tuurlijk liefst een maand lang met overdag lichte en s nachts matige vorst en strakblauwe luchtenquote:
mag jij morgen nummer 88quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
Bah, ik had zo'n leuke TT
Mogguh dames.
oh die is bijna net zo leuk als die over die 2 homo's die de trap oplopen en waarbij de 1e een wind laat en de 2 blij verrast roept Love is in the airquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
Oh, ik weet die grap uit het SCH topic weer. Iemand vroeg of het naar sperma stonk als een homo een boer of scheet liet
Dan is de volgende toch voor jou?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
Bah, ik had zo'n leuke TT
Mogguh dames.
Nah, zo erg leuk is ie niet, ik zie wel wie de laatste post heeftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is de volgende toch voor jou?
hallo allemaal
Sorry van die anderequote:
Een val? Zonder water geen watervalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
Vrijdagmiddagdiscussie:
Wat is nou de echte waterval? Het water of de rots waar het vanaf valt.
Ik zeg: De plaats zelf.
"maar als er geen water meer is, wat heb je dan nog?"
Nou simpel toch, een opgedroogde waterval.....![]()
Jaaaah, kies zijn kant maar weer!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een val? Zonder water geen watervalAls je niet weet dat het ooit een waterval is geweest, is het voor jou ook gewoon een rots, toch? Je weet niet dat het een opgedroogde waterval is.
Een waterval zonder water is gewoon geen waterval... Da's een val. Alles kan ervanaf vallen. Misschien wordt het in de zomer wel een berenvalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jaaaah, kies zijn kant maar weer!
Nee serieus, midden in de zomer drogen veel watervallen op, maar het blijven watervallen. Ga maar kijken zodra de sneeuw smelt in de lente
Ik ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:(oh ja, had ik al gemeld dat ik ontzettend eigenwijs ben? Zo niet dan gaan jullie daar nog wel achter komen)
Eigenwijs is ook wijs he
ja, maar mij nog nietquote:
Zolang je argumenten blijft aanvoeren, vind ik het niet erg.quote:
Je kent mij ook nog niet, maar...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:11 schreef DR34M3R het volgende:
ben dan ook druk aan het zoeken naar wetenschappelijke artikelen waarin "opgedroogde watervallen" genoemd worden. Helaas kom ik tot nu toe alleen reisverslagen tegen.
Zou ik dan toch moeten gaan toegeven?
En dat is dus onmogelijk. Dan zouden wij het altijd met elkaar eens moeten zijn...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kent mij ook nog niet, maar...
Ik heb altijd gelijk
Mja, jij bent niet de enige die er naast kan zitten natuurlijk, ook "wetenschappers" en "journalisten" kunnen het verkeerd hebbenquote:
Ik weet niet of dat goed of slecht is...quote:
Heb je het boek gelezen?quote:
nee dat niet, maar zag toevallig vorige week reclame en posters van die film, en ik hou van Hannibalquote:
Ik ben heel benieuwd. Het boek was enigszins duf (vergeleken met de rest vooral), maar ik denk dat de film visueel erg sterk wordt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee dat niet, maar zag toevallig vorige week reclame en posters van die film, en ik hou van Hannibal![]()
weekend ja. Sinds 16.15 uurquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:27 schreef soapie het volgende:
Hoi hoi, ook lekker weekend nu???
8(begin) maart alsik me goed herinner, dus ik kan niet w88quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Het boek was enigszins duf (vergeleken met de rest vooral), maar ik denk dat de film visueel erg sterk wordt.
Wanneer is ie uit in NL?
Wees gewaarschuwd, dat wil bij mij wel eens op bezeren uitlopen hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wie wil mij masseren?
Ach, rug, en nek enzo, ben weer eens te intensief achter de computer bezig geweest deze week...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd, dat wil bij mij wel eens op bezeren uitlopen hoor.
Waar doet het pijn en waarom?
Een philips natuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Wat voor een?
Nieuwe afstandsbediening is een stuk goedkoper hoor!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
hallo
We hebben vanmiddag een nieuwe tv gescoord (de afstandsbediening was kapot![]()
) en nou gaan we een dvd'tje kijken.
Tot zover deze mededeling![]()
Nou dat was mijn tvp
Ja dat is zo, mag ik ook 'ns moeilijk doen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
Als ik me goed herinner, vroeg je er zelf om
Het grote geldvergrijmen is een aangrijzen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
hallo
We hebben vanmiddag een nieuwe tv gescoord (de afstandsbediening was kapot![]()
) en nou gaan we een dvd'tje kijken.
Tot zover deze mededeling![]()
Nou dat was mijn tvp
Oh ja, dat had ik moeten wetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Een philips natuurlijk![]()
(lcd, instapmodelletje voor op de slaapkamer).
Eindhoven!!!quote:
Al was de hele televee kaduuk, dan is het nog altijd geldvergrijmerij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:10 schreef maedel het volgende:
ja hallo, er stond een knipoog achter die opmerking over die afstandsbediening.
het was dus een grapje...
![]()
Jij komt uit de buurt begrijp ik?quote:
Je kan er altijd nog vissen in houden...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Al was de hele televee kaduuk, dan is het nog altijd geldvergrijmerij.
()
Eindhoven is een groot broeinest van poten en potten... wat nou, Amsterdam Gay Capital, da's EHV!quote:
iig geen Groningen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:. wat nou, Amsterdam Gay Capital, da's EHV!
En van mij mogen daar nog vele jaren bijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
Tering, mijn Arthursite bestaat alweer een jaar.
Ow, dan werk ik dus een beetje voor jouquote:
Je koopt het boek toch wel he?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En van mij mogen daar nog vele jaren bij
Zeker weten. Kom jij hem dan ook signeren?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je koopt het boek toch wel he?(Als dat ooit uitkomt
)
Ja, ik ga een tour doen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeker weten. Kom jij hem dan ook signeren?
quote:
Heb ik gedroomd. Was een droom over House. Ik weet alleen niet meer of ik hem in het Nederlands of het Engels heb gedroomd, maar in het Engels klonk het beterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg wonderer, waar komt jouw onderschrift eigenlijk vandaan? Het is zo triest..
Zo wordt het wel een zeer lokaal georienteerd L topic met wel heel veel mensen uit Regio Eindhovenquote:
Veel plezier, en doe je wel een beetje voorzichtig met d'r ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef Nonneke het volgende:
Mensen prettig weekend ! Ik ga mnmeisje vervelen !!
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Veel plezier, en doe je wel een beetje voorzichtig met d'r ?
Uh, google? En ik reageer weer terug hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
Het plezier was geheel aan mijn kant![]()
Ik wlde eerst overal op reageren, maar om nou overal als laatste post te staan....
Was zowiezo bang dat ik dan in herhaling zou vallen.
Wel een vraagje over de site zelf : kan er een zoekfunctie ingehangen worden?
Wilde in het forum "favoriete citaat" posten, maar wist niet meer waar ik hem gelezen had...![]()
Dat krijg je ervan als je eerst alles leest en daarna nog feedback gaat geven he
Maar dames, ik ga jullie weer verlaten, ik wens iedereen een fijn weekend en fijne dromen
En Vanitas vertel eens kan Dr3am3r goed masseren?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dat is zo, mag ik ook 'ns moeilijk doen?
Samen kan ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en bezoek vanaaf, dus jij hebt heul geen tijd om naar dat schijfje te kijken![]()
je moet dit forum ook gewoon goed in de gaten houden en ook af en toe tussen de regels doorlezenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Waaaaaaaat wat heb ik nou weer gemist?
Wie?
Nou daar moet op internet toch ook wel een online cursus van te vinden zijn hoe je met die brei pennen om dient te gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:57 schreef wonderer het volgende:
LOL! Als ik kon breien, maakte ik er twee voor Brad
Ja zeg, breien is voor homo's, daar ga ik niet aan beginnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou daar moet op internet toch ook wel een online cursus van te vinden zijn hoe je met die brei pennen om dient te gaan.![]()
doe je dan liever sokken stoppen, haken, of vingerpunnikken ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja zeg, breien is voor homo's, daar ga ik niet aan beginnen
Nee, handwerken is niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je dan liever sokken stoppen, haken, of vingerpunnikken ?
zo en biecht het maar opquote:
dat mag toch voor een keertje wel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
Beetje laat wakker.
Ja ik zou ook liever verse warme croissantjes en broodjes hebben met een glaasje versgeperste sap ipv een uitsmijterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef wonderer het volgende:
Oeh! Dat ziet er nog lekkerder uit dan de uitsmijter die ik had
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef wonderer het volgende:
Oh, Nonneke, Hannibal Rising was tof
In sommige opzichten was ie beter, in sommige slechter. Ik miste wat achtergrond, vooral zijn genialiteit kwam niet echt naar voren. Ik denk dat ie voor mensen die het boek niet gelezen hebben, spannender is, dus wat dat betreft zit je goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik wou het net vragen, vond je hem beter dan het boek ? (die vond je nogal tegenvallen toch ?) Ik ben benieuwd laat het maar snel maart worden
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
In sommige opzichten was ie beter, in sommige slechter. Ik miste wat achtergrond, vooral zijn genialiteit kwam niet echt naar voren. Ik denk dat ie voor mensen die het boek niet gelezen hebben, spannender is, dus wat dat betreft zit je goed
Je moet in ieder geval geen Silence 2 verwachten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heerlijk, alleen moet ze wel van m'n piemel afblijven.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat moet per ongeluk geweest zijn, ik heb er niks van gemerkt!
wel pijnvrij nu?
wellicht, maar eerst dient die energie gebruikt te worden om m'n huisje een beetje te fatsoeneren.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dsu je hebt nu weer genoeg energie om een nieuw topic te openen ?![]()
Heb je er vannacht dan zo'n bende van gemaakt ?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wellicht, maar eerst dient die energie gebruikt te worden om m'n huisje een beetje te fatsoeneren.
Helaas niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je er vannacht dan zo'n bende van gemaakt ?
Ben je nu nog steeds boos op mijquote:Op zondag 11 februari 2007 18:05 schreef Nirak het volgende:
sorry, ik ben even beledigd... mijn icoontje in het openingstopic doet het niet meer.... *grom*
Troost je ik sta er ook niet meer in...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:05 schreef Nirak het volgende:
sorry, ik ben even beledigd... mijn icoontje in het openingstopic doet het niet meer.... *grom*
heb je wel compassie met de oudere medemensquote:Op zondag 11 februari 2007 19:02 schreef Nirak het volgende:
[..]
je bent vergeven
Maar je moet wel bij de tijd blijven hoor!
en vanaf welke leeftijd word je daartoe gerekend?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je wel compassie met de oudere medemens![]()
Oooohquote:Op zondag 11 februari 2007 18:26 schreef Nonneke het volgende:
Leuk weekend gehad allemaal ? (ja mn wederhelft is alweer naar huis)
Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig naar het verhaal....quote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Die stiekemerd van een Arthur vindt ineens een vr... oh nee, geen spoilers.
Zolang nog???quote:Op zondag 11 februari 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:![]()
Nog een weekje of twee geduld denk ik
Ja, ik moet het verhaal opsplitsen en een paar extra's scenes schrijven (w.o. een Truth or Dare met een paar vrienden...) en eindes vind ik altijd het moeilijkstquote:
volgens mij moest ik binnenkort nog eens een hartig woordje met hem gaan pratenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Die stiekemerd van een Arthur vindt ineens een vr... oh nee, geen spoilers.
Oh nee toch, je laat dat ame jong toch niet zo iets verschikkelijks als een Truth or Dare avond meedoenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik moet het verhaal opsplitsen en een paar extra's scenes schrijven (w.o. een Truth or Dare met een paar vrienden...) en eindes vind ik altijd het moeilijkst
Ik ben alleen bang dat het laatste stuk een beetje rammelt maar daar moeten jullie dan maar iets zinnigs over zeggen.
Was maar een grapje... neem je tijd, als je maar opschietquote:Op zondag 11 februari 2007 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik moet het verhaal opsplitsen en een paar extra's scenes schrijven (w.o. een Truth or Dare met een paar vrienden...) en eindes vind ik altijd het moeilijkst
Ik ben alleen bang dat het laatste stuk een beetje rammelt maar daar moeten jullie dan maar iets zinnigs over zeggen.
Jij bent nog hartstikke piepjong, dus val jij niet in DIE doelgroepquote:Op zondag 11 februari 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en vanaf welke leeftijd word je daartoe gerekend?
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
maar over 6 jaar dus wel?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij bent nog hartstikke piepjong, dus val jij niet in DIE doelgroep![]()
Maar of feestjes en zo roep ik dus ook om het hardst dat ik NOG lang geen 40 benquote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
maar over 6 jaar dus wel?
Echt niet!
wie ben jij?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
maar over 6 jaar dus wel?
Echt niet!
Dat ken ik, gelukkig zie ik er veel jonger uit dan ik ben!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar of feestjes en zo roep ik dus ook om het hardst dat ik NOG lang geen 40 ben![]()
![]()
ja inderdaad, waar was jij al die tijd ?quote:
Ja dat moeten anderen maar over mij oordelen, daar heb ik professioneel geen mening overquote:Op zondag 11 februari 2007 20:44 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat ken ik, gelukkig zie ik er veel jonger uit dan ik ben!!!![]()
nee maar ik heb zelf geen internet en ik ben in t weekend weinig thuis omdat ik t dan druk heb met feestjes en vrijwilligerswerk bij t asiel en slapen en zoquote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja inderdaad, waar was jij al die tijd ?
toch niet alleen maar druk met de studie mag ik hopen ?
Dat zeg ik ook niet zelf dat doen anderen... hihiquote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat moeten anderen maar over mij oordelen, daar heb ik professioneel geen mening over![]()
ik ben de dromer van het stelquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben de dromer van het stel
Kom hier ook pas sinds # 85 hoor. Niet zo raar dat je me nog niet kent. Ook de rest moet me nog echt leren kennen
Heb me vrijwillig aangemeld om te helpen en ik vind het hier gezellig!
Daarom zul je me hier denk ik tot ver na # 100 tegen blijven komen.
ik zag het ook en heb ge-edit. Helpen de 100 te halen dus... en verderquote:Op zondag 11 februari 2007 20:53 schreef liefie_ het volgende:
helpen met wat?
en ik ben liefie_ hier vanaf deel een of zo toen ik wel internet had en nu vrijwel altijd afwezig haha
ik ben heel lief maar niet altijd even geliefd door de mensen hier
en dan straks tijdens de meet niks meer te roddelenvragen hebben ?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef Nirak het volgende:
misschien moeten we weer eens een voorstelrondje doen?
Zou voor mij iig handig zijn. Het enige wat ik van de meesten weet is dat ze uit de regio EHV komenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef Nirak het volgende:
misschien moeten we weer eens een voorstelrondje doen?
de meeste hebben toch een fobo?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou voor mij iig handig zijn. Het enige wat ik van de meesten weet is dat ze uit de regio EHV komen
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou voor mij iig handig zijn. Het enige wat ik van de meesten weet is dat ze uit de regio EHV komen
.....quote:
*jaloers kijk*quote:Op zondag 11 februari 2007 21:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hiervoor heb ik 2 jaar in het dolfinariumgewerkt.
tot morgenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
En helaas, aan alle leuke dingen komt een eind.
Zo ook vandaag, ik ga jullie weer verlaten....
Tot morgen!
Dus spreken we produktief weekendquote:Op maandag 12 februari 2007 04:24 schreef wonderer het volgende:
Na het verwijderen van 1600 woorden (en ze in een bestandje "trashcan.txt" te zetten, deleten kan ik nooit over mijn hart verkrijgen), en het besluit er toch een verhaal van te maken, het truth or dare tot een ander verhaal te laten wachten, is de eerste versie van "Broederliefde" zomaar ineens klaar...
TIjd voor wat revisies en dan hebben de ongeduldigen onder jullie toch geluk, twee weken wordt het niet
Ik weet het, ik zou graag wat langer blijven hangen. Het heeft zijn reden, laten we het daar maar op houdenquote:
Nee, als jij vertrekt, is het amper de moeite meer waard om te postenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zou graag wat langer blijven hangen. Het heeft zijn reden, laten we het daar maar op houden
![]()
Maar zoveel heb ik in de tussentijd niet gemist zie ik
Maar goed, ik ben er weer, hallo allemaal
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, als jij vertrekt, is het amper de moeite meer waard om te posten
Dat je je welkom voelt is dan ook weer een compliment deze kant opquote:Op maandag 12 februari 2007 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Kijk, dat is nou leuk om te horen, ik hoopte al dat ik hier net zo welkom was als ik me voelde
Dat vind ik ook een goed idee, heb ik iets te lezen als ik mezelf 's morgens uit bed gesleurd heb. Kut geslapen trouwensquote:Op maandag 12 februari 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, nou. Ik vind dat we een dromer en een verwonderaar best af kunnen wisselen zodat er altijd iets de bedenken of te fantaseren valt.
Nee hoor, ik ben alleen intussen op mijn weblog bezig. Kijk om de zoveel minuten even wat er hier gebeurd, ben zo klaar hoor. Ga gewoon door.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Ik praat wel weer veel over mezelf he? *mond hou*
Da's ook wat waard... beetje uitgerust of dat niet? Nog leuk gedroomd?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb heel lekker geslapen, alleen maar 3 uur lang.
Leuk, weblog waarover? Jezelf? Is het een geheim dagboek of mogen wij het ook lezen?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben alleen intussen op mijn weblog bezig. Kijk om de zoveel minuten even wat er hier gebeurd, ben zo klaar hoor. Ga gewoon door.
Waarom heb je zo slecht geslapen?
Niet uitgerust en niet gedroomd. Ik zou echt heel graag willen dat ik vaker droomde, of onthoud wat ik droomde.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's ook wat waard... beetje uitgerust of dat niet? Nog leuk gedroomd?
Iedereen droomt, alleen niet iedereen onthoud zijn dromen. Dat schijn je wel te kunnen trainen trouwens.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet uitgerust en niet gedroomd. Ik zou echt heel graag willen dat ik vaker droomde, of onthoud wat ik droomde.
Ja... wakker worden op het juiste moment. Uitzoeken wanneer je je rem slaap hebt en daar je wekker op zetten. Werkt het ook niet tijdens de snooze of ben je dan meteen klaarwakker?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet uitgerust en niet gedroomd. Ik zou echt heel graag willen dat ik vaker droomde, of onthoud wat ik droomde.
Dagboek, idd. Er is buiten mij maar 1 persoon die de link heeft, misschien krijg je hem nog ooit... Is een beetje eentonig tegenwoordig hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk, weblog waarover? Jezelf? Is het een geheim dagboek of mogen wij het ook lezen?
En ik weet niet waarom. Lag na te denken en ik werd een paar keer wakker omdat ik moest pissen.
Ik heb wel eens dat mijn wekkerradio in mijn droom verwerkt wordt. Dan is het gewoon een autoradio die ergens aan staat of zo. Dan helpt ie ook niet echt, slaap je er dwars doorheenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe niet aan snooze, ik word wakker met radio, val vervolgens in slaap en word na een half uur weer wakker met mijn telefoon wekker, val weer in slaap, en word dan na een kwartier weer wakker omdat mijn moeder me roept.
En inmiddels heb ik zelf ook de mijne geopend. Wees gewaarschuwd...quote:
Doe je ontspanningsoefeningen voordat je gaat slapen? Dat helpt enigszinsquote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt een ramp met opstaan. Vre-se-lijk. Ook omdat ik het gevoel heb dat ik 'snachtsniet uitrust, ookal slaap ik. En vroeger gaan slapen helpt niet.
Ahh. Probeer het eens, in een weekend of zo. Kijken of het werkt. Ik kan me nu twee dromen herinneren tijdens de snooze, maar ik weet niet of het voor iedereen zo werkt.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe niet aan snooze, ik word wakker met radio, val vervolgens in slaap en word na een half uur weer wakker met mijn telefoon wekker, val weer in slaap, en word dan na een kwartier weer wakker omdat mijn moeder me roept.
Zoalsquote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe je ontspanningsoefeningen voordat je gaat slapen? Dat helpt enigszins
Iets dat ik op yoga geleerd heb:quote:
die bedoelde ik ooikquote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets dat ik op yoga geleerd heb:
Je gaat op je rug liggen met je ogen dicht, je armen naast je lichaam. Je ademt rustig in en uit en spant je spieren eerst aan en dan ontspan je ze weer, beginnend bij je voeten en eindigend bij je ogen. Dus je trekt je tenen samen en ontspant ze weer, dan span je je kuiten aan en ontspan je ze, je bovenbenen etc. Blijf rustig ademen.
Als het goed is, wordt je hoofd dan leeg omdat je je erg op je lichaam concentreert en dan val je makkelijker in slaap.
Zet die telefoon maar eens een nachtje helemaal uit, kijken hoe je dan slaaptquote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
zoals een stroek die al om 18.00 uur thuis zitquote:Op maandag 12 februari 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, nou. Ik vind dat we een dromer en een verwonderaar best af kunnen wisselen zodat er altijd iets de bedenken of te fantaseren valt.
valt best wel mee hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Ik praat wel weer veel over mezelf he? *mond hou*
Ik mag hier dan nog vrij nieuw zijn, maar ik geloof dat dit in de krant mag...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoals een stroek die al om 18.00 uur thuis zit
maar dat is dan ook zijn eigen schuld, hij had dit weekend zijn jas leeggemaakt en was vergeten om anderhalve kilo aan plastic pasjes terug te stoppen
dus toen ik vanochtend carpoolend met collega mee naar het werk reed kwam ik er gelukkig toen al achter dat ik mijn NS traject kaart thuis had laten liggen
dus niks overwerken vanavond en gewoon vroeg naar huis toe![]()
Ja waar blijft de nieuwe? Die was toch af?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt best wel mee hoor
maar inderdaad we horen je liever over Arthur praten![]()
had jij nu afgelopen weekend je verjaardag ingehaald voor/met vrienden en vriendinnen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb heel lekker geslapen, alleen maar 3 uur lang.
zo maak ik regelmatig stroekblunders hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik mag hier dan nog vrij nieuw zijn, maar ik geloof dat dit in de krant mag...
Ik had het niet over je blunders, daar weet ik intussen vanalles vanquote:Op maandag 12 februari 2007 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo maak ik regelmatig stroekblunders hoor
de rest schrikt daar al wat minder van![]()
Wheheh. Ik heb gisteren drie dagboekfragmenten geschreven die ik er straks ga opzetten, en ik wil nog een stukje extra schrijven en dan kan het verhaal ook onlinequote:Op maandag 12 februari 2007 18:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt best wel mee hoor
maar inderdaad we horen je liever over Arthur praten![]()
ik heb er al ingekalktquote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En inmiddels heb ik zelf ook de mijne geopend. Wees gewaarschuwd...
Ja die uren zal ik in de rest van de week wel weer moeten gaan inhalenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had het niet over je blunders, daar weet ik intussen vanalles van![]()
het feit dat je nu al thuis bent...![]()
now you're talking businessquote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Ik heb gisteren drie dagboekfragmenten geschreven die ik er straks ga opzetten, en ik wil nog een stukje extra schrijven en dan kan het verhaal ook online
"Dr34m3r een dikke knuffel geeft"quote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dagboek, idd. Er is buiten mij maar 1 persoon die de link heeft, misschien krijg je hem nog ooit... Is een beetje eentonig tegenwoordig hoor
![]()
da's helaas nog niet eens het topje van de ijsbergquote:Op maandag 12 februari 2007 18:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had het niet over je blunders, daar weet ik intussen vanalles van![]()
Ja en dan moet ik die andere topics ook nog gaan bijlezenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef wonderer het volgende:
Vijf op een rij, Stroekie toch!
geen ideequote:Op maandag 12 februari 2007 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg Stroek, wat is er aan de hand met je usericon?
okay dan zal de server in denemarken wel uit de lucht zijn in verband met onderhoudquote:Op maandag 12 februari 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
The connection was refused when attempting to contact foto.stroekie.com.
Dat geeft niet, dat doe ik ook altijd... reageren in iemand anders' fobo... Hoewel het voor de lurkers lastig te volgen is, maar daar doe je het niet voorquote:Op maandag 12 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
ow en bedankt voor de mooie reacties in mijn fobo. Morgen wordt er een nieuwe groepsfoto gemaakt op het werk, die zal ik erbij zetten. Zoek de verschillen
En wonderer, aangezien ik nieuw was in het fotoboek, is mijn reactie in jouw fobo gekomen
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef wonderer het volgende:
Dagboekfragmenten staan online, maar het is handiger als je ze nog niet leest want dat verraadt een stukje van het verhaal
Eigen schuld, ik had je gewaarschuwdquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
Ik ontdek ineens een litteken op mijn duim terwijl ik geen idee heb hoe die daar komt...
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigen schuld, ik had je gewaarschuwd![]()
Wheheh, wacht maar op de film. Ziet er hetzelfde uitquote:Op maandag 12 februari 2007 18:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hannibal is aan je duim begonnen
![]()
Ohquote:Op maandag 12 februari 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik had ze al gelezen voor je waarschuwing....
Geen idee, ik heb het niet gelezen dus ken de inhoud niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh
Ik vraag me een beetje af wat ik nu met de "trashcan" moet doen... Blogentry van maken voor degenen die het alsnog willen lezen of gewoon weglaten?
Nee, het is uitgeschreven wat er in de laatste dagboek-entry staat (in ieder geval half, want ik kwam er halverwege achter dat dit niet ging werkenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet gelezen dus ken de inhoud niet.
Zit er geen bruikbaar materiaal tussen wat je kunt gebruiken (al dan niet in aangepaste versie) in een volgend verhaal?
Na publicatie van het nieuwe verhaal hier gewoon in de groep grooien, of op je eigen forum stukje bij Arthus het de lezers democratisch voorleggen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh
Ik vraag me een beetje af wat ik nu met de "trashcan" moet doen... Blogentry van maken voor degenen die het alsnog willen lezen of gewoon weglaten?
Oh ja, op het forum zetten is wel leuk.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na publicatie van het nieuwe verhaal hier gewoon in de groep grooien, of op je eigen forum stukje bij Arthus het de lezers democratisch voorleggen ?
da's haske hip zo interactief![]()
Hey Wonderer!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
Hey Qwea!
Ik kan iets zeggen over fluit en spelen en "blowen" maar dat doe ik lekker niet. Veel plezier in het orkest en sterkte met de regen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms goed, maar nu moet ik weg, spullen pakken en (door de regen) naar orkest.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ook nietquote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
Ja, zelfs hier is het geen mogguh meer
regen kan heel fijn zijn hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
kan jij er dan niet naast rennen en hem een parapluie boven het hoofd houden ?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
straks zeggen jullie nog dat het mijn schuld is omdat ik veel te vroeg thuis was, en dus nog energie te veel hadquote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
Het ziet er naar uit dat we # 88 nog gaan halen vandaag
ik vind hem nog leuker dan de vorigequote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5084559858148609812&hl=nl
Hier, nog een leuke aflevering van Jelger & Sebastiaan en de Ekster
wat is er mis met nat worden?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij er dan niet naast rennen en hem een parapluie boven het hoofd houden ?
Ja, iemand moet de schuld krijgen. En het is wel heeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
Blame Stroekie!
loopt mokkend weg en gaat stilzwijgend op de naughty chair in de bad corner zittenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, iemand moet de schuld krijgen. En het is wel heeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig!
*LOL*quote:
Ik voel nog steeds de pijn in mijn schenen en voeten van dat rennenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vind hem nog leuker dan de vorige
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
ja, en DIE reactie was te verwachten natuurlijk
Jazeker. Ga je maar zitten schamen. Je hebt iedereen weggejaagdquote:
Nee, dat jong moet een beetje weerwerk in 't gat krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij er dan niet naast rennen en hem een parapluie boven het hoofd houden ?
MikeyMo welquote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Twilight princess al uitgespeeld dan?
mn haar zag er anders niet uit vanmorgen toen ik in de stromende regen op de kut bus stond te wachtenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:24 schreef DR34M3R het volgende:goed zo. Van een beetje regen is nog niemand doodgegaan hoor
*geen dubbelzinnige opmerking maak"e:Op maandag 12 februari 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, dat jong moet een beetje weerwerk in 't gat krijgen.
Keek net op je fotoboek. Dat is toch geen probleem? Je schudt je vacht een keer uit en klaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
mn haar zag er anders niet uit vanmorgen toen ik in de stromende regen op de kut bus stond te wachten
ik merk het ja. Gewoon 2x klikkenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
Fok is een beetje recalcitrant op het moment
wehehehequote:Op maandag 12 februari 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Keek net op je fotoboek. Dat is toch geen probleem? Je schudt je vacht een keer uit en klaar.
![]()
jah. ik dacht al dat het aan mijn pc lag. Helemaal voor niks opnieuw opgestart :|quote:Op maandag 12 februari 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
Fok is een beetje recalcitrant op het moment
Trust me,als fok traag is ligt het ZELDEN aan je pcquote:Op maandag 12 februari 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jah. ik dacht al dat het aan mijn pc lag. Helemaal voor niks opnieuw opgestart :|
ik leer snelquote:
Brad z'n wekker gaat ook standaard anderhalf uur te vroeg voor mij.. ik pit lekker doorquote:Op maandag 12 februari 2007 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik merk het ja. Gewoon 2x klikken
* Qwea is behoorlijk moe.
Ik moest er verdorie vroeg uit vanmorgen. De wekker van vriendlief ging om 06:45 terwijl ik "pas" om 08:00 ophoefde. Dus ik ben maar wakker gebleven. Wel flink moe nu
En spierpijn in mn boven benen
Watje....quote:Op maandag 12 februari 2007 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik merk het ja. Gewoon 2x klikken
* Qwea is behoorlijk moe.
Ik moest er verdorie vroeg uit vanmorgen. De wekker van vriendlief ging om 06:45 terwijl ik "pas" om 08:00 ophoefde. Dus ik ben maar wakker gebleven. Wel flink moe nu
En spierpijn in mn boven benen
Zoiets van "inderdaad, daar wordt 'ie hard van"?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
*geen dubbelzinnige opmerking maak&
Meer iets van "hij heeft vast liever iets anders in zijn gat" of iets in die richting...quote:Op maandag 12 februari 2007 21:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zoiets van "inderdaad, daar wordt 'ie hard van"?
Nee,geen vernieuwende dingenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad z'n wekker gaat ook standaard anderhalf uur te vroeg voor mij.. ik pit lekker doorHeerlijk het hele bed voor me alleen!
En wat heb je gedaan, nieuw standje?
Ik haat vroeg opstaanquote:Op maandag 12 februari 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Watje....![]()
Toen zat ik al op mijn fiets op weg naar mijn werk
Enneh....spierpijn waarvan?
wil ik dat wel weten?
bijnaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:04 schreef Stroekie het volgende:
Zitten we nog nog niet op topic nummer 88 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |