zo januari 2007 zit weer netjes terug gestopt in de boeken ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
en ook ik ben weer van de partij
![]()
hallo allemaal!
@ wonderer: je schrijft mooi !
neuh, zo ver zijn we nog niet. Maar het overwerken is gedaan. Nu nog de nasleep, wat overboekingen, allerlei rapportages opstellen en zo, maar daar zal ik je niet mee vervelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo januari 2007 zit weer netjes terug gestopt in de boeken ?
de morgenstond heeft goud in de mondquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neuh, zo ver zijn we nog niet. Maar het overwerken is gedaan. Nu nog de nasleep, wat overboekingen, allerlei rapportages opstellen en zo, maar daar zal ik je niet mee vervelen.
(ow en terugkomend op je opmerking gisterochtend, ik begin altijd rond 7 uur hoor, afsluiting of niet)
en dat laatste vergeet ik dan altijdquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
ach, ik hoef maar 7 minuutjes te fietsen...
Als ik me verslaap sta ik er nog om half 8.
Voordeel van vroeg beginnen is, dat je dan ook weer vroeg naar huis kunt als je wilt.![]()
Dus jij bent eigenlijk net zo'n werkezel dan ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
tegenwoordig doe ik allebei als ik de kans krijg...
![]()
En bedankt. Je bent de 2e die me deze week voor ezel uitmaaktquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk net zo'n werkezel dan ik![]()
![]()
Maar die andere werd volgens mij gisteravond eendje genoemd omdat hij zo kan kwekken en snaterenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En bedankt. Je bent de 2e die me deze week voor ezel uitmaakt
![]()
ja dat zo wie zo, want anders ga ik thuis toch maar andere onzinnige dingen doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
Vinden jullie het nou echt leuk werk, of waarom werken jullie zoveel? Thuis toch niks te doen?
wil je dat echt weten? Een eerlijk antwoord?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
Vinden jullie het nou echt leuk werk, of waarom werken jullie zoveel? Thuis toch niks te doen?
als we met overwerk uitklokken wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
Krijg je ook extra betaald dan?
Natuurlijk, anders vraag ik het nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil je dat echt weten? Een eerlijk antwoord?
![]()
Bofkont. Fok is bij ons geblokkeerd. Althans, het forum. De PM werkt wel. Dus als je me af en toe wat afleiding wil bezorgen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
...
en ja dan mag ik best af en toe op fok een f5 uitvoeren
Nou, het is op zich heel simpel. Heb een paar fantastische collega's, waarvan de term vrienden dichter in de buurt zou komen. Thuis loopt het niet geweldig. Ben me de laatste tijd bewuster geworden van wat dingen van mezelf en dat botst enorm. En daar komen de collegį's weer om de hoek kijken, vol begrip, en die mijn dag altijd goed weten te maken, hoe vervelend die ook ooit begonnen mag zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders vraag ik het niet
ik mag eerst een X aantal uren tijd voor tijd schrijvenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
Krijg je ook extra betaald dan?
sterktequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil je dat echt weten? Een eerlijk antwoord?
![]()
hmmmmz. tvt over van 2006: 103 uurquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mag eerst een X aantal uren tijd voor tijd schrijven
de rest wordt dus tegen bijzonder tarief geboekt en uitbetaald, dus daar blijft niet zo heel veel van over![]()
Merci.quote:
Nee, ik vind het juist een mooi antwoord. Fijn voor je dat je zo goed met je collega's kan opschieten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, het is op zich heel simpel. Heb een paar fantastische collega's, waarvan de term vrienden dichter in de buurt zou komen. Thuis loopt het niet geweldig. Ben me de laatste tijd bewuster geworden van wat dingen van mezelf en dat botst enorm. En daar komen de collegį's weer om de hoek kijken, vol begrip, en die mijn dag altijd goed weten te maken, hoe vervelend die ook ooit begonnen mag zijn.
Zo. En? Al spijt dat je uberhaupt gevraagd had?
Ja ik heb vorig jaar ook 120 overtollige uren in de levensloop gestoptquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmmmmz. tvt over van 2006: 103 uur
vakantie over van 2006: 97 uur
verlet-uren over: 37 uur.
![]()
laat ze maar uitbetalen tegenwoordig. Krijg het toch niet op
altijd een buitenbeentje geweest bedoel je? enig idee waarom? of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist een mooi antwoord. Fijn voor je dat je zo goed met je collega's kan opschieten.
Ik heb niet zoveel ervaring met werkenen hoewel ik bij mijn laatste echte baan wel goed met mijn collega's overweg kon en ze ook wel geinteresseerd waren in mijn emigratieverhalen enzo, merkte ik toch wel dat ik niet in de groep paste. Nu boeide me dat niet zo heel veel, want ik ben het wel gewend, maar soms wordt het pijnlijk duidelijk.
komen we elkaar misschien nog net tegenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:31 schreef Stroekie het volgende:
En nu snel naar huis
ik spreek jullie omstreeks 21.00 uur wel weer
tot straks![]()
![]()
Vragen vind ik niet erg, zolang ze uit oprechte interesse gesteld wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
altijd een buitenbeentje geweest bedoel je? enig idee waarom? of begrijp ik je nu verkeerd?
wat een vragen...
Ik mag dat wel als iemand gewoon zichzelf durft te zijn. Ondanks de mening / reactie van anderen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vragen vind ik niet erg, zolang ze uit oprechte interesse gesteld wordenJe kan hooguit geen antwoord krijgen, heheh.
Ja, altijd een buitenbeentje geweest. Ik ben hoogbegaafd en heb/had andere interesses dan mijn klasgenoten, en omdat ik niet veel met hen omging, bleef ik nogal achter op het sociale vlak, in de zin van dat ik de "taal" niet sprak en niet wist waar zij het over hadden, welke kleding- en muziekstijlen in waren etc. Daarnaast kleedde en gedroeg ik me niet gender-conform, en dat begrepen ze ook niet.
Maar ik ben altijd mijn eigen koers blijven varen en ben tevreden met mezelf, juist omdat ik ben wie ik ben en niet wie anderen willen dat ik ben.
Maar waarom loopt het thuis dan niet zo lekker (als je er over wil praten tenminste)? Is het iets dat je niet kan oplossen of iets tijdelijks?
Lief. Krijg voldoende steun hoor, maak je geen zorgen, ik kom hier wel doorheen. Linksom of rechtsom.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hele bagage op FOK! pleuren is soms best fijn (zolang je dat op de goedeplaats doet), ik maak mezelf er ook nog wel eens schuldig aan.
Het kan soms gewoon fijn zijn om het allemaal kwijt te kunnen tegen een wildvreemd en anoniem gezelfschap.
En sterkte, als ik kon helpen zou ik het doen.
Ik had al zo'n vermoeden dat het zoiets zou zijn, ja. Manlief kan er niet mee omgaan dat je groeit en sterker wordt (en hem waarschijnlijk voor het eerst in zijn leven tegenspreekt?). Vervelend dat je ook rekening moet houden met je kinderen. Hopelijk is er een beetje te praten met je echtgenoot.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik mag dat wel als iemand gewoon zichzelf durft te zijn. Ondanks de mening / reactie van anderen.
Ik heb dat zelf te weinig gedaan. Altijd al eigenlijk. Had vroeger weinig vrienden / vriendinnen. Ben volgens mij ontzettend aan het puberen geslagen. Het kwam zelfs zover dat ik in een pleeggezin terecht kwam en 14 jaar geen contact heb gehad met mijn familie. Dat is sinds begin 2006 weer hersteld.
Maar het leidde er destijds wel toe dat ik te vroeg ben gaan samenwonen, en uit angst om het laatste wat ik had, mezelf compleet weggecijferd heb de laatste (schrik niet) 15 jaar.
En dat kan ik nu dus niet meer. En dat wordt thuis niet zo geweldig geaccepteerd. Ik voel mezelf sterker dan ooit, heb een aantal mensen om me heen die ik met mijn leven vertrouw. Ang3l bijvoorbeeld weet meer van mij dan ikzelf heb ik af en toe het idee....
Maar ik weet niet of mijn huwelijk hier bestand tegen is. We hebben twee kleine kinderen, dat is op dit moment het enige dat ons echt bindt....
ik kan niet geloven dat ik nu mijn hele priv-sores openlijk op fok ga gooien.
Maar, vandaar ook mijn username, en onderschrift.![]()
Mwah. We proberen het. Hij heeft er enorm veel moeite mee, maar we hebben al anderhalve week geen ruzie meer gehad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het zoiets zou zijn, ja. Manlief kan er niet mee omgaan dat je groeit en sterker wordt (en hem waarschijnlijk voor het eerst in zijn leven tegenspreekt?). Vervelend dat je ook rekening moet houden met je kinderen. Hopelijk is er een beetje te praten met je echtgenoot.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me moe en kuttig, volgende maar?
Ik was mijn benen aan het trainen, nu ben ik klaar en morgen heb ik spierpijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
zeg, maar zullen we het ook nog over iets (of iemand) anders hebben? Nog wat leuks gedaan vandaag (of in geval van jou wonderer, misschien nog aan het doen?)
Mika zegt me zo niks... Maar het nonstop muziek luisteren des te meer. Het helpt echt he.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Muziek luister ik nonstop en , dit klinkt misschien een beetje vreemd, helpt me de dag vrij goed door. Hulde voor muziek! (En in het speciaal Mika).
Ja,vroeg naar bed, dat helpt niet. Ik lig sowieso tot een uur of half 2 wakker. Ik moet gewoon wat rust hebben eigenlijk, ik heb het gevoel dat dit leven te snel gaat en ik hetniet goed kan bijbenen. Er is zoveel waar ik aan moet werken. School, sociale zaken, mezelf.... en steeds krijg ik van elk van die dingen maar een klein stukje gedaan en de rest hoopt zich op.
Ging het maar wat langzamer. En ik wat sneller.
Wou je vast een stukje nieuwe Arthur?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Muziek luister ik nonstop en , dit klinkt misschien een beetje vreemd, helpt me de dag vrij goed door. Hulde voor muziek! (En in het speciaal Mika).
Ja,vroeg naar bed, dat helpt niet. Ik lig sowieso tot een uur of half 2 wakker. Ik moet gewoon wat rust hebben eigenlijk, ik heb het gevoel dat dit leven te snel gaat en ik hetniet goed kan bijbenen. Er is zoveel waar ik aan moet werken. School, sociale zaken, mezelf.... en steeds krijg ik van elk van die dingen maar een klein stukje gedaan en de rest hoopt zich op.
Vooral internet. Zo hoef ik geen confrontatie aan, en kan ik het toch min of meer van me afschrijven. Soms.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mika zegt me zo niks... Maar het nonstop muziek luisteren des te meer. Het helpt echt he.
Ik krijg het idee dat het ontzettend diep zit bij je. Heb je nog een andere uitlaatklep?
Maakt het me te nieuwsgierig naar meer?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wou je vast een stukje nieuwe Arthur?
Je overleeft 't allemaal wel hoor Erik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |