Kut-fok. Inmiddels verzonden dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt het me te nieuwsgierig naar meer?
ik heb uberhaupt geen vast ritmequote:Op woensdag 7 februari 2007 21:30 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, wat ik nog wou vragen, als je zo lang werkt, gaat je ritme dan niet naar de klote, met eten enzo?
maar wat wel het beste is dat mij is overkomen sinds ik actief ben op Fok is de TV bijna niet meer aanzettenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:30 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, wat ik nog wou vragen, als je zo lang werkt, gaat je ritme dan niet naar de klote, met eten enzo?
Lijkt me ook niet echt gezond... krijg je zo alle voedingsstoffen wel binnen? Ik zou echt sterven van de honger 's avonds...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb uberhaupt geen vast ritme
door de week moet ik eigenlijk dus wel voor 0.00 uur op bed liggen
maar in het weekend wordt dat snel 03.00 of nog later
ik stond dus om 7.00 uur op, ontbeed om 7.20 uur
kieper smorgens een beker of 2 a3 koffie naar binnen toe
de rest aanvulllen met water
omstreek 12.30 uur eten
paar broodjes salade karnemelk en soepje
en dan nu dus weer een flinke portie yoghurt
vandaag is ook wel extreem hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt gezond... krijg je zo alle voedingsstoffen wel binnen? Ik zou echt sterven van de honger 's avonds...
Hoe laat wordt de aubade verwacht wanneer we hier vanuit het L topic je gaan toezingen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Taart als ontbijt.
Oh, en morgen ben ik jarig, dus voor mijn verjaardag mag je heel de dag appeltaart eten hoor.
Maar geniet er nog maar even van want hier in Eindhoven is het alweer aan het dooienquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef maedel het volgende:
*stemt en haakt mee in*
Sow heej, ik ben net 35km met 30km/u over de snelweg gereden, door 20 cm sneeuwdrap.
Best wel echt blij dat ik thuis ben!
Huh? Daar was ik een half uur geleden nog?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar geniet er nog maar even van want hier in Eindhoven is het alweer aan het dooien
jawel er is wel gestrooid en het is ook nog geen 10 graden buitenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Huh? Daar was ik een half uur geleden nog?
en ik zit onder de lijn eindhoven...
Is het niet gestrooid dat het dooit ofzo?
quote:Hoi,
Bedankt voor de sollicitatie. We nemen hem mee naar achteren en zodra
we een beslissing hebben genomen hoor je van ons.
Groeten,
Lucille
FA FOK! forum
On 2/8/07, Sebas <insert email adres> wrote:
Hoi.
Sexmod is wel tof.
Doe mij die maar.
Oh, en daarnaast.
Ik ben de zoon van nankinky, dus ja, de beste opvolger ever.
Sebasser.
Ja kijk maar in zijn verjaardag topicquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:42 schreef Sebasser het volgende:
erik jarig?
Hier is al de helft van de sneeuw weer wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef soapie het volgende:
Hier was het even opgehouden met sneeuwen, maar nu is het weer begonnen.... Ben ik blij dat ik vandaag lekker thuis ben!!!!!
Ah u is weer thuisquote:
Nee ik heb vandaag geen kostuum aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
fietsen ging goed, maar de fietspaden waren dan ook goed gestrooid. Rennen door die gladde blub lijkt me niet verstandig Stroek, of je moet een nat pak willen halen?
Dat zat ik me ook net af te vragen....quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is Nannie niet meer blauw dan?????
Ze is wel erg weinig hier in het L Topicquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net af te vragen....
die bedoelde ik eigenlijk niet, maar ja, die valt ook in die categorie ja. Vanmiddag met achten heerlijk kinds gedaan op de parkeerplaatsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |