beide auto's.. Volgens mij rijdt Kimi Massa er finaal uit Maar we zullen zien idd..
Dan is het alleen nog de vraag wie er binnen het team de credits krijgt.....
pi_46501466
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef Atreidez het volgende:
Als Ferarri een auto onder Kimi's kont kan zetten die niet stuk gereden word acht ik het zeer waarschijnlijk ja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:03:46 #213
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46510168
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Als Ferarri een auto onder Kimi's kont kan zetten die niet stuk gereden word acht ik het zeer waarschijnlijk ja
Ik betwijfel dat. Zeker in de eerste helft van het seizoen zie ik Massa sneller zijn dan Kimi. Hij kent het team immers beter en werkt al sinds het begin mee me de ontwikkeling van de auto. Bovendien is Massa gewoon een groot talent, Kimi moet nog maar eerst laten zien dat hij beter is.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:14:51 #214
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_46512622
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:45 schreef Atreidez het volgende:
Villeneuve: "Raikkonen wordt overschat"
20 februari 2007

Jacques Villeneuve, wereldkampioen van 1997, vindt Kimi Raikkonen geen goede coureur. De Ferrari-rijder wordt door veel mensen gezien als een titelkandidaat voor 2007. Volgens Villeneuve heeft de Fin niet de kwaliteiten in huis om het team van Ferrari te leiden, zoals Michael Schumacher dat de afgelopen jaren deed.

De Canadees zet bovendien grote vraagtekens bij hoe toegewijd Raikkonen is aan de sport. Villeneuve: "Ik kan me van hem voorstellen dat hij ineens roept: 'ik heb genoeg van de Formule 1, ik stop ermee'. Zonder een reden daarvoor te noemen."

Hij heeft wel een punt,wat hebben al die F3 brugklassers nou bereikt in de F1?
Ik noem een Button,Raikkonen,Massa ( lijkt de goede kant op te gaan ) .. paar overwinningen en wat podium plaatsen met top wagens!

Daarom hoop ik ook echt dat 2007 het jaar van Nick Heidfeld wordt... die kerel verdient pas een top wagen!
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  woensdag 21 februari 2007 @ 04:14:32 #215
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46516045
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:14 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Ik noem een Button,Raikkonen,Massa ( lijkt de goede kant op te gaan ) .. paar overwinningen en wat podium plaatsen met top wagens!
Uhmmm, Button heeft niet echt in een topauto gezeten, hooguit sub-top..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_46517538
quote:

[..]

Daarom hoop ik ook echt dat 2007 het jaar van Nick Heidfeld wordt... die kerel verdient pas een top wagen!
Heidfeld
Hoewel ik niet denk dat hij echt veel talent heeft.. maar ik gun hem wel een fantastisch jaar
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:17:37 #217
65960 sanger
pi_46517576
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 04:14 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Afgaande op de rondetijden van de langtere stints tijdens de afgelopen testst heeft F1Racing een lijstje gemaakt met de rangorde. BMW, McLaren, Ferrari, Renault, Williams, Red Bull, Honda.....

Dus of er van subtop sprake is

Al zeggen testtijden natuurlijk nog niets
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:18:21 #218
65960 sanger
pi_46517595
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:15 schreef flubub het volgende:

[..]

Heidfeld
Hoewel ik niet denk dat hij echt veel talent heeft.. maar ik gun hem wel een fantastisch jaar
Ik denk eerlijk gezegd van wel Hij heeft vrijwel altijd zijn teamgenoot verslagen....ook Kimi bij Sauber.
pi_46517735
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd van wel Hij heeft vrijwel altijd zijn teamgenoot verslagen....ook Kimi bij Sauber.
Ja? Ja, dat weet ik niet, toen keek ik nog niet Ik hoop gewoon dat hij voor Kubica blijft
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:46:41 #220
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_46518128
quote:

[..]

Hij heeft mss wel een beetje gelijk, maar villeneuve is ook een overschatte coureur. Grote mond, veel kritiek op andere coureuers, zelf niet echt bijzonder veel gepresteerd op de ene titel na, in een auto die vele male beter was als de rest van het veld.
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_46518317
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is het inderdaad, ik heb al tijden zo'n voorgevoel dat ferrari een stuk minder is dan voorheen.

Ben wel benieuwd met BMW, goede testtijden hebben niet altijd een goed beeld gegeven.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_46520627
quote:
Verstappen niet in Champcars
Nederlander is wachten beu

[21-02] Jos Verstappen heeft de knoop doorgehakt. Hij komt dit jaar niet in actie in de Champcars. Dat verklaart de bijna 35-jarige coureur uit Limburg op zijn eigen website.

Verstappen zegt nee tegen Champcars in 2007.Verstappen zegt het wachten beu te zijn. ,,We zijn hier alweer drie maanden mee bezig en ik ben het wachten meer dan zat", aldus Verstappen op zijn eigen site. ,,Het is steeds weer hetzelfde politieke spelletje waarbij het alleen maar weer gaat om geld. Welnu, ze kennen mijn eisen en ze weten wat voor een coureur ik ben. Er is absoluut interesse van een aantal teams maar niemand hakt knopen door. Binnenkort is er nog een test dus wilde ik vandaag gewoon weten waar ik aan toe zou zijn. En niet twee dagen voor zo'n test waarbij ik dan weer hals over kop in het vliegtuig moet springen om die test af te raffelen. Ik wil me goed kunnen voorbereiden. We hebben niets meer vernomen van de geïnteresseerde teams dus voor mij is het nu over.’’

Verstappen zegt het spijtig te vinden dat het zo moet lopen. ,,Het is jammer voor iedereen. Ik verbeeld me niks, maar ik weet zeker dat Assen in no time uitverkocht zou zijn als ik daar had gereden. We weten allemaal nog wel hoe snel dat in Zandvoort ging, vorig jaar, met de A1GP.’’

Met het besluit af te zien van de Champcars is het ongewis of Verstappen in 2007 nog in actie zal komen. De afzegging van Verstappen is een forse tegenvaller voor de organisatie van het TT-circuit in Assen, dat op 2 september de Champcars naar Drente ziet komen. Wel zeker van deelname aan de Champcars is Red Bull-testcoureur Robert Doornbos, die op het punt staat een contract te tekenen bij Team Minardi USA. Ook Nicky Pastorelli en Charles Zwolsman zijn nog kansrijk voor deelname aan het nieuwe Champcarsseizoen.
Dat lukt Doornbos ook wel hoor meneer Verstappen
vosss is de naam,
pi_46520662
quote:
Duur jaar voor Verstappen?
Geen Champ Car dit jaar voor Jos Verstappen. Teleurstelling bij de Nederlandse autosportfans, of toch niet? Want wat schreef Verstappen op 23 november 2006 in zijn column in De Telegraaf? Wordt het alsnog een duur jaar voor Verstappen?

Geld
"Dus zet 2 september 2007 vast een uitroepteken in je agenda, want als het inderdaad de Champ Car World Series wordt, zal ik op die dag eindelijk weer in Nederland racen. En met de fans die een kaartje kopen, spreek ik het volgende af: als ik in Assen niet aan de start verschijn, betaal ik hen het geld voor het kaartje uit mijn eigen zak terug", zo schreef Verstappen in zijn column.

Kaarten
Inmiddels zijn er sinds de start van de voorverkoop in november al enkele duizenden kaarten verkocht voor de race op 2 september. In totaal zijn er op Assen 60.000 tribuneplaatsen en zo'n 50.000 tot 60.000 staanplaatsen. Dit kan nog wel eens een dure belofte worden.
Whehehe, dit lees ik net op rtlgp
vosss is de naam,
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:19:11 #224
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46523804
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:36 schreef vosss het volgende:

[..]

hij snijdt zichzelf in de vingers nu geweldig
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_46523944
Als dit doorgaat hebben we weer een grote naam in de F1:
quote:
Prodrive mogelijk in zee met Aston Martin
Dave Richards praat met Ford over overname

[21-02] Prodrive, het aanstaande twaalfde Formule 1-team, is in onderhandeling met Ford over een overname van diens topmerk Aston Martin. Dat schrijft GrandPrix.com.

Er zijn al innige banden tussen Prodrive en Aston Martin. Het bedrijf van Dave Richards prepareert de Aston Martin DBR9, die in verschillende endurance-series wordt geracet door onder andere Peter Kox. Berichten over een overname van het Britse sportwagenmerk door Richards zijn interessant, omdat Prodrive in 2008 in de Formule 1 debuteert. Dave Richards heeft al aangegeven met een klantenchassis te gaan racen. Het eigendomsrecht van Aston Martin zou hem een mogelijkheid verschaffen om dit onder de vlag van een prestigieus bestaand automerk te doen.

Als de koop doorgaat wordt Prodrive eigenaar van een modern complex, dat een eigen testcircuit en een R&D-afdeling behelst. Bovendien ligt het Aston Martin-hoofdkwartier op een steenworp afstand van de plaats waar momenteel de nieuwe Prodrive-fabriek wordt gebouwd.

Mocht Aston Martin bij de Formule 1-plannen van Richards betrokken worden, is dat niet de eerste keer dat het merk in de Formule 1-annalen opduikt. In 1959 waagde het sportwagenmerk de sprong naar de Grand Prix-racerij. Helaas had de Aston Martin DBR4/250 de motor voorin, waardoor het al bij zijn introductie hopeloos achterhaald was. Roy Salvadori, Carroll Shelby en Maurice Trintignant scoorden in twee jaar geen punten en eind 1960 werd het project opgedoekt.
Bron

Ook dit mag nieuws genoemd worden:
quote:
Ross Brawn teamchef bij McLaren?
Naar verluid staat voor Ferrari’s voormalig technisch directeur Ross Brawn de rol van teamchef bij McLaren ter discussie. Brawn zou reeds in 2008 zijn opwachting kunnen maken bij het team uit Woking. Brawn vormde samen met Michael Schumacher bij zowel Benetton als bij Ferrari het absolute ‘dreamteam’, maar nadat de Duitser zijn helm aan de wilgen hing, koos Brawn ervoor om een ‘sabattical year’ te nemen.De Brit heeft echter nooit onder stoelen of banken gestoken weer terug te willen keren in de F1, maar dan niet meer als technisch directeur.

Het lijkt erop dat de enthousiaste rozenkweker wel eens teamchef zou kunnen worden. En niet perse noodzakelijk als opvolger van Jean Todt bij Ferrari, maar vanaf 2008 bij het team van McLaren-Mercedes, waar Brawn Ron Dennis zou aflossen. Dat meld althans Sport Bild-on line. Achtergrond van het verhaal zou het gegeven zijn dat McLaren teamchef Ron Dennis overweegt om volgend jaar over te stappen naar het team van Prodrive, het team van zijn landgenoot David Richards. Dennis zou al met Richards in onderhandeling zijn om zestig tot 70 procent van de aandelen van Prodrive over te nemen.

Alles wijst er dus op dat Ron Dennis langzaamaan zijn vertrek bij McLaren-Mercedes aan het voorbereiden is. Hij heeft al de helft (15%) van zijn aandelen van McLaren aan het koningshuis van Bahrein verkocht, de andere helft zou Mercedes moeten overnemen. Mercedes behoudt dan met 55% een meerderheidsaandeel in het team. Brawn, die tegenover Sport Bild-on line bevestigde dat de functie van teamchef optioneel is, verklaarde eveneens dat hij eerst met Ferrari wenst te spreken over een eventuele overname van de functie van Jean Todt. Tegen Ferrari en voor McLaren lijkt het feit te zijn dat Brawn's echtgenote Jean het na tien jaar Italië voor gezien houdt en Engeland niet meer wil verlaten.
Zijn vrouw ligt dwars Het zou wel goed nieuws zijn voor McLaren denk ik.
pi_46524872
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Had ie beter in de A1gp kunnen blijven
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_46527513
Tijden Valencia vandaag

1 A. Wurz Williams 01:11.614 85
2 N. Rosberg Williams 01:11.893 90
3 C. Albers Spyker F1 01:13.504 33
4 A. Sutil Spyker F1 01:13.678 128
5 F. Fauzy Spyker F1 01:14.499 75
pi_46527662
Who the .... is Fauzy ?
pi_46527838
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:22 schreef Atreidez het volgende:
Tijden Valencia vandaag

1 A. Wurz Williams 01:11.614 85
2 N. Rosberg Williams 01:11.893 90
3 C. Albers Spyker F1 01:13.504 33
4 A. Sutil Spyker F1 01:13.678 128
5 F. Fauzy Spyker F1 01:14.499 75
Dat zijn de tijden van gisteren.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:41:08 #230
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_46528014
quote:

[..]

Met de B.A.R in 2004 kon er veel meer mee gebeuren..
Het is niet voor niks dat de Honda engineers zaten te klagen na het vertrek van Jacques.
Het is ook niet voor niks dat Dave Judas de bons kreeg van Honda..

Heidfeld WC in 2007,dat zou een mooie sneer zijn naar Ron Dennis
pi_46530295
quote:
Massa onderscheiden met Bandini-trofee

Felipe Massa mag op 6 mei, in het weekend voorafgaand aan de Grand Prix van Spanje, de Lorenzo Bandini-trofee in ontvangst nemen. Hij krijgt de onderscheiding vanwege zijn goede prestaties voor Ferrari gedurende het vorige seizoen.

De Lorenzo Bandini-trofee eert mensen voor hun toewijding aan de autosport. Het initiatief wordt gesteund door de Formule 1-wereld vanaf 1992, het jaar dat de prijs in het leven geroepen werd.

Margherita Bandini, de weduwe van de Ferrari-coureur die overleed na een crash tijdens de Grand Prix van Monaco in 1967, reikt de trofee normaal gesproken uit tijdens een ceremonie in Brisighella, de geboorteplaats van Bandini.

Het uitreiken van de trofee geschiedde doorgaans in hetzelfde weekend als waarin de Grand Prix van San Marino werd gehouden. Omdat die race in 2007 niet op de kalender staat, is besloten de plannen te wijzigen.

Felipe Massa verkeert als winnaar van de trofee in goed gezelschap. Michael Schumacher, Kimi Raikkonen, Fernando Alonso, Jacques Villeneuve en Ferrari-baas Luca di Montezemolo mochten de trofee al eens in ontvangst nemen.
Bron
quote:
Red Bull Racing en Stipinovich uit elkaar

Anton Stipinovich kan op zoek naar een nieuwe werkgever. De Zuid-Afrikaanse aerodynamicaspecialist is maandag door Red Bull Racing op straat gezet.

Dat heeft Helmut Marko, rechterhand van Red Bull-eigenaar Dietrich Mateschitz, vanmiddag telefonisch bevestigd tegenover de Duitse website Motorsport-Total.com. De reden van het ontslag van Stipinovich wilde Marko niet zeggen.

Stipinovich trad in februari 2005 als Head of Development bij Red Bull Racing in dienst. Zijn werkzaamheden spitsen zich toe op de aerodynamica van de auto’s van de energiedrankfabrikant. Daarvoor werkte hij voor Ferrari en McLaren.
Bron
pi_46530765
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:35 schreef Spooky4u het volgende:
Dat zijn de tijden van gisteren.

Beetje te snel gelezen ws. maar waren dus tijden van gister idd
pi_46531988
Tijden van vandaag:

Pos. Driver Team Tires Time Laps
1 N. Rosberg Williams Bridgestone 01:11.919 97
2 A. Sutil Spyker F1 Bridgestone 01:12.492 47
3 C. Albers Spyker F1 Bridgestone 01:13.092 115
4 N. Karthikeyan Williams Bridgestone 01:14.166 59

bron: http://f1.gpupdate.net/en/
pi_46532135
Ah, die tijd van Sutil lijkt er meer op.
pi_46533354
quote:

[..]

Ik noem een Button,Raikkonen,
Ja, wat heeft Raikkonen nou bereikt in de F1?

Helemaal niets toch? Behalve dat 'ie al 2 keer vice-wereldkampioen is geworden? Dat stelt toch niks voor?
pi_46544581
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:46 schreef kriele het volgende:
Narain is goed bezig
  donderdag 22 februari 2007 @ 08:32:48 #237
65960 sanger
pi_46549779
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:46 schreef kriele het volgende:
Sutil heeft zich geconcentreerd op korte runss, om te kijken hoe ze de temperatuur beter in de banden kunnen krijgen. Albers heeft een racesimulatie gereden. 's Ochtends was het circuit nat dus hebben ze ook de regenbanden getest.

Ziet er niet echt verkeerd uit die tijden. Beter dan vorig seizoen rond deze tijd, helemaal gezien ze dit jaar minder testen dan ze vorig seizoen deden EN de aanpassing met de banden.

[ Bericht 2% gewijzigd door sanger op 22-02-2007 09:32:58 ]
pi_46550129
Ik moet zeggen dat ze me echt verbazen daar bij Spyker
  donderdag 22 februari 2007 @ 09:21:26 #239
65960 sanger
pi_46550313
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik moet zeggen dat ze me echt verbazen daar bij Spyker
Gaat redelijk goed he!
pi_46550473
Wederom tevredenheid bij Spyker

Waar doel jij op met je reactie TJ?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_46556550
Tussentijden zoals het er om 12.45 (lokale tijd) uitzag in Bahrein, van de Renault blog.

Times at 12:45 local in Bahrain are as follows:

1 MAS 1'32.346 46
2 BAR 1'32.570 38
3 RAI 1'32.870 28
4 KOV 1'33.139 81
5 HEI 1'33.225 30
6 HAM 1'33.550 18
7 DLR 1'33.738 24
8 PIQ 1'33.816 69
9 VET 1'34.129 44
10 BUT 1'34.244 26
11 DAV 1'34.698 40
12 TRU 1'35.187 5
13 SCH 1'35.265 25
14 COU 1'35.377 9
15 WEB 1'36.075 7
16 LIU 1'36.345 23

En samen met de eerste foto's uit Bahrein kan ik nu officieel niet meer wachten tot het circus weer begint!

Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
pi_46556751
Wat draait Red Bull weer veel rondjes zeg
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:41:59 #243
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46557082
er wordt elke dag getest van 8:30 - 17:00 locale tijd. dus NL tijd is dat 6:30 - 15:00 dus de uitslagen van die test komt lekker op tijd binnen.
pi_46559525
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:31 schreef Spooky4u het volgende:
Wat draait Red Bull weer veel rondjes zeg
Zijn er inderdaad bizar weinig. Nou heeft Trulli ook niet echt veel rondjes gereden en McLaren heeft er toch ook niet extreem veel.
pi_46559785
Het moet al met al toch wel heel anders lopen wil Renault de wereldtitel(s) weer in eigen huis houden. Tot nu toe tip ik Ferrari als favoriet.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:28:07 #246
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46560260
ik tip massa ook voor de titel
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:33:30 #247
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46560460
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:24 schreef Noud_ het volgende:
Tussentijden zoals het er om 12.45 (lokale tijd) uitzag in Bahrein, van de Renault blog.

Times at 12:45 local in Bahrain are as follows:

1 MAS 1'32.346 46
2 BAR 1'32.570 38
3 RAI 1'32.870 28
4 KOV 1'33.139 81
5 HEI 1'33.225 30
6 HAM 1'33.550 18
7 DLR 1'33.738 24
8 PIQ 1'33.816 69
9 VET 1'34.129 44
10 BUT 1'34.244 26
11 DAV 1'34.698 40
12 TRU 1'35.187 5
13 SCH 1'35.265 25
14 COU 1'35.377 9
15 WEB 1'36.075 7
16 LIU 1'36.345 23

En samen met de eerste foto's uit Bahrein kan ik nu officieel niet meer wachten tot het circus weer begint!

[afbeelding]
Barrichello 2e???
Da's voor het eerst dat Honda bij de top staat
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:34:12 #248
132461 SupaMario
pi_46560491
Massa komt zeer sterk over.. vanaf het laatste deel van het vorige seizoen al!!
FEYENOORD FOREVER
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:06:49 #249
132461 SupaMario
pi_46561718
quote:
Sakhir dag 1 :: Ferrari bovenaan
Ferrari begint goed aan de eerste grote test in Bahrein. Zowel Felipe Massa als Kimi Räikkönen is bovenaan de tijdentabel te vinden na de eerste testdag in het oliestaatje. De twee Ferrari-rijders zijn de enigen met een tijd onder de 1'32.

Daarachter vinden we Jenson Button terug op een derde plaats. De Brit had evenwel geen vlekkeloze testdag: hij moest de RA107 eenmaal parkeren langs de baan met gaspedaalproblemen. Ook problemen waren er voor Nick Heidfeld, ook de F1.07 van de Duitser viel halverwege de dag een keer stil. De reden daarvan is onbekend.

Later meer.

Uitslag - Testweek Sakhir - Sakhir dag 1

Nr. Coureur Team Band Tijd Verschil Rnd.
1. Felipe Massa Ferrari Bridgestone 1'31''766 86
2. Kimi Räikkönen Ferrari Bridgestone 1'31''901 0'00''135 47
3. Jenson Button Honda Bridgestone 1'32''099 0'00''333 83
4. Lewis Hamilton McLaren Bridgestone 1'32''182 0'00''416 83
5. Rubens Barrichello Honda Bridgestone 1'32''570 0'00''804 101
6. Pedro de la Rosa McLaren Bridgestone 1'32''621 0'00''855 47
7. Sebastian Vettel BMW Sauber Bridgestone 1'32''652 0'00''886 104
8. Jarno Trulli Toyota Bridgestone 1'32''787 0'01''021 33
9. Nick Heidfeld BMW Sauber Bridgestone 1'32''810 0'01''044 49
10. Anthony Davidson Super Aguri Bridgestone 1'32''396 0'00''630 76
11. Heikki Kovalainen Renault Bridgestone 1'33''139 0'01''373 113
12. Nelsinho Piquet Renault Bridgestone 1'33''816 0'02''050 92
13. Mark Webber Red Bull Racing Bridgestone 1'34''077 0'02''311 27
14. David Coulthard Red Bull Racing Bridgestone 1'34''595 0'02''829 31
15. Ralf Schumacher Toyota Bridgestone 1'35''265 0'03''499 35
16. Vitantonio Liuzzi Toro Rosso Bridgestone 1'36''345 0'04''579 25
FEYENOORD FOREVER
pi_46562213
Massa was idd sterk eind vorig jaar.. vooral op ze thuisrace. Daar ben je nou eenmaal gewoon wat gemotiveerder Maar de titel, nee.. ik zie t niet gebeuren.

Alonso trouwens ook aanwezig in Bahrein?
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:37:12 #251
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46562752
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:21 schreef Atreidez het volgende:
Massa was idd sterk eind vorig jaar.. vooral op ze thuisrace. Daar ben je nou eenmaal gewoon wat gemotiveerder Maar de titel, nee.. ik zie t niet gebeuren.

thuisrace geef je altijd iets extra's. Massa is wel gegroeit vorig seizoen dus acht hem zeker niet kansloos.

Alonso zal morgen wel gaan rijden denk ik. Fisichella reed vandaag ook niet.
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:14:46 #252
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46570374
quote:
Button: "RA107 nog niet snel genoeg"
22 februari 2007

Jenson Button maakt zich zorgen om de snelheid van de RA107. Volgens de Brit kan de nieuwe Honda nog niet concurreren met de wagens van de topteams.

"Of wij bij de eerste race al een auto hebben die even snel is als de Renault, de Ferrari of de McLaren? Daar ik heb zo mijn twijfels over", zei Button, die aan zijn achtste seizoen in de Formule 1 gaat beginnen, tegen het blad Autosport. "Ik had de auto graag wat sneller gezien. We zijn namelijik nog niet zo snel als de topteams en dat is erg teleurstellend. Het positieve is dat we wel veel vooruitgang boeken met deze auto en dat we in Bahrein nog meer stappen vooruit kunnen zetten."

Maandag zal Honda de nieuwe livery presenteren in Londen.
Button heeft mijn posts hier op fok gelezen, en begint nu zelf ook wat zorgen te maken

Ben trouwens benieuwd was Honda maandag voor livery laat zien
pi_46571417
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:31 schreef Spooky4u het volgende:
Wederom tevredenheid bij Spyker

Waar doel jij op met je reactie TJ?
Niks specifieks. Dat het al hossana is wat ze bij Spyker roepen. Dat is het enige!!

Trouwens zit ik er ver naast als jij en je maatjes op het RD forum zat vanmorgen?
pi_46575019
Ik gok op een groene livery voor Honda.
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
pi_46576317
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:50 schreef Noud_ het volgende:
Ik gok op een groene livery voor Honda.
Dat de livery groen gaat worden is al bevestigd
  vrijdag 23 februari 2007 @ 00:47:34 #256
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_46582441
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:21 schreef Atreidez het volgende:

100% Nick Heidfeld WC
  vrijdag 23 februari 2007 @ 08:02:36 #257
65960 sanger
pi_46584878
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Dat de livery groen gaat worden is al bevestigd
  vrijdag 23 februari 2007 @ 08:06:43 #258
65960 sanger
pi_46584893
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Niks specifieks. Dat het al hossana is wat ze bij Spyker roepen. Dat is het enige!!

Trouwens zit ik er ver naast als jij en je maatjes op het RD forum zat vanmorgen?
Doe het voortaan even via feedback als je wilt

En RD forum? Welke?
pi_46586320
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:47 schreef TimoBasso het volgende:
100% Nick Heidfeld WC
Als we dan toch allemaal rare dingen gaan roepen zeg ik gewoon dat ik Hamilton wel kampioen zie worden
pi_46586362
Albers!! ;')
pi_46586855
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:47 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Als we dan toch allemaal rare dingen gaan roepen zeg ik gewoon dat ik Hamilton wel kampioen zie worden
Hamilton Kon je niet wat beters bedenken Ik weet echt niet waarom, maar iets in mij vindt die Hamilton zo'n kwal Kovalainen

[ Bericht 11% gewijzigd door flubub op 23-02-2007 10:31:55 ]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:05:35 #262
132461 SupaMario
pi_46587935
Primary analysis of first testing day in Bahrein

http://f1.automoto365.com/news/controller.php?lang=fr&theme=default&team_id=0&month=2&year=2007&nextMode=GpNewsForm&news_id=24266

short conclusion => Domination from Massa/Hamilton

Speed over 1 lap

- with this regard, the drivers could be split into 2 two groups: those who set their fastest lap on a short stint (2 to 5 laps) and this include Barichello, Button, Trulli, and Raikkonen . the other group includes Massa and Hamilton who set their best times on long stints (14 to 15 laps)

Barichello scored 1:32.577 on a short stint but couldn't do better than 1:33.276 on a long run (16 laps)

in same track conditions (just before 15h) and with same fuel load (i.e. same stint length) Massa managed to score a 1:32.266 (almost 1 sec faster than Barichello)
2 hours later, both Massa and Hamilton went at the same time for a 90Km stint , Massa's best time was 1:31.773 while Hamilton's best time was 1:32.190

Speed over long runs

Raikkonen only did 47 laps yesterday and the longest stint was a 6 laps stint( as a result it's not possible to compare his long runs pace with the others)

Massa, Vettel, Hamilton, Barrichello, Kovalainen et Button all did long runs at various periods of the day (only 1 long run for Button)

on Long runs Massa and Hamilton were clearly better than the opposition with very close average lap times over stints of 12 to 17 laps

During one of those long stints, Massa used the following strategy: kept increasing his speed for 5 laps and then reduced it for 2 laps to let the tires cool down and start again accelerating (and progressively increasing his speed) for 5 laps and so on

Best average lap time over a long run

1. Massa – Ferrari – 1:32.781

2. Hamilton – McLaren Mercedes – 1:32.869

3. Vettel – BMW Sauber – 1:33.576

4. Button – Honda – 1:33.908

5. Barrichello – Honda – 1:33.940

6. Kovalainen – Renault – 1:34.151

Bron http://forums.autosport.com/showthread.php?s=439c48bca1b24899d7af97ffa009a960&threadid=91048&perpage=40&display=&pagenumber=92
FEYENOORD FOREVER
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:06:26 #263
132461 SupaMario
pi_46587959
Eerste tijden Bahrein 23 Feb

1 HEIDFELD BMW 1'30.475 39
2 ALONSO McLaren 1'31.221 24
3 BUTTON Honda 1'31.806 45
4 HAMILTON McLaren 1'31.925 31
5 KUBICA BMW 1'32.226 48
6 RAIKKONEN Ferrari 1'32.252 40
7 HEIKKI Renault 1'32.540 31
8 NELSINHO Renault 1'32.542 51
9 MASSA Ferrari 1'32.595 27
10 BARRICHELLO Honda 1'32.620 35
11 WEBBER Red Bull 1'33.126 37
12 TRULLI Toyota 1'33.162 49
13 DAVIDSON Super Aguri 1'33.255 47
14 COULTHARD Red Bull 1'33.927 10
15 LIUZZI Toro rosso 1'34.196 27
16 SCHUMACHER Toyota 1'34.474 21
FEYENOORD FOREVER
pi_46588190
De pole van vorig jaar stond op 1'31.431. Daar zitten ze dus al dik onder, ondanks de nieuwe bridgestone band die +- 2 seconden langzamer zou zijn dan de compound van vorig jaar .
pi_46630768
1..... F. Alonso........... McLaren........................... 01:30.994...... 73
2 ..... L. Hamilton...... McLaren .......................... 01:31.094...... 53
3 ..... F. Massa........... Ferrari ............................. 01:31.718...... 52
4 ..... K. Raikkonen .. Ferrari .............................. 01:31.867.... 100
5 ..... H. Kovalainen . Renault ........................... 01:32.032...... 86
6 ..... R. Barrichello... Honda ............................. 01:32.115.... 129
7 ..... J. Button............ Honda ............................. 01:32.137...... 78
8 ..... D. Coulthard..... Red Bull .......................... 01:32.220...... 73
9 ..... N. Piquet jr. ...... Renault............................ 01:32.334.... 102
10 .... N. Heidfeld ..... BMW ................................ 01:32.451...... 65
11.... R. Kubica ..........BMW ................................ 01:32.475...... 95
12 ... A. Davidson...... Super Aguri .................... 01:32.553.... 126
13 ... F. Montagny...... Toyota.............................. 01:32.917.... 110
14 ... M. Webber........ Red Bull........................... 01:33.034...... 73
15 ... J. Trulli ..............Toyota .............................. 01:33.062.... 104
16 ... S. Speed .......... Scuderia Toro Rosso... 01:33.255...... 60

[ Bericht 3% gewijzigd door MaximusF1 op 24-02-2007 18:54:57 ]
88mph
pi_46630841
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:47 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Hij staat 20:1 op Unibet en BMW 40:1
Ik vind het wel een gokje waard eigenlijk.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:57:00 #267
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46631002
ik krijg over een paar dagen foto's van melbourne zoals het er is. De opbouw is in volle gang. Zodra ik de pics heb post ik ze.

ofwel het komt wat dichterbij
pi_46631299
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef MaximusF1 het volgende:
1..... F. Alonso........... McLaren........................... 01:30.994...... 73
2 ..... L. Hamilton...... McLaren .......................... 01:31.094...... 53
3 ..... F. Massa........... Ferrari ............................. 01:31.718...... 52
4 ..... K. Raikkonen .. Ferrari .............................. 01:31.867.... 100
5 ..... H. Kovalainen . Renault ........................... 01:32.032...... 86
6 ..... R. Barrichello... Honda ............................. 01:32.115.... 129
7 ..... J. Button............ Honda ............................. 01:32.137...... 78
8 ..... D. Coulthard..... Red Bull .......................... 01:32.220...... 73
9 ..... N. Piquet jr. ...... Renault............................ 01:32.334.... 102
10 .... N. Heidfeld ..... BMW ................................ 01:32.451...... 65
11.... R. Kubica ..........BMW ................................ 01:32.475...... 95
12 ... A. Davidson...... Super Aguri .................... 01:32.553.... 126
13 ... F. Montagny...... Toyota.............................. 01:32.917.... 110
14 ... M. Webber........ Red Bull........................... 01:33.034...... 73
15 ... J. Trulli ..............Toyota .............................. 01:33.062.... 104
16 ... S. Speed .......... Scuderia Toro Rosso... 01:33.255...... 60

[afbeelding]
Afgaande op dit rijtje, moet ik toch wel zeggen dat Spyker me behoorlijk kansloos lijkt. STR heeft aansluiting met de auto's ervoor en SA verslaat zelfs een RB en een Toyota.
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik denk echt dat Spyker in Melbourne minimaal een seconden tekort komt op de auto ervoor. Ondanks hun stap vooruit. Maar wat STR en SA doen is pure onmacht voor Spyker.
pi_46632487
Als je het verschil dat Spyker had tov van de snelste tijden op Barcelona en Valencia vertaald hiernaar toe dan kom je tussen 1.33 en 1.32.7 uit. Dus het lijkt me niet dat er een seconde verschil zal zijn.
Dat ze er nu niet bij zijn lijkt me niet bevordelijk.
pi_46633005
Speed bij STR dus definitief geen plaats voor Doornbos als race coureur. Ik hoop dat speed dit jaar kan laten zien wat hij al die tijd zegt te hebben gedaan(hij is niet echt bescheiden). Als hij het niet binnen een jaar kan laten zien dan mogen ze wat mij betreft ieder willekeurig ander (natuurlijk het liefd Doornbos) in de auto zetten.

Waar ik trouwens nog aan zat te denken; de chassis van RB en STR zijn hetzelfde en er is een testlimiet. Maar doordat de auto's hetzelfde zijn heb je in principe twee keer zoveel test km als de andere teams en dus kan je ook veel meer ontwikkelde dingen testen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:08:00 #271
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46633378
Het zijn wel 2 verschillende motoren he.
En dat heeft ook weerslag op bv wegligging en aerodynamica (achter bodywork is anders).
maw, de testgegevens van RB hebben niet veel nut voor de testgegevens van STR...
Nu ja, de voorvleugel misschien..
pi_46635338
quote:
Nieuwe kleurstelling Honda uitgelekt

Komende maandag wordt de Honda RA107 officieel in de nieuwe kleurstelling ten doop gehouden. Maar FORMULE 1 RaceReport heeft nu al beslag weten te leggen op de eerste foto.

De Honda is uitgerust met een soort van google earth wereldkaart. Op de achtervleugel prijkt de url van myearthdream.com .

(later meer)
Bron+plaatje
pi_46635426
Mooi!
pi_46635581
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:56 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bron+plaatje
Ik vind hem vet!!
pi_46635636
is dit echt?

Ik vind het niet mooi
pi_46640494
Nu vind ik hem ook niet echt mooi maar ik denk dat hij in het echt er erg gaaf uitziet!
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zondag 25 februari 2007 @ 00:24:53 #277
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46643126

voor de duidelijkheid plaatje is verwijderd bij formule1.nl omdat honda zeurde, maar andere sites hebben het nu ook staan
  zondag 25 februari 2007 @ 02:33:21 #278
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_46645506
quote:
Op zondag 25 februari 2007 00:24 schreef WEST het volgende:
[afbeelding]

voor de duidelijkheid plaatje is verwijderd bij formule1.nl omdat honda zeurde, maar andere sites hebben het nu ook staan
Ik hoop dat dit een grap is?
  zondag 25 februari 2007 @ 02:35:00 #279
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_46645528
quote:
Op zondag 25 februari 2007 00:24 schreef WEST het volgende:
[afbeelding]

Die ziet er echt wel vet uit!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zondag 25 februari 2007 @ 08:59:57 #280
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_46647387
Heeft Honda dit jaar dan geen andere sponsoren?

Ziet er wel allemaal beetje photoshopperig uit hoor...
  zondag 25 februari 2007 @ 09:31:45 #281
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46647571
Nu ja, ze hebben iig niet overdreven toen ze vertelde dat het een spectaculaire livery zou worden...
Maargoed, ik wacht wel tot morgen, dan weten we zeker hoe het er uit ziet
pi_46647951
geloven doe ik het niet hoor, maar we zullen zien.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 25 februari 2007 @ 10:31:21 #283
65960 sanger
pi_46648072
Er gingen natuurlijk al langer geruchten over Google Earth.....ik hoop het niet eigenlijk. Vind het niet zo bij F1 passen..
pi_46648099
Zou ook wel gaaf zijn als ze elke race de circuitfoto vanuit Google Earth op de auto zetten
  zondag 25 februari 2007 @ 10:34:35 #285
65960 sanger
pi_46648110
quote:
Op zondag 25 februari 2007 10:33 schreef Gitanki het volgende:
Zou ook wel gaaf zijn als ze elke race de circuitfoto vanuit Google Earth op de auto zetten
Dat zijn dan wel weer leuke mogelijkheden
  zondag 25 februari 2007 @ 16:25:19 #286
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_46659930
HIer een groter plaatje van de wagen (vandaar alleen een url), volgens mij allemaal fotosoep.

http://www.geocities.com/fanmclarenfan/hondara107hiuf3.jpg

Kijk naar het Honda en Bridgestone logo voorop. Ergens zit er iets fout, vooral die wat onder de neus zit, dus niet op de stuts. De Honda stikker zit nogal uit het midden, zou ik een slordig foutje vinden van de plakker, enfin daar kan ik nog mee leven. De gaten op de schoorstenen, lijken naderhand wel zwart gemaakt te zijn. De gaten voor de hijskraan onder de luchtinlaat hetzelfde, naderhand gemaakt. En dan nog de neus, das helemaal niet die van de RA107.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_46665932
ik geloof het ook niet echt maar je weet maar nooit, ik dacht dat er meer ruimte zou komen voor het bp logo
pi_46666098
Met afstand de lelijkste F1-livery van de laatste tien jaar. Hulde!
pi_46668521
Da's de duidelijkste fotoshop EVER!

makkelijk shoppen ook met een zwarte auto als basis
Calm down, please!
pi_46676322
Volgens mij opzettelijk gelekt zodat het persevenement de volle aandacht krijgt.

Ik was het bvb. al vergeten dat Honda deze week de livery ging voorstellen.
88mph
pi_46677153
Honda wil gewoon wat aandacht ja.

Vandaar ook al dat stomme gedoe met een presentatie voor de auto, en een aparte presentatie voor de livery.
  zondag 25 februari 2007 @ 23:17:24 #293
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46677803
ach leverd wel publiciteit op en dat wil Honda graag
  maandag 26 februari 2007 @ 04:08:32 #294
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46684726
Tja, welk team of merk niet?
pi_46684736
Ik vind het wel mooi.
pi_46685778
Wat livery betreft gaan we een spectaculair seizoen tegemoet. Zo'n beetje elke auto heeft een nieuwe livery, of had een jaar geleden al iets nieuws (bv STR). Dat wordt op 18 maart met een (slaap)dronken harses goed opletten tijdens de eerste GP 's nachts
  maandag 26 februari 2007 @ 10:22:53 #297
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46687283
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:04 schreef Googolplexian het volgende:
Da's de duidelijkste fotoshop EVER!

makkelijk shoppen ook met een zwarte auto als basis
als je het nu ziet, dan is het geen photoshop
  maandag 26 februari 2007 @ 10:35:25 #298
132461 SupaMario
pi_46687594

ik vind hem echt niet mooi...
FEYENOORD FOREVER
pi_46687628
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:22 schreef WEST het volgende:

[..]

als je het nu ziet, dan is het geen photoshop
puntjes die me opvallen:
  • front wing is aan 1 kant vierkant
  • splitter is ook gekleurd (niet echt logisch)
  • overgang achter van kleur naar zwart is vaag
  • letter van URL op rear wing zijn recht terwijl de wing hol is
  • Azie, en dan voornamelijk Japan, staat niet op de kaart
  • bevestiging voorste ophanging klopt niet (bovenste)
  • Bridgestone logo onder het Honda logo staat scheef
  • Niets op/van het rechtervoorwiel reflecteert kleur
  • takelpunt is vaag
  • linker chimney is vaag

enzovoorts
  • Calm down, please!
      maandag 26 februari 2007 @ 10:41:30 #300
    132461 SupaMario
    pi_46687771
    quote:
    Honda houdt tweede teampresentatie
    Nadat er eind januari al een eerste teampresentatie werd gehouden – waar slechts de zwarte testlivery werd gepresenteerd – heeft de Formule 1-renstal van Honda Racing F1 vandaag haar tweede en officiële teampresentatie gehouden. De livery is meteen een punt dat opvalt.

De Japanners introduceren namelijk een nieuw initiatief in het nieuwe raceseizoen van de Formule 1. In een poging de mensheid bewust te maken van de klimaatproblemen die steeds dichter bij komen, toont de RA107 simpelweg één groot plaatje van de aarde, terwijl de andere deelnemers – en Honda in het verleden – hun bolide presenteren met velen sponsoren.

Het nieuwe uiterlijk van de bolide is een poging om fans, sponsoren, klanten en leden van het publiek op te roepen de actie van Honda te steunen om iets te vinden tegen de klimaatproblemen van de wereld waar momenteel zo veel over gesproken wordt.

Via de internetsite www.myearthdream.com kan iedereen die zijn of haar steentje bij wil dragen zijn of haar naam op de bolide laten zetten om op die manier te laten zien dat ook jij graag een oplossing zou willen zien voor de klimaatproblemen. Er zit hier een donatie aan het goede doel aan verbonden. Onder het motto onze wagen is uw wagen zal iedere naam een pixel vormen, die samen als geheel de aarde op de bolide tonen. Iedere naam zal op de internetsite terug te vinden zijn, waar men met een microscoop over de bolide kan zweven.

Universal Music, het grootste muziekbedrijf in de wereld, en Gatorade zijn de eerste twee merken die wereldwijd bekend zijn en hun bijdrage zullen leveren aan het nieuwe concept van het team. Ook bestaande partners hebben enthousiast gereageerd op het idee en blijven allen aan als sponsor van het team voor het naderende seizoen. Hiermee presenteerde het team haar sponsoren Fila, IBM, Instron, Oliver Sweeney, Perkin Elmer, Showa Denk, TUV en GF Agie Charmilles die aan zullen blijven en een bijdrage zullen leveren aan het goede doel.

De coureurs voor het nieuwe seizoen zijn al bekend gemaakt gedurende de eerste teampresentatie. Zo zullen Jenson Button en Rubens Barrichello aanblijven als racecoureurs, terwijl Christian Klien bij het team instapt als de nieuwe testrijder. De Oostenrijker, die hiermee Anthony Davidson vervangt, stapte vorig jaar eerder op bij het team van Red Bull Racing en heeft deze winter al meerdere kilometers voor zijn nieuwe Japanse werkgever mogen rijden.
    FEYENOORD FOREVER
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')