ik had het dan ook speciaal voor je besteld vandaagquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Sneeuw is geweldig! Maar nog om doorheen te fietsen.
Gewoon lopend, veel sneeuw, bos, park, hond, fotocamera. Geweldig. Ik houd van sneeuw.
een engel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Nirak het volgende:
Sneeuw is niet bah! Sneeuw is geweldig!!
Ik ben vanmiddag eerder naar huis gegaan, heerlijk met de hond gewandeld, sneeuwpop gemaakt, sleetje rijden
En een engel is de maagdelijke sneeuw gemaakt uiteraard
Ik hou van sneeuw![]()
Maar de grijze sneeuw op de weg is inderdaad vies, maar daar denk ik maar niet aan![]()
Goed, dankjequote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
Hee Nirak, hoe gaat het met jou en vrouwlief?
en wat doe je zoal op zo'n drukke dag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed, dankje
Lekker druk as usual. Soms vergeet ik wel eens een dag m'n pc thuis aan te zetten
Vrouwlief is nog bij het overbuurmeisje aan het spelen, dus het is nu even heerlijk rustig in huis![]()
Maar ligt er aan de andere kant van de sloot ook sneeuw?
Op je rug in de sneeuw gaan liggen en dan met je armen van boven naar beneden bewegenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe maak je engelen in de sneeuw? Net als een sneeuwpop maar dan met vleugels?
![]()
Pak je daarna lekker een grote kop warme chocomel met veel slagroom...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef soapie het volgende:
In de sneeuw liggen????? Brrrr moet er niet aan denken, koukleum die ik ben...![]()
Ja hoor, al een weekquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed, dankje
Lekker druk as usual. Soms vergeet ik wel eens een dag m'n pc thuis aan te zetten
Vrouwlief is nog bij het overbuurmeisje aan het spelen, dus het is nu even heerlijk rustig in huis![]()
Maar ligt er aan de andere kant van de sloot ook sneeuw?
ik zal flink doorwerken, dan zijn er binnenkort twee nieuwequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
heb ik al gedaan
Nog eentje, dan ben ik bij.
Nu ben ik echt weg, tot morgen
nou was om 19.00 uur al aardig schoon hoor in Eindhovenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
Hup de sneeuw (inmiddels blubber) in dan!
Direct even terugzwaai naar Smirnoffmeisjequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:56 schreef Faithz het volgende:
Alles goed met iedereen?
Maedel?
Wonderer?
Nanking?
Alicey?
Tha_Erik?
Sitetief?
Sebasser?
Stroekie?
Wie ik vergeten ben
Sluiter vijf seconden open, dat lukt ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef Sebasser het volgende:
ligt hier een paar centimeter sneeuw op het dak.
ik kan zo een foto maken, alleen mijn flitser is kapot
hey, goed ideequote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sluiter vijf seconden open, dat lukt ook
Geeft best wel een tof effect als het nog sneeuwtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hey, goed idee
Zometeen ff met statief en camera dak op dus 14.gif
ja, maar dat doet het niet meerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geeft best wel een tof effect als het nog sneeuwt
Nou ja, dan wordt je camera in ieder geval niet nat, da's een pluspuntquote:
en jij had nog wel een dag voorsprong op ons met dat uitzicht op Stadhuispleinquote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:55 schreef maedel het volgende:
nou Wonderer, als ik zo naar jouw sneeuwfoto's kijk kunnen wij wel ophouden met kiekjes plaatsen
Ik heb geen foto's, voor ik er aan dacht was het al weer gesmolten
Ja, daar zijn foto's genoeg vanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij had nog wel een dag voorsprong op ons met dat uitzicht op Stadhuisplein![]()
en volgens mij heeft het een helemaal niks met het ander te makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:51 schreef Sitethief het volgende:
Ik had gisteren post![]()
.
En vandaag bezoek![]()
.
Volgende keer voor de volledigheid maar een bakje in de diepvries stoppen voor slechtere tijden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:29 schreef Nirak het volgende:
had het niet gesneeuwd gisteren?
het lijkt nederland wel... alles alweer weg!!!
het zou dan direct warm water moeten kunnen regenen zodat je naderhand niet nog eerst uren of zelfs dagenlang een smeerboel hadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo'n groot nadeel, als het sneeuwt, dan dooit het weer meteen.
Oei, vergeten te melden maar we zijn weer aangeslotenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:06 schreef Stroekie het volgende:
@ Sitethief
en hoelang blijven jullie nu verstoken van de digitale wereld
moet je daar nu dan weer een week of 4 op wachten ?
Of gewoon een paar dagen sneeuw.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het zou dan direct warm water moeten kunnen regenen zodat je naderhand niet nog eerst uren of zelfs dagenlang een smeerboel had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |