Klien had een voorbeeld kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die is voorgelogen. Heb het idee dat RD dat ook is door RBR![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:17 schreef Spooky4u het volgende:
Ik vind het terecht! Ammermuller heeft al veel meer laten zien.
RBR heeft nu eindelijk ingezien dat Doornbos maar een gewone coureur is die verder niets extra heeft.
En ik denk van niet. Als RD niet naar de VS was gegaan om te racen in de CC had hij gewoon reserve geweest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die is voorgelogen. Heb het idee dat RD dat ook is door RBR![]()
En RD dus nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Klien had een voorbeeld kunnen zijn
zet je fiets op slot danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:
ennuh JJDJ ga ff fietsen stelen op Oostplein ofzo!!
Ik kan het er alleen maar mee eens zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:21 schreef Atreidez het volgende:
No offense, maar het is toch geheel aan Doornbos dat hij nu geen meter F1 gaat rijden op de vrijdagen. Dat was niet meer als logisch als je voor een racezit in de CC gaat, waar ik hem persoonlijk ook liever zie rondrijden.. Als je serieus dacht dat hij het kon combineren dan leef je echt in een andere tijd.
Die kans krijgt hij maandag!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Deels ben ik het met je eens Sanger. Ik heb het idee dat RD verteld is dattie de kansen kreeg om zich te bewijzen voor 2007, heeftie niet super veel gehad. Oké er komt een motor waar coureur aan zit maar als je dan zoals half RBR blij bent met RD waarom dan niet in de STR zetten. Of een shoot out tussen Speed, RD en Ammermuller en de beste erin zetten.
Maargoed het is en blijft politiek en geld wat bepaald in F1 als je geen Senna, Schumi, Kimi of Nando bent. Hard werken in Amerika en wellicht ooit terug naar F1.
geloof er maar niet in. Zelf Bourdais, die dolgraag naar de F1 wil komt er niet meer tussen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Maargoed het is en blijft politiek en geld wat bepaald in F1 als je geen Senna, Schumi, Kimi of Nando bent. Hard werken in Amerika en wellicht ooit terug naar F1.
Volgens mij is t bij Bourdais ook een persoonlijkheidsissue.. Kan me niet anders voorstellen. Waarom zou je als frans team geen franse coureur in je auto zetten die ook nog eens multiple champcar kampioen isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef Spooky4u het volgende:
geloof er maar niet in. Zelf Bourdais, die dolgraag naar de F1 wil komt er niet meer tussen.
Jij doelt op Renault?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij is t bij Bourdais ook een persoonlijkheidsissue.. Kan me niet anders voorstellen. Waarom zou je als frans team geen franse coureur in je auto zetten die ook nog eens multiple champcar kampioen is
Misschien, maar dit is het nu net. Hij heeft zo weinig races gereden de laatste jaren dat ik eigenlijk geen idee heb waar ik hem moet plaatsen. Ik denk dat Red Bull dit wellicht ook heeft. Hij had de GP2 er vorig jaar naast moeten doen. Riskant? Ja, maar je zult je toch moeten bewijzen. Bewijzen, dat heeft hij zich eigenlijk nooit echt gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:17 schreef Spooky4u het volgende:
Ik vind het terecht! Ammermuller heeft al veel meer laten zien.
RBR heeft nu eindelijk ingezien dat Doornbos maar een gewone coureur is die verder niets extra heeft.
Volgens mij was er in de GP2 geen enkel team die hem wilde......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:53 schreef kriele het volgende:
[..]
Misschien, maar dit is het nu net. Hij heeft zo weinig races gereden de laatste jaren dat ik eigenlijk geen idee heb waar ik hem moet plaatsen. Ik denk dat Red Bull dit wellicht ook heeft. Hij had de GP2 er vorig jaar naast moeten doen. Riskant? Ja, maar je zult je toch moeten bewijzen. Bewijzen, dat heeft hij zich eigenlijk nooit echt gedaan.
Dat geloof ik nu ook weer niet. Met de steun van RB had hij vast wel ergens in kunnen stappen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij was er in de GP2 geen enkel team die hem wilde......
Was RD te bang om te falen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Volgens mij heeft hij a amper gezocht en b had red bull het echt wel ergens kwijt gekund maar eigenlijk ligt daar al een fout van kamp RD
Maar wilde RB diue steun wel bieden??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:56 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat geloof ik nu ook weer niet. Met de steun van RB had hij vast wel ergens in kunnen stappen.
Daar ga ik vanuit. RB wil hem nu ook steunen in de CC.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar wilde RB diue steun wel bieden??
Bron? Vooralsnog is daarover nog niets bevestigd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:07 schreef kriele het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit. RB wil hem nu ook steunen in de CC.
Een paar dagen geleden op Newsnow gelezen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Bron? Vooralsnog is daarover nog niets bevestigd.
Je hebt er wel vaker naast gezeten de laatste tijdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Faalangst kent RD niet voor zover ik weet
Ach, wat is ver.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Als je als topsporter faalangst hebt is het een godswonder dat je ver gekomen bent!!
ver gekomen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Als je als topsporter faalangst hebt is het een godswonder dat je ver gekomen bent!!
Ik zou eerder zeggen dat RD niet netjes gehandeld heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben het gewend als Feyenoord fan hoorKomt door al die kutneefjes die voor Ajax zijn hahahaha
Maargoed al met al is het niet netjes gehandeld van RBR , maar wel logisch
Jep, die hebben iig complete seizoenen in de F1 gereden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ver gekomen?
Alex Yoong en Narain Kartikayan zijn verder gekomen hoor!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat RD niet netjes gehandeld heeft.
Hij heeft een contract als reservecoureur, en kiest alsnog een racestoeltje elders waardoor hij zijn contract met RBR niet na kan komen. En vervolgens beginnen zijn fans te schreeuwen dat hij genaaid wordt door RB
En dat iets erlangs doen? Ging dat niet over dammen ofzo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:23 schreef TJDoornbos het volgende:
RBR heeft zelf gezegd dattie er wat naast mocht doen, dus wat is je probleem San?
Tuurlijk mag hij zelf er iets naast doen, maar dan moet hij (en zijn fans) niet gaan verwachten dat zijn plekje open blijft als blijkt dat dat niet te combneren valt. Zoals nu.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:23 schreef TJDoornbos het volgende:
RBR heeft zelf gezegd dattie er wat naast mocht doen, dus wat is je probleem San?
Ach, de F1 is echt niet heilig. Waarom zo krampachtig eraan vast blijven houden? Wat Sanger al zegt, door te kiezen voor de CC ipv GP2 heeft hij zelf op deze beslissing van de rode stieren aangestuurd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik snap zelf ook wel dattie door CCWS niet al zn tijd aan RBR kan besteden maar kan best paar races mee als 3de man.
En ik kan me voorstellen dat RBR continuiteit wilt door dezelfde man te nemen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik snap zelf ook wel dattie door CCWS niet al zn tijd aan RBR kan besteden maar kan best paar races mee als 3de man.
idd, wat nou als we het gewoon niet proberen om Nederlanders in de F1 te krijgen! Als ze talent hadden, hadden ze nu al bij een topteam gezeten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:03 schreef Radegast het volgende:
Al dat gezeik om die Nederlandse F1-coureurs.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |