Een philips natuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Wat voor een?
Nieuwe afstandsbediening is een stuk goedkoper hoor!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
hallo
We hebben vanmiddag een nieuwe tv gescoord (de afstandsbediening was kapot![]()
) en nou gaan we een dvd'tje kijken.
Tot zover deze mededeling![]()
Nou dat was mijn tvp
Ja dat is zo, mag ik ook 'ns moeilijk doen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
Als ik me goed herinner, vroeg je er zelf om
Het grote geldvergrijmen is een aangrijzen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
hallo
We hebben vanmiddag een nieuwe tv gescoord (de afstandsbediening was kapot![]()
) en nou gaan we een dvd'tje kijken.
Tot zover deze mededeling![]()
Nou dat was mijn tvp
Oh ja, dat had ik moeten wetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Een philips natuurlijk![]()
(lcd, instapmodelletje voor op de slaapkamer).
Eindhoven!!!quote:
Al was de hele televee kaduuk, dan is het nog altijd geldvergrijmerij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:10 schreef maedel het volgende:
ja hallo, er stond een knipoog achter die opmerking over die afstandsbediening.
het was dus een grapje...
![]()
Jij komt uit de buurt begrijp ik?quote:
Je kan er altijd nog vissen in houden...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Al was de hele televee kaduuk, dan is het nog altijd geldvergrijmerij.
()
Eindhoven is een groot broeinest van poten en potten... wat nou, Amsterdam Gay Capital, da's EHV!quote:
iig geen Groningen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:. wat nou, Amsterdam Gay Capital, da's EHV!
En van mij mogen daar nog vele jaren bijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
Tering, mijn Arthursite bestaat alweer een jaar.
Ow, dan werk ik dus een beetje voor jouquote:
Je koopt het boek toch wel he?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En van mij mogen daar nog vele jaren bij
Zeker weten. Kom jij hem dan ook signeren?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je koopt het boek toch wel he?(Als dat ooit uitkomt
)
Ja, ik ga een tour doen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeker weten. Kom jij hem dan ook signeren?
quote:
Heb ik gedroomd. Was een droom over House. Ik weet alleen niet meer of ik hem in het Nederlands of het Engels heb gedroomd, maar in het Engels klonk het beterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg wonderer, waar komt jouw onderschrift eigenlijk vandaan? Het is zo triest..
Zo wordt het wel een zeer lokaal georienteerd L topic met wel heel veel mensen uit Regio Eindhovenquote:
Veel plezier, en doe je wel een beetje voorzichtig met d'r ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef Nonneke het volgende:
Mensen prettig weekend ! Ik ga mnmeisje vervelen !!
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Veel plezier, en doe je wel een beetje voorzichtig met d'r ?
Uh, google? En ik reageer weer terug hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
Het plezier was geheel aan mijn kant![]()
Ik wlde eerst overal op reageren, maar om nou overal als laatste post te staan....
Was zowiezo bang dat ik dan in herhaling zou vallen.
Wel een vraagje over de site zelf : kan er een zoekfunctie ingehangen worden?
Wilde in het forum "favoriete citaat" posten, maar wist niet meer waar ik hem gelezen had...![]()
Dat krijg je ervan als je eerst alles leest en daarna nog feedback gaat geven he
Maar dames, ik ga jullie weer verlaten, ik wens iedereen een fijn weekend en fijne dromen
En Vanitas vertel eens kan Dr3am3r goed masseren?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dat is zo, mag ik ook 'ns moeilijk doen?
Samen kan ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en bezoek vanaaf, dus jij hebt heul geen tijd om naar dat schijfje te kijken![]()
je moet dit forum ook gewoon goed in de gaten houden en ook af en toe tussen de regels doorlezenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Waaaaaaaat wat heb ik nou weer gemist?
Wie?
Nou daar moet op internet toch ook wel een online cursus van te vinden zijn hoe je met die brei pennen om dient te gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:57 schreef wonderer het volgende:
LOL! Als ik kon breien, maakte ik er twee voor Brad
Ja zeg, breien is voor homo's, daar ga ik niet aan beginnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou daar moet op internet toch ook wel een online cursus van te vinden zijn hoe je met die brei pennen om dient te gaan.![]()
doe je dan liever sokken stoppen, haken, of vingerpunnikken ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja zeg, breien is voor homo's, daar ga ik niet aan beginnen
Nee, handwerken is niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je dan liever sokken stoppen, haken, of vingerpunnikken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |